Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

  • Thread starter Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλά αυτό είναι τεράστια συζήτηση,και δεν είναι και τόσο εντός θέματος.Δυστυχώς το Ελληνικό αργά ή γρήγορα θα έπρεπε να κλείσει,δεν το ήθελε ο κόσμος και τα συμφέροντα εκεί κάτω.Απλώς ο Δ.Α.Α κατέστη ιδιαίτερα ακριβός,όπως τα πάντα στην Ελλάδα.
 
Στην Αθήνα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε 2ο αεροδρόμιο,να μην είναι ακριβό όπως το Ελ.Βενιζέλος και να έρχονται πολύ περισσότερα charter ακόμα και να έχει περισσότερες προγραμματισμένες πτήσεις σε σχέση με το Ελ.Βενιζέλος.Εάν γίνει 2ο αεροδρόμιο στην Αθήνα ο τουρισμός θα τριπλασιασθεί.Εγώ προτείνω να γίνει το αεροδρόμιο Τατοίου το 2ο αεροδρόμιο της Αθήνας γιατί υπάρχει ο σταθμός τρένου της Δεκέλειας, μόνο να είχε περισσότερα δρομολόγια το τρένο,όχι όπως σήμερα που έχει κάθε 1 ώρα για Αθήνα από Δεκέλεια.
 
Περιμένετε λίγο μην βιάζεστε. Θα ενεργοποιηθεί ξανά το Ελληνικό (μέρος του διαδρόμου) για πτήσεις VIP, General Aviation, Helicopters και Ambulance.
Θα θεωρείτε ιδιωτικό αεροδρόμιο και θα λειτουργήσει μέσα στα πλαίσια του συνόλου των υποδομών της περιοχής, μετά την ανάθεση. Υπογειοποίηση της παραλιακής και τούνελ στον Υμηττό.
 
Στην Αθηνα πρεπει να γινει ενα αεροδρομιο καλο για την γενικη αεροπορια ωστε να ερχονται ολα τα αεροπλανακια απο την ευρωπη και να αφηνουν λεφτα .Αυτες τις εποχες οι γενικη αεροπορια αφηνει λεφτα στον χωρο της πολιτικης αεροποριας τα υπολοιπα τα επιδοτουμε να καθονται οπως για παραδειγμα τα dash που πηγενουν ερχονται αδεια.
 
Βασικά, δεν τα επιδοτούμε για να πηγαινοέρχονται άδεια ή γεμάτα, τα επιδοτούμε κυρίως για να πηγαινοέρχονται. Άντε βγάλε άκρη, με χουβαρντάδες μπλέξαμε που δίνουν φράγκα για να "πηγενουν ερχονται αδεια"(sic)...
 
CHRISTOS55":gsvvq3nw said:
Περιμένετε λίγο μην βιάζεστε. Θα ενεργοποιηθεί ξανά το Ελληνικό (μέρος του διαδρόμου) για πτήσεις VIP, General Aviation, Helicopters και Ambulance.
Θα θεωρείτε ιδιωτικό αεροδρόμιο και θα λειτουργήσει μέσα στα πλαίσια του συνόλου των υποδομών της περιοχής, μετά την ανάθεση. Υπογειοποίηση της παραλιακής και τούνελ στον Υμηττό.
Μην παίζεις με τον πόνο μας.Αυτές τις πληροφορίες από πού τις έχεις,θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος,γιατί εγώ άκουσα ότι θέλουν να ανασκάψουν τούς διαδρόμους (έτσι νομίζουν,δεν ξέρουν τι υπάρχει κάτω από τήν επιφάνεια τών σκυροδεμάτων).Όσο για τήν υπογειοποίηση τής παραλιακής,δεν είναι ανώφελα ακριβό;Το τούνελ κάτω από τον Υμηττό είναι παλιά πρόταση,γύρω στα 1968, μέρος τού "μεγαλεπήβολου σχεδίου Δοξιάδη",πού ήθελε μεν το αεροδρόμιο στα Σπάτα αλλά με ταχεία πρόσβαση από το κέντρο.
Αυτό πού θα αναγκαστούν σίγουρα να κάνουν αν προχωρήσουν σε "ήπια",έστω, δόμηση,είναι να κατασκευάσουν κεκλιμένες ράμπες πού θα συνδέουν το υπερυψωμένο επίπεδο τού αεροδρομίου από τήν πλευρά τής θάλασσας με τίς αποκάτω γειτονιές για να μπορεί να συγκοινωνεί το νέο έργο,κι όχι μισές δουλειές...
 
Τελικά το Ελληνικό αγοράστηκε τι έγινε με αυτό το θέμα ;;
 
Θα βόλευε πιστεύετε ένα αεροδρόμιο, ώστε ν' αυξηθούν τα δρομολόγια των low cost εταιριών; Το Ελευθέριος Βενιζέλος έχει πολύ υψηλά και αποτρεπτικά τέλη γι' αυτές τις εταιρίες και επομένως στερούν πολύ μεγαλύτερο τουρισμό που αξίζει η πρωτεύουσα. Ειδικά η Ryanair έχει πει ότι δεν μπορεί να προσθέσει επιπλέον δρομολόγια, λόγω των τελών του.
 
Αδύνατον. Διότι όταν χτίστηκε εκείνο το ηλίθιο Μπενιζελ υπεγράφη συμφωνία ότι δεν θα προσγειωθεί οποιαδήποτε πτήση οικονομικού συμφέροντος με προορισμό την Αθήνα σε αεροδρόμιο με απόσταση λιγότερο των 100 χιλ. αν θυμάμαι καλά. Για τη κρίση δεν κατηγορώ τους Γερμανούς αλλά στη προκειμένη περίπτωση μας πη**ξαν κανονικά. Ας με διορθώσει όμως κάποιος αν κάνω λάθος.
 
Αυτό με την Ryanair δεν είναι επιχείρημα. Η Ryanair το κάνει σε όλες τις χώρες. Ζητάει τα πάντα. Χαμηλά τέλη, adverstisment κλπ και μετα απηλεί οτι θα φύγει.
 
Top