διακρισεις στα ιπτάμενα πληρώματα

  • Thread starter Thread starter DLTKIR
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Να μην ξεχασω να αναφερω οτι η εν λογω κυρια ‘’ο θεος να την κανει’’ προερχετε απο που; Aegean και το πληρωμα απο θεσσαλονικη απο την παλια Ολυμπιακη. Τυχαιο; Δεν Νομιζω.

ΗΤΑΝ ΙΝΙΣΙΑΛ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
 
Ε μην τρελαθούμε κιόλας που δάκρυσε η Μαντάμ!!!
Με αυτά που λες καλά έκανε και σε απέλυσε! Εσύ initial ήσουν, τι είχες τι έχασες, σκέφτεσαι όμως κι εκείνους που άφησαν το δημόσιο πιστεύοντας τις μπούρδες
που τους έταξαν και τώρα μένουν χωρίς δουλειά?
Η διοίκηση λέει στην Μαντάμ αριθμούς κι εκείνη εξολοθρεύει αυτούς που δεν γουστάρει (παλιά ΟΑ κυρίως και κάποιους τυχαίους για ξεκάρφωμα), αφού τους
ξεφτιλίζει πρώτα με εντελώς σικέ checks που όλοι ξέρουμε ότι είναι οι προάγγελοι της απόλυσης!
Ντροπή και αγανάκτηση αισθάνομαι και για μένα που απολύθηκα με τον παραπάνω τρόπο αλλά και για όλους τους υπόλοιπους που παραμένουν και περιμένουν
απλά πότε θα μπούν στο μάτι της Μαντάμ οπότε και θα αρχίσουν να μετρούν μέρες!
 
Οσο για το ότι έδιωξαν αυτούς που δεν έκαναν καλά την δουλεία τους φαντάζομαι μιλάς για σένα ΝΙΑΚΙ δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις την δουλειά
έμπειρων ανθρώπων και να προκαλείς με τέτοιου είδους σχόλια!
 
θα ήθελα να εκφράσω τη συμπάθεια και τη συμπαράστασή μου σε όλους όσους έχασαν τη δουλειά τους.

Νομίζω όμως οτι δεν ωφελεί σε τίποτα η συζήτηση έτσι όπως εξελίσσεται.
Η ΟΑir είναι μια ιδιωτική εταιρεία η οποία έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει όποιον ή όποια αυτή κρίνει για τις διευθυντικές θέσεις, και δεν έχει να λογοδοτήσει σε κανέναν (εφ όσον τηρεί τα τυπικά του νόμου περί απολύσεων) για το ποίους και γιατί τους απέλυσε.
Δεν έχω καμιά αμφιβολία οτι άνθρωποι έχουν αδικηθεί, τα κριτήρια ήταν αυθαίρετα, υπήρξαν εμπάθειες και συμπάθειες. Το να μαζεύεστε όμως σ ένα φόρουμ και να λέτε τον πόνο σας, μου-είπε-της-είπα, ροζ βρακάκια, γκόμενους κλπ ή να πάτε στα "κανάλια" (αλήθεια πόσο είδηση μπορεί να είναι στις μέρες μας οτι κάποια εταιρεία έκανε απολύσεις...) δεν πρόκειται να οδηγήσει πουθενά, έκτός ίσως απο το να διδαχτούν κάποιοι στο μέλλον να "κρατάνε μικρό καλάθι".

Το μόνο συνταγματικά θεσμοθετημένο, νόμιμο και ισχυρό μέσο που υπάρχει για να μήν είστε έρμαια των διαθέσεων της "κυρίας" ή "κυρίου" που θα χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία ονομάζεται συνδικαλισμός.
Δεν μιλάω για τον διεφθαρμένο κρατικοδίαιτο κομματοκρατούμενο συνδικαλισμό τύπου πΟΑ.
Στο χέρι σας είναι αν δεν σας αρέσει να σας εξευτελίζει και να σας απολύει όπως του/της καπνίσει ο/η κάθε μάνατζερ να φτιάξετε κάτι που θα σας προστατεύει στοιχειωδώς αν θέλετε να συνεχίσετε στο επάγγελμα. Τα νομικά εργαλεία υπάρχουν, θέληση χρειάζετε να ξεκινήσετε κάτι νέο σε σωστές και σύγχρονες βάσεις. Τώρα είναι η ευκαιρία, μια και το παλαιό συνδικαλιστικό κατεστημένο και οι πρακτικές του μπαίνουν εκ των πραγμάτων στο περιθώριο.
 
Magdalini":3ukch1bz said:
της λέει: Απα πα, αποκλείετε, και ο λόγος: Ο επιβάτης όταν μπαίνει στο αεροπλάνο κοιτάζει τα πόδια σου,αν δει ότι έχεις αλλα παπούτσια απο τις άλλες θα καταλάβει ότι έχεις πρόβλημα και δεν θα σε εμπιστευτεί σε ένα emergency. Τελικα έγινε η εγχείρηση, παιρνει τον προγραμματισμο να δηλώσει ποτε θα κανει την επεμβαση και τι δεν ακουσε, οτι ειναι ανευθυνη και οτι δεν θα ειναι αυτος υπευθυνος γιαυτα που θα ακολουθησουν. Την παίρνουν μετα τηλ απο το γραφειο και της λενε οτι εχει πολλες ασθένειες μεσα στης γιορτες και την καλουν στο HR να της προτεινουν θέση σε γραφείο γιατι η Μητερούλα δεν την ήθελε σε αεροπλάνο.
‘’upon request’’

Ναι,μπορει ο επιβατης να βλεπει τα ποδια της καθε αεροσυνοδου αλλα σιγουρα οχι τα παπουτσια.

ΥΓ1. Σε περιπτωση emergency ειναι λογικοτατο να κοιταξω τα παπουτσια,θα νιωσω περισσοτερη ασφαλεια και θα παραμεινω ψυχραιμος...ρε σας δουλευει για τα καλα.

ΥΓ2. Δεν μπορω να καταλαβω πως μιλανε για τους επιβατες και τα ''θελω'' τους σε μια πτηση χωρις να εχω δει πουθενα ενα ερωτηματολογιο ολο αυτον τον καιρο.

ΥΓ3. Μην θεωρησετε απιθανο αν η εν λογο κυρια υπακουει σε εντολες ανωτερων.
 
Επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική άποψη για την Κυρία, αν και δεν την γνωρίζω προσωπικά. Από φίλη μου όμως που εργαζόταν στην A3 , έχω ακούσει τα καλύτερα. Έχει κατάρτιση και ποιότητα και δεν καταλαβαίνω τι έχει να κερδίσει μεροληπτώντας υπέρ της Αεροπορίας Αιγαίου. Άλλωστε αν δε γνωρίζετε η ίδια ξεκίνησε από την Ολυμπιακή, όταν οργανώθηκε η Aegean την προσέλαβε και με την πώληση της Ολυμπιακής ξαναγύρισε εκεί. Είναι τυχαίο που τη διεκδικούν οι δυο εταιρείες?
 
Δικαουσαι να εχεις διαφορετικη αποψη, αν και δεν εχεις ιδια πειρα απο την κυρια, και οπως λες, ο,τι ακουσες, προερχεται απο φιλη σου. Επετρεψε ομως στους εκατονταδες αλλους που εχουν γραψει εδω, και εχουν βιωσει την απορριψη και την ψυχολογκη βια προερχομενη απο την Μανδαμ, να εχουν τη δικη τους.

Φυσικα γνωριζουμε πολυ καλα το βιογραφικο της κυριας οπως και πολλα αλλα.

Πανω στο θεμα τωρα, διακρισεις στα πληρωματα, εχεις να σχολιασεις η να προσθεσεις τιποτα, η αμφισβητεις το γεγονος?
 
Γενικά δεν έχω ακούσει πολλά, εκτός απ' αυτά που διαβάζω εδώ. Αλλά κι αυτά, χωρίς να γνωρίζω και τον επαγγελματισμό της άλλης πλευράς.
Ξέρω μόνο δυο περιστατικά, για δυο κοπέλες πραγματικά ξεχωριστές από κάθε άποψη (σπουδές,γλώσσες, εμφάνιση, σοβαρότητα, ποιότητα, ευγένεια και με άριστες σχέσεις με τις συναδέλφους τους),πως ήταν η αδυναμία της. Την μία όταν την είδε μετά από καιρό της είπε να ξαναγυρίσει και στην άλλη επίσης όταν παραιτήθηκε της είπε πως την περιμένουν ξανά. Νομίζω πως έτσι πρέπει να συμπεριφέρεται κάθε υπεύθυνος, σε κάθε εταιρεία που πιστεύει πως το προσωπικό είναι επένδυση.
 
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Αν η συγκεκριμένη κυρία πίστευε ότι το προσωπικό είναι "επένδυση", τότε θα φρόντιζε για diversified portfolio, ελληνιστί θα "επένδυε" και στο άλλο φύλο και όχι μόνο σε "κορίτσια"...
 
Νομίζω πως είστε πολύ άδικοι με την εν λόγω κυρία. Μερικοί νέοι φροντιστές και νέες αεροσυνοδοί τρέφουν βαθύτατη εκτίμηση και απέραντη ευγνωμοσύνη προς την εν λόγω κυρία, που τους έκοψε και τους έδωσε έναν ακόμα λόγο να αναζητήσουν έναν πραγματικά καλό εργοδότη κυνηγώντας το όνειρό τους στο εξωτερικό. Κάποιοι από αυτούς το τόλμησαν και πέτυχαν αυτή τη στιγμή να διαπρέπουν σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης, όπου η αξία τους αναγνωρίζεται από τους επιβάτες και τους εργοδότες τους και όχι από το αν βάζουν σωστά τη σκιά της MAC ώστε να είναι ίδιες με τις συναδέλφους τους, ούτε να φοβούνται μην τους ακούσει κανένας να μιλούν στον ενικό η μία στην άλλη.

Νομίζω πως οφείλουμε όλοι ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εν λόγω κυρία, γιατί χωρίς αυτή, τα παιδιά αυτά θα ήταν τώρα στο ταμείο ανεργίας.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top