Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά δέν καταλαβαίνω πως μπορεί να λειτουργήσει αυτό που είπαν οι Κ.Α. για συνεργασία με την Virgin εαν καταργηθούν όλες οι πτήσεις που φθάνουν Λονδίνο στις 07:00 (όπως γίνεται σήμερα).

Μια καθημερινή πτήση που θα αναχωρεί από τη Λάρνακα μεταξύ 09:30 και 10:00 θα φτάνει Λονδίνο το γρηγορότερο στις 12:30 δηλαδή περίπου 1 ώρα αργότερα από την ώρα που φεύγουν οι πρωινές υπερατλαντικές πτήσεις και πολύ κοντά στην ώρα που φεύγουν οι απογευματινές (σε επιλεγμένους προορισμούς).

Μια γρήγορη ματιά στο πρόγραμα της Virgin δείχνει ότι λόγω της ώρας άφιξης των Κ.Α. "χάνεται" η ευκαιρία σύνδεσης για LAS, ORD, SFO, MIA και IAD ενώ θα υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης για JFK/EWR και LAX.
 
ΚΑ: Μείωση επιβατών, αύξηση πληρότητας
:arrow: ένα αεροσκάφος τύπου Α330 είναι διαθέσιμο προς υπενοικίαση
:arrow: έχει καταρτιστεί και εφαρμοστεί σχέδιο για πλεονασμό σημαντικού αριθμού υπαλλήλων και αποκοπές στις αποδοχές των υπολοίπων
:arrow: διαπραγμάτευση της ανανέωσης των συλλογικών συμβάσεων
:arrow: πώληση ενός αεροσκάφους Α320-200 προς τη Myanmar Airways International Co Ltd προς Δολάρια ΗΠΑ 6 εκατομμύρια
:arrow: Ένα από τα ιδιόκτητα αεροσκάφη πηγε για τεμαχισμό και πώληση των εξαρτημάτων του το Φεβρουάριο 2011
:arrow: Μία εκ των τριών μηχανών αεροσκαφών που περιλαμβάνονταν στα περιουσιακά στοιχεία διακρατούμενα προς πώληση στο τέλος του 2010 πωλήθηκε το Μάρτιο του 2011 πρός Δολάρια ΗΠΑ 0,8 εκατομμύρια

Αυτα!!!

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... als/385306
 
Άρα τώρα ο στόλος έχει ως εξής:

2 Airbus A330-200
6 (ή 7;) Airbus A320
4 Airbus A319
 
2 A330-200
4 A319
1 A320-231
6 Α320-232
 
Οι Κ.Α. ανακοίνωσαν προκαταρτική συμφωνία με Virgin Atlantic με βάση την οποία η Virgin θα βάλει τον κωδικό της στις πτήσεις των Κ.Α. μεταξύ Λάρνακας και Λονδίνου ενώ οι Κ.Α. θα βάλουν τον κωδικό τους σε συγκεκριμένες υπερατλαντικες πτήσεις της Virgin (BOS, JFK, EWR, LAX).

Η εφαρμογή της συμφωνίας θα ξενκινήσει από τις 25 Ιουλίου 2011 εφόσον πρώτα δοθούν οι κατάλληλες άδειες από τις αρμόδιες Αρχές.
 
Στην ίδια διάσκεψη ανακοινώθηκε απο τον Πρόεδρο των Κ.Α. ότι αναμένει την εταιρεία να είναι κερδοφόρα από το 2013 όταν θα έχουν αποχωρήσει τα 2 Α330.
 
Το θέμα όμως είναι αν θα αντικατασταθούν ή όχι, και με τι.

Με τα Α310, που είχαν χωρητικότητα 241-248 επιβατών, δεν υπήρχε πρόβλημα. Το Α330 είναι 295 θέσεων και μάλλον μεγάλο για τις ανάγκες των Κ.Α., ακόμα και για προορισμούς με μεγάλη κίνηση, όπως το Λονδίνο και η Αθήνα, τελευταία και η Μόσχα. Το να πάρει άλλα δύο Α320 είναι ένα ενδεχόμενο, αν και αυτά θα είναι μάλλον μικρά για να αντικαταστήσουν τα Α330. Ίσως διαλέξουν το Α321, που είναι μια μέση λύση.

Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως φαίνεται το κενό στην γκάμα της Airbus, όπου λείπει κάτι ενδιάμεσο μεταξύ Α321 και Α330-200.
 
Τελικα μας φευγουν τα 330 ε?? Κριμα αλλα ο ανταγωνισμος τους ηρθε κατακεφαλα.....ειδη απο σημερα η Aegean αρχισε πτησεις και για Παρισι.
 
Ίσως 2-3 Α321 να μπορούσαν να αντικαταστήσουν σε μεγάλο βαθμό τα Α330 δίνοντας και αρκετό flexibility στην εταιρεία δεδομένου ότι ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τα Α319 και Α320.

Προφανώς δέν μπορώ να γνωρίζω τι θα κάνουν οι Κ.Α. αλλά ίσως ο στόλος θα μπορούσε να εξελιχθεί σε

6 χ Α320 (απο 7 σήμερα με πώληση του 5B-DBB)
4 χ Α319
3 Α321 (αντικαθιστώντας τα 2 Α330 και το Α320 5B-DBB)
 
Top