διακρισεις στα ιπτάμενα πληρώματα

  • Thread starter Thread starter DLTKIR
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
NEOS AIR":3853uvtg said:
[...] κακο κανει μονο στην olympic air [...]

Αυτο θεωρω οτι απλα σε ξεφυγε και δεν το εννοουσες. :wink:

Σε ο,τι αφορα τα υπολοιπα ποστ.. Τι να πω... Λιγα υγειη εγκεφαλικα μας ειχε αφησει η ηλικια και το καψιμο της κηροζινης, μας τα γ......ε και αυτα. Δεν θα κανω ειδικη μνεια σε αυτον τον επαγγελματια που εμπλεξε τα μπουτια του και βαφτισε το Μοναχο, Αμστερνταμ (ρε κοιτα να δεις που 19 χρονια μετα μαθαινω οτι μενω Ολλανδια - οεο!) Ξεχωρα που τι προσπαθει να μας πει ο ποιητης, οτι καποιος που μενει στο εξωτερικο δεν εχει δικαιωμα εκφρασης αποψης η οτι δεν μπορει να ειναι αντικειμενικος? Ναι ρε φιλε μενουμε στο εξωτερικο = πεταμε και με αλλες εταιρειες εκτος απο ελληνικες = βλεπουμε και αλλου τι γινεται. Με αυτο δεδομενο καποιοι σαν εσενα πρεπει να κανουν την παπια και να μη μιλανε, που δεν εχουν πεταξει με αλλη πλην ελληνικης εταιρειας και θεωρουν δεδομενο και ορθοτερο ο,τι γινεται σε ελληνικες εταιρειες! Φυσικα και ειναι σεξιστικος (για να μη γραψω φυλετικος και βγει κανενας ειδημων και λεει οτι η λεξη χρησιμοποιειται μονο στην περιπτωση λαων) ρατσισμος. Δηλαδη επειδη η μια εχει βυζα (οπως το γραφω!) και ομορφα ματια αλλα γενικα ειναι ανικανη, αγενης και ολα τα παρεμφερη, να εχει δουλεια, και ενα παλικαρι που θα ειχε σαν ονειρο ζωης πειτε το, που πιο σιγουρα ομως θα ειχε ΑΝΑΓΚΗ για δουλεια και θα ηταν πολυ καταλληλοτερος να μενει ανεργος για το οποιο τσουλακι που ανοιξε καλυτερα τα ποδια? (γιατι ολοι το ξερουμε οτι υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις σε ελληνικες εταιρειες, οπου τα "κοριτσια" προσληφθηκαν με γνωμονα αλλα προσοντα)

Ρε σοβαρευτειτε ρε!

Και σταματηστε να παιρνετε το μερος μιας οποιαδηποτε εταιρειεας αν δεν δουλευετε για αυτη και δεν σας δινει ψωμακι να φατε! Θα τα λεγατε τα μαργαριταρια που λετε εαν ο αδερφος σας ειχε κοπει απο μια εταιρεια γιατι ειναι αντρας και την θεση του την πηρε μια τσιχλομασουσα "νιτσα" (οποιος με ξερει, ξερει τι εννοω)? Ειναι απαραδεκτο αυτο που γινεται απο το 1992 και μετα στις ελληνικες αεροπορικες εταιρειες στο θεμα του προσωπικου καμπινας. (νωριτερα υπηρχε μονοπωλειο αλλα ειναι ειδικος τομεας που θελει δικο του τοπικ ). Δεν θυμαμαι ποιος το ειχε γραψει αλλα: Ναι, προτιμαω εναν νταβραντισμενο bodybuilder (που πολυ θα ηθελα να ξερω αν αυτος που το εγραψε το σκεφτοταν η του ξεφυγε, διοτι δεν εχω δει ουτε εναν bodybuilder και αλλο να ειναι bodybuilder και αλλο γυμνασμενος) ο οποιος θα παει και θα ηρεμησει με την χαρη που εχει το ειδος του εναν σουρωμενο τυπο η θα καθησυχασει καποιον απο το εξωτερικο του και μονον. Αλλα εν τελει, δεν θελω ουτε και εγω να ειναι bodybuilder. Σωστος επαγγελματιας θελω να ειναι. Και να μην εχει παρει τη θεση στην καμπινα λογω διαφορετικων εκ του φυλου του προσοντων. Σιγουρα πολλοι διαλεγουν να πετανε με μια εταιρεια λογω της εμφανισης του προσωπικου καμπινας (οποιος πει οτι δε γουσταρει να οφθαλμοπονρνευει τις αεροσυνοδους θελει γιατρο! :mrgreen: ). Αλλα σε τελικη αναλυση μετραει το εαν ειναι επαγγελματιας, οταν την χρειαστεις. Δεν θελω να κατηγορησω για αντιεπαγγελματισμο κανενα και καμμια.

Το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι απαραδεκτο να γινονται προσληψεις με γνωμονα το ποσοστο φερομονης που παραγει ο προισταμενος προσωπικου κατα τη συνεντευξη.

Σορι αν σας κουρασα.. :mrgreen:
 
Μπράβο στον/στην DLTKIR που παρουσίασε αυτό το θέμα.
Εγώ προσωπικά και πιστεύω ότι δεν είμαι ο μόνος εδώ μέσα, δεν το γνώριζα. Τόσο το χειρότερο εάν δεν είναι θέμα μόνο μίας Ελληνικής εταιρείας. Αλλά και πόσο ΛΑΘΟΣ μερικών εδώ μέσα που το ήξεραν και το θεωρούσαν σωστό ή δεδομένο. Εάν είναι σωστά αυτά που αναφέρατε και καλό θα ήταν να μαθαίναμε τα ποσοστά των ανδρών που προσλαμβάνονται σαν φροντιστές στις Ελληνικές εταιρείες, είναι κατάφορη σεξιστική διάκριση. Εάν δεν μας ενδιαφέρει και αυτό, τότε και οι μαύροι κακώς έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους λευκούς στις ΗΠΑ.
Εγώ πάντως καλώς έμαθα για το θέμα και θα το διαδώσω στους φίλους μου και γνωστούς ότι η Olympic Air κάνει ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ αυτό το πράγμα, έτσι ώστε σαν καταναλωτές να αντιδράσουμε. Όταν πιστεύεις ότι μία εταιρεία ιδιωτικοποιείται και είναι για το καλό ΟΛΩΝ μας, αυτομάτως αυτή μπαίνει και στο μικροσκόπιο. Μπορεί η MIG με τα λεφτά της να αγόρασε την εταιρεία, αλλά δεν είναι τσιφλίκι της ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Εάν θέλει Ανατολίτες πελάτες, ας μένανε με τους χρηματοδότες τους. Μία παροιμία λέει < πες μου τον φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι >, εάν οι διοικούντες της Olympic Air κάνουν κολιγιές με Ανατολίτες και θέλουν να εφαρμόσουν αυτές τις ιδέες, εμείς σαν καταναλωτές και Ευρωπαίοι (έτσι δεν θέλουμε να αποκαλούμε τους εαυτούς μας; - ειδικά μερικοί εδώ μέσα;) θα πρέπει να τους δείξουμε ότι δεν συμφωνούμε και εάν δεν θέλουν να χάνουν πελάτες, να αλλάξουν νοοτροπία. Άδικο όμως θεωρώ την επίθεση στην Κα. Μεζίτη, γιατί αυτή ένα πιόνι είναι, την βάλανε στην θέση αυτή και της είπαν θα κάνεις αυτό. Θα θεωρούσα πολύ ακραίο να ζητάμε να παραιτηθεί κάποιος για αυτό το θέμα. Το πρόβλημα είναι με αυτόν/αυτή που έδωσε την εντολή <ΟΧΙ άνδρες μόνο μερικούς για να μην μας πάνε στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια>. Αλλά ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΗ είναι εάν σιωπούμε και συμφωνούμε με τις διακρίσεις.
Εάν είναι κάποιος επαγγελματίας, ας είναι ότι φύλο, θρήσκευμα, εθνικότητα, σεξουαλική ιδιαιτερότητα ... κλπ θέλει.
Σαν πελάτες, θέλουμε άτομα που κάνουν καλά την δουλειά τους. Εάν κάποιος με κατηγορήσει γιατί αναφέρομε στην Olympic Air, δεν ντρέπομαι να πω ότι είμαι πελάτης της και την προτιμώ, κάνω την διευκρίνιση για να μην θεωρηθώ οπαδός των γλάρων. Έχω δύο ταξίδια με την Olympic Air και θα τους το γράψω όταν μου δώσουν τον φάκελο για τις εντυπώσεις μου.
Ευχαριστώ για το θέμα που το αναφέρατε.
 
Φιλε Belavia,με μεγαλο ενδιαφερον διαβασα τα οσα εγραψες...
Το θεμα το ανεφερα γιατι προσωπικα με προσεβαλλε, μιας και ειμαι και ο ιδιος φροντιστης. Ο λογος που εγραψα και στην ΟΑ, ειναι γιατι η δουλεια τους και η προσπαθεια που κανουν ειναι αξιεπαινη και οντως πολυ καλη. Το προιον της εταιρειας και ο επαγγελματισμος του πληρωματος εκπληκτικος. Απο ενδιαφερον και καλη διαθεση και μονο αναφερθηκα στο σχολιο της υπευθυνης, και ισως απο ντροπη και ενδιαφερον για τα παιδια της παλιας ΟΑ που εμειναν εξω λογω φυλου. Προχτες μπηκα πρωτη φορα εδω, νομιζοντας οτι θα εβρισκα ατομα που ασχολουνται πραγματικα με τον κλαδο, επαγγελματιες που οντως εχουν να πουν κατι ουσιαστικο, και οχι ατομα που απλα γραφουν κατι απλα για να διαφωνησουν. Οποτε και δεν ξαναμπαινω στον κοπο να γραψω τιποτα.

εκανα ενα λαθος χτες, μπερδεψα το Μοναχο με Αμστερνταμ, ενταξει παιδια σταυρωστε με, αλλα εδω και 10 χρονια, στα ροστερ μου το Αμστερνταμ εμφανιζεται σαν AMS και το Μοναχο ως MUC. και σαν πιλοτος με PPL δεν εχω την τυχη να πεταω σε μειζονα αεροδρομια, πεταω ομως σε πολλα μικρα, πχ EGLM, που αν αλλος δεν το γνωριζε, δε θα τρελλαινομουνα. Επισης με κατηγορισαν οτι δεν πεταω με ξενες εταιρειες και ασχολουμαι μονο με την ΟΑ. Ο φιλος που το ειπε αυτο δε διαβασε οτι εδω και 10 χρονια πεταω και δουλευω σε ξενη εταιρεια και ουδεποτε σκοπευω να δουλεψω στο Ελλαδισταν λογω ιδεολογιας.Επισης με κατηγορησαν οτι δεν ειπα τιποτα για την Α3 που το κανει εδω και χρονια. Θα το ξαναπω οτι δεν ενδιαφερθηκα ποτε για δουλεια στην Ελλαδα οποτε δεν ξερω πως διατυπωνε η Α3 της προκυρηξεις της.Επισης δεν ντρεπομαι να πω οτι δεν εχω πεταξει ποτε με Α3 μια και δεν εχει εργασιακη συμφωνια ναυλων με την εταιρεια που δουλευω οποτε δεν ξερω τι κυκλοφορει στην καμπινα τους.Απλα οταν μια νεα εταιρεια εχει τα φοντα αλλα και τις βλεψεις για παγκοσμια επεκταση και ζηταει να προσλαβει τους καλυτερους, ακολουθωντας και βαδιζοντας σε ευρωπαικα προτυπα, τοτε ειναι απαραδεκτο να γινονται αυτες οι σεξιστικες διακρισεις, και ευθαρσως να δημοσιευονται και στο περιοδικο που καθε επιβατης διαβαζει... στα αγγλικα παντως δεν το μετεφρασαν "τα κοριτσια", παντου ανφεροταν "the cabin crew members"...γιατι αραγε???

Το θεμα αναφερθηκε για να διαβαστει απο λιγους που κατλαβαινουν τι εννοω, και χαιρομαι που πετυχα το σκοπο αυτο... Το αν θα καταληξει στα σκουπιδια ειναι κατι που αλλοι αποφασιζουν και δεν αναφερομαι στους συντονιστες, αλλα σε εμας που γραφουμε οτι να ναι καθιστοντας ενα ποστ απο ενδιαφερον, σε σκουπιδι...
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

spaceman":2qmzrrci said:
Και κρίμα που τα χέρια του mod είναι δεμένα γιατί εμφανέστατα είναι από άτομα που θέλουν να δυσφημίσουν μια εταιρία και να εξυπηρετήσουν προσωπικά συμφέροντα και όχι να βοηθήσουν εμάς τους χρηστές αυτού του φόρουμ.
Ορισμένοι είστε πραγματικά απίστευτοι. Για ακόμη μια φορά διαβάζουμε τις εξυπνάδες περί δεμένων χεριών, ότι τα παίρνουμε από τις εταιρίες (μέχρι στιγμής τα έχουμε "πάρει" από ότι ελληνική εταιρία έχει ιδρυθεί, σύμφωνα με τις "καταγγελίες" σας) και άλλα τέτοια θεϊκά.
Μάλλον δεν καταλαβαίνεις αυτό που έγραψα, ότι δηλαδή το topic ξέφυγε από τα όρια της Olympic Air και πήγε σε Aegean, British Airways, Lufthansa, Iberia.
Το topic πήγε στα Γενικά θέματα γιατί συζητάτε γενικώς πλέον για τις διακρίσεις ή μη ανάμεσα σε γυναίκες και άντρες στις αεροπορικές εταιρίες. Το θέμα αυτό έχει ξανα-αναφερθεί παλαιότερα για την Aegean όμως δεν γενικεύτηκε γι' αυτό και έμεινε στο αντίστοιχο topic. Τότε λοιπόν είχε γραφτεί (και ήταν αληθές) ότι από τη στιγμή που η Α3 άρχισε να παραλαμβάνει τα νέα Airbus, δεν έβαζε σε αυτά άντρες Ι/Φ αλλά μόνο γυναίκες. Οι άντρες έμειναν στα 737 και τα RJ100. Αυτό ήταν δεοντολογικά λάθος. Και τότε λοιπόν είχε σχολιαστεί ότι σαν ιδιωτική εταιρία μπορεί να κάνει και να προσλαμβάνει όποιον θέλει και με όποια κριτήρια θέλει. Αυτό ισχύει παντού και όχι μόνο στις αεροπορικές εταιρίες. Και ο τάδε διευθυντής θέλει να προσλάβει γυναίκα γραμματέα στην επιχείρησή του και όχι άντρα. Ε και; Θα του πει κανείς ότι είναι αντιδεοντολογικό και είναι ρατσιστής; Και να του το πει κάποιος, δεν νομίζω να τον πειράξει ιδιαίτερα.
Όπως λοιπόν βγήκε από αυτό το topic, το θέμα είναι το πλήρωμα καμπίνας να είναι εκπαιδευμένο και να κάνει σωστά τη δουλειά του από το σερβίρισμα και τις ανακοινώσεις μέχρι τις emergency καταστάσεις, ανεξαρτήτως φύλου. Αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε σαφώς και πρέπει η εταιρία να κατηγορηθεί, αλλά όχι για τις διακρίσεις φύλων αλλά για την ελλιπή εκπαίδευση και τα κριτήρια πρόσληψης.
 
Αγαπητά μέλη, πολλές φορές κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Και φυσικά γνωρίζουμε ότι το πνεύμα της Αιγαίου θα μεταλαμπαδευόταν και στην Ολυμπιακή. Άλλωστε οι θέσεις αλλάζουν, οι άνθρωποι όχι. Αν αυτή είναι η πολιτική τους στην Ολυμπιακή, τότε σίγουρα μπορούμε να το συσχετίσουμε με το "Ζητείται νεαρά κοπέλα" κάποιων καταστημάτων. Νομικά, ίσως, δεν έχει δικαίωμα να τους ψέξει κανείς. Ηθικά σαφέστατα και υπάρχει θέμα. Κάποιοι έθεσαν το θέμα επί των τύπων των ήλων. Έδωσαν δεδομένα παραδείγματα από περιστατικά. Δομημένα και με επιχειρήματα. Το μέτρο δεν είναι η παντελής απουσία ανδρών από τα πληρώματα καμπίνας. Και για λόγους ασφαλείας φυσικά. Πόσο μάλλον όταν ζητούν οι ίδιες οι εταιρείες στις εξόδους κινδύνου να κάθονται επιβάτες με "ιδιαίτερα σωματικά προσόντα και δύναμη". Οπότε, αν θέλουν οι υπεύθυνοι των εταιρειών, ας μας δώσουν την δική τους άποψη για τις προτιμήσεις τους. Έτσι ατύπως. Για την διαβούλευση...

δικός σας
 
Δεν πρόκειται να εκφέρω άποψη, θα παραθέσω όμως κάποια δεδομένα.

Στην Ελλάδα, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες προτιμούν γυναίκες για πληρώματα καμπίνας. Έτσι, έχουμε πχ. την Astra ή την Athens, οι οποίες δεν έχουν ούτε έναν φροντιστή (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Έχουμε Ολυμπιακή κι Αιγαίου, στις οποίες οι φροντιστές αποτελούν το 4-5% των πληρωμάτων καμπίνας. Η δε Κα Μεζίτη, διευθύντρια πληρωμάτων της Ολυμπιακής, δηλώνει υπερήφανη για τα «κορίτσια». Υπάρχουν κι εταιρίες, όπως πχ. Hellenic Imperial και Hellas Jet, οι οποίες φαίνεται να μην έχουν κάποιο θέμα με τους άνδρες στις καμπίνες τους.

Στην άλλη άκρη της ΕΕ, η British Airways αναφέρει στην αίτηση των υποψηφίων CCMs:
It is British Airways aim to promote diversity, inclusion and equality of opportunity in employment. This section is not mandatory but we would like you to complete the form as the information is very important to us in monitoring the effectiveness of our Diversity and Inclusion policy.

We appreciate the data is sensitive but your personal data will be treated in the strictest confidence and will not be seen by those directly involved in the selection and assessment process. This information is used for statistical monitoring purposes only.
Σε αυτό το ερωτηματολόγιο, υπάρχουν ερωτήσεις που άπτονται των θεμάτων "Ethnic Group, Religion, Gender, Disability, Age Range, Sexual Orientation". Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να είναι πχ. ασιατικής καταγωγής, μουσουλμάνος, άνδρας, 55 ετών, ομοφυλόφιλος και να προσληφθεί ως ιπτάμενος φροντιστής στη British Airways.

Τα συμπεράσματα, όπως θα έλεγε κι ο συμπαθής payneful_tales, δικά σας.
 
καλησπέρα και απο εμένα.
θα ήθελα να αναφέρω ότι ειμαι ιπτάμενος φροντιστής .μπείκα με την αξία μου στην ποα όπου και έμεινα έως 30/09.τώρα είμαι άνεργος διότι είμαι άντρας.είμαι 100 % σίγουρος ότι αυτό είναι απόφαση της Μεζίτη.αυτή η κυρία με είχε ''κ'οψει'' απο την αιγαίου λέγοντας μου ότι οι επιβάτες πρέπει να βλέπουν και θέλουν γυναίκες στισ πτήσεις.όταν λοιπόν έμαθα ότι ανέλαβε υπ πληρ της νοα κατάλαβα ότι οι ιπτάμενοι φροντιστές ΤΕΛΟΣ απο την νοα.οτι για να κάνοθνε αυτό που αγαπάμε θα πρέπει να φύγουμε απο την Ελλαδα.
δέ θέλω να πώ πράγματα γιατι έχω παρα πολυ μίσος μέσα μου.
είναι πολύ άσχημο αυτο που περνάω τώρα.
ευχαριστώ.
 
Η κα Μεζιτη ειναι ενα τιποτα και επιβιωνει μονο και μονο επειδη εχει γκομενο εναν διεθυντα που ηταν και στην Αιτζιαν
Σαν δε ντρεπονται λεω εγω που θελουνε να κανουνε την νεα ΟΑ μεγαλη εταιρια.Μακαρι και το ευχομαι αλλα ειναι
πραγματικα ασχημο να γινονται διακρισεις στα ιπταμενα πληρωματα εν 2009
Και Ιπταμενες Συνοδες εχουνε θεληση για δουλεια και οι φροντιστες
Ενα αισχος σε αυτην την κυρια που κατεστρεψε ονειρα για πολλα ατομα απο την παλια ΟΑ
 
Its all about money..
Άρα ότι 'πουλάει' πιο πολύ και 'αρέσει' πάει μπροστά..
Άλλωστε ποιος είπε οτι η σημερινή ζωή είναι δίκαια?
 
Ναι, η νεαρά, ψηλή, ξανθιά, χαζή πουλά σε μια συγκεκριμένη κατηγορία του επιβατικού κοινού. Το θέμα όμως είναι ότι, συν τοις άλλοις, για τον εργοδότη είναι φθηνή, ζουμερή, εύκολη στη χρήση κι αναλώσιμη. Έτσι, οι καμπίνες των 32S στην Ελλάδα έχουν γεμίσει άπειρα «κορίτσια». Απορώ όμως, σίγουρα είναι ικανά να ανταπεξέλθουν σε μια δύσκολη στιγμή; Προσωπικά, προτιμώ τις πενηντάρες της US Airways από αυτά.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top