Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάντως, για να είμαστε σωστοί, πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Κ.Α. πάντοντε ζητούσαν type rating Α320 στα επιπρόσθετα προσόντα. Ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός - ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που η εταιρεία έχει ζημιές.

Προσωπικά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο άρθρο προσπαθεί απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις, άσε που αρκετοί από τους Πιλότους της ECA χειρίζονταν Α320 πρίν το 2001 και άρα έχουν κάποια εμπειρία.

Μήπως μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει πως μπορεί κάποιος που πετούσε συγκεκριμένο τύπο α/σ στο παρελθόν να επανέλθει σε αυτό μετά από πάροδο μερικών χρόνων? Χρειάζεται τον ίδιο χρόνο εκπαίδευσης με ένα νέο Πιλότο που κάνει type rating ή μπορεί να κάνει κάποιο refresher course?
 
Οπως δηλωσε σημερα ο διευθινων συμβουλος της εταιριας
:arrow: τελος του μηνα ερχεται ενα Α320 και ακομη 2 Α320 τον Φεβραρη και τον Μαρτιο και οτι θα παραμεινουν
:arrow: τα 2 παλια Α320 οπου θα τα διναν για πωληση παραμενουν στον στολο(το ενα παει για εργαλεια)
:arrow: μιλουν με ταξιδιωτικους πρακτορες για το ερχομενο καλοκαιρι

Τωρα ο στολος της εταιριας εχει
:arrow: 2 Α330
:arrow: 3 Α319
:arrow: 5 Α320(+3 -1)
Θα φτασουμε μεχρι το καλοκαιρι τα 13 αεροσκαφη :great:
 
Οι κυπριακές Αερογραμμές σε συνεργασία με τις Brussels Airlines σας δίνουν τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω Βρυξελλών για τους πιο κάτω προορισμούς:

Ηνωμένο Βασίλειο (Νιούκασλ, Μπρίστολ, Μάντσεστερ)
Γαλλία (Νίκαια, Λυών, Τουλούζη, Μασσαλία)
Γερμανία (Αμβούργο, Βερολίνο)
Ισπανία (Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μπιλμπάο)
Σκανδιναβία (Κοπεγχάγη, Όσλο, Γκέτενμπουργκ)

http://cyprusair.com/843,0,0,0,2-default.aspx
 
Από 1η Δεκεμβρίου 2010, οι Κυπριακές Αερογραμμές περνούν από το weight concept στο piece concept. Ενδεικτικά, οι επιβάτες Y θα δικαιούνται πλέον να μεταφέρουν δωρεάν μόνο μία αποσκευή μεγίστου βάρους 23 κιλών. Κάθε επιπλέον κομμάτι που μπαίνει στο hold θα χρεώνεται με €60,00 ανά σκέλος.

Δε νομίζω πως θα κάνουν ιδιαίτερη χαρά οι κύπριοι weekend shoppers που φεύγουν από Αθήνα τις Κυριακές με "μπαούλα"...

http://cyprusair.com/703,0,0,0,1-Baggage-guide.aspx#>>
 
θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, θα εχει πολυ πλακα να ειμαι απο μια μερια να το δω.......ή που θα υπακουσουν στον νεο κανονα και θα βγουν κερδισμενες οι Κ.Α. ή που θα μεταπηδησουν στην Α3, ΟΑ (το πιο πιθανο)
 
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω.

Με τους καινούργιους κανονισμούς οι Κ.Α. προσφέρουν 23Kg όριο βάρους της βαλίτσας και άρα 3kg επιπλέον σε σύγκριση με Α3 και ΟΑ όπου το όριο είναι 20Kg.

Δεδομένου ότι υπάρχουν βαλίτσες όλων των τύπων και μεγεθών στην αγορά, αναμένω ότι οι επιβάτες θα "εκμεταλευτούν" την ευκαιρία που τους δίνεται και θα χρησιμοποιούν βαλίτσες στις οποίες θα "στριμώχνουν" 23Kg.

Κατ' εμένα, το μόνο αρνητικό είναι το όριο στις χειραποσκευές - 6Kg σε σχέση με τα 8kg των Α3 και ΟΑ.
 
Λιγότερες βαλίτσες στο hold, σημαίνει γρηγορότερη εξυπηρέτηση στο handling, στη φόρτωση, ίσως και λιγότερο κόστος για την εταιρεία, στην περίπτωση που βάσει της σύμβασης, πληρώνει το handler με το "κομμάτι". Η SAS κατάφερε να ρίξει το minimum connecting time στην Κοπεγχάγη στα 30 λεπτά, όταν η easyJet συνιστά 2 ώρες (βέβαια μιλάμε για διαφορετικά μοντέλα λειτουργίας).

Το ζητούμενο είναι να εφαρμόζεται η πολιτική αυτή και να μη γινόμαστε μάρτυρες φαινομένων "κουτοπονηριάς" ή γνωριμιών του τύπου "Την τελευταία φορά πήρα 10 βαλίτσες και δε μου είπατε τίποτα, άρα δεν πληρώνω". Ελπίζω η εταιρεία να έχει την αποφασιστικότητα να το εφαρμόσει, αν και σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Κύπρος η κουτοπονηριά του πελάτη και το φιλότιμο του υπαλλήλου έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Προχθές πετούσα με ελληνική εταιρεία από Αθήνα και στο διπλανό γκισέ ένας κύριος απειλούσε την υπάλληλο να μην χρεώσει 3 κιλά υπέρβαρο, "επειδή ποτέ μέχρι τώρα δεν τον είχαν χρεώσει, και το καλό που της ήθελε ήταν να κόψει τις εξυπνάδες", όπως χαρακτηριστικά της είπε. Το κακό είναι ότι η κοπέλα δεν έβγαλε κιχ.
 
Το μονο που φενεται να περνουν η Κ.Α. απο το πτητικο της Eurocypria ειναι της Αγγλιας.
:arrow: Belfast-International [begins 15 April]
:arrow: Birmingham [begins 1 May]
:arrow: Bristol [begins 7 May]
:arrow: Dublin [begins 1 May]
:arrow: East Midlands [begins 21 May]
:arrow: Humberside [begins 25 April]

http://en.wikipedia.org/wiki/Larnaca_In ... al_Airport
 
Είχαμε κανένα νέο σχετικά με την άφιξη του "νέου" Α320 5B-DCK?

Είχε ειπωθεί κάτι για "αρχές Δεκέμβρη" αλλά ακόμα τίποτα.

Αν δέν κάνω λάθος το αεροπλάνο είναι κάπου στο Island of Man αλλά δέν ξέρω το λόγο - κάτι σχετικό με την εταιρεία leading μήπως??
 
Το συγκεκριμενο αεροσκαφος ειναι ετοιμο απο το καλοκαιρι γιατι δεν το φερνουν ακομη δεν μπορω να καταλαβω,στο παρακατω λινκ λεει αυτο που ξερουμε οτι μεσα του Δεκεμβρη θα ερθει.

Ειναι 6,3 χρονων.

http://www.planespotters.net/Airline/Cyprus-Airways
 
Top