Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο μισθός είναι ένας για όλους.Φυσικά με βάση το βαθμό που φέρει ο καθένας και ανάλογα τα χρόνια της εμπειρίας που διαθέτει.Υπάρχουν
βέβαια τα διάφορα επιδόματα που κάνουν τη διαφορά.Καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποιον πιλότο της Π.Α.
 
Παιδιά μπράβο ! Αυτο το forum με βοηθάει πολύ ! Ειμαι 17 χρονων και ειναι και δικό μου όνειρο να γινω πιλότος φίλε FUTAIR . . . θα άρχησω και εγω την σκληρή οικονομία διότι δεν υπάρχει άλλη λύση . . .
 
futAIR":o8rehxt9 said:
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Μπορώ να πω οτι μου φώτεισαν λίγο τον σκοτεινό μου δρόμο για να γίνω κάποτε ένας airline pilot. Αν και δεν ξερω...
Μου φαίνεται και πολύ καλή λύση η σχολή Ικάρων γιατι προσφέρει αμεση επαγγελματική αποκατάσταση και καλό μισθό. Ααα να ρωτήσω. Γνωρίζετε αν ο μισθός όλων των Ικάρων (ιπτάμενων εννοειται) είναι ίδιος; δηλαδή ένας που πεταει F16 και ένας που πεταει μεταγωγικο παιρνουν ίδιο μισθό;

Υ.Γ.(ξέρω ότι υπάρχει θέμα με τους μισθούς γενικά των πιλότων αλλά δεν γίνεται λόγος για κατι τετοιο)
Καλό μισθό?Θα αστειεύεσαι!
Τα λεφτά που παίρνουν είναι ελάχιστα σε σχέση με αυτά που κάνουν και με την επικινδυνότητα της δουλειάς.Στη πολιτική αεροπορία στο εξωτερικό μπορείς να ξεκινήσεις με τα διπλάσια και να φτάσεις ως κυβερνήτης με πάνω από τα τριπλάσια.Αλλά τους περισσότερους εδώ δεν μας νοιάζει αυτό.Θα πληρώναμε για αυτή τη δουλειά :)

Η πολεμική αεροπορία είναι για τους λάτρεις της πολεμικής αεροπορίας.Πολύ απλά.Πρώτα απ'όλα είσαι στρατιωτικός και μετά οτιδήποτε άλλο.

Και να ξέρεις ότι δεν είναι και τόσο εύκολο να τελειώσεις την ικάρων.Πάρα πολλοί κόβονται και δεν τα καταφέρνουν.Καταλήγουν ελεγκτές αεράμυνας κλπ.
Για να πας f16,mirage κλπ θα πρέπει να το θες πάααρα πολύ και να έχεις και τις ικανότητες γι αυτό.Δεν είναι καθόλου εύκολο.Οι περισσότεροι που θέλουν την ηρεμία και την ασφάλεια πάνε σε C130,ελικόπτερα κ.α.Όχι πως και εκεί είσαι "ασφαλής" αλλά η επικινδυνότητα είναι μικρότερη σε σχέση με το να κάνεις αερομαχίες πάνω από το Αιγαίο.


Άκου μία συμβουλή και ξέχνα την ικάρων αν το όνειρό σου είναι η πολιτική αεροπορία.Στην αμερική υπάρχουν και προγράμματα χορήγησης δανείου για αεροπορική εκπαίδευση σε συνεργασία με τις σχολές.Δεν το έχω ψάξει ακόμα αλλά υπάρχουν λύσεις! Καλού κακού όμως κάνε και συ καμιά οικονομία.Θέλει θυσίες για να κερδίσεις τη δεξιά θέση στο cockpit :wink:
 
Φίλε μου δεν έχω χρόνο να σου απαντήσω πλήρως στα ερωτήματά σου, αλλά μπορώ να σου πω το εξής:
Αποφάσισε πρώτα ποιό είναι το μέλλον που βλέπεις για τον εαυτό σου. Είτε commercial είτε military pilot. Όταν με το καλό αποφασίσεις, συζητάμε τις λεπτομέρειες. Και τα δύο, ΔΕΝ συνδυάζονται. Σίγουρα, θα βοηθούσε να είχες PPL πριν μπεις στην Ικάρων, ή θα βοηθούσε να είχες 1500 ώρες σε C-27 πριν πάρεις το ATPL, αλλά όχι κ τα δύο.
Όταν με το καλό κατασταλάξεις, συζητάμε λεπτομέρειες.

ΥΓ Για μένα που είμαι 40 χρονών και έχω ήδη 3000 ώρες πτήσης και ακόμα πετάω κ ριψοκινδυνεύω, ο μισθός του στρατιωτικού είναι μικρός. Αλλά με την κρίση που υπάρχει, δύσκολα βρίσκει 21χρονος το μισθό που δίνουν στους Ανθυποσμηναγούς. Οπότε είναι ένα δέλεαρ, μην το κατακρίνετε αβίαστα... :mrgreen:
 
Εγώ ξερω τι θελω... Να γινω airline pilot :rant: :rant: .. Απλά ΔΕΝ βρισκω αλλο τροπο για να μαζεψω λεφτααα... Ετσι θεωρω οτι τελειωνοντας σαν ικαρος (εχοντας λεφτα στην ακρη) θα μπορεσω να πραγματοποιησω το ονειρο μου. Αμα με το καλο πάω Ικαρων (που ΠΙΣΤΕΥΩ οτι μπορω να μπω και να συνεχισω) θα ηθελα να πεταω σε ενα C 130 η κατι τετοιο (δεν τα ξερω και πολυ καλα) που να μην εχει τοσο μεγαλη επικυνδινοτητα οσο ενα F16 .. Επίσης, δεν θελω να ρισκαρω περνοντας δανεια και στην αμερικα κιολας.

Υ.Γ. Νομιζω πως για να κανεις μια αρχη ειναι μια πολυ καλη λυση η Σχολη Ικαρων .. Αλλωστε δεν υπαρχουν και πολλες δουλειες για εναν 22 χρονο που να παιρνεις τετοιο μισθο οπως του Ικαρου. (Ξερει κανεις για τι λεφτα μιλαμε? Θελω να δω αν αυτα που εχω διαβασει αληθευουν.. π.χ. οταν πετας ενα C 130 περιπου ποιος ειναι ο μισθος ? :thx: :thx: )
 
Υπαρχει και μια αλλη ενδιαφερουσα παραμετρος , με το πτυχιο της Σχ. Ικαρων και καποιες ωρες πτησης στο ενεργητικο σου , παιρνεις σχεδον αυτοματα το ΑΤΡL , χωρις περαιτερω εκπαιδευση (υπαρχει σχετικο προεδρικο διαταγμα που γραφει τις λεπτομερειες , στην ΥΠΑ θα σε ενημερωσουν) , αλλα εκει ξεκιναει το ρισκο.... Να εγκαταλειψεις την καριερρα σου στην ΠΑ (που με τοσο κοπο εχτισες) για να αναζητησεις εργασια στην Πολιτικη Αεροπορια....
 
Επαναλαμβάνω - αν και δεν θα το πιστέψεις αν δεν το δεις μόνος σου: Ικάρων και airliner δεν συμβιβάζονται. Παρόλα αυτά, είσαι ελεύθερος πολίτης κ μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις επ΄αυτού.
Επίσης, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο, να επιλέξεις μια ζωή πειθαρχίας, με στρατιωτικούς κανόνες κ ιδιαίτερες δυσκολίες, για να κάνεις στο τέλος κάτι άλλο.
Αν καταφέρεις να μπεις, αν καταφέρεις να την τελειώσεις, αν επιτύχεις σαν Ιπτάμενος και αν μετατεθείς στα C-130, υπολόγιζε σε έναν ετήσιο μισθό της τάξης των 27000 ευρώ. (27000 είναι το συνολικό εκκαθαριστικό σου - μισθοί, επιδόματα, όλα). Για αρχή είναι πολύ καλά. Βέβαια, όταν με 22 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά παίρνεις 31000 ευρώ ετησίως, κάπου χαλιέσαι...
Τέλος, όσον αφορά τα πτυχία: Πριν γίνουν τα πτυχία διεθνή κατά JAR, έπαιρνες με απονομή CPL (εθνικό). Όχι ATPL. Για το τελευταίο, χρειαζόσουν επιπλέον ώρες και εξετάσεις στην ΥΠΑ (σε λιγότερα όμως μαθήματα - σε 6. Τα άλλα ήταν κατωχυρωμένα από τη Σχολή, αν η βαθμολογία σου σε αυτά ήταν άνω του 80%. Αλλιώς τα έδινες κ αυτά). Με την έλευση του JAR, οι κανόνες άλλαξαν. Εξετάσεις για τα πτυχία και το μόνο που κατωχυρώνεις είναι οι ώρες πτήσης, αν πετάς με τύπο που υφίσταται πολιτικώς (C-130, C-27, Embraer). Πρέπει όμως να πετάξεις τις απαραίτητες αξιολογήσεις κλπ. Αν νομίζεις πως μπορείς να πετάξεις με αυτούς τους τύπους, να κατωχυρώσεις ώρες αφού βγεις κυβερνήτης και μετά στα 35; σου (ίσως και μεγαλύτερος) να τα παρατήσεις όλα για να πιάσεις δουλειά σε μια ιδιωτική εταιρία με ό,τι αυτό συνεπάγεται, τότε η Σχολή Ικάρων είναι για σένα. Όπως είπα, you 're a free man...
 
Ρε παιδια τα λεφτα για σχολη δεν μαζευονται. Εκτος και αν εχεις τρελους πορους η λεφτα στην ακρη. Εγω σκεφτομουνα για ppl και μονο σαν χομπυ και βρηκα 2 δεκαρες και μπορω να πω οτι με δανεικα απο δω και απο κει και βοηθεια απ τους γονεις μου (δεν ειμαι και μικρος) κατι κανω. ΑΛΛΑ αλλα 40χιλιαρικα που θελει για να κανεις το ppl atpl που τα βρισκω; Και με τους καιρους που εχουμε και αυτους που ερχονται ποιος παει να παρει δανειο και ποια τραπεζα το δινει; Αν παει καποιος με εισοδημα 1500 ευρω και σπιτι στο ονομα του και και και θα του δωσει; ΟΧΙ γιατι απλα για να πας στη σχολη θα σταματησεις να δουλευεις και οχι γιατι θα το θες αλλα γιατι δε συνδιαζονται. Και οι "μικροι" του φορουμ δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει να αποταμιευσεις ενα τετοιο ποσο. Δυστυχως ειναι ενα επαγγελμα που απαιτει μεγαλη οικονομικη υποστηριξη απο πισω στο ξεκινημα. Βεβαια θα μου πειτε ενα παιδι που σπουδαζει σε αλλη πολη δεν χρειαζεται εξισου πολλα χρηματα;...
 
Φυσικά και δεν μαζεύονται έτσι αυτά τα λεφτά.Ναι πρέπει να έχεις οικονομική υποστήριξη.Αλλά και να την έχεις δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτή.Γενικά μιλώντας υποθέτοντας ότι έχω οικονομική υποστήριξη θα την έχω ας πούμε για τη σχολή.Τα 50-60 χιλιάρικα.Μετά που κατά πάσα πιθανότητα θα αναγκαστώ να πληρώσω το type rating πάλι θα ζητήσω από την οικογένεια?Όχι.Γι αυτό και μαζεύω.Ίσως 50 χιλιάρικα δεν μαζεύονται αλλά τα 25 του type rating μπορείς.

Καλώς ή καλώς θα χρειαστείς οικονομική βοήθεια για να γίνεις πιλότος.Αλλά και να μαζεύεις ότι μπορείς δεν βλάπτει.
 
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο.Ποια δεύτερη ξένη γλώσσα συμφέρει κάποιος υποψήφιος πιλότος να μάθει?Μπορεί τα αγγλικά να είναι τα απαραίτητα αλλά ένα βιογραφικό με μία ακόμα ξένη γλώσσα σίγουρα θα είναι πολύ καλό.Είχε γραφτεί παλιότερα εδώ για τα γερμανικά λόγω ότι οι γερμανοελβετικές εταιρίες πάνε καλύτερα από ότι οι άλλες στην Ευρώπη.Αλλά από την άλλη δεν μ'αρέσουν καθόλου τα γερμανικά :?

Κανείς που να έχει κάποια πρόταση?
Πχ στην αμερική που κατά ένα μεγάλο μέρος είναι ισπανόφωνη τα ισπανικά δεν θα ήταν καλό να τα ξέρει κανείς?

Και μετά οι ισπανικές αεροπορικές εδώ στην Ευρώπη σε τί κατάσταση βρίσκονται?
 
Top