Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
SARIDAKIS VASILIS":3je3euq5 said:
Σήμερα το Λάρνακα Μάντσεστερ-Λάρνακα CYP 358/9 έγινε με το Β-752 της Euro Atlantic Airways CS-TLX

:arrow: http://www.airliners.net/open.file/1185813/L/

Manchester CY 359 757 21:00 20:48 OnTime

Εκτός το Β-752 που συνεχίζει τα δρομολόγια με τις Κυπριακές σήμερα για FRA πετάει με Α320 της Air VIA Bulgarian Airways LZ-MDT

:arrow: http://www.airliners.net/open.file/1178001/L/
 
5B-DBA με wing crack. Θα ξερουν αν επιδιορθωνεται τον Ιουνιο.
Εξου και τα leases.
 
Μετά από δυόμισι χρόνια ο είς εκ των κρατικών αερομεταφορέων τηε Κύπρου εγκαταλείπει την ειδική κατηγορία διαπραγμάτευσης στο ΧΑΚ, στην οποία βρέθηκε λόγω αβεβαιότητας για τη βιωσιμότητά του, και επιστρέφει στην παράλληλη... Μακάρι να είναι μόνιμη ανάκαμψη.

το άρθρο

Τελικά με το καθηλωμένο αεροσκάφος τί έγινε μάθαμε;
 
Πριν μερικές μέρες που γύριζα από την Λάρνακα ήταν στην πίστα του αεροδρομίου, άρα πρέπει να επισκευάστηκε.
 
Ανανέωση στόλου

Την ανανέωση του στόλου των Κυπριακών Αερογραμμών προανήγγειλε ο Εκτελεστικός τους Πρόεδρος Κος. Λαζαρίδης, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής. Υπάρχει η σκέψη για πώληση των υπαρχόντων και ενοικίαση νέων, καθώς ο στόλος αυτή τη στιγμή έχει μέση ηλικία 12,5 έτη. Η ανανέωση θα λάβει χώρα έως το καλοκαίρι του 2009.

Να δούμε ποιες οι κινήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών, αν και υποθέτω πως πάλι σε Airbus θα κινηθεί.
 
Re: Cyprus Airways News.

Εμαθα οτι η Cyprus θα ανοιξει βαση στο Ηρακλειο και θα προσλαβει συντομα ατομα.
Ξερει κανεις αν ισχυει και περισσοτερες πληροφοριες?
 
Re: Cyprus Airways News.

Τελικα αποφασισε το διοικητικο συμβουλιο των Κυπριακων αερογραμμων αφου με ανακοινωση απο τον ιδιο τον προεδρο 8α ενοικιασουν 3 νεα Α320 η΄ Α319 για αντικατασταση των αλλων Α320.

22/06/1989 5B-DAU Evelthon
30/05/1989 5B-DAV Kiniras
05/05/1990 5B-DAW Agapinor
(αυτα 8α τα πουλησουν σε αλλες αεροπορικες εταιρειες)
 
Re: Cyprus Airways News.

Το πιο πιθανό είναι να αποκτηθούν με την ίδια μέθοδο που αποκτήθηκαν και τα υφιστάμενα Α319, δηλ. το αεροπλάνο αγοράζεται από μια εταιρεία χρηματοδοτικών μισθώσεων για λογαριασμό των Κ.Α. Η κυριότητα του αεροπλάνου ανήκει στην εταιρεία των Χ.Μ. ενώ η κατοχή στις Κ.Α. οι οποίες κατόπιν πληρώνουν ένα μηνιαίο μίσθωμα. Μόλις το μίσθωμα καλύψει την αγοραστική αξία του αεροπλάνου, περνά στις Κ.Α. και η κυριότητα οπότε το αεροπλάνο γίνεται ιδιόκτητο.

Υπάρχει, αν και με μικρές πιθανότητες, το σενάριο για 2 Α321 και ένα Α319, καθώς σε γραμμές όπως η Αθήνα, το Amsterdam, το Manchester και η Μόσχα θα χρησίμευε ένα αεροσκάφος λίγο μεγαλύτερο από το Α320. Το πιθανότερο όμως είναι να αποκτηθούν 3 νέα Α320 στην θέση ισάριθμων παλιών.

Αντίθετα, τα Α330 είναι με κλειστή 10ετή μίσθωση και όταν αυτή τελειώσει (σε 4 χρόνια περίπου) πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση. Μπορεί να ανανεωθεί μάλλον για 6 ακόμα χρόνια, ή να επιστραφούν και να αποκτηθούν άλλα. Δεν υπάρχει option αγοράς στα Α330.
 
Top