Condor

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να δω τι άλλο θα βρουν να χρεώσουν. Αν γινόταν στο gate έλεγχος στο πόσες χειραποσκευές και προσωπικά αντικείμενα/σακούλες/πακοτινια κουβαλάει ο καθένας δεν θα είχαμε πρόβλημα στα overhead bin.
Η συζήτηση δηλαδή πως θα πηγαίνει αν βλέπω κάποιον να έχει βάλει κάτι στο bin μου: Φίλε πλήρωσες για το χώρο;

Δεν κοιτάνε που στα χρεπια τα 763 τα overhead bin είναι για να μπαίνουν μέσα laptop bags, χειραποσκευή δύσκολα μπαίνει, το δε κουτί με το μόσχευμα αναγκαστικά να το έχω ανάμεσα στα πόδια μου όταν χωράει σε όλα τα overhead bin 737/320 σε πτήση FRA-SEA
 
Προβλέπω κερματοδέκτη ή συσκευή για κάρτα για τη χρήση της τουαλέτας...
 
Ίσως το σκεπτικό είναι να δώσει boost στα ancillary revenues, απο την αποψη οτι αγοράζεις checked in luggage αντί να έχεις ένα carry on bag μαζί σου και να πρέπει να διαπραγματευτεις τι θα κανείς την αποσκευή που έφερες στην καμπίνα. Όπως wizz και ryan σταμάτησαν τα carry on στην καμπίνα, χωρίς επιπλέον χρέωση. Σε long haul ίσως αυτο αποφέρει περισσότερα έσοδα.
Στο Α330neo τα overhead bins δεν είναι άσχημα η πλέον πετάω υπερβολικά light :stupid:
 
Να μη σ'αρέσει το καινούργιο livery του Κόνδορα δεκτό, αλλά αυτοί το παράκαναν!
 
Προβοκάτορα :1:
Θαμπωθήκαν από την ομορφιά του βρε και έχασαν τον έλεγχο.
 
Η Condor που έχει υποστεί έναν έντονο μετασχηματισμό τα τελευταία χρόνια (νέο livery, νέα αεροπλάνα 330-900neo με business class που παίζει να είναι καλύτερη από την Allegris κλπ), θα συνεχίσει τη μετατροπή της σε "legacy" carrier μιας και βάσει μιας απόφασης γερμανικών δικαστηρίων η Lufthansa πλέον δεν υποχρεούται να παρέχει feeder flights στην Condor σε λογικές τιμές (aka οι γερμανοί θα κάνουν τα πάντα προκειμένου να κρατήσουν τα ηνία στη γερμανική αγορά).

Στα πλαίσια αυτής της απόφασης, από το θερινό 2025 η Condor θα ξεκινήσει "city service" από FRA σε 8 ευρωπαϊκές πόλεις (BER, HAM, MUC στη Γερμανία και MXP, PRG, FCO, ZRH, VIE). Για να λειτουργήσουν σωστά ως "feeder" για τα transatlantic, θα χρειαστούν και διανυκτερεύσεις εκτός Γερμανίας και περαιτέρω προσαρμογές φαντάζομαι στο όλο πρόγραμμα μιας και τώρα τα schedules δείχνουν μεγάλα κενά.

Ταυτόχρονα, διακόπτει κάποιες πτήσεις προς δυσμάς (BWI, YEG, YHZ, MSP, PHX, SAN, VRO) ενώ ενισχύει άλλες π.χ. SEA

Η Condor έχει 54 αεροπλάνα (29 Α320|1, 17 Α330, 8 Β757), οπότε δε τη λες και μικρή αλλά για να στήσει αξιοπρεπές feeder network (και να ανταγωνιστεί τη θλίψη των αερομεταφορών) θα πρέπει να βασιστεί και σε περαιτέρω συνεργασίες (όπως έχει π.χ. με την Alaska, μη σας πω και εκείμη την ξεχασμένη συνεργασία με τη Sky Express). Θα περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι θα γίνει το 2025!
 
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή θα "επιβάλλει" στη Lufthansa τη συνέχιση της ειδικής συμφωνίας με την Condor, ειδικά για feeder flights στο δρομολόγιο Φρανκφούρτη-Νέα Υόρκη, χωρίς τις οποίες η γραμμή ίσως να μην είναι βιώσιμη για την Condor, κόντρα σε Lufthansa/United/Air Canada

 
Aραγε θα φερει κανενα Ελλάδα ή ολα θα πετάνε PMI,LPA,HRG?
 
Top