CyPa
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/11/2009
- Μηνύματα
- 226
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LCPH
Πάντως, για να είμαστε σωστοί, πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Κ.Α. πάντοντε ζητούσαν type rating Α320 στα επιπρόσθετα προσόντα. Ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός - ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που η εταιρεία έχει ζημιές.
Προσωπικά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο άρθρο προσπαθεί απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις, άσε που αρκετοί από τους Πιλότους της ECA χειρίζονταν Α320 πρίν το 2001 και άρα έχουν κάποια εμπειρία.
Μήπως μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει πως μπορεί κάποιος που πετούσε συγκεκριμένο τύπο α/σ στο παρελθόν να επανέλθει σε αυτό μετά από πάροδο μερικών χρόνων? Χρειάζεται τον ίδιο χρόνο εκπαίδευσης με ένα νέο Πιλότο που κάνει type rating ή μπορεί να κάνει κάποιο refresher course?
Προσωπικά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο άρθρο προσπαθεί απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις, άσε που αρκετοί από τους Πιλότους της ECA χειρίζονταν Α320 πρίν το 2001 και άρα έχουν κάποια εμπειρία.
Μήπως μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει πως μπορεί κάποιος που πετούσε συγκεκριμένο τύπο α/σ στο παρελθόν να επανέλθει σε αυτό μετά από πάροδο μερικών χρόνων? Χρειάζεται τον ίδιο χρόνο εκπαίδευσης με ένα νέο Πιλότο που κάνει type rating ή μπορεί να κάνει κάποιο refresher course?