Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απ' ότι φαίνεται το καινούριο Α320 5B-DCG θα έχει εσωτερική διαμόρφωση παρόμοια με τα αεροπλάνα της Hellas Jet όταν έκαναν τακτικές πτήσεις. Οπότε και η χωρητικότητά του θα είναι ελαφρώς μειωμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα Α320, τα οποία ούτως ή άλλως έχουν χάσει κάποιες θέσεις όταν έγινε η αναβάθμιση της Apollo Class με τα 2+3 δερμάτινα καθίσματα. Όταν παραδόθηκαν είχαν 165 θέσεις, τώρα έχουν από 156 ως 162 ανάλογα με το pitch.
 
Πολύ καλό βήμα η ένταξη του 5B-DCG με δερμάτινα καθίσματα και αναβαθμισμένη θέση "επιχειρηματία". Εύχομαι οι Κ.Α. να συνεχίσουν έτσι και με τα υπόλοιπα ενοικιασμένα Α320 ειδικά αυτά που έχουν χρησιμοποιηθεί απο άλλες εταιρείες έτσι ώστε να υπάρχει μια ομοιομορφία στο εσωτερικό που να αναδυκνύει έντονα το εταιρικό "brand".

Η πολιτική που ακολουθήθηκε στο παρελθόν (το πιο πιθανό για μείωση κόστους) φαίνεται να ευνοούσε τις ελάχιστες δυνατές αλλαγές στο εσωτερικό των α/σ με παραδείγματα τα 5B-DBB και DBC που συνεχίζουν να πετούν με καθίσματα της Eurocypria (στην οικονομική θέση μόνο) στην οποία ήταν ενοικιασμένα πρίν η εταιρεία ενοικιάσει B737 το 2003. Επίσης το Α319 (DCF) δέν είχε IFE για πολύ μεγάλο διάστημα (δέν γνωρίζω αν έγινε εγκατάσταση πρόσφατα).

Προφανώς η εσωτερική εμφάνιση ενός αεροσκάφους δέν επηρεάζει την ασφάλεια ή αξιοπιστία μιας εταιρείας, όμως είναι λογικό να επηρεάζει την ψυχολογία των επιβατών και ικανοποίηση τους μετά απο κάθε ταξίδι.
 
Γνωριζει κανεις ποιο απο τα 2 Α330 φευγει την Κυριακη για Ζυριχη(μαλλον για ελεγχο)η ωρα 6.00????
 
Αν θυμάμαι καλά, τα Α320 της Eurocypria είχαν την ταπετσαρία που χρησιμοποιούσε η Cyprus Airways την δεκαετία του '80, όταν είχε τον χρωματισμό με σκούρο μπλε και χαλκό.

Το 1991, με την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας, τοποθετήθηκαν οι καρό μπλε, γαλάζιο και ώχρα ταπετσαρίες σε όλα τα αεροπλάνα των Κ.Α.

Το 2002/2003, τα νέα Α319 και Α330 παραδόθηκαν με νέα ταπετσαρία, μπλε με ανάγλυφα σχέδια. Σταδιακά, αυτή τοποθετήθηκε και σε όλα τα Α320, πλην των δύο πρώην Eurocypria που ανέφερε ο CyPa.
 
Έχω διαβάσει σε άρθρο κυπριακής εφημερίδας πως το Airbus που αναμένεται το Μάιο θα ονομάζεται "Amathus". Δε δίνει όμως περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάσταση του.
 
Θα είναι το c/n 2108 (υφιστάμενο Reg. LZ-MDT ) που χρησιμοποιεί σήμερα η Air Via.
 
Φευγουν αυριο 2 αεροσκαφη μαλλον για ελεγχο (οι ειδικοι να μας πουν)το Α330 και το αλλο Α320.
Οι πτησεις ειναι
CY0024P Zurich 06.00 A330
CY0022P MERIGNAC, BORDEAUX 07.00 A320

Πρωτο τι ειναι αυτο το Ρ στον κωδικο της πτησεις και δευτερο οποιος γνωριζει ποιο απο τα 2 Α330 θα φυγει.
 
Σήμερα δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις παραδόσεις επιπλέον Α320 στις Κ.Α.

Σύμφωνα με την προκαταρτική συμφωνία εκτός απο το ένα Α320 που θα παραδοθεί τον Μάιο, άλλο 1 θα παραδοθεί τον Νοέμβριο και άλλα 2 τον Φεβρουάριο 2011.

Ταυτόχρονα γίνονται προσπάθειες ώστε να πωληθούν και τα υπόλοιπα παλαιά Α320 που έχουν απομείνει (5B-DBA, -DBB, -DBC -DBD).
 
Το 5B-DCG "Aphrodite" είναι μάλιστα το πρώτο αεροπλάνο της Cyprus Airways όπου αναγράφεται η ιστοσελίδα της εταιρείας (cyprusair.com), στο πίσω μέρος της ατράκτου κάτω από τα παράθυρα, με μπλε γράμματα και πορτοκαλί την τελεία.
 
Θα μπορούσε κάποιος να μου πει πόσα Α320 διαθέτει τώρα στο στόλο της η εταιρία; Έχω μπερδευτεί λίγο ... Γνωρίζω πως έχει ήδη παραλάβει τα δύο καινούρια και ήδη εκτελούν πτήσεις. Σε μια έρευνα όμως που έκανα πρόσφατα, τα αποτελέσματα μου δείχνουν ότι έχει άλλωτε 7 ενεργά (DAW, DBA, DBB, DBC, DBD, DCG, DCH), άλλωτε 6 (χωρίς το DBB) και άλλωτε 5 (χωρίς το DBB και το DAW) ! Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι; Ευχαριστώ !
 
Top