Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παρατήρησα εδώ και λίγες μέρες πως η πρωινή πτήση 332 για Λονδίνο δεν γίνεται επι καθημερινής βάσεως. Και στην ιστοσελίδα των Κ.Α. δεν γράφει cancelled ή κάτι. Απλά δεν αναφέρεται. Την "έκοψαν" λόγω εξόδων;
 
Koβουν τις πτησεις απο/προς το Χιθροου απο το αεροδρομιο Παφου απο Απριλιο του 2011.

Οι τοπικες αρχες αντιδρουν και κανουν λογω για πισοπλατο μαχαιρωμα ενω η εταιρεια λεει οτι λογω των οικονομικων της δεν μπορει να ανταπεξελθει,η μονη λυση μετα την συγχωνευση ισως να επανελθουν οι πτησεις αυτες.

http://www.sigmalive.com/news/local/317349
 
Αναρτηθηκε (λεμε τωρα) και το χειμερινο προγραμμα της εταιρειας μερικες αλλαγες...

:arrow: 5χ απο Λαρνακα για Βρυξελλες :thx: (οχι οτι θα τους κανω την χαρη να ταξιδεψω μαζι τους, με την αλλη 25 ευρω πας και ερχεσαι :twisted: )
:arrow: 2χ απο Λαρνακα για Μοναχο η μια με σταση στην Ζυριχη :thx:
:arrow: 1χ απο Παφο μονο το Μπερμιγχαμ
:arrow:μονο , απο Λαρνακα για Μοσχα(τις αλλες μερες με την Αεροφλοτ)
:arrow: Διακοπτεται τελειως η Βιεννη :wall: :idea: (Wizz,Ryanair ακουτε????)

http://cyprusair.com/445,0,0,0,2-Timetables.aspx
 
Όσο αφορά τα δρομολόγια για τις Βρυξέλλες, πηγαινοέρχονται γεμάτα (τουλάχιστον 2 πτήσεις την εβδομάδα) από μέλη της Κομισιόν. Τα μέλη λοιπόν αυτά έχουν το δικαίωμα να "μεταφέρουν" μαζί τους κάθε βδομάδα και ένα αριθμό "φιλοξενούμενων", που αν δεν κάνω λάθος είναι 30 ο κάθε ένας. Αυτοί οι 30 δεν πληρώνουν ούτε αεροπορικό εισητήριο, ούτε διαμονή. Μόνο προσωπικά έξοδα. Ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν προς αυτό τον προορισμό για προσωπικούς λόγους είναι σχετικά μικρός. Και η πλειοψηφία των επιβατών αυτών είναι επιχειρηματίες, οι οποίοι δεν "ρισκάρουν" να επιλέξουν τη φτηνή αγορά, για λόγους ασφάλειας. Οι κύπριοι ταξιδιώτες γνωρίζουν πόσο καλά στελεχωμένα από άποψη ασφάλειας είναι τα α/η των Κ.Α. και επιλέγουν να ταξιδεύουν με αυτές, όσο ακριβές κι αν είναι. Τώρα για μας, τους "απλούς" ταξιδιώτες που θα το κάναμε για ταξίδι αναψυχής, είτε για το χόμπυ μας, θα επιλέγαμε την φτηνή λύση φυσικά. Αλλά πόσοοι είμαστε εμείς που θα σκεφτούμε έτσι; Άρα δεν παίζει μεγάλος ανταγωνισμός. Όπως όλοι μας πολύ καλά γνωρίζουμε, οι περισσότεροι Κύπριοι έχουν μια αδυναμία στις Κ.Α. και δεν θα ρίσκαραν την ασφάλεια τους, είτε για 100 είτε για 300 euro. Και φυσικά, αυτός που ταξιδεύει εδώ και 35 χρόνια με τις Κ.Α. δεν θα επιλέξει να πετάξει με άλλη εταιρία! Βέβαια δεν λέω πως η άλλη λύση δεν είναι και ασφαλής, αλλά στο μυαλό του Κύπριου δύσκολα μπορείς να εντάξεις την ιδέα μιας καινούριας αεροπορικής εταιρίας που σου προσφέρει πολύ φτηνές θέσεις! Το φτηνό το συνδέουμε αμέσως με το μη-ασφαλές. Εδώ ακόμα και με Eurocypria μερικοί δεν θέλουν να πετάξουν, γιατί έχει Β738. Πόσο μάλλον μια ιρλανδική εταιρία, που σε λίγο καιρό θα πρέπει να πληρώνεις επιπλέον για να χρησιμοποιήσεις την τουαλέτα!! :thx:

Υ.Γ.: Όλα αυτά τα λέω εκ πείρας. Είμαι και γω Κύπριος και βλέπω/ακούω τι συμβαίνει.
 
Να τα μας και τούτα ! Ακόμα 18 μήνες "ζωής" δίνει στις Κ.Α. ο κύριος (θου Κύριε) Χαρίλαος Σταυράκης, αν συνεχιστεί η κατάσταση "αλαλούμ" που επικρατεί τώρα στην εταιρία. Λοιπόν, εγω δεν θα ήθελα να κάνω οποιοδήποτε σχόλιο, μόνο να μου απαντήσει κάποιος τί εννοεί ο υπουργός με την φράση "αδύνατα κεφάλαια". Δεν βλέπουν ότι οι πτήσεις πηγαινοέρχονται γεμάτες και αναγκάζονται να βαζουν επιβάτες jump seat και μιλάνε για αδύνατα κεφάλαια. Μήπως, λέω μήπως, είναι καιρός να ψάξουν λίγο πιο βαθιά τον λόγο για τον οποίο έχει ζημιές η εταιρία; Κανένα αεροπλάνο, καμιά περικοπή μισθου/προσωπικού, καμιά τσέπη ...

http://sigmalive.com/news/local/324146
 
Είναι φανερό ότι οι Κ.Α. θα πρέπει να προχωρήσουν στη μείωση του κόστους κάθε υπηρεσίας που προσφέρουν εάν θέλουν να συνεχίζουν να λειτουργούν.

Σίγουρα η λειτουργία 2 επιπλέον αεροπλάνων (ανακοινώθηκε ότι σκέφτονται να κρατήσουν τα 2 παλαιά Α320 για ακόμα λίγο) θα αυξήσει τονν κύκλο εργασιών ενώ αν αυτό συνδυαστεί με προσεκτική αύξηση του προσωπικού, θα βοηθήσει να μειωθεί το κόστος ανά προσφερόμενη αεροπορική θέση λόγω της μείωσης του ratio "προσωπικό/αεροσκάφος".
 
Και αλλα ασχημα νεα....

:arrow: Πτωση της μετοχης της εταιριας 17%(μετα απο της δηλωσεις του Σταυρακη :twisted: )
:arrow: Ανυσηχια των επενδυτων
:arrow: Ζημια 25 100 000 ευρω το πρωτο 6μηνο(το δευτερο 6μηνο που θα παει :?: )
http://www.sigmalive.com/news/local/325066
 
--Νεες επαφες aegean/oa με cyprus
--το συνδικατο των πιλοτων μπορει να βγαζει σπυρακια αλλα σιγουρα πρεπει να δεχθει μεγαλη μειωση μισθων για να αποφυγει την γενικη συνχωνευση και ας κοροιδευουν την πραγματικοτητα στισ ελληνικες εταιριες
--θα εχοθμε εξελιξεις συντομα
 
Φίλε fos1111, δέν ξέρω από πού αντλείς τις πληροφορίες σου αλλά αν όντως γίνεται κάτι τέτοιο είναι πραγματικά ενδιαφέρον γιατί θα βάλει την Κύπρο στον χάρτη των μελών της Star Alliance.

Από την άλλη, πιστεύω ότι το εγχείρημα θα είναι δύσκολο αν όχι ακατόρθωτο εκτός και αν οι ΑΕ/ΟΑ και Κ.Α. ενταχθούν κάτω από μια άλλη μητρική εταιρεία με τρόπο παρόμοιο με αυτόν των ΒΑ με ΙΒ (διατηρώντας τα ονόματα, βάσεις κτλ)
 
Προκηρυξη θεσεων για συγκυβερνητες εκανε η εταιρια
Το ωραιο της υποθεσης πρεπει να ειναι κατοχοι αδειας Α320,αυτοι που δεν εχουν με δικα τους εξοδα να την αποκτησουν.......

http://www.sigmalive.com/news/local/325226
 
Top