CRJ για την ΟΑ???

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
AlexSwed":285z3ysd said:
Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.

Καλό αυτό για την Ολυμπιακή, αλλά δεν είναι ώρα να αρχίσει να βγάζει και τα δικά της λεφτά; Αν αυτά τα λεφτά προστίθεντο σε πραγματικά κέρδη της εταιρίας που θα την βοηθούσαν να αναγεννηθεί, θα ήταν πανηγύρι, με την καλή έννοια. Αν απλώς είναι άλλη μια "παυσίπονη" ένεση ώστε να μειωθεί το χρέος της ΟΑ προσωρινά στα χαρτιά, δεν ωφελεί... :evil: Τα CRJ από μόνα τους δεν θα φέρουν την άνοιξη. Προγραμματισμός και - επιτέλους ! - συνοχή στην στρατηγική της εταιρίας θα την φέρουν.

Και για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ θέλω οι ΟΑ να φτάσουν σε ένα υψηλό επίπεδο. Το θέμα είναι οτι είναι αδύνατον αυτό να γίνει αυτόματα και είναι αδύνατον να γίνει όταν η Ολυμπιακή γίνεται συνέχεια πεδίο πολιτικών αερομαχιών και πολιτικής μαγειρικής.
 
AirbusPilot":19h0bcjo said:
ta plirwmata tou 717 pou tha pane? ATR ?

Που να ξερω? ΔΕΝ ανηκω στην διοικηση!

pingu":19h0bcjo said:
AlexSwed":19h0bcjo said:
Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.

Καλό αυτό για την Ολυμπιακή, αλλά δεν είναι ώρα να αρχίσει να βγάζει και τα δικά της λεφτά; Αν αυτά τα λεφτά προστίθεντο σε πραγματικά κέρδη της εταιρίας που θα την βοηθούσαν να αναγεννηθεί, θα ήταν πανηγύρι, με την καλή έννοια. Αν απλώς είναι άλλη μια "παυσίπονη" ένεση ώστε να μειωθεί το χρέος της ΟΑ προσωρινά στα χαρτιά, δεν ωφελεί... :evil: Τα CRJ από μόνα τους δεν θα φέρουν την άνοιξη. Προγραμματισμός και - επιτέλους ! - συνοχή στην στρατηγική της εταιρίας θα την φέρουν.

Και για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ θέλω οι ΟΑ να φτάσουν σε ένα υψηλό επίπεδο. Το θέμα είναι οτι είναι αδύνατον αυτό να γίνει αυτόματα και είναι αδύνατον να γίνει όταν η Ολυμπιακή γίνεται συνέχεια πεδίο πολιτικών αερομαχιών και πολιτικής μαγειρικής.


Σιγουρα βγαζει χρηματα, και μαλιστα παρα πολλα.....Το θεμα ειναι οτι αυτα πανε στην "παλια" ΟΑ, η για να ειμαι πιο σαφης, ριχνονται μεσα στην μαυρη τρυπα της "παλιας" ΟΑ. Βλεπετε, οι συμβασεις που εχουν υπογραψει οι ΟΑΕ (κατοπιν φυσικα "ανωθεν" κυβερνητικων εντολων), με την ΟΑ Υπηρεσιες, για handling-συντηρηση κλπ, ειναι σε τιμες.....αποικιακου υψους! Και αυτο, για να εχει καποιο "εσοδο" η ΟΑ Υπηρεσιες, και να πληρωνοντΑι οι 3-4000 υπαλληλοι. (1200 ειναι στην ΟΑΕ, οπου οι 1100 ειναι ιπταμενοι χειριστες, Ι/Σ), και φυσικα να εμφανιζονται οι ΟΑΕ σαν ζημιογονα. Εγινε μελετη, και συμφερει η συντηρηση να γινεται σε αλλοδαπα κεντρα, παρα εδω! Τα συμπερασματα δικα σας.
 
CONFIG2":gpfld9bt said:
Bathory":gpfld9bt said:
Όνειρο ήταν και πάει. Λέγεται οτι το σχέδιο για τα CRJ εγκαταλείφθηκε. Αν κάποιος ξέρει λεπτομέρειες ας μας πει.


Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.

ΟΑ το μεγάλο κορόιδο..Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνει κάποιος απο το άρθρο. Η προσφορά CRJ υπήρξε αλλά ορίστε γιατί απορρίφθηκε στην τελική.Ότι προσφέρουμε στην ΟΑ πρέπει να είναι σε διπλάσια τιμή..Γιατι άραγε... :roll: (ρητορικό το ερώτημα)

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=51289936
 
Μηπως εχει και παλι να κανει με την ελληνικη νοοτροπια, για το πως αντιμετωπιζονται καποιες καταστασεις? Και το γεγονος οτι ισχυει το γνωμικο: "Νηστικο αρκουδι δεν χορευει" ?????? (επισης ρητορικης αξιας ερωτησεις..)

Φιλικα Στεφος
 
Top