Cabin Crew στη Ryanair

Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Η αλήθεια για τις 2800 θέσεις εργασίας που δήθεν θα δημιουργήσει η Ryanair στην Ελλάδα.

Η ελληνική δημοσιογραφία δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσσει δυσάρεστα με τις υπερβολές της και ενίοτε με την ηθελημένη παραπληροφόρηση, προκειμένου να εντυπωσιάσει εύκολα και άκοπα, σε βαθμό που πλέον αυτό είναι επικίνδυνο για την ίδια την ελληνική κοινωνία
Αυτό που συμβαίνει αυτές τις μέρες με τις 2800 υποτιθέμενες θέσεις εργασίας, που δήθεν θα προκηρύξει η Ryanair για τις βάσεις που δημιουργεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Ποια είναι η αλήθεια.
Οι άνθρωποι της Ryanair επικαλούνται εδώ και χρόνια μια μελέτη που κάποτε, κάποιος, κάπου έκανε, η οποία ισχυρίζεται ότι για κάθε ένα εκατομμύριο επιβάτες που μεταφέρει σε ένα αεροδρόμιο, δημιουργούνται στην ευρύτερη περιοχή 1000 θέσεις εργασίας κυρίως στον τουριστικό τομέα. Την μελέτη αυτή, που θεωρητικά φτιάχτηκε από ανεξάρτητο φορέα αλλά μόνο η Ryanair χρησιμοποιεί, την επικαλείται συνεχώς, αφενός για να εντυπωσιάζει εύκολα και να προκαλεί θετικό ντόρο και αφετέρου προκειμένου πιο εύκολα να πείθει τους τοπικούς φορείς να της δίνουν επιδοτήσεις. Και τα έχει καταφέρει καλά αφού ακόμη και στην φτωχή Ελλάδα, η Ryanair καταφέρνει και εξασφαλίζει επιδοτήσεις εκατομμυρίων από τις έντεκα περιοχές στις οποίες πετά.
Παράλληλα αυτό διευκολύνει και τους ντόπιους πολιτικούς να κοκορεύονται ότι δημιουργούν ανάπτυξη στην περιοχή τους, δηλαδή θέσεις εργασίας, τουρισμό κλπ. και να ζητούν ψήφους.
Δυστυχώς αυτή την μελέτη που επικαλέστηκε και πάλι η Ryanair για την δημιουργία των δυο βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, την πήραν κάποια μέσα μαζικής ενημέρωσης στην χώρα μας, την διαμόρφωσαν όπως ήθελαν και κοροϊδεύουν τον κόσμο ιδιαίτερα τους ανέργους που ψάχνουν από κάπου να κρατηθούν.
'Έτσι από χθες δεκάδες άτομα επικοινωνούν με το αεροδρόμιο αλλά ακόμη και με τα Omorfa Taxidia, προσπαθώντας να μάθουν που μπορούν να στείλουν βιογραφικό.
Η πραγματικότητα είναι ότι η Ryanair δεν θα προσλάβει ούτε έναν υπάλληλο στην Ελλάδα. Τα γραφεία της βρίσκονται στο Δουβλίνο και εκεί εδρεύει ακόμη και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ αρμόδιος για την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κροατία. Μάλιστα όταν οι άνθρωποι της Ryanair έδωσαν συνέντευξη τύπου πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη με αφορμή την δημιουργία της βάσης, ρωτήθηκαν από τα Omorfa Taxidia αν θα προσλάβουν έστω και ένα άτομο. Η απάντηση τους ήταν αρνητική και επανέλαβαν την θεωρία περί 1600 θέσεων εργασίας που εκτιμούν πως θα δημιουργηθούν στην πόλη, σε παράπλευρες δραστηρίοτητες. Για το θέμα είχαμε αναφερθεί σχετικά σε ανάρτηση εκείνη την ημέρα.
Για να διαπιστώσει κάνεις πόσο ψεύτικο είναι αυτό που γράφεται για τις 2800 θέσεις εργασίας αρκεί να αναλογιστεί πως η Aegean μαζί με την Olympic, με στόλο 45 αεροσκαφών, έχουν λιγότερους υπαλλήλους και στελέχη, την ώρα που η Ryanair θα έχει συνολικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόλις τρία αεροσκάφη.
Καθώς όμως στην χώρα μας τα πρωτεία στην γελοιότητα διεκδικεί και το πολιτικό μας σύστημα, για το θέμα έκανε δήλωση ακόμη και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, για τον οποίο αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη των μεγάλων επενδυτών στην ελληνική οικονομία.
«Εμπιστοσύνη που οικοδομήθηκε με συνεχείς επαφές και επίπονες προσπάθειες της κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά», συμπληρώνει με στόμφο ο κ. Κεδίκογλου και εκτιμά ότι οι θετικές επενδυτικές ανακοινώσεις για την οικονομία θα συνεχιστούν.
Προφανώς επειδή η κυβέρνηση δεν μπορεί να δημιουργήσει η ίδια νέες πραγματικές θέσεις εργασίας, κάνει δηλώσεις επί φανταστικών θέσεων εργασίας που άλλοι δήθεν δημιουργούν. Τραγικό για την χώρα μας.

Επ' ευκαιρίας να αναφερθούμε σε ένα άλλο παραμύθι που παίζει αυτή την εποχή σε σχέση με την Ryanair. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι επενδύει στην Ελλάδα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν έχει επενδύσει ούτε ένα ευρώ, απλά τα εκατομμύρια που επικαλείται, αφορούν στην άξια των τριών αεροσκαφών που θα εδρεύουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αεροσκάφη που όποτε θέλει τα παίρνει και φεύγει.

Τελειώνοντας να αναφέρουμε πως είναι θετικό να έρχονται αεροπορικές εταιρίες στην χώρα μας. Η παρουσία τους, δημιουργεί ανταγωνισμό, ευκαιρίες για ανάπτυξη και ενισχύει τον τουρισμό. Ωστόσο άλλο αυτό και άλλο να δημιουργούνται ψεύτικες ελπίδες σε ανθρώπους που ψάχνουν απεγνωσμένα μια ευκαιρία στην ζωή τους.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, η Ryanair θα φέρει επιβάτες έξτρα και ανάλογα με τον αριθμό τους αυτοί οι επιβάτες θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας. Όχι μόνο στην Ryanair αλλά κυρίως στην οικονομία γύρω από τον τουρισμό. Κάθε επιβάτης θα πληρώνει μερικές εκατοντάδες Ευρώ απευθείας στην αγορά αλλά και σε ΦΠΑ. Μπορεί μέρος αυτών των επιβατών που επικαλείται η Ryanair να πετούσαν αλλιώς με Aegean ή κάποια άλλη, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία αν όντως φέρνει νέους επιβάτες που αλλιώς δεν θα ερχόντουσαν ποτέ (βλ SKG, CHQ). Άσχετα τα οφέλη για επιβάτες εσωτερικού.

Όσο για την επένδυση των αεροσκαφών, φυσικά και μπορεί να τα πάρει, αλλά έτσι γίνεται με όλες τις επενδύσεις την σημερινή εποχή, ας μην απαριθμήσουμε εταιρείες με ολόκληρα σουπερ μάρκετ ή εργοστάστια που την έκαναν με ελαφρά... Δεν υπάρχει λοιπόν μόνο άσπρο ή μαύρο, ας περιμένουμε να δούμε τα οφέλη από την Ryanair.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Η Ryanair έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σαν εργοδότης. Ναι, πληρώνεις την εκπαίδευσή σου και τη στολή σου γιατί η εταιρεία είναι χαμηλού κόστους και δεν θέλει να επωμισθεί αυτά τα έξοδα. Από εκεί και πέρα, αν προσπαθήσεις στην εκπαίδευση δεν πρόκειται να κοπείς και αν είσαι εντάξει στη δουλειά σου δεν έχει λόγο να σε απολύσει. Επίσης, είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει στο χώρο. Από να τα δώσει κανείς πχ. σε σχολή αεροσυνοδών που είναι πεταμένα λεφτά, χίλιες φορές καλύτερα στη Ryanair. Συν τοις άλλοις, είναι πολύ πιο ανοιχτή σαν ευκαιρία. Η Aegean πχ. φέτος στην Αθήνα έχει αυστηρό όριο ηλικίας τα 25 και παίρνει σχεδόν αποκλειστικά γυναίκες. Αν είναι κανείς άνδρας ή/και 30+ τι θα κάνει; Προσωπικά αν ήθελα να κάνω αυτήν τη δουλειά στην Ελλάδα, πρώτη μου επιλογή θα ήταν η Aegean και δεύτερη η Ryanair.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Το θέμα είναι ότι κανείς δε μπορεί να εγγυηθεί σε κάποιον ότι η εταιρία θα τον κρατήσει και δε θα τον απολύσει κάποια στιγμή επειδή έτσι της τη βάρεσε ή ότι δε θα αποφασίσει εν μια νυκτή να κλείσει τη βάση της Αθήνας επειδή δε " βγαίνει ". Τι γίνετε τότε όταν έχει δώσει κάποιος τόσα λεφτά και δεν καταφέρει να τα πάρει πίσω;

υγ: φίλε cross αυτό με το όριο ηλικίας της Aegean το ξέρεις από κάπου επιβεβαιωμένα;
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Και τι προτείνεις να γίνει δηλαδή, σε κάθε έναν που προσλαμβάνει να του εγγυάται γραπτώς ότι θα τον κρατήσει για εφόρου ζωής, ακόμα και αν δεν της βγουν οι πτήσεις και μπαίνει μέσα;

Τι γίνετε τότε όταν έχει δώσει κάποιος τόσα λεφτά και δεν καταφέρει να τα πάρει πίσω;

Δεν γίνεται απολύτως τίποτα, είτε χάνεις τα χρήματα σου, είτε βγάζεις την επένδυση που έκανες στην καριέρα σου σε κάποια άλλη εταιρεία ή χώρα. Απευθύνονται σε ενήλικες εργαζομένους που μπορούν (και πρέπει) να αποφασίσουν αν αξίζει ή όχι το ρίσκο για την τσέπη τους και ποιές είναι οι εναλλακτικές τους.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Προσωπικά αν ήθελα να κάνω αυτήν τη δουλειά στην Ελλάδα, πρώτη μου επιλογή θα ήταν η Aegean και δεύτερη η Ryanair

Το ότι προσλαμβάνει άτομα απ' την Ελλάδα δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι προορίζονται μόνο για τις Ελληνικές βάσεις. Νομίζω πολύ πιο πιθανό είναι αυτά τα άτομα που θα προσληφθούν να καταλήξουν κάπου εξωτερικό.

Το θέμα είναι ότι κανείς δε μπορεί να εγγυηθεί σε κάποιον ότι η εταιρία θα τον κρατήσει και δε θα τον απολύσει κάποια στιγμή επειδή έτσι της τη βάρεσε ή ότι δε θα αποφασίσει εν μια νυκτή να κλείσει τη βάση της Αθήνας επειδή δε " βγαίνει ".

Δεν πρόκειται να χάσει κανείς τη δουλειά του αν δεν κάνει κάποια σοβαρή ''πατάτα''. Τα πληρώματα ακολουθούν τα αεροπλάνα οπότε όπου μεταφερθεί το αεροσκάφος μετατίθεται και το προσωπικό στην περίπτωση που κλείσει κάποια βάση π.χ... Η Ρυαναιρ δεν ενδέχεται να βαρέσει κανόνι τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον, κάθε άλλο περιμένει αύξηση στόλου με επιπλέον 100 αεροσκάφη στα επόμενα 5 χρόνια. Το θέμα είναι κατά πόσο είναι κάποιος διατεθειμένος να υποστεί την Ρυαν σαν εργοδότη;; :shock:


Φιλικά,
 
Re: Νέα κατηγορία "Ryanair στην Ελλάδα"

Γεια σας!

πρωτη φορα γραφω στο φορουμ σας και γενικα σε καποιο φορουμ :rolleyes: !
εχω συνεντευξη για αεροσυνοδος στην Ryanair στης 20 του μηνος στην Θεσσαλονικη!
επειδη δεν εχω πειρα καθολου και θα ηθελα πολυ να με παρουν μηπως μπορειτε να μου δωσεται μερικες συμβουλες και για την συνεντευξη και για την εταιρια γενικα?ειναι καλη ευκαιρια εργασιας?

ευχαριστω εκ των προτερων! :rolleyes:
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Αρκετά ενδιαφέρον αυτό το άρθρο σχετικά με τις συνθήκες εργασίας στη RYANAIR..
http://www.topontiki.gr/article/65344
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

εχω ακουσει και εχω διαβασει τα χειροτερα για την εταιρια και τον τροπο διαχειρισεις του προσωπικου της!υπαρχει καποια κοπελα που να δουλευει ηδη εκει η δουλευε να μας δωσει τα φωτα της!με ολα αυτα που διαβαζω δεν θελω να παω στην συνεντευξη!αν ειναι να με ξεζουμισουν,να μου παρουν τα λεφτα και να με διωξουν μετα!
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Ο κόσμος που προσπαθεί να βρει δουλειά στην εταιρεία θα πρέπει να είναι ενημερωμένος για το κόστος που συνδέεται με την θέση εργασίας.

http://www.defencenet.gr/defence/item/% ... E%B5%CE%B9
 
Top