Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τι εγινε παιδια με τις πτησεις CY622/3 (ATH-SKG-ATH) και δεν εμφανιζονται πια στο συστημα κρατησεων μετα τις 29/05 ?
 
Πανω σ'αυτο θα θελα να πω και η πρωινη πτηση για Λονδινο Χιθροου η 346/7 ενω γινοταν καθημερινα τωρα πολλες μερες της βδομαδας δεν υπαρχει,οπως και το Λονδινο Στανστεντ που ακυρωθηκε και τελικα επαναρχιζει στις 31 Μαιου.

http://cyprusair.com/448,0,0,0,2-Arriva ... tatus.aspx
 
2nd Airbus A321-200 announced, 5B-DCP...
So, we have 5B-DCO, and 5B-DCP... with their names respectively:
Apostolos Andreas and Morfou .
 
Υπάρχει κανένα λινκ?
 
Είναι στο CYEng ... πρέπει να ψάξεις..
 
Βδομαδα εξελιξεων η σημερινη αφου απο τις 10 το πρωι συντεχνιες μαζι με την μεσολαβητικη προταση του ΥΠΕΣ .

Το σχεδιο προνοει.
:arrow: Πλεονασμοι
:arrow: Μειωση μεισθων
:arrow: Απολυσεις σε ολους τους τομεις

Οι συντεχνιες αρνουνται ολα τα σχεδια και του Υπουργιου αλλα και του Συμβουλιου των Κ.Α και προτεινουν.
:arrow: Απομακρυνση μερικων πτησεων απο τις φισουνες του αεροδρομιου Λαρνακας
:arrow: Ακυρωση της συμφωνιας με την Swissport και δημιουργια δικης της εταιριας
:arrow: Ακομα και σταθμευση αεροσκαφων σε θεσεις που να μπορει ο επιβατης να πηγαινει στο κτιριο με τα ποδια (βλεπε Ryanair)

Εντος της εβδομαδας το συμβουλιο των Κ.Α θα πανε στην Βουλη για να ζητησουν 45εκ για αυξηση του κεφαλαιου.(Σας θυμιζει κατι?)

http://www.sigmalive.com/news/local/493457
http://www.philenews.com/el-gr/New-Home ... sis-ton-ka
 
Δεν πιστεύω ότι οι προτάσεις των συντεχνιών είναι τόσο εύκολο να εφαρμοστούν.

Πρώτον, η δημιουργία εταιρείας handling συνεπάγεται επιπλέον έξοδα, και δεν είναι σίγουρο ότι θα αποφέρει αξιοσημείωτα έσοδα. Η Swissport είναι ήδη ένας σημαντικός παίχτης στον τομέα του ground handling και δύσκολα οι ξένες εταιρείες θα την αφήσουν για να εμπιστευθούν την επίγεια εξυπηρέτησή τους σε μια εταιρεία που παραπαίει. Έτσι, οι Κ.Α. μπορεί να απαλλαγούν από το κόστος των υπηρεσιών της Swissport, θα πρέπει όμως να επωμισθούν τα κόστη της νέας εταιρείας.

Η χρήση remote stands περιορίζει μεν τα έξοδα στάθμευσης των αεροσκαφών, όμως πρέπει να θυμόμαστε ότι μεγάλο μέρος της κίνησης της Λάρνακας είναι charter εταιρείες που επίσης προτιμούν τα remote stands για λόγους κόστους. Όπως είναι τώρα το αεροδρόμιο της Λάρνακας, τα remote stands είναι λιγότερα από τις θέσεις με φυσσούνες (εννοείται ότι το να ξαναχρησιμοποιηθεί η πίστα του παλιού αεροσταθμού θα σημαίνει μεγάλες καθυστερήσεις στην μεταφορά επιβατών από και προς τα αεροπλάνα), και ειδικά το καλοκαίρι η διαθεσιμότητα σε remote stands θα είναι μικρή. Την τελευταία φορά που βρέθηκα στο terminal σε υψηλή τουριστική περίοδο, μόνο η Thomas Cook Αγγλίας ήταν σε φυσούνα, την ώρα που Thomson, WizzAir, Donbassaero, Aviaenergo και Fly Hellas ήταν σε remote stands, άρα ελάχιστα έμεναν διαθέσιμα.

Όσον αφορά το να περπατούν οι επιβάτες από και προς το αεροπλάνο, η Ryanair το εφαρμόζει αυτό στο Λονδίνο/Stansted όπου ένα pier είναι ειδικά κατασκευασμένο για τέτοια χρήση. Δηλαδή είναι περίπου σαν να υπάρχει η βάση της φυσούνας αλλά... χωρίς την φυσούνα. Αντ' αυτής, υπάρχει μόνο μια σκάλα που κατεβαίνει στην πίστα και το αεροπλάνο σταθμεύει ακριβώς μπροστά, όπως σε ένα contact stand. Στην Φρανκφούρτη (Hahn) το σύστημα θυμίζει το Luton, με οριοθετημένο διάδρομο προς τις θέσεις στάθμευσης των αεροσκαφών. Στην Λάρνακα, μόνο τρία stands όπου τα αεροπλάνα σταθμεύουν με την ουρά προς τον διάδρομο απογείωσης, στο απέναντι άκρο του κτιρίου από την κύρια είσοδο (αρ. 31-33) είναι κατάλληλα για τέτοια χρήση, και νομίζω ότι είναι μικρά ακόμα και για Α320 (ίσως μόνο Α319 μπορεί να τα χρησιμοποιήσει). Τα υπόλοιπα είναι πολύ απομακρυσμένα, με τους όποιους κινδύνους συνεπάγεται το να περπατήσει κάποιος από τον αεροσταθμό προς αυτά. Ούτε γίνεται να σταθμεύει ένα αεροπλάνο σε contact stand χωρίς να χρησιμοποιεί την φυσούνα.

Άρα το τέχνασμα της Ryanair μπορεί να το χρησιμοποιήσει μόνο... στο Stansted. Μπορεί βεβαίως να προσπαθεί να χρησιμοποιεί remote stands και στα αεροδρόμια των προορισμών, όπου υπάρχουν διαθέσιμα. Αυτό ισχύει και στην Αθήνα σε μεγάλο βαθμό, στο Λονδίνο/Heathrow πια είναι λίγα τα remote stands στο Τ1 που έμειναν και τα χρησιμοποιούν μόνο long-haul widebodies.
 
Παιδιά νομίζω χάσατε την πραγματική ουσία της σημερινής ημέρας.H συντεχνία των πιλοτών κατηγόρησε το παρών και τα προηγούμενα διηκητικά συμβούλια της εταιρίας που έφεραν την εταιρία σε αυτό το σημείο,ανέφεραν οτι τα εκατομμύρια που ζητάει το διηκητικό συμβούλιο της εταιρίας είναι για να ξεγελάσει τον φορολογούμενο πολίτη και οτι χωρίς να υπάρξει πραγματικό σχέδιο αναδιάρθρωσης και αλλάγη ιδιοκτησίας/διηκησης της εταιρίας τα εκατομμύρια αυτά θα έχουν αποτέλεσμα να δώσουν απλά και μόνο παράταση ζωής στην εταιρία και όχι μια μακροπρόθεσμη λύση.

http://www.philenews.com/el-gr/Oikonomi ... osi-ton-ka

Η διήκηση της εταιρίας ισχυρίζεται οτι χωρίς να γίνουν οι αποκοπές οι επενδυτές δεν θα προχωρήσουν,και οι συντεχνίες το αμφισβητούν(δηκαιολογημένα).Ιδωμεν
 
Νεο σχεδιο διασωσης απο το ΥΠΕΡ με προθεσμια απαντησης μεχρι τα μεσανυχτα Παρασκευης.

Προνοει
:arrow: Μέχρι 1500 ευρώ, 2.5% μείωση μισθού και από εκεί και πέρα οι μειώσεις φθάνουν μέχρι και το 14% για τους πιο υψηλά αμειβόμενους.
:arrow: 247 πλεονασμοί, ενώ τα μέτρα θα αγγίξουν και τα ωφελήματα των εργαζομένων, δηλαδή άδειες, επιδόματα συντήρησης, 5% μείωση όλων των επιδομάτων του προσωπικού εδάφους και μια ώρα αύξηση εργασίας εβδομαδιαίως.

Οι ενδιαφερομενες εταιριες συμφωνουν με το σχεδιο αναδιαρθρωσης και ειναι η εξης
:arrow: ΜΕΑ
:arrow: Cal Gargo
:arrow: Triple Five

http://www.sigmalive.com/news/local/494160
 
Με σημερινή της ανακοίνωση επιβεβαιώνει επίσημα η εταιρία πως το Δ.Σ. εγκρίνει το Σχέδιο Αναδιάρθρωσης της Υπουργού Εργασίας. Στο αντίπαλο μέτωπο όμως, αδιάλλακτοι φαίνεται να είναι οι πιλότοι, οι οποίοι ακόμα θεωρούν ότι το σχέδιο δεν πρόκειται να σώσει ουσιαστικά την εταιρία, αλλά να της δώσει μια παράταση ζωής. Οι ίδιοι ισχυρίζονται πως εαν τους επιβληθεί το σχέδιο θα προχωρήσουν με απεργίες.

http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1596,1-default.aspx
http://www.sigmalive.com/news/local/494791
 
Top