Boeing Corporate News

Sorry αλλά δεν άντεξα

1715077717430.png


Και όχι δεν πιστεύω σε συνομωσίες, αλλά αυτά που έχει κάνει η εταιρεία ως τώρα δεν απέχουν και πολύ.
 
Το αμερικανικό υπουργείο δικαιοσύνης ανακοίνωσε ότι είναι πιθανόν να ασκήσει ποινική δίωξη για τις συντριβές των δύο ΜΑΧ το 2018 και το 2019, δίωξη που η εταιρεία είχε αποφύγει με την υπόσχεση να σχεδιάσει, να εφαρμόσει και να τηρήσει ένα πρόγραμμα βελτίωσης των διαδικασιών κατασκευής και της ασφάλειας των αεροσκαφών της.

Η Boeing είχε γλιτώσει την κακουργηματική παραπομπή στη δικαιοσύνη πληρώνοντας πρόστιμο 2,5 δισ. δολαρίων, αλλά η «περίοδος επιτήρησης» ήταν τρία χρόνια και θα έληγε στις 7/1/2024. Δύο μέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας, εκτοξεύτηκε το πορτοπαράθυρο του ΜΑΧ-9.

Συνεπώς, το υπουργείο θεωρεί ότι αυτά τα τρία χρόνια η Boeing δεν εφάρμοσε τα συμφωνηθέντα (επειδή είτε κοροϊδεύει τον κόσμο, είτε δεν μπορεί να συμμαζέψει το μαγαζι, σχολιάζω εγώ) και πλέον μένει να δούμε αν θα έχει τα κότσια να ασκήσει όντως δίωξη εναντίον της εταιρείας, πράξη που θα ανοίξει τον δρόμο για αγωγές και από συγγενείς των θυμάτων στο εξωτερικό (όσοι δεν έχουν ήδη υπογράψει συμβιβασμό).

Περισσότερα εδώ
 
Ένα αριστούργημα που δεν μπόρεσα να κρατήσω για τον εαυτό μου :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_5838.jpeg
    IMG_5838.jpeg
    697,1 KB · Προβολές: 82
Φαίνεται πως η ανικανότητα της Boeing να επιτελέσει το έργο της δεν περιορίζεται στα πολιτικά της αεροσκάφη, αλλά επεκτείνεται και στο διάστημα.

-Η Boeing έχει κατασκευάσει το Starliner, ένα όχημα μεταφοράς αστροναυτών προς τον ISS.
-Η πρώτη επανδρωμένη πτήση ήταν προγραμματισμένη για το 2017, αλλά έγινε το 2024, αφού το πρόγραμμα αποδείχτηκε άκρως προβληματικό.
-Η πρώτη πτήση για λογαριασμό της NASA έγινε στις 5 Ιουνίου φέτος και οι αστροναύτες έφτασαν στον ISS. Αφού έφτασαν, διαπιστώθηκε ότι κάποιοι προωθητήρες του Starliner έχουν πρόβλημα (εξήγηση στα λινκ) και ότι δεν είναι ασφαλές για τους αστροναύτες να το χρησιμοποιήσουν για την επιστροφή τους.
-Αντί για 7 μέρες που ήταν προγραμματισμένο, οι αστροναύτες είναι ήδη 63 μέρες στον ISS χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα φύγουν.
-Η NASA δεν μπορεί να κατηγορήσει δημοσίως την Boeing ότι είναι σούργελα, αλλά ήδη αρχίζει να συζητά σοβαρά μήπως οι αστροναύτες επιστρέψουν με το Crew Dragon της SpaceX (ανταγωνίστριας της Boeing), αποδεχόμενη εμμέσως πλην σαφώς ότι η Boeing δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά.

Εδώ μια επεξήγηση

Και εδώ άλλη μία
=========================================
Σε άλλα νέα, τον περασμένο μήνα η Boeing αποδέχτηκε την ενοχή σε κακούργημα επειδή αποπειράθηκε να εξαπατήσει τις αρχές σε σχέση με τις συντριβές των δύο MAX.

Η εταιρεία γίνεται και επισήμως καταδικασμένος εγκληματίας και ο νόμος λέει ότι δεν μπορεί να πουλάει υπηρεσίες στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Φυσικά, θα υπάρξουν waivers. Είπαμε νόμος, αλλά όχι και να τον τηρήσουμε κιόλας :mrgreen:

Πηγή (μία από τις πολλές)
 
Last edited:
Τελικά οι αστροναύτες που πήγαν στον ISS με το διαστημόπλοιο της Boeing, θα επιστρέψουν σε έξι μήνες από τώρα με το διαστημόπλοιο Crew Dragon της SpaceX (ανταγωνίστριας της Boeing) επειδή η NASA δεν ρισκάρει να χάσει ανθρώπους λόγω της ανικανότητας της εταιρείας που έγινε γνωστή σκοτώνοντας κόσμο.

Το Starliner θα επιστρέψει άδειο στη Γη μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αφού επιδιορθωθούν (ή μετριαστούν) οι διαρροές και οι δυσλειτουργίες που εμφάνισε κατά την πτήση του, αλλά και στο διάστημα που είναι προσδεδεμένο στον ISS.
 
Εμπειρογνώμονες προειδοποιούν: Τα πεντάλ τροχοδρόμησης των Boeing 737 Max μπορεί να κολλήσουν

Χωρίς τέλος οι αποκαλύψεις για τα αεροσκάφη 737 Max της Boeing, μετά τα δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα - το 2018 της Lion Air με 189 επιβαίνοντες και το 2019 της Ethiopian Airlines με 257 επιβαίνοντες – και την αποκόλληση πόρτας που έπεσε από ένα ολοκαίνουργιο αεροπλάνο 737 Max κατά τη διάρκεια πτήσης που εκτελούσε η Alaska Airlines.

Η Γερουσία ξεκίνησε έρευνα για την ασφάλεια των αεροσκαφών τον Ιανουάριο του 2024 και από τότε βγαίνουν στο φως ανησυχητικά συμπεράσματα.

Οι τελευταίες αποκαλύψεις έρχονται από ερευνητές ασφαλείας που έκαναν χθες «επείγουσες» συστάσεις στην Boeing και στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας.

Σύμφωνα με το ΑΡ, οι εμπειρογνώμες διαπίστωσαν ότι τα πεντάλ που χρησιμοποιούν οι πιλότοι για να κατευθύνουν τα αεροσκάφη 737 Max στους διαδρόμους προσγείωσης και απογειώσεις μπορεί να «κολλήσουν» από διαρροή υγρασίας στο σύστημα πηδαλίου, η οποία μπορεί να παγώσει και μπλοκάρει τα πεντάλ.

Η Collins Aerospace, ένας προμηθευτής Boeing, διαπίστωσε ότι ένα σφραγισμένο ρουλεμάν είχε συναρμολογηθεί εσφαλμένα στους ενεργοποιητές των πηδαλίων που χρησιμοποιούν οι πιλότοι για να παραμένουν στο κέντρο του διαδρόμου, μετά την προσγείωση.

Η εταιρία είπε στην Boeing ότι το ελαττωματικό εξάρτημα επηρέασε τουλάχιστον 353 ενεργοποιητές που είχαν εγκατασταθεί σε ορισμένα τζετ Max και παλαιότερα 737, σύμφωνα με το NTSB.

Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) εξέδωσε τις συστάσεις την Πέμπτη μετά την έρευνά του για ένα περιστατικό νωρίτερα αυτό το έτος που αφορούσε ένα αεροπλάνο της United Airlines.

Η FAA είπε ότι η United είναι η μόνη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ που επηρεάζεται από τις συστάσεις και πιστεύει ότι τα εξαρτήματα που είναι επιρρεπή σε εμπλοκή δε χρησιμοποιούνται πλέον.

Την ίδια ώρα, περίπου 30.000 εργαζόμενοι στα εργοστάσια της Boeing σε Σιάτλ και Πόρτλαντ όπου παράγοντα τα 737 MAX και άλλα τζετ, αποφάσισαν να κατέβουν σε απεργία, ενώ η εταιρεία παλεύει με τα χρονοδιαγράμματα, τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις και το αυξανόμενο χρέος.

Τον Αύγουστο του 2024, δύο εργάτες σκοτώθηκαν και ένας τρίτος τραυματίστηκε όταν εξερράγη ένας τροχός κατά την αφαίρεσή του από ένα αεροσκάφος Boeing στις εγκαταστάσεις συντήρησης και επισκευής αεροπλάνων της εταιρείας Delta Air Lines, στο διεθνές αεροδρόμιο Χάρτφιλντ-Τζάκσον, στην Ατλάντα.
 
Top