Re: Cyprus Airways News.
Το πιο πιθανό είναι να αποκτηθούν με την ίδια μέθοδο που αποκτήθηκαν και τα υφιστάμενα Α319, δηλ. το αεροπλάνο αγοράζεται από μια εταιρεία χρηματοδοτικών μισθώσεων για λογαριασμό των Κ.Α. Η κυριότητα του αεροπλάνου ανήκει στην εταιρεία των Χ.Μ. ενώ η κατοχή στις Κ.Α. οι οποίες κατόπιν πληρώνουν ένα μηνιαίο μίσθωμα. Μόλις το μίσθωμα καλύψει την αγοραστική αξία του αεροπλάνου, περνά στις Κ.Α. και η κυριότητα οπότε το αεροπλάνο γίνεται ιδιόκτητο.
Υπάρχει, αν και με μικρές πιθανότητες, το σενάριο για 2 Α321 και ένα Α319, καθώς σε γραμμές όπως η Αθήνα, το Amsterdam, το Manchester και η Μόσχα θα χρησίμευε ένα αεροσκάφος λίγο μεγαλύτερο από το Α320. Το πιθανότερο όμως είναι να αποκτηθούν 3 νέα Α320 στην θέση ισάριθμων παλιών.
Αντίθετα, τα Α330 είναι με κλειστή 10ετή μίσθωση και όταν αυτή τελειώσει (σε 4 χρόνια περίπου) πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση. Μπορεί να ανανεωθεί μάλλον για 6 ακόμα χρόνια, ή να επιστραφούν και να αποκτηθούν άλλα. Δεν υπάρχει option αγοράς στα Α330.