Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
XXX":xz1ya6o8 said:
Βασικά υπάρχει μία "θολούρα" με το θέμα της cyprus ,πάντως οι πληρότητες των αεροπλάνων είναι πολύ κακές και αυτό είναι αλήθεια επειδή το άτομο που μου το είπε είναι στα "βαθειά" νερά της εταιρείας,οι πτήσεις για μέση ανατολή έχουν πληρότητα 100%.
Αν απολυθούν 500 άτομα τώρα η εταιρεία δεν θα μπορεί να εξυπηρετησει τις πτήσεις στην Ελλάδα,μην ξεχνάς ότι είμαστε στην αρχή της σεζόν και δεν γίνεται να φύγει η CYPRUS από την Ελλάδα στα καλά καθούμενα αφήνωντας στα κρύα του λουτρού τους επιβάτες-τουρίστες θα δημιουργούσε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στην ήδη ταλαιπωρημένη Κύπρο.
Με έξι αεροπλάνα και 500 απολύσεις δεν νομίζω η CYPRUS να καταφέρει να παραμείνει Ελλάδα εκτός και αν κρατήσει κάποια κερδοφόρα δρομολόγια π.χ Αθηνα-Ηράκλειο,Αθήνα -Θεσσαλονίκη.

Αυτό το ''άτομο'' που είναι στα ''βαθιά νερά'' της εταρίας μάλλον δεν ξέρει ουτε και ''κολύμπι''.Πως γίνεται να μιλάς για πώληση των 330, και να μας λές οτι σου είπε οτι εχουν πληρότητα 100% οι πτήσεις για Μέση Ανατολή (που είναι πολύ μακριά απο την αλήθεια αφού οι Βυρητός εχει 2-3 χρόνια να ακουμπήσει τέτοιες πληρότητες απο τη στιγμή που άλλαξαν τις ώρες αναχώρησης απο Λάρνακα).

Δεν διαφωνεί κανείς οτι πολύ δύσκολα βγάζει κέρδος στον σκληρό ανταγωνισμό με την Aegean στα ελληνικά δρομολόγια αλλά αν είχε τοσο κακές πληρότητες γιατί υπάρχουν μέρες που δεν βρίσκεις εισητήρια?

Αν το ''ατομο'' αυτό ήταν τόσο μεσα στα πράγματα της εταιρίας γιατι δεν σου εξήγησε οτι τα περισσότερα απο τα 500 ατομα που προνοεί το σχέδιο αναδιαρθρωσης της εταιρίας (απο την Air France-KLM)είναι υπεράριθμα άτομα που βρίσκονται στο λογιστήριο,στο τηλεφωνικό κέντρο,στο τμήμα τροφοδοσιάς,στo τμήμα τεχνολόγιας πληροφοριών,στους εκπρόσωπους τύπου,στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης(που προτείνεται outsourcing),γραματεες διευθυντών,τμήμα εισητηρίων κ.α.

Αριθμός ατόμων που με την αποχώρηση τους δεν θα επηρεάσουν την επειχηρισιακή ικανότητα της εταιρίας.

Το σχέδιο αναδιαρθρωσής δεν αναφέρει τίποτα για μείωση αεροπλάνων και σημειώνει οτι αν εφαρμοστεί ο αριθμός τους μπορεί να αυξηθεί σε 15.Τα 6 αεροπλάνα ηταν επηνόηση της διήκησης της εταιρίας που είναι υπο παραίτήση(για εμφανείς λόγους).

Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για την Cyprus αυτό είναι σίγουρο αλλα το -άκουσα απο καποιον κατι- δεν λεέι τίποτα.
 
15 αεροπλάνα;;;;Και που θα πετάνε;;Εδώ μεγάλες εταιρείες μειώνουν τον στόλο τους για οικονομία και η cyprus θα φτάσει τα 15 αεροπλάνα που είναι χρεωκοπημένη;
Βάση λογικής δεν στέκει αυτό που λες,δηλαδή η Ολυμπιακή που είχε παρόμοια προβλήματα εχει αυξημένο στόλο;Όχι με ελικοφόρα έμεινε.
Το άτομο που μου το είπε δεν είναι η "κατίνα" της γειτονιάς να λέει κουτσομπολιά, είναι στην εταιρεία δεν μπορώ να σου πω άλλα γιατί θα "φωτογραφίσω" το άτομο του.
Τι από όλα είναι αλήθεια θα φανεί πια ας κάνουμε λίγο υπομονή.Μάλλον θα ξέρεις παραπάνω πράγματα από εμένα γιατί η μόνη πληροφόρηση που εχω είνα από αυτό το άτομο.
 
Μα δεν το λέω εγώ αυτό αλλα οι Γάλλοι/Ολλανδοί.

Οι μεγάλες εταιρίες,αυτές που δουλευουν σωστά αυξάνουν το στόλο τους,με ανακοινώσεις για καινουργιες παραγγελιες συνεχώς.

Η Air France-KLM consulting λέει οτι εαν εφαρμοστεί το σχέδιο υπάρχει προοπτική για περισσότερα αεροπλάνα.

Αν είναι στην εταιρία το άτομο αυτό και οι γνώσεις του για την εταιρία είναι αυτές που μας αναφέρεις τότε πραγματικά λυπάμαι..

Συμφωνώ μαζί σου οτι ο χρόνος θα φανερώσει την αλήθεια.
 
Νέο δελτίο τύπου:

"Oι Κυπριακές Αερογραμμές επιθυμούν να ενημερώσουν το κοινό ότι στα πλαίσια των προσπαθειών που καταβάλλονται για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της Εταιρείας, κρίθηκε αναγκαίο, μεταξύ άλλων μέτρων, να ανασταλεί η παροχή από την Εταιρεία δωρεάν εισιτηρίων για τυχόν εκδηλώσεις ή διοργάνωση άλλων δραστηριοτήτων, καθώς και προς μεμονωμένα άτομα, οργανισμούς ή κοινωνικά σύνολα.

Κατά τη διάρκεια της αναστολής θα εξεταστεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας η πολιτική που για χρόνια ακολουθείτο στον τομέα της παροχής δωρεάν εισιτηρίων και το αντίστοιχο κόστος. Παράλληλα θα μελετηθεί η δυνατότητα καθιέρωσης μιας νέας, ορθολογιστικής πολιτικής στο συγκεκριμένο θέμα, με κύριο κριτήριο τα συμφέροντα των Κυπριακών Αερογραμμών."

Επίσης, οι επιβάτες μπορούν πλέον να αλλάξουν τα στοιχεία τους και το εισιτήριο τους online. Ο εκσυγχρονισμός καθυστέρησε λίγο να έρθει στις Κ.Α., αλλά τουλάχιστον είναι μια αρχή για την αναδιοργάνωση τους.
 
Συμφωνώ. Το να δίνεις κάποια δωρεάν εισιτήρια στο προσωπικό σου ή στον άμεσο οικογενειακό τους κύκλο (σύζυγο, παιδιά ή γονείς) είναι λογικό ως ένα σημείο, σαν ανταμοιβή για την εργασία που σου προσφέρουν.

Όπως επίσης να προσφέρεις ένα εισιτήριο π.χ. ως δώρο σε μια κλήρωση, όπου σε διαφημίζουν.

Όχι όμως σε πολιτικούς, κομματόσκυλλα, συντεχνίες και τις "κλίκες" τους.
 
Και κάπως έτσι αρχίζει σιγά σιγά το τέλος του παραμυθιού για τις πτήσεις της CY στην Ελλάδα.

Από πρώτη Ιουλίου διακόπτονται οι πτήσεις:
ΑΤΗ-HER-ATH
ATH-SKG-ATH
ATH-RHO-ATH (από 27/10 φαίνεται να μένει μόνο η Α3 στο δρομολόγιο)

Το SKG-HER-SKG γίνεται 1-34567
To SKG-RHO-SKG και το HER-RHO-HER γίνονται --3-5-7

Επίσης:
ATH-LCA-ATH 3 daily
SKG-LCA-SKG 1-34567
HER-LCA-HER --3-5-7

Special Thanks to: Υπερπρακτορας...
 
Δεν νομίζω να εκπλαγεί κανένας..Και αυτά που θα μείνουν δεν νομίζω να τη βγάλουν καθαρή τη χειμερινή σεζόν,μάλλον θα τα αποχαιρετίσουμε τον Οκτώβριο
 
Update:Το σύστημα κρατήσεων των Κ.Α. έχει "θερίσει" και το SKG-RHO, το HER-LCA το κάνει 5,7 μετά τις 20 Σεπτ αλλά 2,5,7 το χειμώνα. Κρατάει,μέχρι στιγμής για τη χειμερινή σεζόν το SKG-HER, HER-LCA, HER-RHO 3,5,7..Αλλά βέβαια μέσα στις επόμενες εβδομάδες πολλά μπορεί να αλλάξουν..Πάντως κατά περίεργο τρόπο μεστο χειμώνα δείχνει πάλι SKG-RHO 2,6...Μπορεί ναναι σε διαδικασία αλλαγών το πρόγραμμα και να βγάζει παπάρες..
 
Kαι η επίσημη ανακοίνωσις της CY
Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου Αναδιάρθρωσης και σε συνδυασμό με την αδήριτη ανάγκη για εφαρμογή άμεσων μέτρων που στοχεύουν στην ταχύτερη δυνατή ανάκαμψη τους, οι Κυπριακές Αερογραμμές ανακοινώνουν σημαντικές αναπροσαρμογές στο πτητικό τους έργο στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε σε συνεδρία του, ότι το υφιστάμενο πρόγραμμα πτήσεων της Εταιρείας στα εσωτερικά δρομολόγια της Ελλάδας θα διαφοροποιηθεί από 1η Ιουλίου 2013 με αναστολή των πτήσεων σε 3 εσωτερικά δρομολόγια και την συνέχιση της εξυπηρέτησης 3 δρομολογίων με αεροσκάφη της Εταιρείας που θα εδρεύουν στην Κύπρο.
...
:arrow: http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1744,1-default.aspx

Tα δρομολόγια που μένουν είναι ως ανεφέρθησαν άνωθεν απ΄τον nfeefe.

Η μηχανή κρατήσεών τους πάντως σαν να μην έχουν ενημερωθεί...
 
Δυστυχώς ξεκίνησαν οι απολύσεις στις εταιρίες που συνεργαζόταν η cyprus στο έδαφος,ήδη στην aerocandia έμαθα πως περιμένουν οι υπάλληλοι την απόλυσή τους,τώρα με την κατάργηση των δρομολογίων θα μείνουν μέχρι 30 Ιουνίου και μετά θα απολυθούν.
Όλο και χειρότερα τα πράγματα ακόμα και στο έδαφος.
 
Top