Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα και αν θεωρήσουμε ορθή την πληροφόρηση ότι τα πλείστα δρομολόγια των Κ.Α. είναι ζημιογόνα με εξαίρεση το ΤελΑβιβ, ο μόνος δρόμος που απομένει είναι λύση τύπου OA όπου δημιουργήθηκε μια εταιρεία με χαμηλό κόστος λειτουργίας και μεταφέρθηκαν σε αυτήν τα δρομολόγια της πΟΑ.
 
Και να πηγαίνει πού; Η Olympic Air τουλάχιστον έχει δρομολόγια εσωτερικού, πολλά από αυτά μάλιστα μονοπωλιακά. Η Cyprus Airways τι να κάνει; Λάρνακα - Πάφο; Ή να γίνει μια εταιρεία που να πετάει μόνο μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ; Από την στιγμή που δεν μπορεί να συντηρήσει τις δύο κυριότερες αγορές της (Λονδίνο και Αθήνα) τότε φοβάμαι πως δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια να δοθεί μια λύση.
 
Για το θέμα της ΑΜΚ, υπάρχει περίπτωση μετέπειτα να έχει πρόβλημα η CY για παράνομη κρατική επιδότηση και να τους ζητάνε να επιστρέψουν πίσω τα χρήματα?

Προσωπικά πάντως επιμένω ότι η CY πρέπει μαζί με Α3 κ ΟΑ να συνεργαστούν...
 
panos81c":3m8f9cqc said:
Και να πηγαίνει πού; Η Olympic Air τουλάχιστον έχει δρομολόγια εσωτερικού, πολλά από αυτά μάλιστα μονοπωλιακά. Η Cyprus Airways τι να κάνει; Λάρνακα - Πάφο; Ή να γίνει μια εταιρεία που να πετάει μόνο μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ; Από την στιγμή που δεν μπορεί να συντηρήσει τις δύο κυριότερες αγορές της (Λονδίνο και Αθήνα) τότε φοβάμαι πως δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια να δοθεί μια λύση.

Εχω την εντύπωση πως η Μόσχα είναι σε πολύ πιο πάνω θέση και απο το Λονδινό και απο τη Αθήνα.
Η μόνη λύση που έχει μείνει είναι να αλλάξει ιδιοκτήσια που αυτό θα συνεπάγεται να αλλάξει και διηκήση,και να ξεφορτωθεί επιτέλους το ''καρκίνο'' που λεγεται κυβέρνηση και πολιτικά συμφέροντα.

Συμφωνώ και εγώ με τον OA701,αντί οι 3 να συνεργαστούν να προστατεύσουν το χώρο τους παίζουν ''θάνατος σου η ζωή μου''.Φυσικά πρέπει να πουμε οτι και η Α3 δεν κάνει οτι θέλει γιατί συνηθως παιρνεί εντολές απο Γερμανία.
 
Η μέρα της μαρμότας...
Το τέλος είναι προδιαγεγραμμένο και απλά μένει να δούμε για πόσο θα κρατηθεί τεχνητά στην ζωή το ασθενές Αγρίνο με χρήματα των Κύπριων φορολογούμενων.
Τους οποίους φυσικά (όπως και εδώ άλλωστε) κάνεις δεν ρώτησε ποτέ αν θέλουν να ρίχνουν τα χρήματα τους στον πίθο των Δαναΐδων.
Ελπίζω μετά το τέλος της ιστορίας αυτής το "χρέος" των φορολογούμενων προς τους (τέως τότε) εργαζόμενους της εταιρίας να ολοκληρωθεί και να μην συνεχιστεί επ άπειρο με συνταξιοδοτήσεις 40χρονων και 50ρονων, μετατάξεις σε πλουσιοπάροχα αμειβόμενες θέσεις φαντάσματα του Κυπριακού δημοσίου και άλλες τέτοιες Ελληνικές ομορφιές....
 
Όπως φαίνεται υπάρχει αρκετή καθυστέρηση στην παράδοση των Α321, καθώς μέχρι χθές φαινότανε η CY346 στις 13 Ιουνίου να εκτελείται με το 321. Σήμερα δεν ισχύει αυτό, όμως το Α321 φαίνεται για πρώτη φορά στις 22 Ιουνίου στην CY346. :roll:
 
Και μήπως αυτή η καθυστέρηση σχετίζεται με επερχόμενο κλείσιμο;

Άλλωστε συνήθως 10-15 μέρες πριν ένα αεροπλάνο παραδοθεί σε μια εταιρεία, όλο και κάποια φωτογραφία του κυκλοφορούσε στο Internet. Με αυτά τα Α321 των Κ.Α. δεν έχουμε δει τίποτε...
 
13 Ιουνίου στις 18:45 αναμένεται να αφιχθεί στο Αεροδρόμιο Λάρνακας το πρώτο Α321 με νηολόγιο 5B-DCO από τη Βυρητό με κωδικό πτήσης DCO001! Άντε καλορίζικο! :great: :great: :great:

http://cyprusair.com/448,0,0,0,1-ArrivalDeparture-Status.aspx
 
Σήμερα η άφιξη εμφανίζεται την Πέμπτη στις 14:45.Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς εκ του Ελ.Βε. για ποιό λόγο έκανε στάση στην Αθήνα η CY303 από Βιέννη για Λάρνακα το βράδυ του Σαββάτου γύρω στις 12 παρά και αναχώρησε στη 01:00 της Κυριακής...;
 
Ισως κάποιο ιατρικό περιστατικό για να είναι τόσο σύντομης δίαρκειας στάση.
 
Top