C182 vs Saratoga

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις τα συν και τα πλην αυτων των 2 αφων οσο αναφορα ωφελιμο φορτιο, καταναλωση καυσιμου, εμβελεια, κοστος τα γενικα δηλαδη. Για να το κανω πιο σαφες αν θελει να παει καποιος στη Μυκονο και να γυρισει τι απ ολα να προτιμησει. Θα μπορεσει για παραδειγμα να βαλει 5 ατομα στο Saratoga ή μηπως οι δυο εξτρα θεσεις ειναι αχρηστες λογο υπερβασης του maximum load? Ti cruise speed εχουν και τα δυο?
 
Το saratoga ειναι πιο γρηγορο, εχει μεγαλυτερο ωφελιμο φορτιο, καιει περισσοτερο αφου ειναι πιο μεγαλος ο κινητηρας. Με το saratoga για να μπορεσεις να το φορτωσεις με 5 ατομα πρεπει να "κοψεις" σε βενζινη, οποτε να μειωσεις την εμβελεια. Για μυκονο χρειαζεσαι αλλε-ρετουρ 2 ωρες οποτε βαζεις 40 γαλλονια καυσιμο, αρα μπορεις να βαλεις μεσα 5 ατομα
 
Επι της ουσιας η ερωτηση μου ειναι αν σε μικρη αποσταση οπως Μυκονο ή Σκιαθο μπορω να εκμεταλευτω την 5η θεση του Saratoga ή ειναι δωρο αδωρο δεδομενου οτι πρεπει να ξεκινησω απο Αθηνα και με το καυσιμο της επιστροφης γτ δεν εχει 100LL στα νησια...
 
Αλκιβιάδης":35cyo85j said:

Στο google που εξαψα το καθε αεροπλανο εχει διαφορετικο weight & balance αναλογα με το μοντελο, τις τροποποιησεις που εχουν γινει κτλ. Οταν κανεις οριακους υπολογισμους απο το ιντερνετ δε βγαζεις ακρη θελεις και τη γνωμη καποιου γνωστη...
 
Top