C-130 HERCULES

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Ematha apo egiri pigh oti edo kai merikes meres kai gia duo mhnes 1 apo ta c-130 mas einai Canada gia anavathimsh sistimaton.............!!! elpizo na epaneltho me perisotera.
 
Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά το πρόγραμμα έχει τώρα τουλάχιστον ένα χρόνο σε εξέλιξη...

Πάντως έχει ενδιαφέρον να μας πεις τι θα μάθεις.
 
Χαιρεται,
λοιπον καποια πλροφοριες για το προγραμμα αυτο.
1)Η εταιρια που εχει ανλαβει την αναβαθμιση ειναι η καναδικη Spar Aerospace θυγατρικη της L3 Communications.
2)Ειναι κυριως ενα Avionics Upgrade Program,AUP
3)Στην εδρα της Spar μετεβει ενα Η ,αφου ολοκληρωθηκε με επιτυχια ο εκσυχρονισμος,επεστρεψε για να το ακολουθησει στον Καναδα ενα Β.
4)Τα υπολοιπα αεροσκαφη αναβαθμιζονται/θα αναβαθμιστουν στην ΕΑΒ/ΗΑΙ.Εαν δεν απατομαι εχει ξεκινησει ο εκσυγχρονισμος του 2ου Η στην ΕΑΒ.
Πηγες,διαφορες αναφορες για το το προγραμμα στον ειδικο τυπο.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Λογω του συμβαντος αυτου και μετα απο μια σχετικη αναζητηση επεσα πανω σε αυτο το καταπληκτικο βιβλιο Οι Αθλοι του Ηρακλη
http://www.haf.gr/el/articles/
Αν εχει ξαναδημοσιευτει το λινκ, ζητω προκατβολικα συγνωμη
Το συγκεκριμένο α/φος ηταν το πρωτο που ηρθε στην Ελλαδα και παρεληφθη το 1975!
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Φρεσκαδουρα, δηλαδη. Τα φανταρακια που πανε μεταθεση τι φταινε, ηθελα να ηξερα...
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Θα διαφωνήσω ελαφρώς.Αν ένα αεροπλάνο είναι σωστά συντηρημένο και προσεγμένο,τί σημασία έχει πότε παρελήφθη;Η ΠΑ έχει ακόμα σέ επιχειρησιακή κατάσταση και DC3,ασχέτως άν πλέον δέν τα χρησιμοποιεί παρά μόνο σέ επιδείξεις.

Από την άλλη,ακόμα κι'ένα ολοκαίνουργιο αεροπλάνο μπορεί να γίνη χρέπι μέσα σ'ένα χρόνο άν αυτοί που το εκμεταλλεύονται το άφήνουν στο έλεος τού Υψίστου χωρίς καμμία συντήρηση/επισκευή κλπ.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Ναι, αλλα το ερωτημα εναι μεχρι ποσο ακομα? Θα περιμενουμε να κλεισουν 40ετια η και παραπανω πριν αρχισουν να συζητουν για αντικατασταση?
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

747 απ 'ότι φαίνεται από αυτά που λες, δεν είσαι Ιπτάμενος (μάλλον κάτι σαν υπόλογος αφων πρέπει να είσαι στον Ελ.Βεν)οπότε δεν υπάρχει λόγος να λαμβάνω και εγώ και οι υπόλοιποι σοβαρά τις απόψεις σου για το ποιά αφη είναι καλά και πιά είναι σαβούρες.Sorry λοιπόν για όλα τα προηγούμενα.
Τα C-130 έχουν γράψει απίστευτη ιστορία στις αεροπορίες που τα χρησιμοποίησαν και είναι αφη πραγματικά σκυλιά ,που έχουν κατασκευαστεί για να επιχειρούν σε όλο τον κόσμο(από Αλάσκα μέχρι και Σαχάρα).Και στην Ελλάδα απ 'όσο γνωρίζω τα δύο δυστυχήματα(σε 35 χρόνια) δεν είχαν καμία σχέση με βλάβη του αεροσκάφους.
Κανένας λοιπόν 747, ούτε κάποιος άλλος τυχάρπαστος που δεν έχει πιάσει τιμόνι και θέλει να κάνει πλακίτσα,δεν μπορεί να μειώσει τους ''Άθλους του Ηρακλή'' έτσι για να αυξήσει και τις δημοσιεύσεις του στον σοβαρό αυτό ιστοχώρο.

Δες και τι άλλο μπορεί να κάνει ένας Ηρακλής για να μαθαίνεις....
http://www.youtube.com/watch?v=5uzpDy3n3Vs
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Συγγνωμη στρατηγε μου! Ποσα γαλονια πρεπει να κοτσαρω στον ωμο για να εχω αποψη?
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Φίλε FlyHigh, το ότι είναι ιστορικό αεροπλάνο και έχει κάνει τους "άθλους" του κλπ κλπ δεν τα μειώνει κανείς... Αλλά είναι ακριβώς αυτό: ιστορικό αεροπλάνο. Το είπες και εσύ "στις αεροπορίες που τα χρησιμοποίησαν". Και τα F-5 ήταν ιστορικά αεροπλάνα και είχαν και αυτά τους "άθλους" τους αλλά πάνε.. Και τα A-7H το ίδιο, και όλα τα συστήματα σε όλο τον κόσμο μετά από κάποιον καιρό την κάνουν με ελαφρά... Οπότε σιγά σιγά θα έρθει και η ώρα του Ηρακλή είτε σου αρέσει είτε όχι!

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας:
παρατηρήθηκε διαρροή καυσίμου πιθανότατα από χαλασμένη βαλβίδα.
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=49
 
Top