gonzo
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2011
- Μηνύματα
- 299
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CES
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LIRN
XXX":xz1ya6o8 said:Βασικά υπάρχει μία "θολούρα" με το θέμα της cyprus ,πάντως οι πληρότητες των αεροπλάνων είναι πολύ κακές και αυτό είναι αλήθεια επειδή το άτομο που μου το είπε είναι στα "βαθειά" νερά της εταιρείας,οι πτήσεις για μέση ανατολή έχουν πληρότητα 100%.
Αν απολυθούν 500 άτομα τώρα η εταιρεία δεν θα μπορεί να εξυπηρετησει τις πτήσεις στην Ελλάδα,μην ξεχνάς ότι είμαστε στην αρχή της σεζόν και δεν γίνεται να φύγει η CYPRUS από την Ελλάδα στα καλά καθούμενα αφήνωντας στα κρύα του λουτρού τους επιβάτες-τουρίστες θα δημιουργούσε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στην ήδη ταλαιπωρημένη Κύπρο.
Με έξι αεροπλάνα και 500 απολύσεις δεν νομίζω η CYPRUS να καταφέρει να παραμείνει Ελλάδα εκτός και αν κρατήσει κάποια κερδοφόρα δρομολόγια π.χ Αθηνα-Ηράκλειο,Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
Αυτό το ''άτομο'' που είναι στα ''βαθιά νερά'' της εταρίας μάλλον δεν ξέρει ουτε και ''κολύμπι''.Πως γίνεται να μιλάς για πώληση των 330, και να μας λές οτι σου είπε οτι εχουν πληρότητα 100% οι πτήσεις για Μέση Ανατολή (που είναι πολύ μακριά απο την αλήθεια αφού οι Βυρητός εχει 2-3 χρόνια να ακουμπήσει τέτοιες πληρότητες απο τη στιγμή που άλλαξαν τις ώρες αναχώρησης απο Λάρνακα).
Δεν διαφωνεί κανείς οτι πολύ δύσκολα βγάζει κέρδος στον σκληρό ανταγωνισμό με την Aegean στα ελληνικά δρομολόγια αλλά αν είχε τοσο κακές πληρότητες γιατί υπάρχουν μέρες που δεν βρίσκεις εισητήρια?
Αν το ''ατομο'' αυτό ήταν τόσο μεσα στα πράγματα της εταιρίας γιατι δεν σου εξήγησε οτι τα περισσότερα απο τα 500 ατομα που προνοεί το σχέδιο αναδιαρθρωσης της εταιρίας (απο την Air France-KLM)είναι υπεράριθμα άτομα που βρίσκονται στο λογιστήριο,στο τηλεφωνικό κέντρο,στο τμήμα τροφοδοσιάς,στo τμήμα τεχνολόγιας πληροφοριών,στους εκπρόσωπους τύπου,στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης(που προτείνεται outsourcing),γραματεες διευθυντών,τμήμα εισητηρίων κ.α.
Αριθμός ατόμων που με την αποχώρηση τους δεν θα επηρεάσουν την επειχηρισιακή ικανότητα της εταιρίας.
Το σχέδιο αναδιαρθρωσής δεν αναφέρει τίποτα για μείωση αεροπλάνων και σημειώνει οτι αν εφαρμοστεί ο αριθμός τους μπορεί να αυξηθεί σε 15.Τα 6 αεροπλάνα ηταν επηνόηση της διήκησης της εταιρίας που είναι υπο παραίτήση(για εμφανείς λόγους).
Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για την Cyprus αυτό είναι σίγουρο αλλα το -άκουσα απο καποιον κατι- δεν λεέι τίποτα.