Διαμαρτυρίες περιοίκων για θόρυβο στο LGAV

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αλλαγή πορείας αεροπλάνων και νυχτερινές πτήσεις

Φιλε Island και υπολοιποι ''παραπονιαρηδες'' μήπως υπερβάλλετε λιγο??
Με την δική σας λογική θα έπρεπε σε κάθε Ελληνικό αεροδρόμιο που είτε το approach στις προσγειώσεις είτε η πορεία μετά την απογείωση είναι πάνω απο κατοικημένη περιοχή να βγούμε όλοι να φωνάζουμε ... Στην Θεσσαλονίκη κάθε φορα που προσγειώνει ο 16 όλο το approach είναι πάνω απο την πόλη. Στις απογειώσεις του 34 αν και υπάρχει το noise abatement procedure πάλι υπάρχει θόρυβος σε συγκεκριμενες περιοχες ( Καλαμαρια).

Αυτά που γραφει ο spy1 ειτε θελετε είτε οχι είναι αλήθεια, δηλαδη τα προηγούμενα χρόνια η κίνηση του Βενιζελος ήταν πολύ μικρότερη απο την κίνηση που έχει φετος. Μερικά στοιχεία :
Ετος Επιβάτες Κινήσεις αεροσκαφων
2009 16,225,589 210,147
2013 12,536,038 140,448

Μέσα σε 4 χρόνια δηλαδή Island το αεροδρόμιο έχασε 70000 κινησεις το χρόνο ή 38% επι του συνόλου των κινησεων ίσως γι αυτο σας φαινόταν ήσυχο...
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείς να δείς όλα τα approach και departure chart του Βενιζέλου. Απο την σελίδα 8 και μετά εχει τις αναχωρήσεις των 03L/03R
http://www.fly-sea.com/charts/LGAV.pdf
 
Re: Αλλαγή πορείας αεροπλάνων και νυχτερινές πτήσεις

ζούμε στην παντελή ασυδοσία.
Ζεις στη περιοχή που αποτελεί Αυτοκρατορία της παράνομης δόμησης,που δεν έχει σε μεγάλο μέρος αποχέτευση,που οι Δήμοι είναι υπόλογοι για διαφθορά,που τα Κέντρα Υγείας διαλύονται,που οι παιδικοί σταθμοί στεγάζονται σε ακατάλληλα κτίρια και βρίσκεις την ασυδοσία στη λειτουργία του αεροδρομίου;
Αλήθεια,το δικό σου σπίτι είναι τυπικό;
ΥΓ: Στην ΥΠΑ απευθύνθηκες ο ίδιος ή περιμένεις την απάντηση σε ένα forum;
 
Re: Αλλαγή πορείας αεροπλάνων και νυχτερινές πτήσεις

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα.

Αν και δεν συνηθίζω να επανέρχομαι και να απαντώ σε προλαλήσαντες, εντούτοις οι απαντήσεις κάποιων με προκάλεσαν για να το κάνω.
Διάβασα για "ανακρίβειες" και για "παραπονιάριδες", κάτι που σε ότι αφορά εμένα δεν ευσταθεί για τους παρακάτω λόγους.
Όταν αναφέρθηκα στις απογειώσεις με βόρειο άνεμο απο τον δυτικό διάδρομο αποπροσγειώσεων (03R/21L), κατά τις μεσημβρινές και νυχτερινές ώρες, αναφερόμουν ακριβώς σε αυτό που περιγράφει ο spy1 παρατίθεται τμήμα του κειμένου του.
"15:00 - 18:00
Take-off runway: 03L
Landing runway: 03R
23:00 - 07:00
Take-off runway: 03L
Landing runway: 03R
** Noise Abatement Procedures active"
Όπως συνεπάγεται συμφωνώ με τον spy1 στις διαδικασίες που προβέπονται για τη μείωση του θορύβου, με τη μόνη διαφορά πως ο spy1, ως ειδήμων (έχω δηλωσει ότι απέχω πολύ απο γνώστης της αεροπορίας), αναφέρει σωστά το βόρειο άκρο του διαδρόμου (03L) πρός την Αρτέμιδα απο όπου γίνονται οι απογειώσεις στις ώρες αποφυγής όχλησης, ενώ εγώ αναφέρομαι σε ολόκληρο τον διάδρομο.
Εκείνο το οποίο έγραψα στην προηγούμενη παρέμβαση μου, ήταν ότι δεν τηρούνται οι συγκεκριμένες διαδικασίες κατά τη διάρκεια των μεσημβρινών και νυκτερινών ωρών, με αποτέλεσμα μετά τις 23.00 ή ακόμα και μεταξύ των ωρών 15,00 έως 18,00, να πραγματοποιούνται απογειώσεις (πνέοντας βόρειος άνεμος) απο τον ανατολικό διάδρομο (03L/21R), ή όπως σωστά τον αναφέρει αναφέρει ο spy1 τον 03R. Συνεπάγεται ότι το ίδιο το αερδρόμιο δεν σέβεται και δεν τηρεί τις διαδικασίες που έχει θεσπίσει ή έχει αποδεχτεί.
Σε ότι αφορά τις διαδικασίες απογείωσης Τ ή J (tango ή julliet κατά το φωνητικό αλφάβητο), ουδέποτε ανέφερα οτι υπάρχει παρατυπία, προφανώς είναι και οι δύο σωστές, αν και δεν έχω τρόπο να το εξακριβώσω, αλλά έχει νόημα δεδομένου ότι αυξάνεται έτσι η "χωρητικότητα" των απογειούμενων αεροσκαφών λόγω της αύξησης κυλοφορίας φέτος, όπως αναφέρει ο Velerefontis. Μακάρι να συνεχιστεί η άνοδος αυτή, γιατί σημαίνει ότι αρχίζουμε να βγαίνουμε απο το τούνελ της οικονομικής κρίσης?
Σε ότι αφορά την κατάσταση της περιοχής πρίν 10 χρόνια θα πρέπει να σημειώσω, πως η λειτουργία του αεροδρομίου συνέβαλε στην ανάπτυξη της περιοχής αλλά και στη δημιουργία πολλών προβλημάτων, βλέπετε κάθε νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ενωθεί οικιστικά η Αρτέμιδα ή οποιαδήποτε άλλη περιοχή με το αεροδρόμιο, λόγω του ότι πολύ σωστά, οι γύρω από το αεροδρόμιο περιοχές έχουν δεσμευτεί και δεν επιτρέπεται η οικοδόμηση, παρά μόνο αθλητικών εγκαταστάσεων, εξαιρουμένων των εκτάσεων που κατέχει (άραγε πώς?) το ίδιο το αεροδρόμιο, όπου σύμφωνα με το μακροπρόθεσμο επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπεται η κατασκευή αποθηκών και επιχειρηματικού πάρκου στη βόρεια πλευρά προς τον δρόμο Σπάτων Αρτέμιδας και θεματικό πάρκο στο λόφο Ζαγάνι, τα οποία λόγω της κρίσης έχουν αναβληθεί επ' αόριστον.
Οι περιοχές που γειτνιάζουν με το αεροδρόμιο (Σπάτα, Αρτέμιδα) είναι αλήθεια ότι με το αεροδρόμιο έγιναν πιο ελκυστικές στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του, στη συνέχεια όμως οι τιμές κατρακύλησαν, ίσως λόγω του θορύβου και της μόλυνσης, (υπάρχει σχετική μελέτη γιατρού της Αρτέμιδας για μόλυνση του εδάφους, την οποία δεν είμαι σε θέση να αξιολογήσω), σήμερα οι αξίες στις εν λόγω περιοχές, βοηθούσης και της γενικότερης κρίσης, έχουν πέσει στο 1/4 της αξίας τους (σωστό κατ' εμέ), αν τελικά βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος.
Συνεπώς η λειτουργία του αεροδρομίου έφερε ανάπτυξη, σε καμία περίπτωση όμως "δεν βγάλαμε τα λεφτά μας" για τον απλούστατο λόγο ότι οι περιοχές αυτές και ειδικότερα αυτή της Αρτέμιδας απέχουν πολύ από το να είναι αναβαθμισμένες περιοχές, (όπως αναφέρει και ο alex96, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να επιβαρυνόμαστε με ένα ακόμα πρόβλημα το για το οποίο η λύση είναι ήδη θεσμοθετημένη), η Αρτέμιδα παραμένει μέχρι και σήμερα μια πολύ υποβαθμισμένη περιοχή και μια απλή επίσκεψη (πέραν του παραλιακού μετώπου), θα σας πείσει για του λόγου το αληθές.
Οι αναφορές στο συγκεκριμένο forum , δεν αποσκοπούν στην αναζήτηση λύσης, αλλά απλά στην ευρύτερη γνωστοποίηση του προβλήματος . Όπως ανέφερα και στην χθεσινή παρέμβαση μου , έχουν γίνει αναφορές στην ΥΠΑ και στο ΔΑΑ, ακόμα πριν ένα ή δύο χρόνια η υπόθεση οδηγήθηκε στα δικαστήρια, η έκβαση της δίκης ήταν βέβαια αναμενόμενη, το ΔΑΑ αθωώθηκε, λόγω του ότι το δικαστήριο δεν είχε τις απαιτούμενες τεχνικές γνώσεις για να κρίνει, (εδώ υπάρχει προφανώς ελλιπής προετοιμασία των εναγόντων).
Τέλος είναι ουτοπικό και τουλάχιστον ανόητο να υπάρξει τώρα ή στο μέλλον κάποια κίνηση για την απομάκρυνση του αεροδρομίου από την περιοχή. Η επένδυση για την κατασκευή και λειτουργία του είναι τόσο μεγάλη και δαπανηρή, που χρειάζονται δεκάδες έτη για την απόσβεσή της. Κανείς στην περιοχή μας δε διανοείται να ζητήσει κάτι τέτοιο, δεν είμαστε ούτε αιθεροβάμονες ούτε παρανοϊκοί. Αυτό που ζητάμε είναι το αυτονόητο, ο σεβασμός στις διαδικασίες και στους κανονισμούς, τίποτα περισσότερο.
Νομίζω ότι δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω και σας υπόσχομαι ότι δεν θα επανέλθω με ενδεχόμενη νέα παρέμβαση.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
 
Re: Αλλαγή πορείας αεροπλάνων και νυχτερινές πτήσεις

Vasichrist κατ'αρχην να σου διευκρινισω (επειδη τα γραφεις αναποδα, οχι τιποτε αλλο) οτι ο δυτικος ειναι ο 03L/21R και ο ανατολικος ο 03R/21L (αυτος που η περναει και πανω απο την Λουτσα).
Τωρα, ο,τι αναχωρισεις γινονται απο τον ανατολικο την ωρα εφαρμογης του noise abatement ειναι ειτε πτησεις sanitary (δεν νομιζω να χωραει αμφισβητηση εδω) ειτε - σπανιοτερα- πτησεις που ζητουν τον ανατολικο λογω performance (ειναι λιιιγο πιο μακρυς). Τι να του πει ο πυργος, λοιπον, "δε με νοιαζει το performance σου, τωρα η Λουτσα κοιμαται;" Επισης, η ELAL (σχεδον) παντα απο-προσγειωνεται απο τον ανατολικο λογω της γνωστης τρομοϋστεριας που τους διακατεχει.
Τωρα, για τις διαδικασιες J, δεν ξερω να σου πω γιατι δεν δινονται τοσο. Ισως να εχει βγει εκτος καποιο ραδιοβοηθημα (εκτος αεροδρομιου) στις οποιες να ειναι απαραιτητο.
Επισης, μην ξεχνας οτι καθε Τριτη βραδυ ο δυτικος κλεινει για προγραμματισμενη συντηρηση, οποτε αναγκαστικα ολη η κινηση παει απο τον ανατολικο (την Τεταρτη γινεται το αναποδο). Σε συνδυασμο με την αυξημενη κινηση λογω καλοκαιριου, λογικο ειναι να υπαρχει η οποια οχληση. Δεν νομιζω ομως οτι ειναι μεγαλυτερη οχληση απο τους καγκουρες με τις τρυπιες εξατμισεις και απο τους βλαχογυφτους με τη μουσικη στη διαπασων στις 3 το πρωι.
Το οτι καποιος κατοικος εχει βρει το τηλεφωνο του Πυργου Ελεγχου και τωρα η καθε θειτσα μετα το μπανακι πριν κοιμηθει παιρνει τηλεφωνο τους ελεγκτες και απειλει ακομα και "να τους παει στον διοικητη/υπουργο/πρωθυπουργο/ΠΤΔ/Θεό κλπ" πως το κρινεις; "Τραγικο" ειναι understatement, πιστευω θα συμφωνησεις.
Τελος, ναι, ειστε υπερβολικοι. Να πω οτι ζουσαμε στην εποχη των 707 και των Caravelle και των Tupolev (αααααχχχ..... ) που εσπαγαν τζαμια, να πω, ενταξει. Αλλα οχι και "τραγικη οχληση" τα ερμπασακια που περνανε πανω απο κατοικημενη περιοχη στα 2-3 χιλιαδες ποδια (τοσο ειναι. Οποιος πιστευει το αντιθετο, απλα δεν εχει καμμια επαφη με την τριτη διασταση).

ΥΓ: για να σας προλαβω. Μη μου πει κανεις το κλασσικο "καλα, ελα και προσπαθησε να κοιμηθεις ενα βραδυ στη Λουτσα και τα λεμε". Μια χαρα κοιμαμαι. 8)
 
Re: Αλλαγή πορείας αεροπλάνων και νυχτερινές πτήσεις

Σαν κάτοικος Γλυφάδας πάνω από 30 χρόνια συμφωνώ με τον seven4seven στο τελευταίο του σχόλιο. Σαφώς και δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση θορύβου των δύο αεροδρομίων και κάποιοι είστε όντως υπερβολικοί. Συμφωνώ ότι από την ησυχία μερικών παραθεριστικών περιοχών ενταχθήκατε στις περιοχές πλησίον διεθνούς αεροδρομίου αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας.

Όταν παίρνετε την Αττική οδό για τις μετακινήσεις σας μια χαρά τη χρησιμοποιείτε και φτάνετε με ασφάλεια και γρήγορα στον προορισμό σας. Και δε νομίζω να μετάνοιωσε κανείς σας για την κατασκευή της. Κι αυτή αποτέλεσμα του αεροδρομίου είναι. Όσο για τον παραλληλισμό της Κηφισίας
Φαντάζομαι ότι στη Λ.Κηφισίας κατοίκησες εν γνώσει της ηχορρύπανσής της εν αντιθέσει με εμάς
ακόμα και αυτή η Κηφισίας δεν ήταν το ίδιο πριν 30 χρόνια, ούτε και άλλες μεγάλες οδοί που υπήρχαν ή κατασκευάστηκαν εκ των υστέρων. Δυστυχώς ή ευτυχώς ακολουθούμε την πρόοδο μιας πόλης με όλα τα θετικά και τα αρνητικά της. Και τα αρνητικά δεν είναι πάντα διαχειρισιμα ή δυνατόν να λυθούν.

Επιπλέον το
οι περιοχές της Ραφήνας,Αρτέμιδας, Ν.μάκρης κλπ. ήταν πάντα παραθεριστικές περιοχές, δηλαδή με κόσμο περισσότερο το καλοκαίρι.Πώς λοιπόν να μην λαμβάνονται όλα υπόψη;
δεν θέλω να το σχολιάσω περεταίρω. Δηλαδή για να φτιαχτεί το αεροδρόμιο ή όχι σε μια περιοχή, έπρεπε να ληφθεί υπ όψιν να μην ενοχληθούν τα μπανια του λαού;
Αν θέλετε τη γνώμη μου, θα το συνηθίσετε. Όπως συνήθισαν και οι κάτοικοι των Νοτίων Προαστίων το θόρυβο επί Ελληνικού (που ήταν 10 φορές μεγαλύτερος). Όπως συνήθισαν το θόρυβο της πόλης οι κάτοικοι στην Κηφισίας, τη Συγγρού, τη Βουλιαγμένης, την Κυψέλη, το Παγκράτι, το Κέντρο κλπ. Απλά μαθαίνεις να ζεις με αυτό. Και επιμένω ότι ο συγκεκριμένος θόρυβος είναι πολύ περιορισμένος.

υ.γ. Το θέμα μεταφέρθηκε στο ήδη υπάρχον παλαιότερο topic περί διαμαρτυριών για θόρυβο από τους κατοίκους.
 
Μετά απο ένα σύντομο γκουγκλάρισμα, κ αγνοώντας το συνολικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας, βρήκα αυτή την αρκετά λεπτομερή για να είναι φανταστική αναφορά σχετικά με το πως βρέθηκε το αεροδρόμιο στα Σπάτα και απο πότε ήταν "δεσμευμένη" η έκταση. Κοινό μυστικό δηλαδή, τουλάχιστον στους περισσότερους κατοίκους των Μεσογείων που είχαν τα χωράφια τους ήδη απο τοτε "δεσμευμένα".

http://pluton22.blogspot.gr/2012/08/blog-post_8.html

(Κλείνοντας την παρενθεση, στον Παράδεισο ήρθα να μείνω εν γνώσει του θορύβου κ των δραστηριοτήτων της περιοχής, αντισταθμίζοντας όλα τα άλλα οφέλη. Και μιλάμε για μια γειτονιά η οποία πριν 15 χρόνια ήταν στην κυριολεξία αγνώριστη και σχεδόν ακόμα άχτιστη, γιατι ούτε Αττική Οδός υπήρχε, ουτε Mall, ουτε Golden Hall, ουτε Avenue, ουτε ολα τα βωβοκτήρια, και η Κηφισίας είχε ακομα φανάρια. Ενα Village ήταν, κ αυτό μόνο του..)

Αν το αεροδρόμιο όπως αναφέρεται αρθρο θα είχε τελικα 4 διαδρομους, θα ήταν παράλληλοι με τους σημερινούς ή ίσως σε διάταξη "Χ" ή "+"; Επίσης το αεροδρόμιο είναι "προσανατολισμένο" χονδρικα στο "Βαρκιζα-Ραφήνα" απο τότε κιόλας; Γνωρίζει κανείς;
 
YCNZ":2q9a0cq3 said:
1. Από πότε ήταν "δεσμευμένη" η έκταση.
2.Επίσης το αεροδρόμιο είναι "προσανατολισμένο" χονδρικα στο "Βαρκιζα-Ραφήνα" απο τότε κιόλας; Γνωρίζει κανείς;
1.Μία μεγάλη απαλλοτρίωση έγινε το 1977 επί πρωθυπουργίας Καραμανλή δηλαδή 14.000 στρέμματα καλλιεργήσιμης γής.Είχε γραφτεί ότι ήταν ελαιώνες, άκουσα όμως από επιβάτη ότι ήταν αμπελώνες.Σημασία έχει ότι η μεταφορά τού αεροδρομίου στά Σπάτα ήταν μία καραμέλα πού τήν πιπιλάγανε από το 1957.(Έχω ένα τεύχος τών "Εικόνων" μέ δισέλιδο ρεπορτάζ.)
2.Είναι θέμα επικρατούντων ανέμων: 03/21 .Και ο παλιός λοξός διάδρομος στο Ελληνικό με κατεύθυνση από τήν παραλιακή (03) πρός το Continent (21) τον ίδιο προσανατολισμό είχε. Απλά, μεσολαβεί ο Υμηττός. Αυτόν τον διάδρομο μελετούσαν να επεκτείνουν μέσα στη θάλασσα σε πρώτη φάση.Θα το είχαμε φτιάξει μόνοι μας σύντομα και φτηνά αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...
 
Re: Αλλαγή πορείας αεροπλάνων και νυχτερινές πτήσεις

Island":3s8y9fzs said:
Προς spy1: Θα μπορούσες σε παρακαλώ, όπως μας παρέθεσες τις χρήσεις των διαδρόμων με βάση το καταστατικό, να μας παραθέσεις και τις επίσημες προβλεπόμενες πορείες των αεροπλάνων κατά την απο/προσγείωση (με αναγραφή και της κλίσης, μοίρες κλπ.) ή να με παραπέμψεις σε ένα link όπου αναγράφονται αυτές επίσημα από την ΥΠΑ; Εγώ την πορεία αυτή πάνω από όλα τα Μεσόγεια πρώτη φορά την βλέπω. Το να υποβαθμίζουμε όσο γίνεται περισσότερο μια ήδη υποβαθμισμένη Αττική, ενώ θα μπορούσαν να λειτουργούν όλα ισόρροπα προς όφελος και των επιβατών και των κατοίκων, δεν ξέρω αν έχει νόημα.Εμείς συμβιβαστήκαμε (σχετικά πάντα) με το αεροδρόμιο από όταν ξεκίνησε η λειτουργία του. Αλλά τον τελευταίο καιρό, τα πράγματα έγιναν ανυπόφορα.Οσο κι αν αυξημένη να ήταν η κίνηση, δεν έπαιξε αυτό τόσο ρόλο, όσο η αλλαγή της πορείας προς στεριά αντί προς θάλασσα, όπως γινόταν μέχρι τώρα. Νομίζω ότι θα πρέπει να λαμβάνονται όλα υπόψη και να μη λειτουργούμε ασύδοτα και στα άκρα.
Δεν ξέρω ποιοι επωφελήθηκαν οικονομικά, εγώ πάντως όχι.
Όλες τις πληροφορίες θα τις βρείς στο Ελλληνικό AIP, κάνοντας δωρεάν λογαριασμό εδώ http://www.hcaa.gr/
Περαιτέρω αν έχει πρόσβαση σε επίσημους χάρτες Jeppessen, θα το βρεις στο Χάρτη 10-1P στο τμήμα General 1.2.2. Runway Usage

Σχετικά με το ποιος επωφελείται ... ο κάθε Έλληνας φορολογούμενος πολίτης, που για κάθε ευρώ που μπαίνει από κάποια πηγή εσόδων ανακουφίζει την δική του τσέπη.
 
Γνωρίζει κάποιος να εξηγήσει ποια πορεία ακολουθούν κανονικά τα αεροπλάνα που εκτελούν τη διαδρομή ATH-SKG? Σήμερα λόγου χάρη η Α3 510 απογειώθηκε στις 16.27 από τον 03L (λόγω της προβλεπόμενης διαδικασίας μείωσης θορύβου), έφτασε πάνω από τη Σκύρο και μετά έστριψε αριστερά ώστε να ξεκινήσει και η ευθυγράμμιση. Η πορεία μοιάζει λίγο με ημικύκλιο.Αν χιλιομετρικά η διαδρομή είναι 300 χλμ, έτσι το αεροπλάνο έφτασε τουλάχιστον τα 400.
Άλλες πάλι φορές ωστόσο αυτό που γίνεται είναι ένα με δύο λεπτά μετά την απογείωση να γίνει μια ελαφριά στροφή αριστερά και να ακολουθήσουν τα αεροσκάφη μία ευθεία πορεία προς το "Μακεδονία". Ποιος είναι ο παράγοντας που καθορίζει τι είδους πορεία θα ακολουθηθεί; Έχει να κάνει με διαδικασία μείωσης θορύβου ή με επικρατούντες ανέμους; Γιατί σαφώς στη δεύτερη περίπτωση ο χρόνος πτήσης είναι σαφώς μικρότερος και η πορεία πιο "λογική"
 
Εξαρτάται από την κίνηση που υπάρχει στο ύψος που θα πετάξει το αεροπλάνο. Η συνήθης διαδρομή είναι:
NEVRA Z507 OSMOS για επίπεδο πτήσης μέχρι το 240.
Η αναχώρηση από τον 03R είναι συνήθως η NEVRA1T αλλά αν δεν υπάρχει κίνηση μπορεί μετά τα 6.000 πόδια να δώσει κάποιο direct.
 
Top