CRJ για την ΟΑ???

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
dtrach":2ow8r3s6 said:
Nαι αλλά η Ε.Ε δεν το δέχεται.....έτσι δεν είναι??

Η Ε.Ε δέχεται την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ελλάδας και δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς.
 
Αλλο διαιτησια και αλλο το Ευρωπαικο δικαστηριο

Ως τωρα απλως μια διαιτησια εχει αποφανθει υπερ τηs ΟΑ, αλλα μενει να το αποδεχθουν και στην ΕΕ.

Η αγορα των CRJ την στιγμη που αλλες εταιρειες επαναφερουν τα Turboprop
λογω ακριβου καυσιμου θα τους προκαλεσει κι αλλες ζημιες.
Μπορει να τα βρηκαν φθηνα αλλα στην εκμεταλλευση θα δειξει.
Επισης το εν λογω αεροσκαφος εχει πολυ περιορισμενους χωρους αποσκευων.
Αλλο να κουβαλας businessmen με κανα χαρτοφυλακα και αλλο τουριστες και ντοπιους στα νησια με φουλ αποσκευες.
Αλλα βεβαια τωρα που εφηγαν τα Β717 καποιοι εχουν ορεξη για τζετ...




8)
 
Παιδια, εκλογεεεες ερχονται!!! Ουτως η αλλως, χρηματα υπαρχουν, καποιοι θα τα "κονομισουν", και ολοι ευχαριστημενοι θα ειμαστε!
 
καλη σκεψη.....να αντικαταστησουν τα ελικοφορα στις εσωτερκες πτησεις που
1 γινονται κερδοφορα πιο ευκολα
2 στις περισσοτερες απο τις εν λογω πτησεις παιζουν μονοι τους...

και να συνεχισουν να πετανε με αφρικανονοικιαρικα σε ευρωπαικες ρουτες κοντρα σε ευρωπαικα full/no frills μεγαθηρια....

και εις ανωτερα... :evil: :evil:
 
Κράτει,αδέρφια!Hold on γιατί έχουμε δρόμο ακόμα και θα καεί πολύ καύσιμο! 8)
 
no frills":2p7bg2zj said:
καλη σκεψη.....να αντικαταστησουν τα ελικοφορα στις εσωτερκες πτησεις που
1 γινονται κερδοφορα πιο ευκολα
2 στις περισσοτερες απο τις εν λογω πτησεις παιζουν μονοι τους...

και να συνεχισουν να πετανε με αφρικανονοικιαρικα σε ευρωπαικες ρουτες κοντρα σε ευρωπαικα full/no frills μεγαθηρια....

και εις ανωτερα... :evil: :evil:

Το αν γινονται κερδοφορα, αυτο ειναι αλλη ιστορια.....
Αφρικανονοικιαρικα...μα τα πιο πολλα νοικιαρικα ειναι. Ουτως η αλλως, μπαινουν στο υποστεγο, γινονται στην κυριολεξια καινουργια, και μετα αρχιζουν τα δρομολογια.
Τωρα, υπαρχουν και τα 340, που πετανε Παρισι και Λονδινο. (δΙΕΘΝΗς ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ)
 
CONFIG2":23zj5y64 said:
Τωρα, υπαρχουν και τα 340, που πετανε Παρισι και Λονδινο. (δΙΕΘΝΗς ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ)


Ακριβώς αυτό ήθελα να επισημάνω στο thread για τα leased aircrafts. Οτί οι αποφάσεις πτητικής εκμετάλλευσης και fleet planning της ΟΑ "δείχνουν" να είναι ανορθόδοξες, χωρίς να θέλω να είμαι απόλυτος.

Όσο και αν αρέσει τους ξένους ("φανταστικό, Α340 σε τέτοιο δρομολόγιο") συμπεριλαμβανομένου και εμού όποτε έρχομαι Ελλάδα μέσω Λονδίνου, είμαι σίγουρος ότι το FCOM της Airbus για τα Α340 των ΟΑ για τα κριτήρια βέλτιστης απόδοσης αποδεικνύουν το παράδοξο.
 
Test_P,αναφέρεσαι μάλλον σε αποφάσεις "πολιτικής" εκμετάλλευσης και όχι πτητικής,σωστά; :wink: Ωστόσο,αυτή τη φορά φαίνεται να υπάρχει λογικός σχεδιασμός και ευχάριστες εκπλήξεις! 8) "Κοντός ψαλμός,αλληλούια".........
 
CONFIG2":smbdhk03 said:
[
Αφρικανονοικιαρικα...μα τα πιο πολλα νοικιαρικα ειναι. Ουτως η αλλως, μπαινουν στο υποστεγο, γινονται στην κυριολεξια καινουργια, και μετα αρχιζουν τα δρομολογια.
οταν λεω αφρικανονοικιαρικα δεν αναφερομαι στα leased αεροσκαφη της οα..αλλα στα εκτακτως wet-leased αεροσκαφη (κατι tristar..) για να καλυψουν καλοκαιρνες αναγκες...
 
δεν με τρελαίνουν τα CRJs... Προτιμώ τα ΑΤΡ. Η Jazz πάντως έχει άπειρα από δαύτα.. Καλή τύχη στην ΟΑ!
 
Top