Cycladic Airways (ex CycladesAir & ex Naxos Air)

  • Thread starter OA702
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Που σημαίνει ότι θα πρέπει να πας 45' νωρίτερα για να μην μείνεις απ'εξω. Όταν ακούω ''πολυτέλειες'' σε μια χώρα που είναι 13 χρόνια σε κρίση, μού έρχεται στο νου η συγχωρεμένη η Athens Airways, που είχε κάνει όντως καλή προσπάθεια. Οι Κυκλάδες είναι πληθυσμιακά νεκρές τον χειμώνα, ας μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε, όσο και αν όλοι θα θέλαμε να πιάσει αυτό. Καλύτερες πιθανότητες θα έβλεπα να πετάει στα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας.

Επίσης πείτε με κακό :4: αλλά όποτε διαβάζω το '' ενώ διευκρινίζεται αρμοδίως πως «δεν εκτελεί δρομολόγια σε επιδοτούμενους προορισμούς» και «αποτελεί καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία και επένδυση»'' σαν να είναι κάτι κακό, μου έρχονται πλυντήρια στο μυαλό.
 
Ιστοσελίδα υπάρχει;
 
Που σημαίνει ότι θα πρέπει να πας 45' νωρίτερα για να μην μείνεις απ'εξω. Όταν ακούω ''πολυτέλειες'' σε μια χώρα που είναι 13 χρόνια σε κρίση, μού έρχεται στο νου η συγχωρεμένη η Athens Airways, που είχε κάνει όντως καλή προσπάθεια. Οι Κυκλάδες είναι πληθυσμιακά νεκρές τον χειμώνα, ας μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε, όσο και αν όλοι θα θέλαμε να πιάσει αυτό. Καλύτερες πιθανότητες θα έβλεπα να πετάει στα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας.

Επίσης πείτε με κακό :4: αλλά όποτε διαβάζω το '' ενώ διευκρινίζεται αρμοδίως πως «δεν εκτελεί δρομολόγια σε επιδοτούμενους προορισμούς» και «αποτελεί καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία και επένδυση»'' σαν να είναι κάτι κακό, μου έρχονται πλυντήρια στο μυαλό.
Δεν λες καλύτερα 2-3 χρόνια διάλειμμα και όλο το άλλο κρίσεις. :)
Και η καθαρή καμπίνα έχει γίνει πολυτέλεια σήμερα...
Όλα καλά με την Athens αλλά πέρα απο βιτρίνα τπτ παραπάνω. Όπως πολλά απο τα γνωστά ελληνικά εγχειρήματα.
Μπορεί να κάνει και στέγνωμα η συγκεκριμένη :mrgreen:
 
Όλα καλά με την Athens αλλά πέρα απο βιτρίνα τπτ παραπάνω.
Επίδοξος επιχειρηματίας χωρίς κεφάλαια, με άριστες προσβάσεις στο πολιτικό σύστημα της Ν.Δ. αλλά χωρίς να έχει ιδέα από αεροπορία. Το τυπικό προφίλ μέλους της ελληνικής νομενκλατούρας, το οποίο καλλιεργείται και στις νέες γενιές.
 
Τα ταγκό με τους πολιτικούς δεν είναι πάντα επαρκή :)

Είναι λυπηρό να βλέπεις επιχειρηματίες ή “επιχειρηματίες” να αγκαλιάζονται με πολιτικούς μόνο και μόνο για να κάνουν δουλειά ή για να έχουν πλεονέκτημα έναντι άλλων. :rolleyes:

θα το έλεγα business made in Greece ή με Ελληνικό πνεύμα, αντί για Ελληνική νομενκλατούρα (αυτό με οδηγεί κάπου που δεν θέλω να πάω).

Αυτό το πνεύμα δεν εμφανίστηκε χθες, δεν περιορίζεται σε μία χρονική περίοδο και δεν αφορά ένα πολιτικό κόμμα.
 
Και άλλο άρθρο:

Πάντως, στο ναυτιλιακό τομέα ο Λυκιαρδόπουλος μας έχει συνηθίσει σε πολύ προσεκτικά βήματα, για αυτό και εξακολουθεί να υπάρχει η εταιρεία εδώ και 50 χρόνια (100 εάν συνυπολογίσουμε όλη τη ναυτική σταδιοδρομία της οικογένειας). Για να δούμε ...
 
Θα συγχαρώ τον εν λόγω Εφοπλιστή για την επένδυση αλλά επιτρέψτε μου να εκφράσω κάποιες απορίες όσον αφορά το σχετικό δημοσίευμα. Δεν γνωρίζω αν τα αναγραφόμενα αποτελούν στοιχεία από το Business Plan της Εταιρείας. Θα έχει και Ελικόπτερα η Εταιρεία ή υπάρχει αεροδρόμιο στην Πάτμο? Αγόρασε το Brand Name για ποιο λόγο? ήταν κάτι καλό? AOC δεν έχει η Εταιρεία άρα τι αγόρασε? Ποιος έπεισε τον Εφοπλιστή ότι η επένδυση θα είναι κερδοφόρα? 200€ το εισιτήριο? Προγραμματισμένες πτήσεις και μάλιστα χειμωνιάτικα? Δεν είναι κρίμα να σπαταλώνται χρήματα και να παρασύρονται επενδυτές για χάριν κάποιων που επιθυμούν να το παίξουν Διευθυντές Αεροπορικής Εταιρείας? Στην Ναυτιλία τα πήγε τέλεια, είναι ανάγκη να τα χάσει στην αεροπορία? Πολοί ζήλεψαν την φήμη του Ωνάση! Πλείστα τα παραδείγματα στον Ελλαδικό χώρο.
 
Η εταιρία σύμφωνα με το Ναξος press εχτές θα ξεκινούσε τα δρομολόγια από Πάρο. Μάλιστα ανήρτησαν και το πρόγραμμα . Γνωρίζει κανεις περισσότερα;
 
Βάσει του FR24, το SXAQD πετάει κανονικά τα σκέλη. Φαντάζομαι κενά, γιατί δεν ξέρω πως ενημερώθηκε κάποιος ότι ξεκίνησαν οι πτήσεις, πως τις έκλεισαν κτλ. God help them!
 
Top