C-130 HERCULES

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

seven4seven":3l6nc7xp said:
Ναι, αλλα το ερωτημα εναι μεχρι ποσο ακομα? Θα περιμενουμε να κλεισουν 40ετια η και παραπανω πριν αρχισουν να συζητουν για αντικατασταση?

Αυτό είναι άλλο θέμα.Τό ότι πρέπει να εκσυγχρονιστή αυτή η μοίρα/σμήνος ή όπως αλλιώς λέγεται,αγοράζοντας έναν πιό γρήγορο,ίσως πιό ευέλικτο,με πιό σύγχρονο εξοπλισμό τύπο αεροπλάνου,αυτό είναι αναμφισβήτητο.Οσο καλά συντηρημένο και να είναι ένα αεροπλάνο,κάποτε "γερνάει" και παύει πλέον να έχη την δυνατότητα να χρησιμοποιήται εντατικά.Αυτό όμως δέν σημαίνει ότι γίνεται αυτομάτως χρέπι (δηλαδή "ερείπιο").

Τό συγκεκριμένο πάντως,απ'ό,τι διαβάζω,είχε διαρροή καυσίμων από μιά χαλασμένη βαλβίδα,κάτι που μπορεί να συμβή ακόμα και σε καινούργιο αεροπλάνο.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Επειδή οι διαδικασίες στην Ελλάδα σέρνονται και επιπλέον τα αεροπλάνα δεν κρέμονται στα δένδρα (έχουν μεγάλους χρόνους παράδοσης) θα έπρεπε να έχει ήδη αρχίσει η διαδικασία για αντικατάσταση των C-130B και C-130H. Υποψήφια λογικά είναι τα C-130J (συμπεριλαμβανομένου και του μοντέλου C-130J-30) και Airbus A-400M. Λόγοι τυποποίησης και ομοιότητας με υφιστάμενο υλικό ευνοούν το πρώτο.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

FlyHigh":f5a725na said:
747 απ 'ότι φαίνεται από αυτά που λες, δεν είσαι Ιπτάμενος (μάλλον κάτι σαν υπόλογος αφων πρέπει να είσαι στον Ελ.Βεν)οπότε δεν υπάρχει λόγος να λαμβάνω και εγώ και οι υπόλοιποι σοβαρά τις απόψεις σου για το ποιά αφη είναι καλά και πιά είναι σαβούρες.


μαλλον και εσύ όμως δεν εισαι ιπτάμενος (ναι ιπτάμενος χώρις το Ι κεφ.) διοτι εαν ήσουν θα ήξερες οτι τουλάχιστον στην ΠΑ δεν υπάρχει τέτοια αλλαζονεία.
μάλλον έχω βγει εκτός θέματος αλλά μερικές απόψεις σαν του αποπάνω εχουν καταντήσει την αεροπορία εκει που είναι........ :wall: :wall: :wall:

και για να μπω εντος θέματος, κατα την δικη μου ταπεινη άποψη (βλέπετε δεν εχω 5000 ώρες πτήσης), τα C-27J μπορούν να αντικαταστήσουν άνετα τους Ηρακλήδες , τώρα για την μεταφορα προσωπικού στα καλοκαιρινά θερετρα, ας κλείσουν κανα deal με ΟΑ3......
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

dimitris@swiss":2mg3d6uk said:
, τα C-27J μπορούν να αντικαταστήσουν άνετα τους Ηρακλήδες ,
Αν είμαστε μια χώρα τύπου Ρουμανίας, δηλαδή χερσαία και γεωγραφικά συμπαγής όπου ο όγκος των μεταφορών μπορεί να γίνεται σιδηροδρομικώς, ναι, το C-27J αρκεί. Για την Ελλάδα με τόσες μονάδες σε μεγάλα νησιά, με ΕΛΔΥΚ, με ρίψεις αλεξιπτωτιστών και με τακτικές στρατιωτικές μεταφορές από Ευρωπαϊκές χώρες, δεν αρκεί. Και δεν έβαλα μέσα διεθνείς στρατιωτικές αποστολές, από τις οποίες μπορεί κάποια στιγμή να απεμπλακούμε με τη δικαιολογία των οικονομικών προβλημάτων.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

1)Ελβετέ Δημήτρη,όταν κάποιος αποκαλεί το C 130 'χρέπι' τότε δεν μπορούμε να λαμβάνουμε σοβαρά τις απόψεις του.(έχουν μεταφερθεί τα αρχικά ποστ σε άλλη ενότητα,ρίξε μια ματιά εκεί, δεν ''επιτέθηκα'' φραστικά τυχαία στον 747 )
2)Τα C 27 δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα C 130 σε καμία περίπτωση διότι έχουν πολύ πιο μικρή μεταφορική ικανότητα(ανήκουν σε άλλη κατηγορία)και πολύ μικρότερη ακτίνα δράσης.Ασε που όταν βρέχει μπάζουν και νερά.Ασε που η διαθεσιμότητά τους είναι πολύ κοντά στο μηδέν(Αλήθεια έχεις δει ποτέ Ελληνικό C 27 να πετάει?)
3)Επίσης ,αναβάθμιση στα Ελληνικά C 130 έχει γίνει πρόσφατα με σύγχρονα Avionics και συνεχίζεται ακόμα.Για περάστε και καμιά βόλτα από ΕΑΒ μεριά...
4)Οσο για την αλαζονεία που αναφέρεις στην ΠΑ,όντως δεν υφίσταται για ανθρώπους που γνωρίζουν και έχουν τεκμηριωμένη άποψη πάνω στο αντικείμενό τους.Γι 'αυτούς που το ανοίγουν και πετάνε απαξιωτικά σχόλια χωρίς δεύτερη σκέψη(βλέπε 'χρέπι' βλέπε 'Τραβα μεχρι το διαδρομο να δεις αν ερχομαι' κλπ)τι να πει κανείς....
προς sv1xv
5)Όσον αφορά το C 130J που αναφέρεις έχεις ιδέα το κόστος του???Είναι περίπου 5πλάσιο από ενός C 130Η.Πολύ δύσκολο για την δικιά μας ΠΑ!
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

FlyHigh":14guoncu said:
5)Όσον αφορά το C 130J που αναφέρεις έχεις ιδέα το κόστος του???Είναι περίπου 5πλάσιο από ενός C 130Η.Πολύ δύσκολο για την δικιά μας ΠΑ!
Και λοιπόν? Νομοτελειακά κάποια στιγμή θα έλθει η ώρα για αντικατάσταση των C130 αρχίζοντας από τα -B, το έξοδο είναι δεδομένο και δεν το αποφεύγουμε με ευχέλαια. Καλύτερα να γίνει ένας προγραμματισμός σε βάθος χρόνου για τις συνολικές ανάγκες μας με πρώτη παραλαβή 2 αεροσκαφών στα μέσα της δεκαετίας παρά κάποια στιγμή να πάρουμε άρον-άρον 4 με option 2 και μετά άλλα 2 κοκ. Όπως έγραψα, τα αεροπλάνα δεν κρέμονται στα δένδρα.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

OFF TOPIC MODE ON
Αλήθεια,φίλε FlyHigh,άν ο 747 είχε αποκαλέσει π.χ. το Airbus A300 "χρέπι",θά ελάμβανες σοβαρά τίς απόψεις του;Η μήπως η ευαισθησία σου εξαντλείται στό Hercules;

Και εν πάσει περιπτώσει,ο άνθρωπος ούτε εσένα ούτε την οικογένειά σου προσέβαλε.Οπότε δέν θα έβλαπτε λίγο παραπάνω τάκτ.

Ειδικά άν,όπως αφήνεις να υποτεθή,είσαι πιλότος τής ΠΑ
OFF TOPIC MODE OFF
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

1. Αν εχεις προσωπική αντιπαράθεση με κάποιον δεν πρέπει να προσπαθεις να τον μειώσεις κατα την δικη μου πάντα άποψη.
2. Τα C-27 κάποιος τα παρήγγειλε για να καλύψουν τα C-130, ή μήπως η Ελλάδα είναι τέτοια υπερδύναμη που χρειάζεται και C-130 & C-27 & Super Puma ??? εγώ πιστεύω πως όχι....αν τώρα οπως λες οι σπαρτιατες σταζουν ή διαθεσιμότητα τους είναι ανύπαρκτη είναι πρόβλημα αυτου που υπέγραψε τα acceptance list
3. και στα F-4 καναμε αναβάθμιση αλλά δομικά είναι κοντά στη λήξη....και έχω προλάβει την αναβάθμιση από οταν επεστρεψε το πρώτο -Β από Αμερική το 300 αν θυμάμαι καλα....
4. Οι ΕΛΔΥΚ ξαναλέω μπορούν να πάρουν την ΟΑ3 με εξοδα του στρατού (ας το ονομάσουν άγονη γραμμη) οπως και επισης οι υπόλοιποι μπορουν να πάρουν το καραβάκι για το καθε νησι...Εκτος αν θέλουν να πάρουν κανα-δυο ΑTR απο τα παλιά της ΟΑ που σαπίζουν .
5. Αν θες να φερεις οτιδήποτε απο οπουδήποτε υπάρχοθν και τα Cargo είτε αεροπλάνα, έιτε βαπόρια.
6,Ας αφησουμε λίγο τις αποστολές του εξωτερικού μπας και σώσουμε το τομαρι μας πρώτα.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Οι της ΕΛΔΥΚ (και ο καθε στρατιωτης που τον πανε απο εδω κι απο εκει) φιλε Δημητρη δεν εχουν επιλογη, αν αυτο εννοεις. Ναι, βγαινουν και δελτια επιβιβασης με ΟΑ και με Α3, αλλα βγαινουν και με το χρ - ΟΥΠΣ - με την Ηρακλαρα.
Τωρα, ακομα προσπαθω να καταλαβω γιατι θιχτηκε ο Πτεραρχος παραπανω...

Ξαναζητω ταπεινα συγγνωμη που εθιξα την υπερσυγχρονη αυτη πολεμικη μηχανη! Δεν θα ξανααναφερω τιποτε επ' αυτου.
 
Re: Συμβάν με C 130 της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας στη Λάρνακα

Εν τώ μεταξύ,το αεροσκάφος που είχε το συμβάν αυτό (που-επαναλαμβάνω-θα μπορούσε να τύχη σε οποιοδήποτε αεροπλάνο,ακόμα και κατά τό delivery flight απ'την γραμμή παραγωγής πρός τον αγοραστή) προφανώς έχει επιστρέψει από LCA και εκτελεί κανονικά τίς πτήσεις του (σήμερα το πρωί άκουσα ένα C-130 νά περνά πάνω απ'τό γραφείο μου,λέτε να ήταν αυτό;).

Και εμείς συνεχίζουμε την διαμάχη εξ αιτίας τού FlyHigh που θίχτηκε λές και το αεροπλάνο είναι δικό του.....

ΥΓ.Διά της λέξεως "Χρέπι" περιγράφεται αυτοκίνητον εξαιρετικώς κακής καταστάσεως, ταυτοχρόνως δε, και εξαιρετικώς κακής εμφανίσεως.(εκ τού athens car blog)
Επίσης "χρέπι" είναι "Το αυτοκίνητο (κυρίως), η μοτοσυκλέτα, το παπάκι ή ακόμα και το κινητό που έχει κάποιος και το οποίο θα ήταν διατεθειμένος να πουλήσει όσο όσο αρκεί να απαλλαγεί απο τα προβλήματα που του έχει προκαλέσει το πέρασμα του χρόνου. Κάτι σαν σαράβαλο αλλά σε πολύ χειρότερη κατάσταση. Σπανιότερα χρησιμοποιείται και για γκόμενες που απλά δεν βλέπονται" (εκ τού http://www.slang.gr)
 
Top