Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ένα μέλος του airliners.net αναφέρει πως, με βάση τις πληροφορίες του, τα Α321 θα έρθουν από Royal Jordanian. Το ίδιο μέλος αναφέρει δύο ΜSN αριθμούς τα οποία όμως είναι Α319 και Α320. Ένα άλλο μέλος όμως αναφέρει δύο άλλα ΜSN (2730 και 2793) τα οποία εδώ και λίγο καιρό είναι stored. Και τα δύο Α321 είναι 6 χρονών και εφοδιασμένα με IFE.

http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/5487409/
 
Αν το ερευνήσει κανείς στο διαδικτιο αναφέρεται πως τα 2 μεγαλύτερα σε ηλικία 321 θα αντικατασταθούν με 2 εντελώς καινούργια 321, JY-AYH ειναι Α321-231 msn 2793 και το JY-AYG είναι Α321-231 και msn 2790.
 
Ανώμαλη προσγείωση για το "Λονδίνο-Αθήνα", που τόσο πολύ διαφήμισαν στον ημερήσιο τύπο οι Κυπριακές Αερογραμμές. Οι πτήσεις έχουν "ξηλωθεί" από το σύστημα κρατήσεων.
 
Αντίθετα, επανήλθε η δεύτερη καθημερινή LCA-LHR.
 
Μα απορώ δεν έχουν στρατηγικό σχεδιασμό όταν ανοίγουν μια γραμμή; Είναι δυνατόν να αλλάζουν routes έτσι;
 
Επαναρχιζουν και οι πτησεις για το Αμμαν καθε Δευτερα και Πεμπτη στις 22.15 με αφιξη στην Λαρνακα την επομενη μερα στις 7.30. :great:

CY402 LCA2215 – 2320AMM 320 14
CY403 AMM0630 – 0730LCA 320 25

http://airlineroute.net/2012/06/13/cy-lcaamm-s12/
 
Νεα πτηση προς Sulaymaniyah του Ιρακ καθε Κυριακη και αυξηση της συχνοτητας πτησης για το Erbil την Πεμπτη και Κυριακη.
CY478 LCA2230 – 0030+1EBL 320 47
CY479 EBL0400 – 0550LCA 320 15

Larnaca – Sulaymaniyah NEW 1 weekly service
CY306 LCA2245 – 0035+1ISU 320 7
CY307 ISU0400 – 0600LCA 320 1

http://airlineroute.net/2012/06/13/cy-iraq-s12/
 
menelaos":2bowfd9u said:
Μα απορώ δεν έχουν στρατηγικό σχεδιασμό όταν ανοίγουν μια γραμμή; Είναι δυνατόν να αλλάζουν routes έτσι;

Προφανώς οχι. Εγώ ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ανοίγουν δρομολόγια στα οποία δεν υπάρχει ανταγωνισμός (= απευθείας πτήση). Για παράδειγμα η Πράγα θα ήταν ένας καλός προορισμός, τόσο για τους φοιτητές της Τσεχίας και ανατολικής Γερμανίας, όσο και για τους κύπριους τουρίστες. Επίσης το Μάντσεστερ ήταν ένα πολύ κερδοφόρο δρομολόγιο, καθώς πολλοί κύπριοι φοιτητές σπουδάζουν εκεί ή κάπου εκεί κοντά. Θυμάμαι μια γνωστή μου που σπούδαζε Μάντσεστερ μου έλεγε πως κάθε φορά που πετούσε η πληρότητα ήταν γύρω στο 90%. Δεν είμαι σίγουρος αν το Ιράκ έχει περισσότερη πληρότητα από μια πτήση προς Βερολίνο για παράδειγμα ...
 
Υποψιάζομαι πως αυτοί θα γνωρίζουν κάτι παραπάνω από εμάς, για να μην ανοίγουν κάποιες γραμμές. Το θέμα είναι πως η γενικότερη εικόνα της εταιρείας και των κινήσεων στις οποίες προβαίνει η διοίκηση είναι άκρως απογοητευτικές και μου θυμίζουν τους τελευταίους μήνες παρακμής της κρατικής ΟΑ. Μόνο που σε εκείνη την περίπτωση είχε βρεθεί αγοραστής.
 
Top