Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο δρομολόγιο Πάφος - Μόσχα, οι Κ.Α. αποκτούν και "φυσική" παρουσία (ήτοι πτήσεις με δικά τους αεροπλάνα) καθώς ήδη υπήρχε "πνευματική" (codeshare agreement με την Aeroflot).

Το Amsterdam είναι ένας καλός προορισμός, με αρκετές δυνατότητες μετεπιβίβασης προς πολλά σημεία της Δυτικής Ευρώπης αλλά και για υπερατλαντικές πτήσεις. Πιστεύω ότι κι αυτό ίσως γίνει codeshare με την KLM, όπως ήδη ισχύει με το δρομολόγιο από Λάρνακα.
 
Αν δεν κάνω λάθος το PFO-AMS γινόταν και πριν οι Κ.Α. αποφασίσουν να ''φύγουν'' απο το αεροδρόμιο της Πάφου.
 
Σωστά, από την Πάφο υπήρχαν πτήσεις προς Λονδίνο (Heathrow, Stansted), Manchester, Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Amsterdam. Οι περισσότερες φαίνονταν σαν η Πάφος να ήταν ενδιάμεσος σταθμός στις πτήσεις από/προς Λάρνακα, στην πραγματικότητα όμως οι πτήσεις της Πάφου επεκτάθηκαν προς Λάρνακα. Συνήθως, οι αριθμοί πτήσεων από/προς Πάφο είχαν πρώτο ψηφίο το 5, ενώ από Λάρνακα 3 και 4.
 
Έτοιμη η κυπριακή κυβέρνηση να πουλήσει το μερίδιο μετοχών που έχει στις Κ.Α. Αναφορά και στα ξένα sites

http://news.airwise.com/story/view/1328211010.html

Λέτε μετά απο air Berlin Kai air Seychelles η etihad να κάνει την τρίτη της εξαγορά ?
 
Εγώ λέω μακάρι και ελπίζω η διαδικασία να είναι σύντομη γιατί όσο περνά ο χρόνος η κατάσταση της εταιρείας γίνεται όλο και πιο "επικύνδυνη" από οικονομικής πλευράς.

Ο Υπουργός Οικονομικών ανέφερε κατά τη διάρκεια συνεδρίου του ΠΑΣΥΞΕ (Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων) ότι στόχος του είναι να θέσει το σχετικό νομοσχέδιο στο Υπουργικό Συμβούλιο της ερχόμενης ή της μεθεπόμενης βδομάδας. Απ εκεί και κάτω, θα πρέπει μετά να πάει στη βουλή για ψήφηση και στον Πρόεδρο για υπογραφή.
 
Η εταιρία έχει 2 ιδιόκτητα 319(5B-DBP,5B-DBO)χρονοθυριδες σε Heathrow,και κάποια ακίνητα που μπορεί να πουλήσει για να επιβιώσει τη παρούσα στιγμή.Αυτη όμως είναι η εύκολη λύση,και αυτό που έχει σημασία είναι η εταιρία να γίνει βιώσιμη και αυτάρκης για πολλά χρόνια ακόμη,γι αυτο και οι πιλότοι της Cyprus κατεφυγαν σε διαμαρτηρία κατα της διήκησης προσφατα και πίεσαν τον υπουργό οικονομικών να αναλάβει ώστε να βρεθεί στατηγικός επενδυτής άμεσα.

''Στρατηγικό σχέδιο προσέλκυσης επενδυτή στις ΚΑ ζητούν τα κόμματα''
http://www.kathimerini.com.cy/index.php ... rtid=76226

''Δεν μπορούμε μόνο με τις ευχές να στηρίξουμε τις ΚΑ, πρέπει άμεσα να παρουσιάσει η Διοίκηση της εταιρείας σε συνεργασία με την Κυβέρνηση ένα επιχειρηματικό σχέδιο με το οποίο θα πείσουν ξένους επενδυτές να μπουν μέσα, να αγοράσουν ίσως και το πλειοψηφικό μετοχικό κεφάλαιο για να μπορέσει η εταιρεία να σταθεί στα πόδια της''.
 
Ασχημα τα πραγματα για τις Κ.Α συμφωνα με την Παγκύπρια Συντεχνία Πιλότων (ΠΑΣΥΠΙ),αφου βλεπουν οτι και των Κ.Α το κλεισιμο ειναι πολυ κοντα γιατι οι ομοιοτητες με την Malev ειναι πολυ εμφανεις.

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles
 
Ας ασχοληθούν οι διοικούντες της εταιρείας κι ας δράσουν με γνώμονα με το συμφέρον ΤΗΣ κι όχι το δικό τους. Σίγουρα η Aegean καραδοκεί.
 
Και οχι μονο η Α3...
 
Για να δοὐμε ποια θα της κάνει καταγγελία για τις κρατικές επιχορηγήσεις και θα της τραβήξει το χαλί... Η Ryanair πάντως ξέρει πως να το κάνει...
 
Top