Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δνε ξερω κατα ποσο ειναι το καταλληλο τοπικ για να σχολιασω αυτο που θελω αλλα με απασχολει παρα πολυ. Εστω οτι εχουμε 2 πιλοτους τον Α και τον Β που εχουν παρει το ιδιο type rating. Ηταν στην ιδια σχολη καναν ακριβως τα ιδια και εχουν ακριβως τι ιδιες ωρες. Ξεκινανε και κανουν ως συγκυβερνητες το ιδιο δρομολογιο τις ιδες ωρες τη βδομαδα ας πουμε και μετα απο μερικους μηνες εχουν και οι 2 Υ ωρες. Μετα γινονται κυβερνητες και ο Α πεταει Αθηνα Νεα Υορκη και επιστροφη μια φορα τη βδομαδα και ο Β Αθηνα Χανια με επιστροφη ας πουμε καθε μερα. Ο Α σε ενα μηνα προφανως θα εχει περισσοτερες ωρες πτησεις με σαφως λιγοτερες απο-προσγειωσεις με ILS μαλιστα. Ο Β εχει λιγοτερες ωρες με πολυ περισσοτερες ομως απο-προσγειωσεις χωρις ILS κιολας. Ποιος εχει μεγαλυτερη τυπικη εμπειρια;
 
Αν και δεν είμαι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του φόρουμ και αν και γουστάρω τα μαλλιοτραβήγματα :twisted: , πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να ανεβάζετε τους τόνους, μιας και όλοι έχετε από λίγο δίκιο.

Γνώμη μου είναι πως αν έχεις τα λεφτά, ή μπορείς να τα βρεις ανώδυνα (γονείς, θείοι, ευνοϊκό δάνειο), πας ντουγρού για ATPL χωρίς καθυστερήσεις. Μετά, γίνε και πυρηνικός υδραυλικός αν θες, με όποιο τρόπο θες.
Αν δεν έχεις τα λεφτά, αλλά δεν έχεις και βιοποριστικό πρόβλημα (η μάνα σου σε έχει ένα και θεό, θα σε κρατήσει σπίτι ως τα 33 σου, ή έχεις κάνα δυο διαμερισματάκια στο όνομά σου και τσιμπάς ψιλά από κει), πας στο ΑΕΙ, στο ΤΕΙ, σε ό,τι γουστάρει η μανούλα σου να σε καμαρώσει και με ό,τι περισσεύει κ ό,τι μαζέψεις, πας για πιλότος. Αν κάτσει. Αν δεν κάτσει στα 25, θα κάτσει στα 40. Να χαθείς πάντως με το πτυχίο της μοριακής ιχθυοκαλλιέργειας δεν πρόκειται...
Αν τέλος δεν έχεις στον ήλιο μοίρα και αν πρέπει να δίνεις κ κάτι από το υστέρημά σου για να ζήσουν τα γερόντια σου, πρώτα βρίσκεις δουλειά, μετά βρίσκεις ένα βιώσιμο μέλλον και κατά τη διάρκεια, κάνεις κ όνειρα για πιλότος, πράγμα το οποίο δεν είναι εύκολο, αλλά ούτε κ απίθανο. Απλά θα αργήσει λίγο.
Αν δεν σου αρέσει τίποτα από τα παραπάνω, μαζεύεις 20 ευρώ κ πετάς με αερόστατο της groupon. Λες και του καπετάνιου να σου δώσει να κρατήσεις κ λίγο το σκοινί, να νιώσεις ότι πέταξες.
Αν ούτε αυτό σου κάνει και αν είσαι τελείως απελπισμένος, χωρίς ελπίδα και χωρίς τίποτα να χάσεις, τότε και μόνο τότε, δοκιμάζεις να μπεις στην Ικάρων για να γίνεις αργότερα airliner. (μην το συγχέουμε με τα παιδιά που γουστάρουν τα loops και τα rolls και τα πολεμικά και μπαίνουν στην Ικάρων συνειδητά).

Οπότε, όλοι εν μέρει έχετε το δίκιο σας. Αλλά αν θέλετε να βριστείτε κ να αρπαχτείτε κ να πετάξετε ο ένας στα μούτρα του άλλου τα πτυχία σας :mrgreen: , please, do so in public... it's entertaining :twisted:
 
cfi.pro.pilot":3ibnhx4w said:
Να φανταστω Mile High Club ολα αυτα τα εκανες με τα "χερακια" σου χωρις καμια γονικη βοηθεια και ατελειωτη χρηματοδοτηση. Επειδη ομως η περισσοτερη γεννηθηκαμε στην Ελλαδιτσα μας φτωχαδακια πρεπει να δουλεψουμε να σκιστουμε και να χρωσταμε σε οποιον αναπνεει για να κανουμε αυτο που αγαπαμε γιατι ακομα και στην Αμερικη κοστιζει δεν γινεσαι πιλοτος τσαμπα. Εμενα η συμβουλη μου προς το παιδι ηταν να παει κατευθειαν σε αυτο που αγαπαει χωρις να χρονοτριβει ουτε λεπτο. Αν ειχα green card φιλε μου εμπαινα Delta και American "εχθες" χωρις κανενα πτυχιο. Δεν λεω ειναι πολυ καλο να αποκτησεις ενα πτυχιο αλλα Αμερικη ισχυει το αναποδο παιρνεις το πτυχιο του χειριστη και σιγα σιγα αποκτας και ενα πτυχιο συνηθως με distance learning που εχει σχεση με την αεροπορια, οπως Aviation Management, Airline Operations etc. Αλλα για τον Θεο μην χανουμε χρονο για να παρουμε πτυχιο made in Elladistan για να πουμε οτι κατι καναμε. Γνωμη μου και συμβουλη μου κατευθειαν εξωτερικο Αμερικη για ολα τα πτυχια και μετα σε ενα Aviation University για F1 Academic Visa πτυχιο σχετικο με το επαγγελμα και δουλεια στο University ως Instructor για Build Up, αυτο θεωρω σωστο αυτο κανω και εγω γιατι δεν ειχα πτυχιο αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα εμενα Ελλαδα για να παρω πτυχιο επιπεδου "καταϊφοχτενιστη" οπως σαρκαστικα αναφερει ο κυρ Vasilis νωριτερα κατα φορουμ VassDel.

Ωράια κατάλαβα τώρα, το προβλημά σου είναι το πτυχίο στην Ελλάδα .. συμφωνώ μέχρι ένα σημείο .. και εγώ το πτυχίο μου είναι σε πανεπηστήμιο στο εξωτερικό.

Αν είχες green card δεν θα έμπαινες πουθενά .. μήπως σε κανένα regional τις πλάκας, colgan air κτλ.
Και εδώ η λεπτομέριες ...

Delta Pilot Basics
We are proudly recruiting pilots for first officer positions. As a new Delta first officer, you have an opportunity to initially be assigned to a MD88/90, a 737NG, or even a 757/767 aircraft type among our fleet of more than 700 aircraft. To qualify for employment as a pilot with Delta you must meet all of the following requirements.

General Requirements

At least 21 years of age
Graduate of a four-year degree program from a college or university accredited by a recognized accrediting organization
Degrees obtained from a non-U.S. institution must be evaluated for equivalency to U.S. degrees by a member organization of the National Association of Credential Evaluation Services (NACES).
Postgraduate education will be given favorable consideration.

safe landings.
 
Παιδιά να ρωτήσω κάτι.Δεδομένου ότι το να πάρεις μόνιμη άδεια παραμονής και εργασίας στις ΗΠΑ δεν είναι τόσο εύκολο θα ήθελα να ρωτήσω πώς είναι τα πράγματα για τους πιλότους και στον Καναδά?Από δουλειές για νέους πιλότους εννοώ.Δεδομένου ότι ο Καναδάς έχει πιο ευνοϊκή μεταναστευτική πολιτική..
 
Φίλε καλά και άγια έκανες και πήρες το χαρτί του πανεπιστημίου ή του πολυτεχνείου,ή οτιδήποτε άλλο.Ότι έχει ο καθένας μας είναι καλό.Αλλά σε πληροφορώ και μάθε για να ξέρεις ότι έχω δει δεκάδες αγγελίες εταιριών και ειδικά από Μ.Βρεττανία όπου εκεί παίζει το μεγάλο παιχνίδι (πάνω από 50-60 εταιρίες) από αεροταξί μέχρι BRITISH AIRWAYS,όλες μα όλες ζητούν ή τύπο σε συνδυασμό με εμπειρία ή απλά τις ώρες σε multi-engine που οι περισσότεροι από μας δυσκολεύονται να μαζέψουν,αναφερόμενος πάντα στους ab-initio αποφοίτους είτε integrated ή modular.Για το χαρτί του πανεπιστημίου έχω διαβάσει συγκεκριμένα ότι είναι επιθυμητό αλλά όχι απαραίτητα αναγκαίο.Και σε ότι αφορά την τεχνολογία ποιός σου είπε εσένα ότι πρέπει να έχει κάποιος τίτλο ανωτάτης σχολής για να χειριστεί με επιτυχία το FMS του Α-320 κι ότι ένας απόφοιτος ΙΕΚ ή έστω και ΤΕΕ δεν μπορεί να τα καταφέρει το ίδιο ή και καλύτερα;Κι εγώ προγραμματιστής είμαι,όχι βέβαια από ΑΕΙ αλλά είναι το λιγότερο που με απασχολεί.Ακόμη και σε δικές μας εταιρίες όπως η AEGEAN.Διάβασε την αγγελία και θα δεις.Και να δεν κάνω λάθος η τελευταία αγγελία ούτε καν αναφέρεται σε πανεπιστημιακό τίτλο.Ζητούσαν 1500 ώρες και 500 σε Α-320.Έτοιμος δηλαδή,ούτε καν ένα απλό type rating.Aλλοιμονό μας!!! Κάποιοι πήγαιναν με τύπο,τώρα θα πάμε με τύπο με 500 ώρες επί τύπου και άλλες 1000 ώρες εκπαιδευτή και ο ΘΕΟΣ να βάλει το χέρι του!!!

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ

ΝΙΚΟΣ 8)
 
futAIR":5jmlg4cv said:
Παιδες... τα ατομα που λενε οτι καλυτερο ειναι να παρεις πρωτα ενα πτυχιο ΑΕΙ το λενε καθαρα απο αποψη του οτι αμα μεινεις <<ξεκρεμαστος>> σαν πιλοτος να εχεις μια εναλλακτικη. Δηλαδη σας φαινεται τοσο παραξενο στις μερες μας ενας ανθρωπος να μην εχει δουλεια?ακομα και ενας πιλοτος... ειστε οι μονοι δηλαδη στον κοσμο που σκεφτεστε να ακολουθησετε αυτο το επαγγελμα.? μην τα περνετε ολα στραβα και ακουστε και αλλες γνωμες, δεν θα χασετε.. :great: Σιγουρα μπορει ενας πιλοτος να βρει πολυ συντομα δουλεια, αλλα σε περιπτωση που δεν βρει τι γινεται?? ειναι σχεδον κατεστραμενος γιατι δεν εχει φραγκο στην τσεπη του αφου τα εχει ριξει στην εκπαιδευση του...οποτε καλο θα ηταν να περνουμε υπ' οψην μας ολες τις περιπτωσεις... 8) :mrgreen:
σίγουρα αστειεύεσαι φίλε μου έτσι?? :roll: :roll:
 
z_pilot":1n0bfiia said:
Μας τα λες λίγο μπερδεμένα.Τί εννοείς να κάτσεις στο κατεστραμμένο σύστημα να βγάλεις οποιαδήποτε σχολή?Τί σχολή?
Αν έχεις τα λεφτά γιατί δεν ξεκινάς τώρα?Όσο γρηγορότερα τόσο το καλύτερο.Υποθέτω ότι θέλεις να έχεις ένα πτυχίο και από κάτι άλλο σαν σιγουριά αν δεν βρεις δουλειά ως πιλότος?Είναι καλή σκέψη.Και εγώ αυτό κάνω.Εξαρτάται και από την ηλικία όμως.
Πρέπει να σκεφτείς και άλλα.Μπορεί να έχεις τα λεφτά για την σχολή αλλά σκέφτηκες τί γίνεται αν αναγκαστείς να πληρώσεις και τον τύπο για να σε προσλάβουν?
Είναι δύσκολη απόφαση.Αν είσαι μικρός ένα πτυχίο ΑΕΙ καλό θα σε κάνει.Αν όμως είσαι μεγάλος δεν έχει νόημα να ξεκινήσεις από το μηδέν μια "άσχετη" σχολή για ασφάλεια και μετά να πας για πιλότος.
είχα την εντύπωση πως ΔΕΝ ήθελες να γίνεις πιλότος?? :roll:

βασικά έχεις αλλάξει πολλές φορές γνώμη απ'όσο θυμάμαι..

Και τώρα κάτι γενικό.
Τα 60-70.000 που χρειάζονται(ρεαλιστικά) ΔΕΝ μαζεύονται με νορμάλ μισθό ΟΥΤΕ σε 10 χρόνια.. εκτός και αν ζεις κυριολεκτικά σαν φυτό τρώγοντας ψωμί και νερό..και μετά αφού καταφέρεις και τα μαζέψεις θα περιμένεις πότε και αν βρεις δουλειά... Δυστυχώς το επάγγελμα θέλει ''πλάτες''.. πονάει αλλά είναι η πικρή αλήθεια.. Υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δύστυχος είναι απειροελάχιστες..

Βέβαια τα όνειρα είναι όνειρα και χωρίς αυτά δεν υπάρχει μέλλον.. εγώ προσωπικά το ξέρω αυτό πολύ, πάρα πολύ καλά, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να είμαστε και λίγο ρεαλιστές.. :|
 
Συμφωνω και επαυξανω....χωρις πλατες δεν υπαρχει μελλον,το επαγγελμα απευθυνεται σε εχοντες!!
 
Bladerunner":qy18yy69 said:
είχα την εντύπωση πως ΔΕΝ ήθελες να γίνεις πιλότος?? :roll:

βασικά έχεις αλλάξει πολλές φορές γνώμη απ'όσο θυμάμαι..
Δεν θυμάμαι να έχουμε μιλήσει, βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος.Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πρότινος προσαρμοζόυμουνα στις παρούσες συνθήκες και κυρίως στην Ελληνικές με ότι αυτό συνεπάγεται, είχα κάποια όνειρα που γκρεμίστηκαν μόλις πάτησα το πόδι μου στο ελληνικό πανεπιστήμιο.Φίλε άλλα σκέφτεσαι στο λύκειο και αλλιώς τα βλέπεις στο πανεπιστήμιο.Τα αεροπορικά επαγγέλματα βασίζονται σε ένα μεγάλο παράγοντα τύχη οπότε δεν υπάρχει αυτό που λέμε "άλλαξα".Είναι ότι σου κάτσει.Ξεκινάς για πιλότος και καταλήγεις μηχανικός και τούμπαλιν!
 
Bladerunner":1dbte6ki said:
futAIR":1dbte6ki said:
Παιδες... τα ατομα που λενε οτι καλυτερο ειναι να παρεις πρωτα ενα πτυχιο ΑΕΙ το λενε καθαρα απο αποψη του οτι αμα μεινεις <<ξεκρεμαστος>> σαν πιλοτος να εχεις μια εναλλακτικη. Δηλαδη σας φαινεται τοσο παραξενο στις μερες μας ενας ανθρωπος να μην εχει δουλεια?ακομα και ενας πιλοτος... ειστε οι μονοι δηλαδη στον κοσμο που σκεφτεστε να ακολουθησετε αυτο το επαγγελμα.? μην τα περνετε ολα στραβα και ακουστε και αλλες γνωμες, δεν θα χασετε.. :great: Σιγουρα μπορει ενας πιλοτος να βρει πολυ συντομα δουλεια, αλλα σε περιπτωση που δεν βρει τι γινεται?? ειναι σχεδον κατεστραμενος γιατι δεν εχει φραγκο στην τσεπη του αφου τα εχει ριξει στην εκπαιδευση του...οποτε καλο θα ηταν να περνουμε υπ' οψην μας ολες τις περιπτωσεις... 8) :mrgreen:
σίγουρα αστειεύεσαι φίλε μου έτσι?? :roll: :roll:

Οχι φιλε μου δεν αστειευομαι... Στους καιρους που ζουμε αλλοι ανθρωποι με πτυχια στα χερια τους δεν εχουν δουλεια για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα..Εγω πιστευω πως εαν ενας πιλοτος ψαχτει θα βρει πολυ συντομα δουλεια... Το επαγγελμα απαιτει θυσιες οπως λενε και αλλοι.. Προφανως καποιος θα βρει πολυ συντομα μια θεση αμα τις κανει...
 
Top