Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι Κ.Α. έδωσαν στη δημοσιότητα τα ονόματα των τριών Α320 που θα ενταχθούν στο στόλο εντός των επόμενων 6 μηνών. Με βάση το δημοσίευμα τα ονόματα είναι "Pafos", "Troodos" και "Pentadaktylos" (τα τελευταία δύο είναι τα ονόματα των δύο μεγαλύτερων οροσειρών της Κύπρου).

Αυτό που δέν ανακοινώθηκε είναι η προέλευση των αεροσκαφών δηλ. αν θα είναι εντελώς καινούργια ή όχι. Μήπως γνωρίζει κανένας τίποτα περισσότερο?
 
Φαντάζομαι το διάβασες από την εφημερίδα της εταιρίας "Εν πτήσει". Στο άρθρο που αναγράφεται σε αυτή την εφημερίδα για το εν λόγω θέμα, αναφαίρονται ως "τρια νέα Airbus". Δεν διευκρινίζεται όμως αν με τον ορισμό "νέα" εννοούν από το εργοστάσιο ή από άλλη εταιρία. Εγώ κατάλαβα πως πρόκειται να αγοράσουν καινούρια αεροσκάφη ...
 
Λογικά αυτό καταλαμβαίνει όποιος διαβάσει το άρθρο όμως στο πρόσφατο παρελθόν αναφορές σε νέα α/σ γινόντουσαν και για τα Α320 που προήλθαν από τη US Airways και Air Via.

Οπότε...παραμένει το ερώτημα :mrgreen:
 
Τα νέα Α320 (DCG/H/J) έχουν PTVs?
 
2 απορίες σχετικά με τον στόλο. Αφού η εταιρία έχει υπογράψει συμφωνία για μίσθωση 3 νέων Α320 τα οποία θα παραδοθούν μέχρι το Μάρτιο του 2011 και θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα, τότε η εταιρία θα μείνει με 6 Α320 καθώς τα παλαιότερα είναι 4 ... Εκτώς και αν ένα από τα παλιά παραμείνει. Η δεύτερη μου απορία αφορά τα Α330. Απ' όσο γνωρίζω η μίσθωση τους ισχύει μέχρι τον Δεκέμβριο 2010 και Απρίλιο 2011. Πρόκειται να προχωρήσουν σε ανανέωση της συμφωνίας ή θα τα αποχαιρετήσουμε με μαύρο κλάμα;! :|
 
5B-DBA (msn 180) αποχωρει τον Οκτομβριο
Eνα απο τα υπολιπα θα μεινει για εκπαιδευτικες τοπικες πτισεις (base training) που προσφερει η Cyprus σε διαφορες εταιριες του κοσμου.Οποτε το πιο πιθανο τα 320 να ειναι 7 μετα την ανανεωση.

Τα υπολιπα 3 που θα ερθουν δεν ειναι του κουτιου (απο τουλουζη η αμβουργο) αλλα θα ειναι πολυ μικρης ηλικιας.
Τα 330 παραμενουν τουλαχιστον μεχρι το 2012.

Οσο για την Ryanair εχει θορηβηθει πολυ η Cyprus για το λογο οτι ενω ειναι ο μεγαλυτερος χρηστης του αεροδρομιου και δεν εχει τα ιδια ωφελη,και γι αυτο ετοιμαζεται μεγαλη επιθεση μεσω ΜΜΕ κατα Κυπριακης κυβερνησης και αρχων αεροδρομιου που ενω ειναι μεγαλομετοχος της εταιριας,εδωσε γη και υδωρ σε Ryanair.

Ο Κυπριακος οργανισμος τουρισμου λογω ανικανοτητας να προσελκυσει τουρισμο,επελε3ε την ευκολη λυση του ''αγοραζω τουριστες''.
 
Η διάρκεια του leasing των Α330 είναι 10 χρόνια, οπότε λήγει για το πρώτο τον Δεκέμβριο του 2012 και για το δεύτερο την άνοιξη (Απρίλιο νομίζω) του 2013. Εάν τα επιστρέψουν νωρίτερα, θα πρέπει να πληρώσουν ποινή προεξόφλησης.
 
Μαλλον τα Α330 θα μας φυγουν πιο γρηγορα απ όσο νομιζαμε μιας και το διοικιτηκο συμβουλιο λεει οτι τα 3/4 των ζημιων οφειλονται στα αεροσκαφη αυτα. :with: :roll: :with:

http://www.sigmalive.com/news/local/301508
 
Τα LCA-LHR/CDG δεν τα λες ακριβως κοντινά δρομολόγια..Είναι σαν το Αθήνα-Ντουμπάι/Ντόχα..Τώρα πως η ΒΑ τόσα χρόνια με 2 763 καθημερινώς στο ATH-LHR παραμένει κερδοφόρα και οι ΚΑ δεν μπορούν και είναι ασύμφορα τα Α332 σε ενα mdium-haul δρομολόγιο δεν το πιάνω ακριβώς..Χρεώνει υψηλότερα premium fares η BA και εχει υψηλότερα yields;έχει περισσότερη business κίνηση λόγω ανταποκρίσεων;
 
Tα 767 της ΒΑ αν δεν είναι ιδιόκτητα έχουν σίγουρα πολύ πιο χαμιλό κόστος ενοικίασης απο τα 330,γι αυτό συμφέρουν.
 
Top