Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω μπερδευτηκα γιατι ειδα τις πτησεις αυτες μεσα στο προγραμμα των Κ.Α και ετσι υπεθεσα οτι ειναι πτησεις των Κ.Α και θα εκτελεστουν με αεροσκαφη της Α3,περα αυτου οσο και να το κανουμε ειναι λεγακι ιντρικαδορικο.... :wink: :wink:
 
Τελικα μετα απο δυο ακυρωσεις ερχεται στις 00.55 αποψε το τελευαιο καινουργιο αεροσκαφος των Κ.Α

Flight Departure from STA ETA Aircraft Status
CY0011P RUZYNE, PRAGUE 00:10 00:55 319 Delayed to 00.55
 
Ναυλωμένη πτίση Λάρνακα -Μυτιλίνη πραγματοποιήθηκε σήμερα και το αεροσκάφος συνέχισε για Κέρκυρα για να μεταφέρει απο το νησί τους Κύπριους τουρίστες που γιόρτασαν το πάσχα εκεί.
 
Μήπως ξέρει κανείς τί οδήγησε τις Κ.Α. να πάρουν το 4ο Α319?

Απλά μου κάνει εντύπωση να παίρνουν ακόμα ένα α/σ τη στιγμή που κάνουν περικοπές οπότε είναι διερωτούμαι μήπως και η άφιξη του θα οδηγήσει το 5B-DBB εκτός στόλου ή αν θα γίνει κάποια κίνηση με τα Α330.
 
Ακουγεται οτι θα αποχωρησει ενα απο τα 2 Α330 :roll: και ψαχνεται αγοραστης για το τελευταιο αεροσκαφος 5Β-DBB ιδωμεν.....
 
Είναι απλό αφού δεν μπορεί να αξιοποιήσει η εταιρία σωστά τα 330(φταίει και το γεγονός οτι είναι μόνο 2) ίσως είναι σοφότερο να αποχωρήσουν και να τα αντικαταστήσουν με περισσότερα μικρότερης χωρητικότητας αεροσκάφη όπως 319/320/321.Με αυτή τη κίνηση ο στόλος γίνεται ακόμα πιο ευέλικτος και σίγουρα πιο κερδοφόρος η αν προτιμάτε λιγότερο ζημιογόνος.

Το γιατί ανανεώθηκαν τα συμβόλαια με την ILFC των 330 ενώ αποδεδειγμένα είναι απο τις μεγαλύτερες οικονομικές πληγές των Κ.Α το ξέρουν καλά οι πολιτικοί της Κύπρου και διευθηντές (πρώην και παρών) που πήραν και τώρα προμήθειες όπως πήραν παλιά για να φύγουν γρήγορα τα 310 (σε εξευτελειστική τιμή).
 
Την πόρτα έδειξαν σε 51 seasonal αεροσυνοδούς τη Τρίτη οι "δεινόσαυροι" της εταιρίας. Μέχρι τις αρχές του Μάη θα εργοδοτούνται και στη συνέχεια απολύονται. Και μου δημιουργείται ο εξής συνειρμός: Τώρα με την απόκτηση του "νεου" Α319 χρειάζονται περισσότερο προσωπικό, υποθέτω. Σε κανένα, το πολύ δυο μήνες θα ξεκινήσουν οι ναυλωμένες πτήσεις του καλοκαιριού (μερικές έχουν ήδη ξεκινήσει νομίζω με τη Ρόδο και τη Μυτηλήνη), το οποίο σημαίνει περισσότερες πτήσεις την εβδομάδα άρα και περισσότερο προσωπικό. Από την άλλη, στους δύσκολους καιρούς της οικονομικής κρίσης αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα και κάνουν περικοπές στο Staff. Και ρωτώ εγώ τώρα: Γιατί δεν ψάχνουν να βρούν κάπου αλλού τον λόγο που η εταιρία χάνει τόσα εκατομμύρια ευρώ, από τη στιγμή που οι πτήσεις είναι overbooked και στερούν στον κόσμο την δουλεία; Γιατί δεν μειώνουν τους μισθούς των υψηλόμισθων "καρεκλάκιδων", που η μόνη τους ασχολία είναι να ... έχουν-φαγούρα-κάτω-από-τη-μέση; Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την πολιτική τους. Δηλαδή αν συνεχίσουν να ισχυρίζονται ότι βρίσκονται σε οικονομική κρίση, θα απολύσουν όλους τους ιπτάμενους φροντιστές και τους πιλότους και θα μείνουν με 2 πτήσεις την ημέρα, όπου θα τις εκτελεί το ίδιο πλήρωμα; Εν πάσει περιπτώσει, αυτοί γνωρίζουν καλύτερα τα οικονομικά τους στοιχεία, πιστεύω, και τους λόγους που τους οδήγησαν στις απολύσεις. Ελπίζω οι ναυλωμένες το καλοκαίρι να επιφέρουν μόνο κέρδη και να ξαναπροσλάβει τουλάχιστον ένα ποσοστό των υπαλλήλων και πάλι και να ενισχύσει το στόλο της με Α321 ! 8)
 
Ξέρει κανείς τίποτα σχετικό με το IFE στα αεροσκάφη των Κ.Α.?

Έχω ταξιδέψει πρόσφατα με το 5B-DCG (s/n 4197) το οποίο παραδόθηκε καινούργιο στις Κ.Α. και ενώ υπήρχαν οθόνες IFE, το Safety Briefing έγινε από τους αεροσυνοδούς και κατά τη διάρκεια της πτήσης το IFE παρουσίαζε μόνο τον χάρτη με την πορεία του αεροσκάφους.

Η πτήση ήταν για U.K. οπότε θα έπρεπε λογικά να υπάρχει κανονικό πρόγραμμα.
 
Και προχθές, επιστρέφοντας Κύπρο από Θεσσαλονίκη με το Aphrodite παρ' ότι καινούριο και με IFE δεν άνοιξαν ποτέ οθόνες κατά τη πτήση, ούτε στην επίδειξη σωστικών μέσων.
 
Έχετε παρατηρήσει μάλλον ότι στο βίντεο των Κυπριακών Αερογραμμών, με τα σωστικά, αυτό που εμείς εδώ αποκαλούμε "αγκράφα" ή "υποδοχή" της ζώνης, οι κύπριοι το αποκαλούν "μπούκλα", προφανώς από το "buckle".
 
Top