sv1xv
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2006
- Μηνύματα
- 1.893
- Likes
- 1.043
- Website
- www.ipernity.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
- SV1XV
Ναι, έτσι είναι, ILS δεν υπήρχε. Υπήρχαν NDB, D/F, TACAN & GCA/PAR. Δεν θυμάμαι αν είχε ήδη εγκατασταθεί το T-VOR, πρέπει όμως να υπήρχε.gonso":1t1s8981 said:Αν δεν με απατά η μνήμη μου (έχουν περάσει και 16 χρόνια), το αεροπλάνο πηγαινε από Ελευσίνα-Αγχίαλο. Το 1991 η Αγχίαλος είχε την δυνατότητα να φέρει τον φέρει "μέσα" με έλεγχο ραντάρ και εν συνεχεία μέ ενόργανη προσέγγιση (ILS δεν θυμάμαι αν είχε τότε η Αγχίαλος, αλλά σίγουρα είχε NDB και GCA approach ).
Τότε όμως κανείς δεν πετούσε με radar αφού δεν υπήρχε (μόνο τα μαχητικά είχαν GCI) και η Π.Α. έδινε συμβουλευτικές υπηρεσίες radar κατόπιν αιτήσεως, όπως και τώρα. Δηλαδή το radar δεν έμπαινε στις πτήσεις γενικά.. Πρός αποφυγή τέτοιας ...τρομακτικής καθυστερήσης, οι πιλότοι έχουν την δυνατότητα να απορρίψουν την βοήθεια του ραντάρ και να συνεχίσουν εξ΄όψεως, όπως και έγινε.
Όσον αφορά την προσέγγιση, τα στρατιωτικά αεροσκάφη μπορούσαν (όπως και τώρα) να ζητήσουν GCA αν ήθελαν, κατά την κρίση τους. Αυτό δεν υποκαθιστά την ύπαρξη radar τομέα και, κυρίως, προσέγγισης που έχει εικόνα του εναέριου χώρου και διορθώνει εγκαίρως τυχόν σφάλματα.
Ναι αλλά μόνο με συνθήκες VFR/VMC και μόνο σε μη ελεγχόμενο εναέριο χώρο.Έτσι γίνεται και σήμερα, πχ από τα ελαφρά και την Αεροπλοοία.
Βεβαίως - όπως και παλαιότερο με C-47 στην ίδια περιοχή (Μάνδρα), για το οποίο δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Προσέγγιση (αναχώρηση - άφιξη) εξ όψεως με μη προβλεπόμενη διαδικασία, σε συνθήκες νέφωσης και χαμηλής ορατότητας. Πρόκειται για κακώς εννοούμενη μαγκιά που ευδοκιμεί σε έμπειρους χειριστές. Το τελευταίο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν υπήρχε κάλυψη από radar προσέγγισης, διότι έγινε αμέσως μετά την απογείωση.Το ατύχημα του 1991 είχε πάρα πολλά κοινά με το ατύχημα του 1997 του "Ηρακλή". Η διαφορά ήταν ότι πέτυχε άλλο βουνό, πιό νωρίς σε παρόμοια διαδρομή και ότι είχε 10 φορές λιγότερα θύματα.