Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
Φορτώθηκαν στο timetable (
τουλάχιστον στο amadeus).
Στο εξωτερικό δίκτυο:
Highlights:

Φαίνεται πως δεν επανέρχονται τα ATH-LJU, ATH-PMI, ATH-OSL, ATH-RIX

Νέες προσθήκες τα ATH-HAJ, ATH-EDI, ATH-KWI, ATH-SXB

Οι Α3540|1 για DUS και A3510|1 για STR θα ξεκινάνε από SKG. Αντίστοιχα ενισχύεται το ATH-DUS με 6 weekly και προστίθεται το ATH-STR με 3 weekly

Επίσης φαίνεται πως δε λειτούργησε το περιφερειακό δίκτυο προς παραδοσιακούς προορισμούς και έτσι δεν υπάρχουν προς το παρόν πτήσεις στα HER-AMS, CPH, LGW, MXP, FCO, VIE, VCE, PRG καθώς και στα RHO-AMS, MXP, VCE, LYS.

Από SKG πέραν των κλασσικών DUS, STR, MUC, FRA, LCA έχουμε όλα τα περυσινά για HAJ, CDG, TLV, LED, DME

Για πρώτη φορά φαίνεται πως προωθείται πιο οργανωμένα και ένα δεύτερο κύμα ευρωπαικών αναχωρήσεων περί τις 13.00-13.30 (το πρώτο είναι το γνωστό πρωινό περί τις 08.30-09.00) που φαντάζομαι εξυπηρετεί καλύτερα τις συνδέσεις προς ανατολάς που αναχωρούν βράδυ.
Από Αθήνα θα έχομε (οι συχνότητες αφορούν το "βαθύ" καλοκαίρι, συγχωρήστε τυχόν λάθη):
Στους "μεγάλους παίχτες" προς δυσμάς

AMS (1/D 320)

BCN (10/W 320/321)

TXL (1/D 320)

BRU (2/D 320)

CPH (6/W 320)

DUS (6/W 320)

FRA (1/D 321)

GVA (1/D 320)

LCA (38/W 321/320)

LHR (3/D 321)

MAD (10/W 321/320)

MXP (2/D 321)

DME (9/W 320)

MUC (1/D 320)

CDG (3/D 321/320)

PRG (6/W 320)

FCO (2/D 321)

VIE (1/D 320)

WAW (1/D 320)

ZRH (1/D 320)
Στα thin routes ή/και εποχικά προς δυσμάς:

BRI (2/W DH4)

BOD (3/W 320)

BUD (4/W 320)

CTA (5/W DH4/320)

DUB (3/W 320)

HAM (3/W 320)

HAJ (2/W 320)

EDI (2/W 320)

HEL (2/W 320)

KRK (2/W 320)

LIL (1/W 320)

LIS (4/W 321/320)

LUX (2/W 320)

LYS (3/W 320)

MLA (4/W 320/DH4)

MAN (4/W 320)

MRS (5/W 320)

NTE (3/W 320)

NAP (3/W 320)

NCE (4/W 320)

LED (3/W 320)

SXB (1/W 320)

STR (3/W 320)

ARN (4/W 320)

TLL (1/W 320)

TLS (3/W 320)

VCE (5/W 320)
Στο βαλκάνιο δίκτυο:

BEG (4/W DH4)

OTP (10/W 320)

DBV (4/W DH4/320)

IST (3/D 320/DH4)

ADB (4/W DH4)

SOF (8/W DH4/320)

SPU (3/W DH4)

TIA (9/W DH4/320)
Στο δίκτυο προς ανατολάς:

ALY (5/W DH4)

AMM (6/W 320)

BEY (11/W 320)

CAI (10/W 320)

IEV (3/W 320)

JED (3/W 320)

KWI (2/W 320)

RUH (5/W 320)

TBS (5/W 320)

THR (1/D 320)

TLV (2/D 320/321)

EVN (6/W 320)
Στο εσωτερικό δίκτυο:

Φαίνονται πτήσεις για JSH, MLO, JNX (με τα αγαπημένα ATR). Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει πως απο-χαρακτηρίζονται από άγονες ή αποτελεί μοχλό πίεσης (γιατί αντίστοιχα δεν υπάρχουν πτήσεις στα άλλα "προσωρινά" άγονα SKG-SKU, SKG-CFU, RHO-SMI-JKH-MJT-LXS, RHO-KGS-JKL-LRS-JTY).

Μιας και πήραμε τα ATR και δεν έχουμε που να τα βάλουμε ξεκινά (ξανά) το ATH-KLX με 12 πτήσεις την εβδομάδα και ATR. Εκτός αυτών τα ATR θα δρομολογηθούν σε: JSI, JIK, SKU, KIT.

Το flight planning φαίνεται πως είχε κέφια και "προκειμένου" να βγει το RHO-KZS έχει δρομολογήσει το καλοκαίρι το δρομολόγιο ATH-LRS με σχεδόν 3/daily με DH1 το οποίο θα έχει βάσει τη Λέρο(!) και κάποιες μέρες συνεχίζει για Ρόδο, εκτελεί RHO-KZS, κοιμάται εκεί, και μετά επανέρχεται το πρωί στη Λέρο. Την άνοιξη βέβαια δε φαίνεται κάτι τέτοιο (το ATH-LRS φαίνεται με AT4)

Ένα DH4 θα συνεχίσει να έχει βάση SKG και θα εκτελεί τα SKG-KLX, SKG-SMI, SKG-JKH, SKG-KGS, SKG-JTR, SKG-PAS

Από Αθήνα τα αναμενόμενα, με την έκπληξη να αποτελεί η δρομολόγηση DH4 σε 1 από τις 6 πτήσεις της Ρόδου.