Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω αυτο που κατάλαβα ειναι πως η Κυπριακές Αερογραμες θα κάνουν πιο εύκολο το έργο συγχώνευσης της ΟΑ και Α3 με της πτήσεις που ξεκίνησαν ήδη στην Ελλάδα, και όταν ενωθούν ποια CY θα μπορει να ανταγωνιστή με την Νεα Ολυμπιακη μετά απο την συγχώνευση?? Και η απάντηση ειναι απλή, η CY θα παει πίσω στην μεγαλόνησο να σώσει ότι μπορει αφού αντι να επικεντρωθεί με την Κύπρο ανοίγει τεράστια μέτωπα με την Α3 και μέχρι τώρα χάνει!!!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Δηλώσεις του κ. Μαυρόκωστα σε άρθρο στα Νέα

Μιλάει για τους επενδυτές, για το άνοιγμα στην Ελλάδα και τη σχέση με την ΟΑ

http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4712692
 
Η Καναδική Triple Five φαίνεται να θέλει το 70% της εταιρείας αν γίνει η αύξηση του κεφαλαίου. Η εταιρεία θέλει να αγοράσει και ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύπρο αλλά έχει καταθέσει αίτηση στην Κεντρική Τράπεζα για να ιδρύσει νέα δική της Τράπεζα στο νησί αν και υπάρχουν φήμες ότι θα βοηθήσει στην αύξηση κεφαλαίου της Τράπεζας Κύπρου ή της Λαϊκής (πρώην Marfin).

http://www.philenews.com/el-gr/Eidiseis-Kypros/22/101838/triple-five-thelei-to-70-ton-k-aerogrammon
 
Τελικά τα Α319 θα αναχωρήσουν αύριο στις 08:00 και 08:15 με κωδικό πτήσεων DBO0001 και DBP0002 αντίστοιχα και προορισμό το Κεφλαβικ της Ισλανδίας, όπου αναμένεται να αφιχθούν στις 12:30 και 12:45. Απο αυτά τα στοιχεία προκύπτει οτι η διάρκεια της πτήσης είναι περίπου 6μιση ώρες. :| Για ferry flight αντέχει! Ενδεικτικά να αναφέρω πως με την απομάκρυνση των Α319 μειώθηκε κατά 0.3 χρόνια η ηλικία του στόλου (από 8.5 σε 8.2 χρόνια), καθώς επίσης αφήνει μόνο του το 5Β-DBB στην εποχή του 5Β-DΒ... Με την απομάκρυνση και του 20χρονου πλέον "Ακάμα" σηματοδοτείται και η έναρξη της νέας εποχής 5Β-DC..., η οποία ελπίζω να διαρκέσει τόσο,όσο για να καταφέρουμε να δούμε νηολόγιο με 5Β-DD... και να φέρει, ίσως, και καινούριο livery! :great:
 
Κρίμα για τα 319 αν και αν αληθευουν οι φήμες περι Triple Five,εχει την μεγάλη ευκαιρία η Cyprus να ανανεωθεί σε όλους τους τομείς και να περάσει σε μια νέα εποχή.Σε όσους αναρωτηθούν γιατι ενας επενδυτικός κολλόσος όπως οι καναδοί να κάνουν τετοια κίνηση,ισως τα κοιτάσματα φυσικού αερίου να τους αναγκάζουν να επενδύσουν στο νησί,για να έχουν την εύνοια της κυπριακής κυβέρνησης σε μελλόντικούς διαγωνισμούς.Μπορεί και όλα να είναι φήμες αλλά οι Κ.Α. είναι σε ενα σημείο που κρίνονται πολλά για το μέλλον τους.
 
mxnk":2o35qhhh said:
Δηλώσεις του κ. Μαυρόκωστα σε άρθρο στα Νέα
http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4712692
Αυτό που προσωπικά κατάλαβα είναι ότι μπήκαν στην Ελλάδα γιατί δεν είχαν πού να δρομολογήσουν τα α/φη τους με μικρότερη χασούρα και πως ότι και να κάνουν το λουκέτο είναι αναπόφευκτο χωρίς εύρεση επενδυτή.
 
"Επιστολή" του Εκτελεστικού Διευθυντή Γιώργου Μαυροκώστα δημοσιοποίησε σήμερα η ιστοσελίδα της εταιρίας με τίτλο: "Η ανταγωνιστικότητα το ζητούμενο στις Κυπριακές Αερογραμμές". Το κείμενο είναι σχετικά σύντομο, και επαναλαμβάνει (εμμέσως πλην σαφώς) όλα αυτά που ακούγονται το τελευταίο διάστημα γύρω από το μέλλον της εταιρίας. Προσπαθώ αυτή τη στιγμή να καταλάβω για ποιό λόγο γράφτηκε και δημοσιεύθηκε αυτή η επιστολη-κείμενο...

http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1572,1-default.aspx
 
Το πρώτο registration για το αεροσκάφο Α321 θα είναι 5B-DCO, σύμφωνα με το Cyprus Airways Eng.

More info coming soon... (information may not be certain!)
 
Top