andreas-cyprus
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/02/2010
- Μηνύματα
- 347
- Likes
- 40
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Αυτό που συμβαίνει με τα 330 είναι κάπως περίεργο ... Έχω πάρα πολλους γνωστούς-φίλους που ταξιδεύουν από/προς Λονδίνο με τις ΚΑ και σχεδόν πάντα πετάνε με 330. Όσες φορές μίλησα μαζί τους για την πτήση κτλ ρώτησα σχετικά με την πληρώτητα του αεροσκάφους. Και πάντα η ίδια απάντηση: ΑΔΕΙΟ. Πως μπορεί λοιπόν μια εταιρία του βελινεκούς των ΚΑ να έχει τόσα έξοδα για να συντηρεί ένα α/φ το οποίο στις πτήσεις που εκτελεί δεν είναι κερδοφόρο ... Εγώ διερωτήθηκα πάρα πολλές φορές, γιατί οι ΚΑ δεν βάζουν αυτά τα αεροσκάφη σε πιο "αγαπητά" δρομολόγια, όπως για παράδειγμα Αθήνα. Πρόσφατα μάλιστα ταξίδεψε μια πολύ καλή μου φίλη από Λονδίνο και μου είπε πως η μεσαία σειρά των 4 θέσεων ήταν άδεια ... Που αυτό σημαίνει πως ακόμα και ένα 320 θα μπορούσε να εκτελέσει την πτήση αυτή ... Πιστεύω πως τα 321 είναι τα καταληλότερα για αυτή την εταιρία και για αυτό το δρομολόγιο. Επίσης κάτι άλλο που με ξενίζει, είναι το γεγονός πως τα καινούρια (σχετικα) αεροσκάφη εκτελούν συνήθως τις πτήσεις για Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βυρητό. Υποτίθετε τα αεροσκάφη αυτά είναι πιο άνετα (δερμάτινα καθίσματα), άρα θα ήταν καλύτερο να εξυπηρετούν πτήσεις μεγαλύτερης διάρκειας (Άμστερνταμ, Φρανκφούρτη, Βρυξέλλες). Στους προορισμούς που προανάφερα πετάνε συνήθως τα 319 και ΑΝ πετάξει 320 θα είναι ένα από τα 4 παλιά. Ο τρόπος με τον οποίο χειρίζονται τη χρήση των αεροσκαφών τους νομίζω δεν φέρνει "κέρδη" στην εταιρία ... Γιατί αυτός που θα πετάξει από εξωτερικό μπορεί να είναι και ξένος. Ενώ αυτός που θα πετάξει από Αθήνα, το πιο πιθανόν να είναι Κύπριος. Προσπαθείς να ικανοποιήσεις τον ξένο για να σε ξαναπροτιμήσει, όχι τον "δικό" σου που πάντα πετάει με σένα !