Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
δείτε μία παλιότερη ανάρτιση μου,πριν 10 μέρες περιπου
viewtopic.php?f=7&t=6292

το νέο είναι ότι προχωρίσαμε σε καταγγελία στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (Υπουργείο Ανάπτυξης),στις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ και έδωσα την υπόθεση σε δικηγόρο.Το ΚΕΠΚΑ(ινστιτούτο καταναλωτών)θέλει να είσαι μέλος(με χρήμα) για να το προχωρίσει.
α! ΘΑ μπει και στην εφημερίδα ''μακεδονία'' που θα κάνει έρευνα και θα ρωτήσει και την εταιρία!
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ
 
Γεια σας!
Βρισκομαι στην Νεα Υορκη αυτη την περιοδο και ειχα προγραμματισει να επιστρεψω αθηνα αυριο. Η εταιρεια με την οποια ηρθα και θα επεστρεφα ειναι η British Airways. Kαποια στιγμη κατα την διαρκεια της παραμονης μου εδω σκευτηκα να εφευγα στις 10/6 αντι για τις 20/6 που ειχα προγραμματισει.Πηρα τηλεφωνο στα κεντρικα γραγεια αλλα δεν μπορουσαν να μου δωσουν μια τιμη για το κοστος αλλαγης εισητηριου. Μου ειπαν οτι θα επρεπε να τους καλεσω παλι σε 48 ωρες. Εν τω μεταξυ αποφασισα να μην αλλαξω το εισητηριο μου και να επιστρεψω συμφωνα με τον αρχικο μου προγραμματισμου δλδ στις 21/6. Εκπληκτος ομως σημερα διαπιστωσα οτι η British εχει ακυρωσει το εισητηριο μου για Αθηνα καθως οπως μου ειπαν επρεπε να τους ειχα ενημερωσει οτι δεν θα εκανα τελικα την αλλαγη!! Μου ακυρωσαν δηλαδη το εισητηριο χωρις καμια ενημερωση και το εμαθα σημερα που τους καλεσα για να κανω flight booking confirmation... Ειλικρινα δεν θυμαμαι να μου ειπαν οτι θα ακυρωνοταν το εισητιριο μου αν δεν τους επερνα τηλ να τους ενημερωσω για το αν θα αλλαζα το εισητηριο ή οχι...Τελικα θα πρεπει να πληρωσω καποια διαφορα (300ευρω) για να ταξιδεψω αυριο.
Θα ηθελα να μου πειτε αν ειναι λογικο να μου ακυρωνουν την πτηση χωρις καμια ειδοποιηση και αν μπορω να βρω το δικιο μου (αν κρινετε οτι εχω δικιο)μεσω της ΥΠΑ.
Οπως και να'χει πιστευω οτι ειναι παραλογο να μου ακυρωνουν την πτηση χωρις καμια ειδοποιηση (π.χ. email)
Περιμενω με αγωνια την αποψη σας για την περιπτωση μου οποια και αν ειναι αυτη. Ειτε εχω αδικο ειτε δικιο θα ηθελα να το ξερω!
Σας ευχαριστω πολυ!!
 
Η ΥΠΑ έχει αρμοδιότητα να επιβάλλει, μετά από γραπτή καταγγελία του επιβάτη (βαρύτατα) πρόστιμα μόνο για τον κανονισμό 261, δηλαδή για περιπτώσεις παράνομης άρνησης επιβίβασης, ακύρωσης πτήσης και καθυστέρησης. Στη δική σου περίπτωση κάτι τέτοιο δεν ισχύει, δυστυχώς θα πρέπει να κινηθείς αστικά κατά της εταιρίας, πιθανά και με δικηγόρο.
 
Σχετικά με το σκηνικό που αναφέρω στην 5η σελίδα, το πιστεύετε ή όχι, ακόμα δεν έχω λάβει ευρώ από την Ολυμπιακή. :thx:
 
cacofonix":3klsf8i6 said:
Σχετικά με το σκηνικό που αναφέρω στην 5η σελίδα, το πιστεύετε ή όχι, ακόμα δεν έχω λάβει ευρώ από την Ολυμπιακή. :thx:

Υπάρχουν 2 (παράλληλοι, ο ένας δεν αποκλείει τον άλλο) τρόποι να κινηθείς: α) Η γραπτή καταγγελία στην ΥΠΑ (στο αεροδρόμιο αναχώρησης ή άφιξης) - αν και έχει περάσει αρκετός καιρός τώρα πια β) Μόνος σου ή με δικηγόρο να στραφείς κατά της εταιρίας και να ζητήσεις τα 250 ευρώ (αν και στην περίπτωσή σου εφόσον η πτήση είναι πάνω από 1600χλμ, τα 250 γίνονται 400) συν τα service fees που εντελώς παράνομα σου χρέωσαν. Αυτά για αρχή, ακθώς στη θεωρία θα μπορούσες να ζητήσεις και άλλα, όπως π.χ. έξοδα για διατροφή, ηθικές βλάβες κλπ.

Αν δε θες να μπλέξεις από τώρα με δικηγόρους, κάντους μια συστημένη επιστολή όπου θα αναφέριες αναλυτικά τις απαιτήσεις σου, και όπου πολύ ξεκάθαρα θα τους δηλώνεις ότι αν δεν ικανοποιηθείς άμεσα θα πρσοφύγεις και με καταγγελίες, αλλά και ότι θα κινηθείς δικαστικά - μπορεί και να πιάσει!
 
H air one ακύρωσε την πτήση και αρνήθηκε να αλλάξει το εισιτηήριο . Ενώ έχει περάσει 1,5 μήνες δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα και δεν μου έχουν απαντήσει σε επιστολή που τους έστειλα. Ετσι αναγκάστηκα να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. (Σύμφωνα με τον ταξιδιωτικό πράκτορα η air one σταμάτησε την λειτουργία της και υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα. Για να πώ την αλήθεια δεν τον πιστεύω)
 
d1969":db7c11lu said:
H air one ακύρωσε την πτήση και αρνήθηκε να αλλάξει το εισιτηήριο . Ενώ έχει περάσει 1,5 μήνες δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα και δεν μου έχουν απαντήσει σε επιστολή που τους έστειλα. Ετσι αναγκάστηκα να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. (Σύμφωνα με τον ταξιδιωτικό πράκτορα η air one σταμάτησε την λειτουργία της και υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα. Για να πώ την αλήθεια δεν τον πιστεύω)

Επικοινησε τηλεφωνικα με τα Air-One στην Αθηνα κι αν δεν βρεις ακρη επικοινησε καλυτερα με τα γραφεια της Alitalia στην Αθηνα. Επειδη ειναι πλεον συνεργατες δεν θελουν να δυσφημιζεται η εταιρεια.
Εγω παιδευομουν απο τον Ιουλιο του 2008 με απειρα e-mail και Fax (τοσο στα γραφεια της Air-One στην Αθηνα οσο και στα κεντρικα της Ιταλιας) για να ζητησω πισω τους φορους αεροδρομιου απο 4 εισητηρια (one way MXP-ATH 29/7/08) που τα ειχα ακυρωση λογω μη πραγματοποιης του συγκεκριμενου ταξιδιου και δεν ειχα παρει καμια απαντηση απο Ιταλια. Απο την Aθηνα μου απαντησαν 2 φορες με mail οτι προωθησαν το θεμα στα κεντρικα στην Ιταλια και νομιζαν οτι το θεμα ειχε διευθετηθει, αλλα περασα ενας χρονος και τιποτα!!!

Σε μια τελευταια προσπαθεια που εκανα πριν ενα μηνα με mail στην Αθηνα με πηρε τηλεφωνο ο νεος διευθυντης της Air-One (στην Αθηνα ευγενεστατος!!!) και με παρεπεμψε στον υπευθυνο (για θεματα Air-One) της Alitalia στην Αθηνα οπου τελικα με εξυπηρετησε ευγενεστατα!!!)
Μαλιστα ειχε περασει πανω απο ενας χρονος απο την εκδοση των εισητηριων και παρολα αυτα με εξυπηρετησαν!
Προσφατα ειδα και το πιστωτικο ποσο επιστροφης στην καρτα μου!
 
Και σε εμένα τα ίδια μου είπαν ότι προώθησαν το θέμα στην Ιταλία. Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε ότι στην Ελλάδα δεν χειρίζονται τα παράπονα της air one αλλά τα στέλνουν στην Ιταλία. Θα περιμένω λίγο ακόμα γιατί τους έχει στείλει επιστολή ο συνήγορος του καταναλωτή και πιστεύω ότι θα απαντήσουν. Συνολικά πρέπει να μου επιστρέψουν 1200 € (5 tickets)
 
Εστειλα email στην ΓΓΚ καθώς και η ΥΠΑ με έχει γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνη. :rant:
 
d1969":1vxp5frm said:
Και σε εμένα τα ίδια μου είπαν ότι προώθησαν το θέμα στην Ιταλία. Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε ότι στην Ελλάδα δεν χειρίζονται τα παράπονα της air one αλλά τα στέλνουν στην Ιταλία. Θα περιμένω λίγο ακόμα γιατί τους έχει στείλει επιστολή ο συνήγορος του καταναλωτή και πιστεύω ότι θα απαντήσουν. Συνολικά πρέπει να μου επιστρέψουν 1200 € (5 tickets)

Τι γίνεται με την air - one και την alitalia. Από τον Ιουνιο έχω στείλει fax και email και δεν λαμβάνω απάντηση. Στο τηλεφωνο σου λένε ότι όλα είναι καλά αλλά και δεν επιστρέφουν τα χρήματα αλλά και δεν απαντούν συγκεκριμένα όλο αερολογίες. Αίσχος.
 
Top