Θα προσπαθήσω να βγάλω μια άκρη.
Υφιστάμενος στόλος
2 χ Α330
3 χ Α319
5 χ Α320 τα οποία δέν έχουν πωληθεί ακόμα: DBA, DBB, DBC, DBD, DAW.
Επιπλέον, στο στόλο μέχρι πρόσφατα βρίσκονταν και τα DAV, DAU τα οποία έχουν πωληθεί αλλά κρατήθηκαν μέχρι την αντικατάσταση τους απο νέα α/σ.
Με την άφιξη των δύο πρώτων Α320 (c/n 2359 και c/n 4197) αποδεσμέυονται οριστικά τα DAV και DAU και ο στόλος Α320 ανέρχεται σε επτά. Αυτό θα ισχύει μέχρι τον Μάιο που θα έρθει και το τρίτο Α320 οπότε και πάμε στα οκτώ.
Η συμφωνία για πώληση του DBD δέν προχώρησε οπότε προς το παρών παραμένει στο στόλο.
Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί μια συμφωνία για ενοικίαση άλλων 3 Α320 η οποία όμως θα πρέπει να επικυρωθεί απο το Δ.Σ. της εταιρείας.
Δέν γνωρίζω για πότε είναι προγραμματισμένο να έρθουν αυτά τα α/σ (αν και εφόσον επικυρωθεί η συμφωνία) αλλά σίγουρα θα πρέπει ταυτόχρονα να βρεθεί αγοραστής για τα παλιά αλιώς ο στόλος θα αυξηθεί σε έντεκα!