Απ' ότι ξέρω πάνε για επαναφορά του στόλου στα 12 αεροπλάνα, όπως δηλαδή ήταν πριν αποσυρθεί το 5B-DAT που τότε δεν αντικαταστάθηκε. Άλλωστε με την αύξηση των συχνοτήτων σε κάποιους προορισμούς (Τελ Αβίβ και Βυρηττό αρχικά, Βρυξέλλες αργότερα) και την προσθήκη Δουβλίνου και Κιέβου, θα χρειαστεί ένα επιπλέον αεροπλάνο.
Ήτοι:
Α330 (2) μένουν ως έχουν
Α319 (2 αρχικά) μένουν ως έχουν
5B-DAT αντικαθίσταται ετεροχρονισμένα από το Α320 που θα παραληφθεί τον Μάϊο (βεβαίως δεν μπορούμε ακόμα να ξέρουμε αν θα πάρει νηολόγιο 5B-DCI ή κάτι άλλο).
5Β-DAU αντικαθίσταται από το Α319 5B-DCF
5B-DAV αντικαθίσταται από το Α320 5B-DCG
5B-DAW αντικαθίσταται από το Α320 5B-DCH
5B-DBA μελετάται η αντικατάσταση
5B-DBB (αρχικά Eurocypria) μελετάται η αντικατάσταση
5B-DBC (αρχικά Eurocypria) μελετάται η αντικατάσταση
5B-DBD (αρχικά Eurocypria) μελετάται η αντικατάσταση
Η εφημερίδα "Εν Πτήσει" της Cyprus Airways (φύλλο Μαρτίου 2010) έχει ένα ενδιαφέρον άρθρο του πιλότου κ. Ιωάννη Ιωάννου για την ιστορία των Airbus των Κυπριακών Αερογραμμών. Ειδικά η σχέση των Κ.Α. με το Α320 είναι ιδιαίτερα ιστορικής σημασίας, καθώς ήταν από τις 5 πρώτες εταιρείες που παρέλαβαν τον τύπο αυτό με το επαναστατικό τότε σύστημα fly-by-wire, ενώ τα Α320 των Κ.Α. ήταν τα πρώτα που παραδόθηκαν με κινητήτες IAE V2-500. Επίσης, το 5B-DAT ήταν το πρώτο Α320 που αποσυναρμολογήθηκε για ανταλλακτικά έχοντας ολοκληρώσει το προσδόκιμο ζωής του.
Επίσης στο ίδιο τεύχος υπάρχει και ένα άρθρο για την παράδοση του νέου αεροπλάνου "Αφροδίτη" 5B-DCG msn 4197.
Θα το βρείτε εδώ:
http://cyprusair.com/data/EnPtisi/14.pdf