Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα αν δέν κάνω λάθος, οι επιχορηγήσεις λόγω του Τουρκικού εμπάργκο κρίθηκαν νόμιμες από την Ε.Ε. και δέν τίθεται θέμα καταγγελίας.

Το πρόβλημα ήταν ιδιαίτερα εμφανές όταν έκαναν απεργία οι ελεγκτές στην Ελλάδα οπότε οι Κ.Α. είχαν αποκλειστεί από την Ευρώπη.
 
Μην ξεχνάμε είναι ο εθνικός αεροματοφορέας της μοναδικής ευρωπαικής χώρας που μέρος του εδάφους της είναι υπο την παράνομη κατοχή ξένης χώρας.Το ότι η Κύπρος πέτυχε ταχύτατη οικονομική ανάπτυξη απο το καταστροφικό 1974 δεν σημαίνει οτι το νησί δεν 'αγωνίζεται' για επιβίωση και διατήρηση των κεκτημένων κάθε μέρα απο τότε.

Η Ε.Ε. γνωρίζει πως οι Κ.Α. δεν επιτρέπεται να πετάνε πάνω απο τη Τουρκία(παρόλο που σαν ευρωπαική εταιρία έχουν κάθε δηκαίωμα) και επείδη δεν μπορεί να βρεί τη λύση σε αυτο,αναγκαστικά εγκρίνει τις επιχορηγήσεις για αποζημίωσεις εξαιτίας της Τουρκίας.Έρχεται να προστεθεί και το γεγονός το οτι η Κυπρος έχει τις προοπτικές να γίνει ενα νέο ενεργιακό κέντρο της Ευρώπης και έχουν καταλάβει όλοι οτι η Κύπρος χρειάζεται ειδική μεταχείριση.

Είναι σίγουρα ενα κομβικό σημείο για τη ιστορία της Cyprus και περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθουν τα πράγματα.

ΥΓ :αληθεια η επιτροπή ανταγωνισμού της Ε.Ε. τι κάνει για το καρτελ που έχει στηθεί στη Ελλάδα μεταξύ ΟΑ και Α3.
 
Η Cyprus Airways εδώ και αρκετό καιρό προσπαθεί να βρει λύσεις για να πάρει μια μικρή οικονομική ανάσα.

Δυστυχώς όμως είναι (κατά την άποψη μου) μια απαρχαιωμένη αεροπορική εταιρεία που δεν εκσυγχρονίζεται και παραμένει απόλυτα συντηρητική. Καινοτομίες σχεδόν μηδαμινές πτητικό πρόγραμμα μη δομημένο σωστά . Θα πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές για την οικονομική της ανάκαμψη .....
Ας μην ξεχνάμε ότι η διοίκηση της είναι κράτος και τράπεζες ..... Χρειάζονται άτομα που να είναι της αεροπορίας γνώστες να μπορούν να την πάνε 2 βήματα παρακάτω ..
Οι περίοδοι που διανύουμε είναι δύσκολοι και ανταγωνιστικοί αρκετά. Η Aegean έχει κερδίζει σιγά σίγα έδαφος στην Κύπρο και με δεδομένου τις καταστάσεις που επικρατεί στην Ελλάδα, με ένα διεθνή αερολιμένα πανάκριβο και δεδομένου ότι η CY χάνει την αίγλη της αλλά και έδαφος μην σας φανεί περίεργο καμία αλλαγή ....

Η προσφορά που πρόσφατα ανακοίνωσε η CY είναι ότι καλύτερο έχει κάνει τελευταία ..... μακάρι να ευδοκιμήσει

Διαβάστε λίγο τα παρακάτω :

http://thetravellernews.com/schedio-dia ... rogrammon/
http://thetravellernews.com/%cf%83%cf%8 ... %bd%ce%b4/

τα σχόλια δικά σας
 
Καποιες καινουργιες ενεργειες της κυβερνησης αλλα και πληροφοριες.
:arrow: ενδιαφερον απο Λιβανο και Ρωσια για επενδυση (μεχρι τωρα ελεγαν για Καταρ)
:arrow: αν δεν υπαρξει ενδιαφερον μενει η αυξηση του κεφαλαιου
:arrow: σκεψη παραχώρησης του πλειοψηφικού πακέτου


Γιατι ολα αυτα μου θυμιζουν το προ-τελος της Εurocypria. :|

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... ess/462429
 
Το τέλος των Κ.Α. είναι προδιαγεγραμμένο εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Βρίσκονται ήδη σε δανεικό χρόνο. Λίγες φορές στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας που είχαν ένα μικρό κέρδος, δεν ήταν παρά οι τελευταίες αναλαμπές.

Όσον αφορά την εξέλιξη της Κύπρου σε ενεργειακό κόμβο, δεν σημαίνει τίποτα. Την όποια αύξηση της επιβατικής κίνησης προς την Κύπρο θα κοιτάξουν να την απορροφήσουν ξένες εταιρείες. Κακά τα ψέμματα, στην κατάσταση που έχουν περιέλθει τώρα οι Κ.Α. δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί κανένας για να επενδύσει σε αυτές. Εδώ δεν ενδιαφέρθηκε κανείς στην περίπτωση π.χ. της Sabena ή της Swissair που ήταν πολύ σημαντικότερα μεγέθη στον χώρο των αερομεταφορών.

Επίσης, άσχετα από το φυσικό αέριο, το μέλλον της Κύπρου ως κράτος είναι αβέβαιο (για να μην πούμε χειρότερα). Η Κύπρος έχει εκτεθεί πολύ παγκόσμια λόγω της πολύ στενής σχέσης της προς την Ελλάδα. Οι διαρκείς υποβαθμίσεις της Κύπρου από τους οίκους αξιολόγησης είναι περισσότερο αποτέλεσμα αυτής της σχέσης παρά της ίδιας της Κυπριακής οικονομίας. Μια ενδεχόμενη χρεωκοπία της Ελλάδας θα συμπαρασύρει και την Κύπρο. Παράλληλα, στην περίπτωση χρεωκοπίας, θα επιβληθεί εμπάργκο στην Ελλάδα, που θα σημαίνει απαγόρευση εισαγωγής καυσίμων αλλά και απαγόρευση εξόδου των Ελλήνων από την Ελλάδα, προκειμένου να μην κατακλυστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση από Έλληνες οικονομικούς μετανάστες. Συνεπώς, οι Κ.Α. χάνουν αυτομάτως την σημαντικότερη αγορά τους.

Η τάση στον χώρο των αερομεταφορών είναι να δημιουργούνται κολοσσοί, είτε με την ισχυροποίηση των εταιρειών του Αραβικού κόσμου (Emirates, Etihad, Qatar Airways), είτε με την συγχώνευση εταιρειών σε Ευρώπη (Air France KLM, I.A.G.) και Βόρεια Αμερική (Delta-Northwest, Continental-United και πιθανώς μελλοντικά American-US Airways), ενώ οι μικρότεροι είτε απορροφώνται/εξαγοράζονται από τους κολοσσούς (Air Berlin, bmi British Midland, Brussels Airlines, Swiss, Seychelles κ.τ.λ.). Σε αυτό το περιβάλλον, μικρές και προβληματικές εταιρείες όπως οι Κ.Α. δεν έχουν θέση.

Είναι πολύ αργά πλέον για να πετύχει το οποιοδήποτε "πακέτο διάσωσης" καθώς το έλλειμα είναι πλέον πολύ μεγάλο για να καλυφθεί και να καταστεί η εταιρεία βιώσιμη.
Μια λύση ανάλογη με της Olympic Air, δηλαδή η δημιουργία μιας νέας εταιρείας από μηδενική βάση, πάλι απαιτεί την εξεύρεση ενός επενδυτή, αλλά θα αποτελούσε αγκάθι η μετακύλιση του χρέους των Κ.Α. στο κράτος, που δεν του περισσεύουν...

Συνεπώς, τον μελλοθάνατο απλά τον αφήνεις να πεθάνει...
 
Άμα πέσει η Ελλάδα θα πάρει μαζί της και την Ευρώπη δεν έχει μόνο η Κύπρος το πρόβλημα! Τώρα όσο για το εμπάργκο ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τη λογική πίσω απο αυτό το επιχείρημα. Υποβαθμίσεις έφαγε και η Γαλλία και η Αγγλία φταίει η Ελλάδα και εκεί μήπως? :wall:
 
Την Ελλάδα μπορούν να την αποβάλουν από την Ευροζώνη ή και την Ε.Ε. ακόμα, για να μην συμπαρασύρει τους υπόλοιπους. Με την Κύπρο όμως οι σχέσεις ήταν στενές από ανέκαθεν, ακόμα και πριν να μπει καμιά τους στην Ε.Ε..

Σε πολλές χώρες που έχουν χρεοκωπήσει απαγορεύονται οι εισαγωγές καυσίμων, π.χ. στην Αργεντινή, για ένα χρονικό διάστημα. Το θέμα του κλεισίματος των συνόρων της Ελλάδας προς τα έξω έχει συζητηθεί μεταξύ των αξιωματούχων της Ε.Ε. off the record, αλλά δεν βγαίνει προς τα έξω για να μην υπάρξει από τώρα κύμα μεταναστών από την Ελλάδα προς την Ευρώπη, περισσότερο από το ήδη υφιστάμενο.
 
Διαψεύδουν οι Κυπριακές Αερογραμμές τα δημοσιεύματα περί επικείμενου κλεισίματος.

http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1524,1-default.aspx

Οι σκέψεις και τα σχόλια, δικά σας...
 
Για off record και εμπάργκο δεν ξέρω. Αλλα οι στενές σχέσεις είναι λογικές δεν μπορεί να μην έχει σχέση η Ελλάδα με την Ελλάδα! :great:
 
aakunz":36vuienk said:
Διαψεύδουν οι Κυπριακές Αερογραμμές τα δημοσιεύματα περί επικείμενου κλεισίματος.
http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1524,1-default.aspx
Οι σκέψεις και τα σχόλια, δικά σας...

Είναι αλήθεια ότι οι δημοσιογράφοι κάποιες φορές διογκώνουν τα πράγματα, αλλά στην προκείμενη περίπτωση μου θυμίζει προπονητή ποδοσφαίρου: αν η διοίκηση δηλώνει ότι τον στηρίζει μετά από μερικά ανεπιτυχή αποτελέσματα, τότε επίκειται απόλυση την επόμενη φορά που ο αντίπαλος θα περάσει την σέντρα...

Τι περιμένατε δηλαδή να πουν οι Κ.Α.; Ότι ναι, σε μερικές μέρες κλείνουμε; Θα ήταν χειρότερα.

Kiwi Jumbo":36vuienk said:
Για off record και εμπάργκο δεν ξέρω. Αλλα οι στενές σχέσεις είναι λογικές δεν μπορεί να μην έχει σχέση η Ελλάδα με την Ελλάδα! :great:
Η Κύπρος μπορεί να είναι (και) Ελληνική όσον αφορά την εθνική καταγωγή των κατοίκων της, όμως είναι ανεξάρτητο κράτος και αυτό σημαίνει ότι η οικονομία της θεωρητικά ακολουθεί την δική της πορεία. Αν ήταν επαρχία της Ελλάδας, τότε τα πράγματα θα ήταν χειρότερα καθώς θα είχε ήδη περιέλθει στην ίδια οικονομική κατάσταση. Το ότι είναι ανεξάρτητη την βοήθησε για μερικά χρόνια να χτίσει μια φαινομενικά καλή οικονομία, αν και τώρα αποδεικνύεται ένας μίνι-γίγαντας με πήλινα πόδια. Οι στενές σχέσεις με την Ελλάδα την έχουν εκθέσει πολύ, αλλά από την άλλη κόβεις σχέσεις με μια χώρα με την οποία οι λαοί έχουν την ίδια εθνική καταγωγή;

Το κακό είναι ότι η Κύπρος ακολουθεί πολύ τα στραβά της Ελλάδας (και, έχοντας καταγωγή και από τις δύο, με λυπεί που συμβαίνει αυτό αλλά πρέπει να το επισημάνω) και αυτό γίνεται και στην περίπτωση των Κ.Α. που ακολουθούν τελευταία πορεία τύπου κρατικής Ο.Α., αντί να παραδειγματιστούν από π.χ. την Aegean ή άλλες εταιρείες του εξωτερικού.
 
Top