Ciel Airlines

  • Thread starter Thread starter EFL03
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Our apologies...
Currently, the entry to the site is not an option...
Thank you for entering...
Soon we will be close to you...
Goodbye.

Απλά θεϊκό! Μα τι έμπνευση! Τι "Θέλω να πετάξω τώρα", "Πολιτισμος" και λοιπές (άβραστες) πατάτες...

Ciel Airlines - Entry is not an option but we will be close to you...!
e26.gif

Νταηλίκι, έρωτας, πάθος και λάγνες υποσχέσεις όλα στο σλόγκαν της χρονιάς από την πιο χοτ τηλεπαρέα.

Ανατρίχιασα... Πάω για κρύο ντους.
 
Απο το RBF για την CIEL:

CIEL AIRLINES

Ημ/νια αδειοδοτησης: Μαρτιος 2006
Ημ/νια εναρξης δρομολογιων:Νοεβριος 2007 (μαλλον πηρε παραταση γιατι το αρχικο πλανο ηταν η εναρξη Μαρτιο 2007)

Πιο κατω στο αρθρο ενω αναφερεται σε στοιχεια που εχουν ειπωθει ηδη στο forum καταληγει ως εξης:


Βαση δηλωσεων στελεχων της εταιριας εχουν επενδυθει ηδη 1,2εκ Euro και αναζητειται στρατηγικος επενδητης που θα επιθυμει να συμμετασχει με ποσοστο απο 8% εως 49% στο σχημα της εταιριας. Η εταιρια εχει προβει σε συζητησεις με εταιριες ενοικιασεως αεροσκαφων για την χρηση 3 αεροσκαφων ευρειας ατρακτου. Η μοναδικη πληροφορια που υπαρχει αυτη την στιγμη ειναι οτι εχει εξαγορασει την Veravia( :?: :?: ) για μισο εκ. Εuro με την υποχρεωση να καταβαλει και τα χρεη της τελευταιας που υπολογιζονται σε 2 εκ. Euro.

Οff topic(πολυ καλο αφιερωμα σε ολες της αεροπορικες και οχι μονο σε αυτο το τευχος)
 
Εγώ κάτι είχα πει:

Η Pantheon Airways, η Ciel Airlines και η Hellenic Imperial Airways ξεκίνησαν την ίδια περίοδο; Εννοώ παρουσιάστηκαν ή δημιουργήθηκαν την ίδια περίοδο; Υπάρχει σχέση μεταξύ τους;

Γιατί, αν η Hellenic Imperial Airways είχε το Marketing Sharpness και Branding της Ciel Airlines και την πολιτική στήριξη που έχει η Pantheon Airways τότε θα είχαμε μια πραγματική αεροπορική εταιρεία, μια τρίτη αεροπορική δύναμη στην Ελλάδα.

Τι λέτε;;;;;;;;;;;; Hmmmm?

Τελικά η μόνη σχέση που μπορεί να έχουν είναι το καζάνι και το ζουμί. Δηλαδή βράζουν στο ίδιο καζάνι με το ίδιο ζουμί, και εμείς μαζί σας παιδιά, εκτός κι αν κάνω λάθος.

Είναι εξακριβωμένες οι πληροφορίες εξαγορά της Veravia; Γιατί αν την εξαγοράσει η Ciel και αν ισχύουν αυτά που λες, θα αλλάξει όλο το τοπίο. Η Ciel είχα μια εντύπωση πως πάει για διηπειρωτικά. Ισχύει; Τι θέλει και πάει να αγοράσει την Veravia; Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι τότε πάει για τρίπλα Ronaldo, (τους κάνει να κοιτούν αλλού και αλλού στέλνει την μπάλα). Καλά μεγάλε... Αλέξανδρε μεγάλη φωτιά άναψες. Σε ποιο τεύχος του RBF αναφέρεσαι;
 
ksaderfos ειναι το RBF που βγηκε στις 11 του Μαρτη και κυκλοφορει στα περιπτερα....και εγω απορησα οταν το διαβασα για αυτο και θελησα να το γραψω.Παντως η πληροφορια δεν επιβεβαιωνεται και στο αντιστοιχο αρθρο στην απεναντι σελιδα στην παρουσιαση για την Veravia γραφει:
"Οπως ειπαμε και στην αναφορα της Ciel υπαρχουν φημες οτι εχει εξαγορασει την Veravia."

Το παρερλθον εχει δειξει οτι μονο με συγχωνεψεις και συνεργασιες μπορουν να διατηρηθουν αεροπορικες στην Ελλαδα αλλα αυτες οι δυο εταιριες ειναι εντελως διαφορετικες μεταξυ τους...Το πιο λογικο σεναριο θα ηταν να βλεπαμε ΗΙΑ και Ciel μιας και θελουν και οι δυο μακρινα δρομολογια αλλα και παλι θα υπηρχαν διαφορες...
 
Η σωστή διατύπωση είναι στην αναφορά για την Veravia. Δεν είναι πληροφορία αλλά φήμη που κυκλοφορεί στους "αεροπορικούς κύκλους".
Μία τέτοια κίνηση ίσως να είχε λογική. Π.χ. AirSealines που αντί να περιμένει να εκδόσει AOC Που θέλει τρελό χρόνο, χρήμα κλπ αγόρασε ένα έτοιμο της Pegasus....

Υπήρξε (υπάρχει ίσως ακόμη?) και συζήτηση με άλλη Ελληνική εταιρία για merge ή εξαγορά της Veravia αλλά η πληροφορία δεν έιναι ακόμη διασταυρωμένη.

alexandros":4t61sxfv said:
Το πιο λογικο σεναριο θα ηταν να βλεπαμε ΗΙΑ και Ciel μιας και θελουν και οι δυο μακρινα δρομολογια αλλα και παλι θα υπηρχαν διαφορες...
 
Π.χ. AirSealines που αντί να περιμένει να εκδόσει AOC Που θέλει τρελό χρόνο, χρήμα κλπ αγόρασε ένα έτοιμο της Pegasus....

Δεν έχει ακόμη AOC; Δηλαδή πόσο καιρό χρειάζεται να εκδοθεί;
 
Μια λίγο χαζή ερώτηση από ένα αδαή: Το AOC της Veravia από μονο του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από την Ciel? Διότι άλλο να έχεις εταιρεία cargo, και άλλο pax. Εκτος και άμα θέλει να ξεκινήσει (και) cargo η Ciel, οποτε θα έδινε νόημα μια ενδεχομενη εξαγορά της Veravia. Με αλλα λόγια το AOC είναι AOC η υπάρχει και κάποιος διαχωρισμός, ανάλογα με την εξειδίκευση της εταιρείας?



"Γηράσκω αει διδασκόμενος"
 
Με 1-2 εκ/ρια "ευρωπουλα", ουτε εταιρια για Παροναξια με 2 προπελλοφορα δεν μπορεις να φτιαξεις. Ποσο μαλιστα, για εταιρια που θελει να αρχισει υπερποντια(!!!!!πολλα θαυμαστικα παρακαλω). Ουτε το Brakeunit ενος παλιου παμπαλαιου 747 δεν μπορεις να αγορασεις...! Εκτος και αν εχεις στην "καβατζα" καμμια 500ρια περισευουμενα εκ/ρια, να επενδυσεις.(και μαλλον να τα χασεις).
Ας ειμαστε σοβαροι. Δυστυχως στην Ελλαδα, η ιστορια εχει δειξει, σε οτι αφορα τα αεροπορικα δρωμενα, οτι τιποτα δεν εχει παει "μπροστα". Οπως ειχα προβλεψει και για την αλλη εταιρια (ΗΙΑ), νομιζω οτι ουτε εδω θα δουμε "φως". Μακαρι να βγω ψευτης!
 
Elliott LGAV
Η σωστή διατύπωση είναι στην αναφορά για την Veravia η πληροφορία δεν έιναι ακόμη διασταυρωμένη

Εγώ τη γνώμη μου την έχω ξαναπεί μου φαίνεται και εμένα περίεργο αυτό που λέγεται να συμβαίνει. Πιο πολύ πάει η HIA με Ciel παρά με Veravia, εκτός αν κάτι μαγειρεύεται με τρίπλες. Αλλά επειδή ζούμε στην Ελλάδα (κιας αναπνέουμε αέρα Γερμανοαγγλοαμερικανοαυστραλιανό) θα το ξέραμε, εκτός πάλι αν είναι δουλειά χωριού: που όλοι το ξέρουν ότι η Μαρία είναι που..΄.. αλλά δεν το λένε, γιατί όλοι πάνε στη Μαρία όταν δεν έχει φεγγάρι.


makedonas
Μια λίγο χαζή ερώτηση από ένα αδαή: Το AOC  η υπάρχει και κάποιος διαχωρισμός, ανάλογα με την εξειδίκευση της εταιρείας?

Στο AOC της κάθε εταιρείας αναγράφονται τα στοιχεία (εμπορικά – γεωπολιτικά) και αναφορικά με τα manuals. Μια Cargo εταιρεία μπορεί ναι έχει και άδεια για μεταφορά επιβατών χωρίς όμως να την εκμεταλλεύεται πλήρως, άσχετα αν εξειδικεύεται στο cargo εμπορικά, νομίζω πως υπάρχει ένα παραθυράκι του νόμου εκεί, πρέπει να το κοιτάξω όμως.

CONFIG2
Με 1-2 εκ/ρια "ευρωπουλα", νομιζω οτι ουτε εδω θα δουμε "φως". Μακαρι να βγω ψευτης!

Έχω δει εταιρείες να ξεκινούν με λιγότερα κεφάλαια. Το ύψος των Sheed Capital μιας εταιρείας μπορεί να είναι οτιδήποτε ακόμα και τα απαραίτητα τα οποία κρίνει η διοίκηση για τη δημιουργία νομικής υπόστασης αυτής. Μπορεί να συμπεριλαμβάνονται και ασώματες αξίες στο ενεργητικό της. Το Start Up Capital είναι στην κρίση της διοίκησης μιας εταιρείας στο να ορίσει για το πόσα θα είναι βάση αναγκών. Το ίδιο ισχύει και για τα Developmental Capitals. Mε πόσα χρήματα ξεκίνησε η A3 και πολλές άλλες.

Μακάρι να βγω αληθής.
 
Top