Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Eξασφάλιση επιστροφής επιβατών απο πτωχευμένες αεροπορικές

Τους πήρε λίγο καιρό αλλά απ' ότι φαίνεται δρομολογείται το θέμα...

Με ψήφισμά της, η ΕΕ καλεί την κομισιόν να θεσπίσει νέα οδηγία για την ασφαλή και ανέξοδη επιστροφή επιβατών σε περίπτωση πτώχευσης μίας αεροπορικής...

Προτείνονται δύο λύσεις... Η μία δημιουργίας κοινού αποθεματικού ταμείου και η άλλη της επιμέρους ασφάλισης κάθε αεροπορικής ξεχωριστά...

:arrow: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_25/11/2009_309964
 
Re: Eξασφάλιση επιστροφής επιβατών απο πτωχευμένες αεροπορικές

Ε ναι μετα απο τα κανονια τοσων εταιριων κατι επρεπε να γινει...
Μπορεις να ξεχασεις τι εγινε το προηγουμενο καλοκαιρι με το ξαφνικο κλεισιμο της XL, η τωρα προσφατα με την SkyEurope...?
 
Nα ρωτήσω λίγο!! Αν πετάξω με Α3 Κω-Αθηνα και στη συνέχεια Πόρτο μέσω Λισσαβόνας με TAP αλλά έχω δύο διαφορετικά εισήτηρια(που αυτό σημαίνει πως θα ξανακάνω τσεκ-ιν) σε περίπτωση καθυστέρησης της Α3 ή της ΤΑP αντίστοιχα στην επιστροφή και χάσω κάποια πτήση θα με προοθήσουν σε άλλη πτήση? Η Απλώς επειδή είναι δυο διαφορετικές εταιρείες χάνω το εισητήριο?
 
manos_p":8p6x7ihg said:
...αλλά έχω δύο διαφορετικά εισήτηρια...
Καμία εταιρεία δε φέρει ευθύνη για την απώλεια κάποιας πτήσης σου λόγω καθυστέρησης ή ακύρωσης δικής της πτήσης σε περίπτωση που δεν έχεις ενιαίο εισιτήριο.
Δεν παίζει ρόλο το γεγονός ότι είναι διαφορετικές εταιρείες, αλλά το ότι είναι διαφορετικά εισιτήρια.
 
Αν χάσω από καθυστέρηση κάποια πτήση της ίδιας εταιρείας τότε θα με προοθήσουν με την πρώτη πτήση που φεύγει για τον προορισμό μου?
 
Ενα ενδιαφέρον blog που έχει αναλυτικά τους κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών.
Ας το βάλουμε bookmark για μελλοντική χρήση.

http://antilogos-gr.blogspot.com/2009/1 ... st_18.html
 
Μια ερώτηση και από εμένα.
Αν έχεις κλείσει δύο διαδοχικές πτήσεις με την ίδια εταιρεία (π.χ. Κρήτη-Αθήνα-Λονδίνο) και η πρώτη ακυρωθεί λόγω καιρού, οπότε δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις τη δεύτερη πτήση γιατί δεν κατάφερες να πας στο ενδιάμεσο αεροδρόμιο, σε ποιες περιπτώσεις ΔΕΝ δικαιούσαι αποζημίωση για το σύνολο του ναύλου; Υπάρχει τέτοια περίπτωση;
 
Αν έχεις κάνει ξεχωριστές κρατήσεις με ξεχωριστά εισιτήρια, τότε η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη και δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί σου γιατί έκανες χωριστές κρατήσεις.

Αν το εσωτερικό σκέλος αποτελεί τμήμα διεθνούς αερομεταφοράς (ένα εισιτήριο για όλες τις πτήσεις), τότε δικαιούσαι φροντίδας (reaccomodation σε άλλη πτήση χωρίς χρέωση, γεύμα κλπ) από τον αερομεταφορέα, αλλά ΟΧΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ. Η αποζημίωση προβλέπεται μόνο στις περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης με ευθύνη του αερομεταφορέα. Οι καιρικές συνθήκες δεν εμπίπτουν στην ευθύνη αερομεταφορέα αλλά στην ανωτέρα βία.
 
Μάλιστα.
Δεν ξέρω λεπτομέρειες, γιατί το εισιτήριο δεν ήταν δικό μου. Αναρωτιέμαι, όμως, αν πληρώνουν ποτέ οι εταιρείες τίποτα ή μόνο να τα παίρνουν ξέρουν. Πάντα υπάρχει η εξαίρεση της εξαίρεσης και τόσα μα τόοοοσα παραθυράκια...
Βέβαια, δεν μιλάω για αποζημίωση, αλλά για επιστροφή του ναύλου. Σε πλήρωσα για μία υπηρεσία, την οποία δεν μου προσέφερες.. Χωρίς να φταίω εγώ που δεν μου την προσέφερες. Όπως δεν μπορούσες να προβλέψεις εσύ τον καιρό, έτσι δεν μπορούσα κι εγώ.
 
Σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης, λόγω καιρού, τι γίνεται γι'αυτήν την πτήση -αν δεν μπορείς να πάρεις την επόμενη; Ούτε τότε σου επιστρέφουν χρήματα; Μόνο τους φόρους του αεροδρομίου πάλι;
Η ανωτέρα βία, δηλαδή, είναι πάντα προς όφελος της εταιρίας;
 
Top