Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δέν ξέρω την απάντηση αλλά, μιά και το αναφέρεις, ήθελα να ρωτήσω πώς μπορείς να βρίσκεις ποιά αεροπλάνα χρησιμοποιούνται και πότε?

Υπάρχει τρόπος να βρείς το reg του συγκεκριμένου α/σ που θα εκτελέσει κάποια πτήση ή απλά βασίζεται σε σελίδες που κάνουν track τις πτήσεις?
 
Υπάρχουν δύο ιστοσελίδες όπου μπορείς να δεις ποιά αεροσκάφη χρησιμοποιούνται σε κάθε πτήση. Το ένα είναι το libhomeradar και το άλλο είναι το data.flight24. Δεν καταγράφονται όμως όλες οι πτήσεις που εκτελούνται, ούτε στο ένα ούτε στο άλλο. Το δεύτερο σου βγάζει περιορισμένες πτήσεις (10 τελευταίες νομίζω) ενώ το δεύτερο έχει πτήσεις 4-5 χρόνων ! Χθές ανακάλυψα με ποια αεροσκάφη πέταξα το καλοκαίρι ! :wink:
 
Πολύ ωραία, θα τα δώ πάραυτα.

Ευχαριστώ.
 
valentinovissi":37n1uc3f said:
Οποτε καλυψαν ολες τις πολεις γιατι Αμαθους ηταν παλαια πολη στην Λεμεσο.

Τωρα εχουν 3 Α319
6 Α320
2 Α330
Συνολο 11 :wink:

Μαθαμε ποτε θα φυγει ο Αγαπινορ.... :?:

Πάντως, με βάση τις σελίδες που έγραψε ο φίλος andreas-cyprus, οι Κ.Α. συνεχίζουν να έχουν 7 Α320.

5B-DBA, DBB, DBC, DBD (παλαιά) και 5Β-DCH, DCG και DCJ (καινούργια) συμπεριλαμβανομένου και του Αγαπήνορα που συνεχίζει να χρησιμοποιείται προς το παρών.
 
Μιλωντας ο κ Λαζαριδης για την ανανεωση του στολου ειπε οτι τα Α330 πρεπει να φυγουν αφου τα κοστα τους ειναι πολυ μεγαλα για την εταιρεια και μπορει να παρουμε μικροτερα αεροσκαφη και να κανουν τα δρομολογια τους.Για τους προορισμους κανουν σκεψεις για το καλοκαιρι του 11 να ενταξουν την Μανδριτη αφου ολο και περισσοτεροι Κυπριοι την προτιμανε.Αυτα τα υπολοιπα περι συγχωνευσεων και κερδοφοριας καλυτερα να μην τα γραψω γιατι θα γελαμε για πολυ καιρο..... :with:
 
Τη δήλωση για τα Α330 την έκανε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης ή κάπου αλλού?

Στη Γενική Συνέλευση ξέρω ότι μίλησε για αναδιάρθωση του στόλου γενικά αλλά απ ότι ξέρω σε κανένα σημείο δέν μίλησε ονομαστικά για τα Α330.

Απο καιρό υπήρχαν ψίθυροι για το μέλλον των Α330 στις Κ.Α. αλλά η απόφαση ήταν ότι θα παρέμεναν μια και τα Α321 (που είναι η εναλλακτική) δέν μπορούν να εξυπηρετήσουν την αγορά του LHR λόγω των περιορισμών στα slots.
 
Tο δηλωσε σε μια ραδιοφωνικη εκπομπη, του ΡΙΚ πρεπει να ηταν και σε ερωτηση του δημοσιογραφου για τα μεγαλα αεροσκαφη τι θα γινει ,ειπε την δηλωση οτι μπορει να εξυπηρετουνται τα δρομολογια τους με μικροτερα αεροσκαφοι.....
 
CyPa":2zz8wn5s said:
Τη δήλωση για τα Α330 την έκανε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης ή κάπου αλλού?

Στη Γενική Συνέλευση ξέρω ότι μίλησε για αναδιάρθωση του στόλου γενικά αλλά απ ότι ξέρω σε κανένα σημείο δέν μίλησε ονομαστικά για τα Α330.

Απο καιρό υπήρχαν ψίθυροι για το μέλλον των Α330 στις Κ.Α. αλλά η απόφαση ήταν ότι θα παρέμεναν μια και τα Α321 (που είναι η εναλλακτική) δέν μπορούν να εξυπηρετήσουν την αγορά του LHR λόγω των περιορισμών στα slots.

Δεν το κατάλαβα αυτό..Στα ίδια slots που πετάει τώρα για LHR με τα 330 δεν θα πετάει και με τα 321 αν ποτέ πάρει;Ή ήθελαν περισσότερα slots με τα 321 για να εξυπηρετούν τον αριθμό των επιβατών που μεταφέρουν με τα 330;
 
Λογικά αυτό ήθελαν. Η διαφορά της χωρητικότητας των δύο τύπων είναι μεγάλη. Τώρα βέβαια το τί είναι συμφέρον εξαρτάται από τις πληρότητες και τα έσοδα, ενώ ενδεχομένως να παίζει και η μεταφορά εμπορευμάτων κάποιον ρόλο.
 
Top