al.porto
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 08/10/2007
- Μηνύματα
- 306
- Likes
- 0
- Περιοχή
- ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Η Α3 δέχεται επιβάτες με ειδικές ανάγκες, των οποίων η εξυπηρέτηση στο έδαφος είναι ευθύνη της Goldair.
Η εταιρεία δεν παρέχει φιάλες οξυγόνου ή φορεία όπως κάνει η Ολυμπιακή. Πιστεύω ότι το πλήρωμα έκρινε πως δεν είναι ασφαλές για τον επιβάτη να πετάξει χωρίς την παροχή οξυγόνου ή αναλογης παροχής ιατρικής βοήθειας και γι' αυτό αρνήθηκε την επιβίβαση.
Φυσικά, από την στιγμή που η πολιτική της εταιρείας είναι να μη παρέχει οξυγόνο, φορείο κτλ σε επιβάτες, δεν έπρεπε για κανένα λόγο να φτάσει ο ασθενής στο αεροπλάνο, να υποστεί την ταλαιπωρία και τον εξευτελισμό και τέλος να πληρώσει άλλο εισητήριο σε άλλη εταιρεία για να κάνει τελικά το ταξίδι του. Έπρεπε να είχε ενημερωθεί αν όχι στο εκδωτήριο, τουλάχιστον στο check-in. Εκεί είναι το σφάλμα της Α3, αν βεβαίως υπάρχει.
Η εταιρεία δεν παρέχει φιάλες οξυγόνου ή φορεία όπως κάνει η Ολυμπιακή. Πιστεύω ότι το πλήρωμα έκρινε πως δεν είναι ασφαλές για τον επιβάτη να πετάξει χωρίς την παροχή οξυγόνου ή αναλογης παροχής ιατρικής βοήθειας και γι' αυτό αρνήθηκε την επιβίβαση.
Φυσικά, από την στιγμή που η πολιτική της εταιρείας είναι να μη παρέχει οξυγόνο, φορείο κτλ σε επιβάτες, δεν έπρεπε για κανένα λόγο να φτάσει ο ασθενής στο αεροπλάνο, να υποστεί την ταλαιπωρία και τον εξευτελισμό και τέλος να πληρώσει άλλο εισητήριο σε άλλη εταιρεία για να κάνει τελικά το ταξίδι του. Έπρεπε να είχε ενημερωθεί αν όχι στο εκδωτήριο, τουλάχιστον στο check-in. Εκεί είναι το σφάλμα της Α3, αν βεβαίως υπάρχει.