aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.249
- Likes
- 2.567
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Η υπηρεσία προσεφέρθη, οι δικοί σου δεν την πρόλαβαν, επειδή η προηγούμενη πτήση τους ματαιώθηκε και τα εισιτήρια δεν ήταν "IN CONJUNCTION". Αν κάνατε κράτηση όλων των πτήσεων σε μία κράτηση δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Επίσης, το τμήμα κρατήσεων ή ένα ταξιδιωτικό γραφείο, θα μπορούσε εκ των προτέρων να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία. Λάβε επίσης υπ' όψιν ότι κάνατε δύο κρατήσεις και πληρώσατε δύο φορές το διαδικτυακό service fee, ενώ πληρώνοντας την κράτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, θα πληρώνατε μία φορά το τηλεφωνικό service fee και θα είχε επιμεληθεί της κράτησης ένας ειδικός, που θα σας είχε ενημερώσει σχετικά και θα σας κόστιζε το ίδιο. Τώρα βέβαια μάλλον είναι αργά. Μπορείς να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες για τη σχετική νομοθεσία από το τηλέφωνο 00 800 6 7 8 9 10 11.