Είναι δυνατόν να γράφουμε τέτοιες ανοησίες;
Οι επιβάτες ήταν "χαμηλής ποιότητας" γιατί δεν κατάλαβαν προς τα πού πετάνε;
Αλλά - κάτσε μισό λεπτό - μπορεί και να μην ήταν γιατί α) καθόντουσαν διάδρομο & β) μπορεί και να είχε νέφωση. Αλλά να το γράψω πρώτα μην χαθεί η ευκαιρία. Α, επίσης (ίσως, δεν είναι και βέβαιο) οι περισσότεροι άνθρωποι μπορεί να μην έχουν αίσθηση το προς τα που πετάνε μέσα από μια καμπίνα, όταν μάλιστα βλέπουν (όσο βλέπουν) από το πλάι, ή κοιμούνται ή δεν είναι γνώστες του ανάγλυφου. Μπορεί πάντα, υποθέσεις κάνουμε... Άλλα κάτσε να τους υποτιμήσουμε, γιατί τι άλλο να κάνει κανείς εκτός από το να κράζει; Να ψάξει; Μπααααααα.....
Σε αμέσως προηγούμενη απάντηση διαβάζουμε:
Οι πιλότοι είναι δυνατόν να μην ξέρουν που πάνε;
Τώρα βέβαια, γράφει το BBC (τυχαίο παράδειγμα): A British Airways flight destined for Düsseldorf in Germany has landed in Edinburgh by mistake,
after the flight paperwork was submitted incorrectly.
Και παρακάτω: When the crew arrived at London City airport on Monday it is thought that they saw Edinburgh on the flight plan from the day before and followed the old flight route.
Αλλά πες ότι αυτό δεν το διαβάσαμε, στη προ-προηγούμενη ανάρτηση με bold - underlined, ο 6 circles γράφει:
Οι πιλότοι είχανε σχέδια πτήσης για Εδιμβούργο και εκεί πήγανε. Το λάθος έγινε αλλού.
Είναι εξωφρενικό να νομίζουμε ότι είχανε προορισμό το Ντύσελντορφ και δεν κατάλαβαν ότι πήγαιναν βόρεια αντί για ανατολικά, ότι δεν περάσανε καθόλου πάνω από θάλασσα, και ότι δεν ήξεραν με ποιά κέντρα ελέγχου μιλούσανε.
Το λάθος ήταν καθαρά γραφειοκρατικό στις υπηρεσίες εδάφους / dispatch και όχι λάθος των πιλότων.
Επίσης διαβάζουμε:
Δεν εγινε κανενας ελεγχος απο τους συνοδους κατα την εισοδο, γιατι προφανως παιζανε με τα κινητα τους. Αν το κανανε θα βλεπανε οτι η γραφει προορισμος Ντισεντορφ. Παρα πολλες σοβαρες εταιρειες ζητανε απο το πληρωμα να ζητησει απο τον επιβατη να δειξει την καρτα επιβιβασης κατα την επιβιβαση...
Δεν ξέρω ποιες είναι οι "πολλές σοβαρές εταιρίες", αλλά Aegean, Lufthansa, Air France, Turkish, Alitalia, Ryanair και TAROM προσωπικά δεν μου έχουν ζητήσει κάτι τέτοιο (τα τελευταία 4 χρόνια). Επιπλέον, σε καμιά από τις προαναφερθείσες, οι αεροσυνοδοί δεν έπαιζαν με τα κινητά τους όταν επιβιβάζονταν οι επιβάτες. Ποιες είναι οι σοβαρές εταιρίες που το ζητούν και β) πώς γράφεις ότι "προφανώς έπαιζαν με τα κινητά τους"; Από που προκύπτει αυτό;
Το κείμενο του post είναι εν γνώσει μου ειρωνικό και δεικτικό. Αν θέλαμε να διαβάζουμε τέτοιες απόψεις, ανοίγουμε ένα post στο FB / ένα thread στο twitter και χορταίνει το μάτι μας βλακεία και διάθεση για κράξιμο.
Μπαίνετε που μπαίνετε στον κόπο να γράψετε εδώ, γράψτε κάτι ουσίας, ή κάτι που έχετε ψάξει ή κάτι που έχετε απορία και θα προκαλέσει μια συζήτηση να μάθουμε όσοι δεν γνωρίζουμε κάτι καινούργιο. Αφορισμούς του τύπου "εταιρίες / επιβάτες από τα Lidl", "εταιρίες καρναβάλια" (η BA είναι εταιρεία - καρναβάλι;;;; ) και άλλα όμορφα και "τεκμηριωμένα" τα διαβάζουμε και αλλού.