British Airways

STAVROS_ATH

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/11/2009
Μηνύματα
346
Likes
49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Επιστρέφω ατόφιο το χαρακτηρισμό "ανοησίες" και συνιστώ ψυχραιμία και ωριμότητα.Σε φόρουμ γράφεις.Επίσης το να επιτίθεσαι σχεδόν εναντίον όλων όσοι σχολιάσαμε ένα πρωτοφανές αεροπορικό περιστατικό, δείχνει ότι εσύ μάλλον έχεις θέμα και όχι οι υπόλοιποι.
 

Leon_94

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2008
Μηνύματα
65
Likes
13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
STAVROS_ATH":1dgubuhx said:
Μαλλον και οι επιβάτες πρέπει να ταν από τα Lidl, καθώς κανείς δεν πήρε χαμπάρι την πορεία του αεροσκάφους, έστω και αυτοί που κάθονταν παράθυρο.Εκτός και αν είχε κωλόκαιρο και πυκνή νέφωση και κανείς δεν μπορούσε να αντιληφθεί τίποτα.Ελπίζω τουλάχιστον οι επιβάτες να εχουν τη διαυγεια να ζητήσουν τα 250 ευρώ αποζημίωση που δικαιούνται κάτι που μάλλον θα πλήξει,έστω και σε μικρό βαθμό την εταιρία-καρναβάλι που επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν.

Εδω δεν εχεις δικιο... Δεν ειναι απαραιτητο οι επιβατες να εχουν ιδεα περι προσανατολισμου, και προφανως δεν ειχαν.
Ομως... Εστω οτι εχουμε μια υποθετικη πτηση Αθηνα-Σανγκαι που ευρισκονται περιπου στον ιδιο παραλληλο...
Ξεκιναει το αεροπλανο πρωί πρωί, και επειδη δεν θα εβλεπαν την μυτη του αεροπλανου με κατευθυνση προς Ανατολας να αρχισουν να χαλανε τον κοσμο πιστευωντας οτι πανε καπου αλλου....
Αντε τοτε να πανε οι αεροσυνοδοι να κανουνε μαθημα στους επιβατες τι σημαινει ορθοδρομία και τοξο μεγιστου κυκλου..... :wall:
 

Leon_94

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2008
Μηνύματα
65
Likes
13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
mrk":3r497j3k said:
Είναι δυνατόν να γράφουμε τέτοιες ανοησίες;

Οι επιβάτες ήταν "χαμηλής ποιότητας" γιατί δεν κατάλαβαν προς τα πού πετάνε;

Αλλά - κάτσε μισό λεπτό - μπορεί και να μην ήταν γιατί α) καθόντουσαν διάδρομο & β) μπορεί και να είχε νέφωση. Αλλά να το γράψω πρώτα μην χαθεί η ευκαιρία. Α, επίσης (ίσως, δεν είναι και βέβαιο) οι περισσότεροι άνθρωποι μπορεί να μην έχουν αίσθηση το προς τα που πετάνε μέσα από μια καμπίνα, όταν μάλιστα βλέπουν (όσο βλέπουν) από το πλάι, ή κοιμούνται ή δεν είναι γνώστες του ανάγλυφου. Μπορεί πάντα, υποθέσεις κάνουμε... Άλλα κάτσε να τους υποτιμήσουμε, γιατί τι άλλο να κάνει κανείς εκτός από το να κράζει; Να ψάξει; Μπααααααα.....

Σε αμέσως προηγούμενη απάντηση διαβάζουμε:
Οι πιλότοι είναι δυνατόν να μην ξέρουν που πάνε;

Τώρα βέβαια, γράφει το BBC (τυχαίο παράδειγμα): A British Airways flight destined for Düsseldorf in Germany has landed in Edinburgh by mistake, after the flight paperwork was submitted incorrectly.

Και παρακάτω: When the crew arrived at London City airport on Monday it is thought that they saw Edinburgh on the flight plan from the day before and followed the old flight route.

Αλλά πες ότι αυτό δεν το διαβάσαμε, στη προ-προηγούμενη ανάρτηση με bold - underlined, ο 6 circles γράφει:

Οι πιλότοι είχανε σχέδια πτήσης για Εδιμβούργο και εκεί πήγανε. Το λάθος έγινε αλλού.

Είναι εξωφρενικό να νομίζουμε ότι είχανε προορισμό το Ντύσελντορφ και δεν κατάλαβαν ότι πήγαιναν βόρεια αντί για ανατολικά, ότι δεν περάσανε καθόλου πάνω από θάλασσα, και ότι δεν ήξεραν με ποιά κέντρα ελέγχου μιλούσανε. :rolleyes:

Το λάθος ήταν καθαρά γραφειοκρατικό στις υπηρεσίες εδάφους / dispatch και όχι λάθος των πιλότων.

Επίσης διαβάζουμε:

Δεν εγινε κανενας ελεγχος απο τους συνοδους κατα την εισοδο, γιατι προφανως παιζανε με τα κινητα τους. Αν το κανανε θα βλεπανε οτι η γραφει προορισμος Ντισεντορφ. Παρα πολλες σοβαρες εταιρειες ζητανε απο το πληρωμα να ζητησει απο τον επιβατη να δειξει την καρτα επιβιβασης κατα την επιβιβαση...

Δεν ξέρω ποιες είναι οι "πολλές σοβαρές εταιρίες", αλλά Aegean, Lufthansa, Air France, Turkish, Alitalia, Ryanair και TAROM προσωπικά δεν μου έχουν ζητήσει κάτι τέτοιο (τα τελευταία 4 χρόνια). Επιπλέον, σε καμιά από τις προαναφερθείσες, οι αεροσυνοδοί δεν έπαιζαν με τα κινητά τους όταν επιβιβάζονταν οι επιβάτες. Ποιες είναι οι σοβαρές εταιρίες που το ζητούν και β) πώς γράφεις ότι "προφανώς έπαιζαν με τα κινητά τους"; Από που προκύπτει αυτό;

Το κείμενο του post είναι εν γνώσει μου ειρωνικό και δεικτικό. Αν θέλαμε να διαβάζουμε τέτοιες απόψεις, ανοίγουμε ένα post στο FB / ένα thread στο twitter και χορταίνει το μάτι μας βλακεία και διάθεση για κράξιμο.

Μπαίνετε που μπαίνετε στον κόπο να γράψετε εδώ, γράψτε κάτι ουσίας, ή κάτι που έχετε ψάξει ή κάτι που έχετε απορία και θα προκαλέσει μια συζήτηση να μάθουμε όσοι δεν γνωρίζουμε κάτι καινούργιο. Αφορισμούς του τύπου "εταιρίες / επιβάτες από τα Lidl", "εταιρίες καρναβάλια" (η BA είναι εταιρεία - καρναβάλι;;;; ) και άλλα όμορφα και "τεκμηριωμένα" τα διαβάζουμε και αλλού.

Ειχα σκοπο να στο κανω πενηνταρακια, αλλα δεν...
Κατα πρωτον εισαι αγενεστατος, και δευτερον παντελως ασχετος με το αντικειμενο, και οχι πληρως ενημερομενος για το συμβαν....
Οταν μαλιστα μου ανακατευεις στο ιδιο καζανι Lufthansa, Aegean με την Ryanair, ειμαι αναγκασμενος να το σταματησω εδω....
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.184
Likes
167
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
mrk":13t67i0b said:
Δεν εγινε κανενας ελεγχος απο τους συνοδους κατα την εισοδο, γιατι προφανως παιζανε με τα κινητα τους. Αν το κανανε θα βλεπανε οτι η γραφει προορισμος Ντισεντορφ. Παρα πολλες σοβαρες εταιρειες ζητανε απο το πληρωμα να ζητησει απο τον επιβατη να δειξει την καρτα επιβιβασης κατα την επιβιβαση...

Δεν ξέρω ποιες είναι οι "πολλές σοβαρές εταιρίες", αλλά Aegean, Lufthansa, Air France, Turkish, Alitalia, Ryanair και TAROM προσωπικά δεν μου έχουν ζητήσει κάτι τέτοιο (τα τελευταία 4 χρόνια). Επιπλέον, σε καμιά από τις προαναφερθείσες, οι αεροσυνοδοί δεν έπαιζαν με τα κινητά τους όταν επιβιβάζονταν οι επιβάτες.

Επίσης όσες φορές έχω ταξιδέψει τα τελευταία χρόνια (Lufthansa, Aegean, Turkish, Volotea, American Airlines, easyjet), οι αεροσυνοδοί δεν ζήτησαν να δουν κάρτα επιβίβασης. Επιπλέον, η Lufthansa στις πτήσεις από Γερμανία δεν κάνει καν έλεγχο ταυτοπροσωπίας στις πύλες, καθώς είναι αυτόματες και ο επιβάτης σκανάρει κάρτα επιβίβασης και περνάει. Αλλά εντάξει, αυτές δεν είναι σοβαρές εταιρίες...

Το πλήρωμα καμπίνας ίσως να έκανε τις σωστές ανακοινώσεις καλωσορίζοντας τους επιβάτες στην πτήση για Ντύσσελντορφ. Οι πιλότοι μπορεί να μην έκαναν καμμία ανακοίνωση. Αλλά σε περίπτωση που έκαναν και κανείς από τους επιβάτες δεν αντιλήφθηκε τη διαφορά ανάμεσα σε Ντύσσελντορφ και Εδιμβούργο...
 

thanosp

First-Class-Member
Εγγραφή
05/11/2005
Μηνύματα
950
Likes
81
Περιοχή
U.K. / KVA
Αν ήξερα ότι θα φτάναμε πάλι να μαλώνουμε μεταξύ μας δεν θα παρέθετα το άρθρο. Μια σοβαρή και ώριμη κουβέντα δεν μπορεί να γίνει. Τους κατακρίναμε όλους, από επιβάτες μέχρι και πιλότους, καταφερθήκαμε εναντίον τους με ειρωνικά σχόλια για να δείξουμε τί? Την ανωτερότητά μας ή την υπέρμετρη γνώση μας? Θα συμφωνήσω πλήρως με τον mrk.

Έγινε ένα διαχειριστικό λάθος από μέρους της εταιρείας (WDL) που εκτελούσε την πτήση, δεν ήταν η BA. Ο λόγος που συνέβει αναφέρεται στο αρχικό άρθρο του BBC.

Ακόμη περισσότερο γέλιο προκαλεί το γεγονός ότι η Ryanair επιχείρησε να εκμεταλευτεί επικοινωνιακά το συμβάν, και φυσικά της γύρισε μπούμερανγκ. Λένε, η κατάρα είναι γαϊδάρα και γυρνάει στον αφέντη. :mrgreen:
 

STAVROS_ATH

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/11/2009
Μηνύματα
346
Likes
49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πρώτα ξεκινάει ο από πάνω ένα ποστ γεμάτο ειρωνία ότι σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός και μετά εξανίσταται που πήραμε οι υπόλοιποι το θέμα και το κανιβαλίσαμε όπως του άξιζε.Μετά πετάχτηκαν και κάποιοι wanna be managers της οκάς, γνωστό φαινόμενο εδώ, μαζί με τους πιλότους που κάνουν πρακτική στο χωράφι του χωριού της, και απάντησαν χρησιμοποιώντας φρασεολογία βόθρου(γιατί κάποιος πρέπει να το παίξει τιμητής των πάντων που τολμήσαμε και κρίναμε ένα τόσο γελοίο συμβάν) και στο τέλος φτάσαμε να πούμε μα δε φταίει η BA ,ένα wet lease έκανε, άλλος εκτελούσε την πτήση.Λες και ο πελάτης που έκλεισε το εισιτήριο του να πετάξει με BA ήξερε ότι η BA θα τον έκανε πάσα αλλού να πετάξει με εταιρία που μάλιστα δεν την ξέρει η μάνα της και αεροσκάφος στην τέταρτη δεκαετία ζωής .Να τα λέμε και αυτά 33(!) ετών είναι.
Και βεβαίως ζητάω συγνώμη, επειδή όμως μίλησα απαξιωτικά για τα lidl, είναι μια αξιόπιστη επιχείρηση, αρκετά καλή σε αυτό που παρέχει και στον τρόπο που το παρέχει.Τώρα αν κάποιοι θίχτηκαν επειδή εκφράζω τη γνώμη μου για ένα περιστατικό που προκάλεσε τεράστια ταλαιπωρία σε αρκετούς επιβάτες και δημιούργησε αρνητική δημοσιότητα για μία εταιρία που τα τελευταία χρόνια έχει πάρει την κατιούσα, λυπάμαι· να πιουν ξύδι.Και όχι τίποτα άλλο ξεκίνησε και η FR να τρολάρει.Το ένα τσακάλι των αιθέρων τη λέει στο άλλο και τα social media βρήκαν υλικό να ασχολούνται.
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.071
Likes
229
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Καιρός να κλείσει αυτή η πλέον ανούσια συζήτηση. Άκρη δεν θα βρούμε, μιας και ο καθένας γράφει πλέον ότι να ναι, απλά για να γράψει. Ένα λάθος έγινε, ποιος έχει την ευθύνη πρέπει να το αναλύσει η BA ώστε να μην ξανασυμβεί στο μέλλον. Τέλος λοιπόν.
 

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
το Menu a la carte που προσφέρει στις μακρινές πτήσεις

Taste of the Far East - £16.00 €18.50
Gourmet Dining - £18.00 €20.80
Healthy Choice - £15.00 €17
Vegetarian Kitchen - £15.00 €17
Taste of Britain - £16.00 €18.50
Great British Breakfast - £15.00 €17

https://www.britishairways.com/en-gr/in ... navailable
 

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Το δρομολόγιο εξοικείωσης του Α350-1000 θα είναι προς MAD από Αύγουστο.

Θα έχει 56 θέσεις Business 56 Premium Economy 219 Economy

Τα δρομολόγια του A350-1000 θα είναι:
Από 1 Οκτ. LHR-YYZ BA093 13:05-15:55 κόστος εισιτηρίου με επιστροφή χωρίς βαλίτσα από GBP680
Στις 8 Οκτ. LHR-DXB BA107 12:45-23:00 κόστος εισιτηρίου με επιστροφή χωρίς βαλίτσα από GBP347
Την 1 Δεκ. LHR-TLV BA163 20:55-03:40+1 κόστος εισιτηρίου με επιστροφή χωρίς βαλίτσα από GBP307
Την 1 Ιαν. 2020 LHR-BLR BA119 13:45-05:00+1 κόστος εισιτηρίου με επιστροφή χωρίς βαλίτσα από GBP732

http://mediacentre.britishairways.com/p ... -319/10846
 
Top