Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: πιλότος

Βασικά εγώ δεν θέλω να χρησιμοποιησω την Ικαρων για να γινω αργοτερα airlinepilot. Απλά δεν βρισκω αλλο τροπο να είμαι στον τομεα που μου αρεσει (αεροπορια) για να μαζέψω αρκετα λεφτα ετσι ωστε αργοτερα να δοκιμασω την τυχη μου σε μια σχολη Πολιτικής Αεροπορίας. Δεν θέλω να μπλέξω την Σχολή Ικαρων με την πολιτική αεροπορια.
Θέλω μόλις αποστρατευτώ απο Ικάρων να παρω πτυχία για πολιτική αεροπορία. Αυτό το πλάνο έκανα για τον λογο του οτι δεν θα εχω τα χρηματα ως φοιτητης για να μπω σε μια σχολη που θα μου κοστίσει 50-60 χιλιαρικα! :roll:
 
Re: πιλότος

Το μεγαλύτερο λάθος της ζωής σου θα ήτανε να πας ικάρων για να καταλήξεις στην πολιτική αεροπορία.Απλά δεν μπορείς!Δεν ζούμε πια σε εποχές Ωνάση :!:
Στρατιωτική καριέρα δεν επιλέγεις για να την κάνεις 15 χρόνια και μετά να φύγεις.

Η λύση:Άρχισε να μαζεύεις λεφτά :P
Μέχρι να κερδίσεις τη μαγική θέση στο cockpit ενός πολιτικού αεροπλάνου θα είσαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη.
Προσωπικά θα σε έλεγα να πας αμερική που η αεροπορική εκπαίδευση είναι πολύ φτηνότερη και αν καταφέρεις να μείνεις εκεί ακόμα καλύτερα.Αν αποφασίσεις να γυρίσεις στας Ευρώπας θα σου κοστίσει καμιά 10 χιλιάδες ευρώ η μετατροπή των πτυχίων αλλά θα έχεις πτυχία και στα αμερικανικά και στα ευρωπαϊκά πρότυπα και θα είσαι σε καλύτερη θέση.

Εκτός αυτού δεν είναι μόνο η σχολή που θα πληρώσεις.Είναι και το type rating που μάλλον θα σε αναγκάσουν να πληρώσεις.Άλλα πόσα λεφτά και εκεί!

Αν θες να γίνεις πιλότος στη πολιτική αεροπορία θα χρειαστείς οικονομική υποστήριξη.Ή δάνειο!
Δεν μπορώ να σε συμβουλεύσω για το τί θα κάνεις.Εσύ θα ξέρεις καλύτερα τα οικονομικά σου.Αλλά όσο μπορείς μάζευε χρήματα.Και εγώ αυτό κάνω :banana:
 
Re: πιλότος

Γιατί λές ότι δεν μπορώ να πάω από Ικάρων σε πολιτική αεροπορία;;; Αφού θα έχω συνταξιοδοτηθεί απο την πολεμική θα αρχίσω σιγά σιγά και με την πολιτική. Ετσι θα εχω και τα χρηματα που θα χρειαζομαι για την εκπαιδευση απο πιο πριν (μισθός Ικάρου).
 
Re: πιλότος

Επειδή είσαι μικρός και μιλάει το συναίσθημα, δες λίγο το μέλλον:

Είσαι τυχερός και μπαίνεις στην Ικάρων με την πρώτη, δηλαδή 18. Εισαι τυχερός και δεν κόβεσαι, τελειώνεις σε 4 χρόνια. Πάμε στα 22. Περνάνε 15 χρόνια, βγαίνεις στη σύνταξη στα 37 (αν εισαι γερός), έχεις πίσω σου οικογένεια (κατά πάσα πιθανότητα), μάλλον δάνειο ή άλλες υποχρεώσεις και τα 50-60.000 σημερινά θα έχουν γίνει 80.000. Θες και 2 χρόνια για το ATPL, πάμε στα 39-40. Κι αρχίζει το κυνήγι της δουλειάς. Απ΄οσο διάβασα εδω μεσα αλλά και σε άλλα fora, μια μέση μεγιστη ηλικία για πρόσληψη ως FO είναι τα 34-35 με 200-500 ώρες. Το ότι μπορεί να ησουν ο Maverick της ΠΑ, μάλλον δεν παίζει και σπουδαίο ρόλο, οπότε θες ακόμα 1-2 χρόνια για να βάλεις αυτές τις ώρες. Πήγαμε στα 41-42. Και σε ρωτάω, τι ελπίδες έχεις όταν στην αγορά θα υπάρχουν 25χρονοι με μέλλον στο επάγγελμα...

Οπότε , μάλλον πρέπει ν' αρχίσεις τη σκληρή οικονομία....
 
Σωστά όλα αυτά που μου λες. Αλλά δεν υπάρχει περιπτωση όταν θα εχω τελειωσει το λυκειο να εχω στην διαθεση μου αρκετα χρηματα για εκπαιδευση σε πολιτικη αεροπορια. Οπότε τι μου προτείνεις για αυτην την κατασταση; Μπορω να παρω σταδιακα τα πτυχια ;

Φιλικα, futAIR
 
Μπορεις να παρεις σταδιακα πτυχια φυσικα, με την modular εκπαιδευση (υπαρχουν στο φορουμ πληροφοριες).
Αν δεν πας ικαρων καλο θα ηταν να παρεις ενα πτυχιο (ΑΕΙ,ΤΕΙ) εξαλλου σου δινουν και καποιο σχετικο ''bonus'' για την ωρα που θα χτυπησεις την πορτα μιας αεροπορικης.Τα χρονια που εισαι φοιτητης μπορεις να κανεις και την οικονομια σου (βρισκοντας καμια δουλεια) και κρατοντας τα στην ακρη ,κοβοντας βολτες και ξενυχτια φυσικα.
Προσωπικα εγω αυτο κανω και βλεπω πως αποδιδει ,ασε που θα δεις και ποσο πραγματικα θες να γινεις αυτο που ονειρευεσαι και το τι θυσιες κανεις για αυτο.

Υ.Γ. Ερωτηση για τους εμπειροτερους: Εαν μπεις στα C130 οι ωρες αυτες δεν μπορουν να καταμετρηθουν?
 
futAIR":3li2gt4h said:
Σωστά όλα αυτά που μου λες. Αλλά δεν υπάρχει περιπτωση όταν θα εχω τελειωσει το λυκειο να εχω στην διαθεση μου αρκετα χρηματα για εκπαιδευση σε πολιτικη αεροπορια. Οπότε τι μου προτείνεις για αυτην την κατασταση; Μπορω να παρω σταδιακα τα πτυχια ;

Φιλικα, futAIR
Φίλε μου, λίγοι πιλότοι ξεκίνησαν την αεροπορική εκπαίδευση στα 18 για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν είχαν τα λεφτά.Τώρα, σχετικά με το να πάρεις σταδιακά τα πτυχία δεν είμαι και σίγουρος ότι είναι ο σωστός δρόμος.Άντε και πήρες το ppl από μια αερολέσχη.Μετά?Ή θα πρέπει να πας σε επαγγελματική σχολή και με ένα modular πρόγραμμα να ξεκινήσεις με τα υπόλοιπα(ενώ παράλληλα θα σπουδάζεις :!: ) ή να κάτσεις με το ppl μέχρι να βρεθούν τα λεφτά και να συντηρείς το ppl βάζοντας ώρες (και συνεπώς χρήμα).Βασικά εγώ θα σε έλεγα μιας και λεφτά δεν υπάρχουν τώρα, δώσε πανελλήνιες και μπες σε ένα ΑΕΙ.Αλλά καλό θα είναι να είναι του θετικού κλάδου.Προτείνω μηχανικός ή φυσικομαθηματικό.Ένα πτυχίο ΑΕΙ θα είναι καλό στο βιογραφικό σου.Εγώ προσωπικά επειδή ο φόρτος του πανεπιστημίου είναι πολύς(ειδικά στις προαναφερθείσες σχολές) δεν ξεκινώ ούτε ppl ακόμα.Θα πάρω το πτυχίο μου,μετά στρατό και μετά που θα έχω απόλυτο ελεύθερο χρόνο ξεκινώ ένα σφαιράτο ppl σε μία αερολέσχη και μετά αμέρικα :idea:
 
Φιλε z_pilot γιατι θεωρεις οτι οι σχολες του θετικου κλαδου σε βοηθουν περισσοτερο?
 
Δεν νομίζω πως βοηθάνε πραγματικά στη δουλειά απλώς έχουν περισσότερη σχέση με τον κλάδο.Λογικό δεν είναι?
Ο μηχανικός έχει έναν πολύ συγκροτημένο τρόπο σκέψης και η δουλειά του έχει άμεση σχέση με την σύγχρονη τεχνολογία.Ο μηχανολόγος πχ (ειδικότητά μου) μαθαίνει στη σχολή και για το πώς πετάει ένα αεροπλάνο,πώς λειτουργεί ένας αεροπορικός κινητήρας,μαθαίνει για υλικά(διάβρωση,αστοχία κλπ).Όλα αυτά έχουν σχέση με το αεροπλάνο.Οι φυσικομαθηματικές σχολές από την άλλη είναι η βάση όλων των υπολοίπων και θα μάθεις και εκεί πράγματα που έχουν μία σχέση με αεροναυτιλία ή μετεωρολογία κλπ.

Ο λόγος που πιστεύω ότι είναι καλύτερο να επιλέξει κάποιος μια από αυτές είναι γιατί είναι πιο σχετικές από τις υπόλοιπες.
 
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Μπορώ να πω οτι μου φώτεισαν λίγο τον σκοτεινό μου δρόμο για να γίνω κάποτε ένας airline pilot. Αν και δεν ξερω...
Μου φαίνεται και πολύ καλή λύση η σχολή Ικάρων γιατι προσφέρει αμεση επαγγελματική αποκατάσταση και καλό μισθό. Ααα να ρωτήσω. Γνωρίζετε αν ο μισθός όλων των Ικάρων (ιπτάμενων εννοειται) είναι ίδιος; δηλαδή ένας που πεταει F16 και ένας που πεταει μεταγωγικο παιρνουν ίδιο μισθό;

Υ.Γ.(ξέρω ότι υπάρχει θέμα με τους μισθούς γενικά των πιλότων αλλά δεν γίνεται λόγος για κατι τετοιο)
 
Top