διακρισεις στα ιπτάμενα πληρώματα

  • Thread starter Thread starter DLTKIR
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και οι μεγαλες εχουν τα καλα τους -παντος περαν της πλακας οταν εγινε το ντιτσινγ στην ΝΥ ο κυβερνητης του Α320 ειχε πει μια σωστη φραση''Πωτε μην αντικαθιστας ενα πληρωμα εμπειρο που μπορει να ανταπαξελθει αμεσα σε εκτακτη αναγκη απο ενα απειρο πληρωμα''
Ποιο ειναι το νοημα?
Ολοι μας ξεκιναμε απο καπου αλλα το θεμα ειναι ασχετα με την εμφανιση σου η οχι θα εφαρμοστει οτι αν εμαθες απο την εκπαιδευση σε κατασταση emergency η και οτι αλλο γινει οπως ιατρικο περιστατικο και εκει θα δεις αν εισαι για την δουλεια fit η οχι
 
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω κάτι πάλι. Γιατί καθόμαστε και τα λέμε εδώ στο forum????? Όσοι από εδώ έχουν πετάξει με νΟΑ και έχουν διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο της Μεζίτη τότε πρέπει να στείλουν email με παράπονα στην εταιρεία.

Δεν έχω πετάξει ακόμα με νΟΑ, αλλά έπεσε το περιοδικό στα χέρια μου και έστειλα το παράπονο μέσα σε 5'. Για τα ταπεινά πτητικά μου χρόνια το θεωρώ μεγάλη προσβολή αυτό που διάβασα. Οι 50άρες/άρηδες είναι τις πιο πολλές φορές απόλαυση. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν δώσει τόσα στην δουλειά τους και έχουν τόσες εμπειρίες, που προσωπικά μπορώ να τους ακουώ με τις ώρες να μιλούν για τα ταξίδια που έχουν κάνει.

Μην ξεχνάμε ότι καλό είναι το εξαιρετικό customer service και ότι ο κάθε επιβάτης θέλει να αισθάνεται μοναδικός, παρ'όλα αυτά τον μεγαλύτεο ρόλο παίζει ρόλο η ασφάλεια κατά την πτήση.

ΟΑ277

Υ.Σ. Μπράβο στον Cross για την πολύ σωστή παράθεση από την ιστοσελίδα της ΒΑ.
 
Οφείλω να δηλώσω εξ' αρχής πως γράφω ως απλός επιβάτης και πως δεν έχω καμία επαγγελματική σχέση με τον αεροπορικό χώρο.

Απορώ, η κυρία Μεζίτη, την οποία δε γνώριζα μέχρι προ ολίγων λεπτών ούτε καν ως όνομα, έχει συναίσθηση σχετικά με την εποχή που ζούμε; Τα χρόνια που το επιβατικό κοινό έδινε σημασία στις ιπτάμενες συνοδούς (πόλος έλξης για τον ανδρικό πληθυσμό και παράδειγμα προς μίμηση για τον γυναικείο) έχουν περάσει προ πολλού. Σήμερα, ο επιβάτης δίνει ελάχιστη ή και καμία σημασία στο φύλο και την ηλικία του πληρώματος που θα τον εξυπηρετήσει. Αυτό που τον νοιάζει είναι να φτάσει στον προορισμό του στην ώρα του και με ασφάλεια, άντε και το να φάει τίποτα της προκοπής ή το να σκοτώσει ευχάριστα την ώρα του ασχολούμενος με το IFE.

Όσον αφορά την αναφορά που έγινε στο customer service, νομίζω πως περισσότερη σημασία έχει η συμπεριφορά του πληρώματος και όχι η εμφάνιση. Ελάχιστοι είναι αυτοί που θα θυμούνται τα Aegean ή Olympic girls της πτήσης που ταξίδευαν μια εβδομάδα πριν (ναι, αυτά με το πλαστικό χαζό χαμόγελο). Αντιθέτως, πολλοί θα θυμούνται κάποια συνοδό ή φροντιστή που έδειξε πραγματική διάθεση να εξυπηρετήσει, που έκανε τον επιβάτη να νιώσει άνετα, που ήταν πραγματικά ευδιάθετος/η, άσχετως φύλου ή ηλικίας.

Επομένως, καλά θα κάνουν οι υπεύθυνοι των εταιριών να μη χρεώνουν στο επιβατικό κοινό το ότι προσλαμβάνουν σχεδόν αποκλειστικά νέες γυναίκες. Η επιλογή είναι καθαρά δική τους κι έχει να κάνει (τουλάχιστον έτσι πιστεύω) με καθαρά οικονομικούς λόγους.
 
Η Κα Μεζίτη μπήκε στο χώρο το 1973. Δυστυχώς, μάλλον έχουν δίκιο οι Άγγλοι όταν λένε "you can't teach an old dog new tricks".
 
Ας, μου επιτραπει μια μικρή παρέμβαση. Στις 127 εως τωρα πτήσεις μου, πραγματικά "ΟΜΟΡΦΗ, ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ κλπ" αεροσυνοδό, συνάντησα μόνο στις 10-15 με το ζόρι απο αυτές. Ήταν θυμάμαι μερικές κοπέλες της Aegean, μία εντυπωσιακή της Lufthansa, μια-δυο της Αustrian και κάποιες που δε θυμάμαι. Δηλαδή σε ένα σύνολο 400+ αεροσυνοδών/ιπτάμενων φροντιστών που έτυχε να συναντήσω, οι "ΟΜΟΡΦΟΙ" ήταν περίπου το 5%. Αντίθετα το καλύτερο μέχρι τώρα service (απ' όλες τις απόψεις) το συνάντησα στα "γερασμένα" πληρώματα της Swiss, ακολουθούμενο με μικρή διαφορά από τους/τις Γερμανούς συνεδέλφους τους.
Τόσα χρόνια που πετάω, το μόνο που δεν κοίταξα ήταν η εμφάνιση των πληρωμάτων καμπίνας, εκτός από δυο φορές. Μια στη LOT που η προϊσταμένη πρέπει να ήταν σαν τον Λεχ Βαλέσα χωρίς μουστάκι κι η άλλη "κοπέλα" ήθελε ξύρισμα (στο μουστάκι, γι τα άλλα δεν γνωρίζω) και μια φορά στη MALEV που η προϊσταμένη ταίριαζε απόλυτα με το Tu-154.

Aυτά τα ολίγα κι απο μένα.
 
Δυστυχώς φαίνεται πως τα αεροπορικά ταξίδια στη χώρα μας εισέρχονται σε μία "εποχή των εικόνων", όπου το "φαίνεσθαι" έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το "είναι" σε όλους τους τομείς (πληρώματα, liveries, προσφερόμενο προϊόν). Εύχομαι στα "κορίτσια" (όλων των ελληνικών εταιρειών, που επελέγησαν βάσει κάποιων συγκλινόντων κριτηρίων) να είναι στον ίδιο βαθμό επιδέξια στη διαχείριση μίας κρίσης στο αεροπλάνο, με το βαθμό ικανότητας επίδειξης των καμπυλών τους.

Στις 5 πτήσεις που πήρα μέχρι στιγμής με τη νέα ΟΑ, η μόνη φορά που ένοιωσα πραγματικά άνετα ήταν στην ΟΑ381 στις 6 Δεκεμβρίου, όταν το πλήρωμα αποτελείτο από έναν άνδρα και μία κοπέλα, και οι δύο νεαροί, χαμογελαστοί ακόμα και στις μεταξύ τους συνομιλίες, ομιλητικοί, ευχάριστοι και με αίσθηση του χιούμορ.

Αν προσέξατε, στη μετάφραση του άρθρου της κυρίας Μεζίτη, ο όρος "Κορίτσια" έχει αντικατασταθεί από τον όρο "cabin crews".
 
ναι προσεξα το πως το μεταφρασανε και το επισημανα στο γραμμα που εστειλα... καλα κανανε γιατι σιγουρα θα τρωγανε καταγγελια... παιδια, ωρες ωρες αναρωτιεμαι τι κοινο εχει η Ελλαδα με τις αλλες χωρες της ΕΕ... οσον αφορα στα εργασιακα, ισοτητα, αξιοκρατια, διαδικασια επιλογης εργαζομενων, νομιζω τιποτα... Χαιρομαι που το θεμα που ανοιξα εδω, αγγιξε καποιους... Οσοι συνφωνειτε οτι αυτο ειναι απαραδεκτο, στειλτε τους στο customerservice@olympicair.com . μου απαντησε ενασ ευγενικος κυριος, ειπε θα προωθησει το σχολιο στους αρμοδιους... Και αυτη η Μεζιτη ρε παιδια, ως ποτε θα βασιλευει και θα στερει απο ταλαντουχους, εμπειρους και γεματους παθος φροντιστες το δικαιωμα να εργαστουν????

γραψτε ολοι... και ισως στις επομενες προσληψεις, η στο επομενο τευχος του περιοδικου, η φρασεολογια της Μεζιτη να αλλαξει...η να αλλαξουν αυτοι τη Μεζιτη. (τι οριο ηλικιας για συνταξη εχουν στην Ελλαδα???)
 
Πάντως σίγουρα για μερικούς ισχύει:"Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".Ήθελα να ρωτήσω μερικούς "φιλελεύθερους ειδήμονες" για το αν θα πρέπει να προσλαμβάνονται ως ιπτάμενοι φροντιστές ή συνοδοι άνθρωποι των οποίων η συμπεριφορά (τρόπος ομιλίας,κινήσεις χεριών κλπ) υποδεικνύει ομοφυλοφυλικές σεξουαλικές προτιμήσεις.και το ρωτάω πολύ σοβαρά.
 
Και εγω σε ρωταω εαν αυτοι οι ανθρωποι που λογικα σε ενοχλουνε απ'οτι καταλαβα μπορει ναι μεν να ειναι οπως ειναι αλλα να ειναι επαγγελματιες στην δουλεια τους τοτε τι προβλημα υπαρχει???
Νομιζω οτι ειναι κριμα να υπαρχει τετοια σκεψη αν και στην Ελλαδα ζουμε μια χωρα που την εχουμε καταστρεψει
 
alex96":27z5supl said:
Πάντως σίγουρα για μερικούς ισχύει:"Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".Ήθελα να ρωτήσω μερικούς "φιλελεύθερους ειδήμονες" για το αν θα πρέπει να προσλαμβάνονται ως ιπτάμενοι φροντιστές ή συνοδοι άνθρωποι των οποίων η συμπεριφορά (τρόπος ομιλίας,κινήσεις χεριών κλπ) υποδεικνύει ομοφυλοφυλικές σεξουαλικές προτιμήσεις.και το ρωτάω πολύ σοβαρά.
Ως ομοφυλόφιλος, έχω δουλέψει παλαιότερα εποχιακός στην ΟΑ και νομίζω ότι δεν πείραξε κανέναν. Επίσησ, επειδή οι κινήσεις και το παρουσιαστικό μου δεν δειλχνουν τις «προτιμήσεις» μου όπως λες και επειδή ένα ανάλογο σύστημα ανάλυσης του σπασίματος του καρπού και της μέσης δεν θα με έπιανε, προτείνω στις συνεντεύξεις όποιος δεν δηλώνει μόνος του τον σεξουαλικό του προσανατολισμός να περνάει από τεστ (πορνογραφικού περιεχομένου) ώστε να εντοπίζονται άμεσα οι γκέι και λεσβίες και να εκδίωκονται παραδειγματικά από τις εταιρείες! Όποιος δεν ερεθίζεται με πιρνογραφικό βίντεο ετεροφυλοφιλικού περιεχομένου δεκάλεπτης διάρκειας θα πρέπει να φεύγει πάραυτα! Επίσης ειδική πρόνοια θα πρέπει να γίνονται ώστε να εντοπίζονται και διαστροφές όπως ποδολαγνεία διότι οι κατά τα άλλα ετεροφυλόφιλοι ποδολάγνοι φροντιστές μπορεί σε περίπτωση εκκένωσης του αεροσκάφους και καθώς οι επιβάτισσες θα βγάζουν τις γόβες για να πηδήξουν στην τσουλήθρα, να ερεθιστούν και να θρηνήσουμε θύματα!

Βρε ουστ! Βρωμοκομπλεξάρες!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top