OA702
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 324
- Likes
- 95
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- WWW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- ASDA
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
To (τ)ζουμί όλο είναι απ' το 6:12 έως 7:01 με ιδιαίτερη έμφαση στο 6:40 και μετά. Τρία τα προαπαιτούμενα με βάση τα λεγόμενα του αντιπροέδρου, άντε το 1ο σιγά σιγά θα το έχουν, για το 2ο και το 3ο όμως δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε -και καλύτερα ο ίδιος ο Κος Ε. Βασιλάκης- ότι μιλάμε για επιστημονική φαντασία.
Δεν γνωρίζω αν βγαίνουν ή όχι τα νούμερα μιάς και είναι πολλές οι παράμετροι, σίγουρα όμως το ρίσκο είναι ανεβασμένο ενώ πάντα καραδοκεί το opportunity cost. Θα ρίξω πχ 200 εκ. στα long haul για να έχω χ προσδοκόμενα κέρδη, αν τα ρίξω στα short medium τι κέρδη υπολογίζω να έχω; 2χ; χ; χ/2;
Η Α3 πλησιάζει όλο και περισσότερο στο κρίσιμο σταυροδρόμι, μέχρι τώρα κατάφεραν αρκετά σε χαλεπούς καιρούς και με ιδίες δυνάμεις. Το θέμα είναι στα απ' εδώ και πέρα, θα είναι σαφώς καλύτερα να βρούν -κι όχι να περιμένουν να τους βρουν- συμπαίκτη, δυνατό συμπαίκτη...
To (τ)ζουμί όλο είναι απ' το 6:12 έως 7:01 με ιδιαίτερη έμφαση στο 6:40 και μετά. Τρία τα προαπαιτούμενα με βάση τα λεγόμενα του αντιπροέδρου, άντε το 1ο σιγά σιγά θα το έχουν, για το 2ο και το 3ο όμως δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε -και καλύτερα ο ίδιος ο Κος Ε. Βασιλάκης- ότι μιλάμε για επιστημονική φαντασία.
Δεν γνωρίζω αν βγαίνουν ή όχι τα νούμερα μιάς και είναι πολλές οι παράμετροι, σίγουρα όμως το ρίσκο είναι ανεβασμένο ενώ πάντα καραδοκεί το opportunity cost. Θα ρίξω πχ 200 εκ. στα long haul για να έχω χ προσδοκόμενα κέρδη, αν τα ρίξω στα short medium τι κέρδη υπολογίζω να έχω; 2χ; χ; χ/2;
Η Α3 πλησιάζει όλο και περισσότερο στο κρίσιμο σταυροδρόμι, μέχρι τώρα κατάφεραν αρκετά σε χαλεπούς καιρούς και με ιδίες δυνάμεις. Το θέμα είναι στα απ' εδώ και πέρα, θα είναι σαφώς καλύτερα να βρούν -κι όχι να περιμένουν να τους βρουν- συμπαίκτη, δυνατό συμπαίκτη...