Ciel Airlines

  • Thread starter Thread starter EFL03
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικα και παλι online η σελιδα... Με "μικρες" αλλαγες, αλλα τουλαχιστον το ποιημα εχει εξαφανιστει... ;)




Καλυτερα αυτο το κειμενο... ;) (sourcetext!)

Ciel Airlines S.A.CIEL AIRLINES, S.A. is a new coming airline company based in Athens
(30.03.2005). Ciel designs a new travel experience and a variety of air transportation products based on full-service-schedule-long-haul operation model operating from Athens, Hellas (Greece).
Ciel aims to produce and offer the new products designed to create comfort and harmony for the traveller who travels in a safe and secure environment.
 
The "page" is evolving.. WOW! ;) Καποιος παιζει με την σελιδα τους θα ελεγα, για να δουμε που θα παει...
 
Στην ημεριδα που εγινε στο Υπ. Μεταφορων, χορηγος ηταν και η Ciel Airlines. Μαλιστα, ενας απο τους εισηγητες του συνεδριου ηταν και ο Προεδρος της εταιρειας Παναγιώτης Neufelt, ο οποιος προσπαθησε να αναλυσει τα λαθη της ελληνικης αεροπορικης πραγματικοτητας.
:arrow: Αυτο που διευκρινησε ηταν οτι η Ciel Airlines θα μπει δυναμικα στο χωρο των διηπειρωτικων πτησεων.
:!: Αυτο που αφησε να εννοηθει ειναι οτι δεν θα υπολογισει κοστος ή κερδος, αλλα θα προχωρησει οπως αυτος θεωρει σωστο, ωστε να πραγματοποιησει αυτο που ονειρευεται!!!
:?: Αυτο που ακουστηκε απο τα παρασκηνια της ημεριδας, ειναι οτι γινεται λογος για τουλαχιστον 2 Boeing 747 και μαλιστα σε VIP configuration!!! :shock:

Μα τι γινεται τελος παντων με τα 747 στην Ελλαδα????!!!!! :oops:
 
Tα παραπάνω είναι λίγο εκτός πραγματικότητας. Κατ' αρχήν ακόμα και στην Ελβετία ή Γερμανία, με τους businessmen να θέλουν να ταξιδεύουν VIP διηπειρωτικά, ακόμα κι εκεί το πολύ να δούμε VIP ΑΦ τάξης μεγέθους Α 319. Η ...μοναδικές άλλες εξαιρέσεις που γνωρίζω είναι με κάτι σείχηδες ή εμίρηδες με ιδιωτικά Α 340 ή Β 747SP, αλλά -τελευταία φορά που ενημερώθηκα- δεν έχουμε πολλούς τέτοιους ιθαγενείς.

Tώρα σε σχέση με το
Μα τι γινεται τελος παντων με τα 747 στην Ελλαδα????!!!!!
, ας μη μας διαφεύγει ότι το 747, ειδικά στην κλασσική του έκδοση είναι ένα αεροσκάφος του παρελθόντος. Αν δεν κάνω λάθος καμμία απολύτως εταιρεία δεν το χρησιμοποιεί πλέον (άντε καμμιά charter ίσως...).
Είναι τουλάχιστο 'άτοπο' να ξεκινάς μια εταιρεία σήμερα με αεροσκάφος του 1970. Πολύ απλά, τα 747 είναι 'τζάμπα' στην αγορά ενοικίασης, αλλά πανάκριβα, εξαιρετικά αντιοικονομικά στη χρήση, συντήρηση, κλπ, με μεγάλα περιθώρια 'χασούρας' όταν πετάει 'άδειο'.

[Ακόμα και το 747-400 έχει 'λήξει'. Όσες εταιρείες το έχουν είναι στη διαδικασία αντικατάστασής του -ή τουλάχιστο αυτό προγραμματίζουν- και το μέλλον της κατηγορίας αυτής ανήκει στο 777-300ER & A388.]

Άρα, αυτόματα ο ισχυρισμός ότι
Αυτο που αφησε να εννοηθει ειναι οτι δεν θα υπολογισει κοστος ή κερδος, αλλα θα προχωρησει οπως αυτος θεωρει σωστο, ωστε να πραγματοποιησει αυτο που ονειρευεται!!!
αυτοδιαψεύδεται. Την παραπάνω φράση θα την δικαιολογούσα αν μίλαγε κάποιος εκ μέρους της Emirates.
 
Ciel Airlines Ακριβή αποσπ. ομιλία Κ. Neufelt (ΥΜΕ 08.06.06)

Η Ciel Airlines είναι μια νέα εταιρεία που ευελπιστεί να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο των αερομεταφορών.

Η Ciel Airlines επιχειρησιακά προσανατολίζεται στα διηπειρωτικά δρομολόγια.

Η Ciel Airlines έχει σχεδιάσει μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένα στις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς στην οποία απευθύνεται, και στα ειδικά ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά των ατόμων και των πελατών της με ενδιαφέρον, δυνατότητα και διάθεση να αγοράσουν και να απολαύσουν τις υπηρεσίες της.

Η Ciel έχει ως βασικό στόχο την αξιοποίηση και τη διαχείριση των καινοτομιών που το διαχειριστικό της σύστημα αναγνωρίζει στο εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον.

==========================

Η ελευθερία των πράξεων μιας αεροπορικής εταιρείας λειτουργεί σε άμεση σχέση και αναλογία με την εφαρμογή των κανόνων που διέπουν τη σχέση της εταιρείας με τα κράτη, τις αρμόδιες αρχές και τις αγορές.

Αυτό πάλι σημαίνει πως η ευθύνη, η ντροπή, η επιτυχία και η αποτυχία είναι έργο και παρακαταθήκη δύο τουλάχιστον, της πολιτείας (κοινωνικού πολιτικού συστήματος) και του αερομεταφορέα.

Όσο εφαρμόζονται οι σχετικοί κανόνες ενός διοικητικού συστήματος, οι νόμοι και οι θεμιτοί κανόνες μιας καθιερωμένης αγοράς τόσο μεγιστοποιούνται οι πιθανότητες επιτυχίας της πολιτείας και του ή των αερομεταφορέων.

Και ξέρετε, ότι στο μόνο μέρος που προηγείται η επιτυχία από το έργο είναι στο λεξικό της Ελληνικής γλώσσας, πουθενά αλλού.

=============================

Καταλαβαίνουμε λοιπόν όλοι, πως αυτό που καλείται ευημερία στις αερομεταφορές είναι το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας.

Αναμφίβολα
είναι η αντανάκλαση των εμπορικών και κοινωνικών σχέσεων μιας χώρας,
είναι η ανταπόδοση της προσπάθειας αυτής της χώρας για ανάπτυξη.

Ο ειδικός κλάδος των αερομεταφορών υπακούει αρχικά
στον κανόνα δηλαδή το νόμο,
στη τοποθέτηση στην αγορά δηλαδή στην αναζήτηση
και στη διάθεση των εμπλεκομένων μερών δηλαδή στο μορφωτικό επίπεδο και την καλλιέργεια που φέρουν τα στοιχεία δράσης και ανάπτυξης.

Όσο και να σας φαίνεται παράξενο οι οικονομικές ή εμπορικές αξίες ακολουθούν.
Αυτός ο κανόνας, η τοποθέτηση και η διάθεση είναι και προσέξτε το αυτό… στοιχεία πολιτισμού.

=============================

Στη πράξη όμως τι σημαίνουν όλα αυτά?


Σημαίνουν πως τα αποτελέσματα της δράσης των αερομεταφορέων – των αεροδρομίων – της πολιτείας ισούνται με την ειδική σχέση που δημιουργείται ανάμεσα σε αυτά που καθορίζονται και εκτίθενται ως πολιτιστικές-πολιτισμικές αξίες ενός τόπου και στις θετικές-υλικές ανταλλαγές που δημιουργούν αυτές οι αξίες, με εργαλείο τις πολιτικές και εμπορικές διαθέσεις του ιδίου του τόπου.

Μεγάλες και καθιερωμένες εταιρείες, κοινοπραξίες και κράτη πατούν ακριβώς πάνω σε αυτές τις τόσο μικρές και λεπτεπίλεπτες ελλείψεις ενός τόπου που φανερώνονται ως λάθος μηνύματα στις εμπορικές διαθέσεις, ως πολιτισμική-πολιτιστική απραξία, έλλειψη γνώσης και κατάρτισης, ως κοινωνική χαλαρότητα ή μη εφαρμογή των κανόνων ενός τόπου, μιας χώρας και μιας αγοράς για να μπορέσουν να επέμβουν στη συνέχεια και αυτόματα πλέον και να την Κ Α Τ Α Κ Τ Η Σ Ο Υ Ν.

============================

Και ανάθεμα να μην αποκτήσω ούτε λεπτό… ποτέ… αν δεν ικανοποιήσω την πρώτη και ουσιαστική μου ανάγκη να δημιουργήσω αρχικά τις προϋποθέσεις που θα δημιουργήσουν ένα μέσο πολιτισμού, ένα αγαθό ανάλογο των προσδοκιών μου, των γνώσεων μου και της αισθητικής μου.

============================

Αυτή η σταματημένη Ferrari που λέγεται Ελληνικές αερομεταφορές προς το παρόν είναι ένα μάτσο παλιοσίδερα όπως κάθε Ferrari που δεν κινείται.

============================

Η δυσκολία κατανόησης των στοιχείων που συμβάλουν στην ανάπτυξη του περιβάλλοντος των αερομεταφορών είναι το βασικό πρόβλημα, η τροχοπέδη για όλα τα συστήματα που καλούνται δημιουργήσουν, να εφεύρουν ή να επινοήσουν αν το θέλετε τις λύσεις ή τις υποδομές που θα στηρίξουν αρμονικά σε σχέση με τους λοιπούς εξωτερικούς παράγοντες, αυτό το ειδικό περιβάλλον του κλάδου των αερομεταφορών.

Στη δυσκολία κατανόησης συμβάλουν πολύ οι νομικές, εμπορικές δομές που είναι πολλές φορές δυσνόητες και σε περιπτώσεις ασύμβατες με τις τρέχουσες προβολές της αγοράς και κυρίως με τις διαθέσεις των ανθρώπων.

=============================

(Για λόγους συντομίας δεν αναφέρονται οι τεχνικοί-οικονομικοί όροι και business related σχόλια)

Όλοι οι παραπάνω λόγοι είναι και οι λόγοι που κάνουν τους δείκτες απόδοσης στα κεφάλαια που επενδύονται στις αεροπορικές εταιρείες να είναι χαμηλοί, ενώ λόγω του εύρους των εργασιών και της πολυπλοκότητας των αμέτρητων συνεργασιών που δημιουργούνται, τα επενδυμένα συμφέροντα είναι τεράστια και ακόμα πιο μεγάλες είναι οι πιθανότητες της αποτυχίας.

Και αρκεί να αναλύσουμε τις επιλογές και τις συμπεριφορές των ελληνικών για παράδειγμα αεροπορικών εταιρειών μέσα σε επιλεγμένο χρονικό διάστημα, να δούμε τα αποτελέσματα τους, τις συνεργασίες τους, και αρκεί να μιλήσουμε με το κυκλωτικά περιφερόμενο έμψυχο δυναμικό για να καταλάβουμε πως η ανάγκη για ανάπτυξη και η σοβαρή αντιμετώπιση και αντίδραση από τη μεριά της πολιτείας θα πρέπει είναι Α-Μ-Ε-Σ-Η.

Η πολιτεία και αυτό είναι αναγκαίο να της το αναγνωρίσουμε έχει κάνει δυναμικές προσπάθειες για την ομαλή αναβάθμιση του κλάδου συνάμα έχει αναλάβει το δύσκολο έργο:


Να εξυγιάνει μιαν αγορά
Να εξομαλύνει το επιχειρησιακό περιβάλλον των αερομεταφορών ώστε να είναι έτοιμο να δεχθεί επενδυτές
Να ελέγξει τις διαδικασίες
Να διευκολύνει επί των διαδικασιών άτομα και εταιρείες με ενδιαφέρον και δράση στον κλάδο των αερομεταφορών
Να προτείνει εναλλακτικές λύσεις και φόρμες

Δεν εξετάζω αν γίνονται όλα αυτά. Αναγνωρίζω όμως την ύπαρξη αυτών των αναγκών στα λόγια τουλάχιστον αυτών που κυβερνούν. Αλλά κύριοι εγώ δεν είμαι εξουσία για να ελέγξω τα λεγόμενα.

Αν η πολιτεία δημιουργεί την τάση προς ανάπτυξη αυτή την τάση θα πρέπει να την συνοδεύουν απαραίτητες διευκρινήσεις που θα διευκολύνουν το έργο των ενδιαφερομένων. Αν όχι τότε η τάση δεν είναι ξεκάθαρη και παραπέμπει σε φαινόμενα αδιαφάνειας και κωλυσιεργίας.

Είναι τουλάχιστον ανούσιο η πολιτεία να δημιουργεί ένα ακόμα εταιρικό σχήμα το οποίο φύσει-θέσει φέρει τα χαρακτηριστικά διαθέσεων και σχημάτων τα οποία η ίδια θέλει να καταργήσει ή να αποτινάξει από πάνω της όπως λέει, ή φύσει θέσει το ίδιο εταιρικό σχήμα να δημιουργεί ή να τείνει να δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό στο ευρύτερο αεροπορικό περιβάλλον και αναστολές σε επενδυτικά σχήματα.

Κι ας είναι η πρόθεση από τις καλύτερες.

Φυσικά η πρόφαση ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από την αγορά είναι αναληθής διότι πολλοί έχουν δείξει ενδιαφέρον να δημιουργήσουν αεροπορικές εταιρείες και κάποιοι το έχουν κάνει κιόλας.

Κανένας επιχειρηματίας όμως δε θα επενδύσει στην ελεύθερη αγορά εφόσον γνωρίζει πως οι κύριοι διαχειριστές των πλαισίων και της αγοράς δεν νοιώθουν και πολύ έτοιμοι για να την απελευθερώσουν ή τείνουν να την κατευθύνουν σε συγκεκριμένες θέσεις που είναι καταδικασμένες από την ίδια τη μορφολογία του συστήματος.


Καμία τράπεζα του εσωτερικού ή του εξωτερικού δε θα επενδύσει για τον ίδιο λόγο και όσο έχει άλλα πιο προσοδοφόρα προϊόντα να εκμεταλλευτεί.

Εκτός βέβαια αν εγγυάται ένα κυβερνητικό σχήμα με εγγυητική το δημόσιο πλούτο πράγμα που από θέση είναι παράνομο.

Και φυσικά όλοι αυτοί ζητώντας σταθερές αποδόσεις ποτέ δε θα επενδύσουν σε νέες προτάσεις, καθιερωμένους και λοιπούς επαγγελματίες ή νέες εταιρείες. Σε αυτό το σημείο η επιχειρηματικότητα πηδάει από το αεροσκάφος δίχως αλεξίπτωτο.

Δεν αρκεί η τάση της πολιτείας να δέχεται ή να αντιμετωπίζει με νηφαλιότητα τις αντιρρήσεις ή τις διαφωνίες των σωματείων και την ίδια στιγμή να κρατά σε ομηρία ακόμα και αν δε το θέλει τους χιλιάδες των εργαζομένων σε δημόσιους και σε ιδιωτικούς φορείς και εταιρείες των αερομεταφορών, στερώντας τους τη δυνατότητα και το δικαίωμα για αξιοπρεπή εργασία και ευημερία.

Καθηλώνοντας έτσι τον ευρύτερο κύκλο επαγγελματιών και των εταιρειών σε μια ατέρμονη υποχρέωση, σε ελλιπείς κύκλους εργασιών, σε συνήθειες διαφορετικών αγορών.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΑΝΤΙ-ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΣ.

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ

ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ

ΑΦΗΣΑΜΕ ΑΠ’ ΕΞΩ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΤΗ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΜΑΣ

============================

Ως χώρα, σήμερα, με τις υπάρχουσες καταστάσεις χάνουμε επενδυτές και επενδύσεις, χάνουμε στο πεδίο των εισαγωγών-εξαγωγών, χάνουμε στις παροχές υπηρεσιών, χάνουμε στην προβολή εγχώριων προϊόντων, χάνουμε στον τουρισμό, χάνουμε στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν, χάνουμε στη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, χάνουμε κύρος, χάνουμε κεφάλαια, χάνουμε το μέλλον.

=============================

Και για να καταλάβετε το εύρος των εργασιών, με βάση στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών IATA στην Αμερική τα 4 εκατομμύρια απευθείας θέσεις εργασίας που έχει δημιουργήσει ο κλάδος των αερομεταφορών με απόδοση 400 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως δημιουργούν 24 εκατομμύρια θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τις αερομεταφορές με απόδοση 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση. Αυτό σημαίνει πως ο αριθμός των ατόμων που εξαρτώνται έμμεσα ή άμεσα από τις αερομεταφορές είναι της τάξεως των 84 εκατομμυρίων ατόμων αν συμπεριληφθούν και τα άμεσα ή έμμεσα εξαρτώμενα μέλη των οικογενειών τους με μέσο όρο ανά οικογένεια 3 άτομα.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην Ελλάδα.


Είναι εύλογο λοιπόν η πολιτεία να είναι φειδωλή στο ζήτημα της Ολυμπιακής, είναι εύλογο να προσπαθεί να πάρει μιαν απόφαση που θα της δημιουργήσει το χαμηλότερο κόστος και είναι εύλογο να λέει «ες αύριον τα σπουδαία». Η αγορά όμως δεν περιμένει και όπως λέει και ο Ποιητής ο Παππούς ο Νιόνιος «και όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει».

Ο χώρος ο ίδιος είναι μια μεγάλη καινοτομία στην καθημερινότητα μας και αυτό διότι αποτελείται από μια συστάδα από νομικές, τεχνολογικές, διαχειριστικές και οικονομοτεχνικές καινοτομίες.

Σε αυτό το χώρο καλούμαστε εμείς σε καθημερινή βάση να προβάλλουμε τις καταθέσεις μας.

Οι αεροπορικές εταιρείες ως παροχείς υπηρεσιών μοιάζουν πολύ με τις λοιπές ή άλλες εταιρείες που επίσης παρέχουν υπηρεσίες.

Πιστεύω όμως πως ειδικά μια αεροπορική εταιρεία αν δεν έχει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα τουλάχιστον σε τρεις τομείς της διαχείρισης

Στη Διαχείριση του Προσωπικού
Στο Σχεδιασμό των Προϊόντων της
Και στο Μάρκετινγκ

Τότε κάθε άλλο παρά τους βασικούς της σκοπούς ικανοποιεί.

Δε μιλάω για τον κοινωνικό χαρακτήρα μιας εταιρείας.

Μιλάω για τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα ενός οργανισμού που ικανοποιεί αρχικά μέσα από διαδικασίες κοινής λογικής, με γνώση

και θετική διάθεση τις ανάγκες των καταναλωτών-πελατών και των εργαζομένων την.

Ο κοινωνικός χαρακτήρας είναι το αποτέλεσμα της αρχικής ανθρωποκεντρικής διάθεσης της εταιρείας.

Κύριοι… υπάρχει δυσκολία στην κατανόηση των στοιχείων που συμβάλουν στην ανάπτυξη του κλάδου και του περιβάλλοντος των αερομεταφορών
Και από τη μεριά της πολιτείας
Και από τη μεριά των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο κλάδο
Και από τη μεριά των εργαζομένων

Το λέω με θάρρος γιατί βάζω τον εαυτό μου πρώτο-πρώτο

Και με όλο το θάρρος πάλι σας λέω πως τις λύσεις δεν θα τις δώσουν ούτε επενδυτές, ούτε κοινοπραξίες του εξωτερικού.

Αυτοί το συμφέρον τους θα κοιτάξουν

Αγορά ζητούν και ζητούν και αυτοί δουλειά όπως όλοι μας.

Η Ελληνική αγορά είναι μια ειδική αγορά που διέπεται από γεωπολιτικά, πολιτιστικά, πολιτισμικά και γλωσσικά ειδικά χαρακτηριστικά.

Μια αγορά με ευχή και κατάρα τις ίδιες της τις ιδιαιτερότητες

Ιδιαιτερότητες που και εμείς καλά-καλά πολλές φορές δεν μπορούμε να κατανοήσουμε.

Και μη με παρεξηγήσετε σε αυτό που θα πω έχουμε ανάγκη από ισχυρές συνεργασίες με εταιρείες του εξωτερικού και κράτη μόνο που καλό είναι όσο μικρή αγορά και αν έχουμε να τη διαθέσουμε προσβλέποντας στη στήριξη του ΑΕΠ, στην αναβάθμιση της παραγωγικότητας των στοιχείων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κλάδου των αερομεταφορών, στη βελτιστοποίηση των συνθηκών εργασίας, και στα οφέλη που δημιουργούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες των αερομεταφορέων.

Είναι σίγουρο πως από τη στιγμή που ένας ημεδαπός αδυνατεί να κατανοήσει πλήρως, να καταγράψει πλήρως, να εκφράσει και να προσφέρει ολοκληρωμένο έργο, προϊόν και υπηρεσίες στον τομέα του ενδιαφέροντος του λόγο ελλείψεων ή αδυναμιών…

Ένας αλλοδαπός με όση γνώση και αν έχει δε θα μπορέσει ποτέ να τον αντικαταστήσει στις υποχρεώσεις του και στις αποφάσεις του και να ικανοποιήσει αυτές τις ειδικές απαιτήσεις και τις ανάγκες των ειδικών στοιχείων της ξένης για αυτόν αγοράς.

Το παράδειγμα της Speedwing είναι ένα από τα γνωστότερα.

==============================


Ο Κ. Neufelt δεν αναφερθηκε σε τύπο αεροσκαφών.


==============================

Ξεκάθαρα έδωσε στίγμα λέγοντας πως τον ενδιαφέρουν αρχικά:
η δημιουργία προϋποθέσεων
η καθαρότητα των σχέσεων

==============================
 
Re: Ciel Airlines Ακριβή αποσπ. ομιλία Κ. Neufelt (ΥΜΕ 08.06.06)

Pany":bdul3n3f said:

Ο Κ. Neufelt δεν αναφερθηκε σε τύπο αεροσκαφών.
GP707":bdul3n3f said:
:?: Αυτο που ακουστηκε απο τα παρασκηνια της ημεριδας, ειναι οτι γινεται λογος για τουλαχιστον 2 Boeing 747 και μαλιστα σε VIP configuration!!!
Νομιζω ημουν κατανοητος!
 
Θα συμφωνήσω με αυτόν που αναγνωρίζει τη διαφορά ανάμεσα στις επάλξεις και στα παρασκήνια, μα ορθότερο θα ήταν να γίνεται λόγος σε απτές και πάγιες θέσεις, κι αυτό το λέω διότι με βάση αυτή την παρασκηνιακή υπόθεση ο αγαπητός και ορθά τοποθετημένος σχεδόν σε όλα του τα σημεία george_a κατέθεσε και αυτός τη σκέψη του.

Δε θα πω τι είναι αναγκαίο και τι όχι, στη σύγκρουση εκ του συστάδην όμως τα παρασκήνια είναι πολύ μακριά για να προσφέρουν το οτιδήποτε σε αυτούς που από τις επάλξεις κρατούν τα τείχη. Εκτός εάν ο άλλος* βρίσκεται εντός των τειχών, οπότε περί ου ο λόγος; Σε αυτή την περίπτωση η μάχη είναι χαμένη πριν καν αρχίσει.

* Ο αντίπαλος, ο εχθρός, η αρνητική διάθεση.
 
Οπως καταλαβαινει κανεις, οι φημες μπορει να βγουν απο πολυ αληθινες μεχρι τελειως ασχετες. Εγω απο την πλευρα μου δεν καταδικαζω καμμια νεα προσπαθεια στην ελληνικη αεροπορικη πραγματικοτητα. Μακαρι τα ονειρα που εχει ο Κος Neufelt να γινουν πραγματικοτητα με τον καλυτερο δυνατο τροπο και μακαρι η προσπαθεια αυτη (οπως εκφραζεται μεσα απο την ομιλια του) να "ανεβασει" γενικα την αεροπορια στην Ελλαδα αλλα και τη φημη της "αεροπορικης" Ελλαδας στο εξωτερικο.
Η ιδεολογια αυτου του site, του Συλλογου "Απογειωση" και του περιοδικού Remove Before Flight ειναι να ενισχυουν καθε νεα προσπαθεια στον αεροπορικο χωρο και εφ'οσον αυτη γινεται με υγιεις προθεσεις, προγραμματισμο και θεληση για επιτυχια.
Και, τουλαχιστον εγω, ευχομαι καθε επιτυχια σε μια προσπαθεια με εντελως νεα δεδομενα για την Ελλαδα, οπως ειναι οι διηπειρωτικες πτησεις.
 
Yep!

Δε θα διαφωνήσω μαζί σου… GP707 και έχω την εντύπωση πως το κάνετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο… και εγώ εύχομαι κάθε επιτυχία σε προσπάθειες και όχι μόνο του χώρου της αεροπορίας.
 
Top