Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάρα πολύ καλά νέα.

Η μόνη μου απορία είναι μέχρι πότε θα κρατήσουν τα DBB και DBC που ήταν και πρώιν της Eurocypria και γενικά δέν έχουν και την καλύτερη εσωτερική εμφάνιση.

Πάντως, βλέποντας τα δρομολόγια για το καλοκαίρι, παρατήρησα ότι το Λονδίνο δέν θα έχει καθημερινή πτήση με Α330 όπως παλαιότερα.

Σε γενικές γραμμές τόσο η πρωινή (05:00) όσο και η απογευματινή (17:45) πτήση για LHR θα πραγματοποιούνται με Α320 με το Α330 να εκτελείεπιλεγμένες μεσημεριανές πτήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα.

Αντίθετα, όλες οι πτήσεις προς Μόσχα θα πραγματοποιούνται με Α330 ενώ θα ξεκινήσουν και πτήσεις προς Αγία Πετρούπολη (5 φορές τη βδομάδα) χωρίς, προς το παρών, να γνωρίζω τον τύπο αεροσκάφους που θα τις πραγματοποιεί.
 
Και πάνω που ήμουν έτοιμος να ρωτήσω τί γίνεται με αυτό το αεροσκάφος ! Να ζήσουμε να το θυμόμαστε ! Όντως τα άλλα δύο πρέπει να αντικατασταθούν σύντομα. Επίσης παρατήρησα ότι οι τιμές στα εισητήρια από/προς Φρανκφούρτη έχουν μειωθεί πάρα πολύ. Δεν ξέρω σε τι ακριβώς σκοπεύει η εταιρία αλλά το βρίσκω πολύ θετικό. Και επίσης πολύ θετικό το βήμα με τη Ρωσία.
 
Το 5B-DBB και 5B-DBC είναι ιδιόκτητα οπότε εκτος οτι καίνε λίγο περισσότερο καύσιμο λόγω προηγούμενης έκδοσης κινητήρα απο τα καινούργια το κόστος ιδιωκτησίας είναι μηδαμίνο.Ισώς αν υπήρχε ανανέωση με καινούργιες θέσεις επιβατών να μην είχαν τιποτα να ζηλέψουν απο τα καινούργια 320,ιδιώς στα μικρής χρονικής διάρκειας δρομολόγια στη μέση ανατολή και στα ελληνικά νησία το καλοκαίρι.

Μην ξεχνάτε πως απο τη στιγμή που Α3 και ΟΑ νοικιάζουν τα 320 απο 200 000-400 000 το ένα το μήνα, τα 2 πιο πάνω δεν στοιχίζουν τίποτα.Απλώς ισως να συμφέρει στις Κ.Α να τα πουλήσει τώρα με μεγαλήτερη αξία παρά να εξανλήσει τα λίγα χρόνια που τους έχουν μείνει.
 
Φίλε bernard, μας μπέρδεψες.

Αφού και το DBA ήταν ιδιόκτητο, τί το διαφορετικό έχουν τα 5B-DBB και 5B-DBC?

Επίσης, σχετικά με το DBA, μου κάνει εντύπωση ότι δέν υπήρξε ανακοίνωση των Κ.Α. στο χρηματιστήριο.
 
Η απάντηση είναι απλή,το engine life του 5B-DBA έφτασε στο τέλος της με περίπου στις 20 ώρες να μένουν και στους 2 κινητήρες.Είναι ασύμφορο απο οπιοιαδήποτε εταιρία να βάλει 2 καινόυργιους κινητήρες για να το πετάει,γι αυτο και πουλήθηκε στη Σλοβενία για να το κάνουν δυστηχώς spare parts.Το 5B-DBB και 5B-DBC έχουν ακομα 5-6 χρόνια στους κινητήρες.

Οσο για το χρηματιστήριο δεν γνωρίζω το λόγο.
 
Η εφημερίδα "Πολίτης" δημοσιεύει σήμερα δελτίο τύπου των Κυπριακών Αερογραμμών, αναφορικά με την οικονομική ενίσχυση από την Κυπριακή Δημοκρατία, λόγω της απαγόρευσης των υπερπτήσεων στον εναέριο χώρο της Τουρκίας.

http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?- ... V=articles
 
Τετέλεσται...
 
Το έγραψες και την προηγούμενη εβδομάδα. Έχεις πηγή;
 
Την Αγια Πετρουπολη προσθετη στους προορισμους η εταιρια απο την 1 Απριλιου , 5 φορες την βδομαδα :great: και απο 480ευρα :with: ....

http://cyprusair.com/987,0,0,0,2-Newsletters.aspx
 
Top