Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

To (τ)ζουμί όλο είναι απ' το 6:12 έως 7:01 με ιδιαίτερη έμφαση στο 6:40 και μετά. Τρία τα προαπαιτούμενα με βάση τα λεγόμενα του αντιπροέδρου, άντε το 1ο σιγά σιγά θα το έχουν, για το 2ο και το 3ο όμως δυστυχώς όλοι γνωρίζουμε -και καλύτερα ο ίδιος ο Κος Ε. Βασιλάκης- ότι μιλάμε για επιστημονική φαντασία.

Δεν γνωρίζω αν βγαίνουν ή όχι τα νούμερα μιάς και είναι πολλές οι παράμετροι, σίγουρα όμως το ρίσκο είναι ανεβασμένο ενώ πάντα καραδοκεί το opportunity cost. Θα ρίξω πχ 200 εκ. στα long haul για να έχω χ προσδοκόμενα κέρδη, αν τα ρίξω στα short medium τι κέρδη υπολογίζω να έχω; 2χ; χ; χ/2;

Η Α3 πλησιάζει όλο και περισσότερο στο κρίσιμο σταυροδρόμι, μέχρι τώρα κατάφεραν αρκετά σε χαλεπούς καιρούς και με ιδίες δυνάμεις. Το θέμα είναι στα απ' εδώ και πέρα, θα είναι σαφώς καλύτερα να βρούν -κι όχι να περιμένουν να τους βρουν- συμπαίκτη, δυνατό συμπαίκτη...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Γενικά συμφωνώ με τα σχόλια του OA702, και μάλιστα είμαι ακόμα περισσότερο επιφυλακτικός για το εγχείρημα. Εκτός από τα γνωστά να προσθέσω και δυο ακόμα εκτιμήσεις μου.

1. Ο παράγων "ομογένεια Β. Αμερικής" σήμερα είναι πολύ διαφοροποιημένος ως πελατεία σε σχέση με τις δεκαετίες 1960-1970, Δεν βλέπω γιατί ένας ομογενής, μάλλον 2ης/3ης γενιάς πλέον, θα προτιμήσει Αιγαίου αν νομίζει ότι βολεύεται καλύτερα με Delta (*).

2. Οι χώροι στο αεροδρόμιο Αθηνών είναι οριακοί για πτήσεις long haul στην περίοδο αιχμής, πιθανώς θα πρέπει να γίνει ριζική αναβάθμιση και ενεργοποίηση του satellite terminal και να μεταφερθούν εκεί όλες οι πτήσεις προς ΗΠΑ.

(*) Ειδικά σήμερα αν είχε διαλέξει Delta θα καταριώταν την ώρα και την στιγμή, αλλά αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. :rant:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Παιδιά ερώτηση, δεν έχω το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων της Α3, αλλά χαζεύοντας που και που το flightradar24.com βλέπω κάθε μέρα πτήση της Α3 από Αθήνα για Ερεβάν. Τόση πληρότητα έχει το συγκεκριμένο δρομολόγιο;
Επίσης προ ημερών, σχεδόν την ίδια στιγμή, πέταγαν 4 αεροπλάνα (από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο) και είχαν όλα προορισμό το Ερεβάν.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

OA702":2dqgewhm said:
Γνωρίζει κανείς πότε θα ανέβουν τα χειμερινά νταϊρέκτ της SKG; Γιατί έως τώρα μόνο μέσω ΑΤΗ δίνει RHO & HER...

Έχουν φορτωθεί πλέον και τα ex-SKG domestic. Να σημειωθεί πως η Θεσσαλονίκη αυτό το χειμώνα λειτουργεί με περιορισμένη χωρητικότητα (σύνολο 8 κινήσεις / ώρα) λόγω των εργασιών στο διάδρομο (εξ ου ίσως και η καθυστέρηση).

Ενδιαφέρον έχει πως τα προηγούμενα SKG-JKH, SKG-SMI που είχα αναφέρει πλέον εκτελούνται από SKG μαζί με το SKG-MJT (εκτελείται επίσης 4 φορές τη βδομάδα από SKG με DH4). Που σημαίνει πως προαλείφονται να βασίσουν DH4 στη SKG :?: :roll: (ελέω και άλλων αγόνων, π.χ. SKG-CFU, SKG-KLX, γιατί π.χ. στο SKG-CHQ με τον ανταγωνισμό της FR δε νομίζω να το τολμήσουν)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

ΓΙα τα υπολοιπα αγονα θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε σε ποιον θα κατοχυρωθουν και αν θα παραμεινουν αγονα ή θα βγουν απο την κατηγορία αυτή,όπως Σαμος,Χίος για τα οποία θα σφάζονται πια 3 εταιρείες..Το Θεσσαλονικη-Χανια δεν το παλεύει με ενα Ντασάκι απεναντι στη FR..Eάν το κάνει θα χάσει κι αλλο κοινό..Αλλά εάν σταθμευσουν Q-400 στη Θεσ/νικη θα είναι και για πτήσεις στα Βαλκάνια, σύμφωνα με τη σκεψη των Βασιλάκηδων για επεκταση στις γύρω χώρες..Για την ταμπακιέρα ουδείς λόγος..(επέκταση στην Ευρώπη).. :( Εξακολουθώ να πιστευω ότι η Α3 θα χρειαζόταν ένα sub-fleet regional jets (Ε-190/CRJ-900/CS100) όπως οι LX,OS,LH,KLM,AF,AZ etc ώστε να μπορέσει και να ανοιξει νέους προορισμους από Θεσ/νικη και να καλύπτει τα thin routes στο δίκτυό της, αλλά και να αντιμετωπίζει το χειμώνα δρομολόγια τα οποια τωρα παρουσιάζουν χαμηλές πληροτητες και βγαινουν ζημιογονα με Α320/321, ειδικα από τη στιγμή που έχει να αντιμετωπίσει U2, FR..Οκ, τα κοστη ειναι υψηλότερα με τα 100-120 θέσια τζετάκια, αλλά κι οι άλλες εταιρείες που εχουν ενσωματώσει στο στόλος τους τα regional jets για τις προαναφερθείσες περιπτώσεις, δεν είναι και ασχετοι στον αεροπορικό χώρο..methinks.. :roll:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τι είναι πιό οικονομικό; Αντί να έχεις grounded 10-15 Αirbus τον χειμώνα -και κάποιο προσωπικό πλεονάζον και κάθε σεζόν να ψάχνεις εποχικούς- τα πετάς year round μέχρι εκεί που σε παίρνει ή να στήσεις καινούριο στόλο, να έχεις επιπλέον τεράστια έξοδα και να πρέπει να βγείς να πουλήσεις πάμφτηνα; Να ήταν καλύτερες οι εποχές ίσως να το τολμούσαν. Όμως με τους θεοπάλαβους πολιτικούς εντός κι εκτός Ελλάδας που μπλέξαμε θέλει κι άλλο μέγεθος η Α3 για τέτοιες κινήσεις ή καλό, πορτοφολάτο, συνεταίρο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Εκτός από τα τουριστικά / εποχιακά δρομολόγια, έχω την εντύπωση ότι η πολιτική της Α3 είναι μάλλον να αυξήσει το δίκτυό της από Αθήνα και να γεμίσει τα αεροπλάνα από κει με πελάτες από ολόκληρη την Ελλάδα (και Κύπρο). Και ιδιαίτερα το χειμώνα μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή να διατηρήσει καθημερινές πτήσεις εκεί, αντί να βάλει κάποια 1-2 weekly από Θεσσαλονίκη κλπ. – που συχνά δεν σε βολεύει η μέρα/ ώρα και αναγκαστικά πετάς ξανά μέσω ATH, MUC, FRA, VIE κλπ. Προσωπικά θα προτιμούσα δεύτερη πτήση την ημέρα για Φρανκφούρτη, όπως εκείνη στις 5 το πρωί που είχε εποχιακά πριν από 2 χρόνια (και σου επέτρεψε γύρο στις 9-10 να είσαι σχεδόν παντού στην Ευρώπη).

Αν και ιδιαίτερα για τα Βαλκάνια, ίσως θα μπορούσε να ανοίξει κάποια καινούργια δρομολόγια, έστω με τα Dash. Βουκουρέστι τις τελευταίες φορές που έκανα αυτό το δρομολόγια πήγα μέσω ATH ή ακόμα μέσω VIE (δεν με βόλευαν οι ώρες της Tarom), Σόφια δεν έχουμε καθόλου…
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Έτσι ακριβώς είναι, καιρό τώρα ο Ευτύχης Βασιλάκης τονίζει και ξανατονίζει τον κόμβο της Αθήνας και το πόσο απαραίτητο είναι για τη βιωσιμότητά του μια μεγάλη Α3 εκεί. Νομίζω μετά, το φόκους είναι στο Ηράκλειο και μετά ... το γκόλφ στο Ηράκλειο...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για την Α3 μια χαρα είναι τα 320 + ντασακια. Δεν χρειάζεται καποια αλλαγή στον τύπο.
Μην συγκρίνεις τα μεγέθη και τις αγορές των υπόλοιπων εταιρειών.
Η πολιτική της Α3 απο ότι έχουμε δει είναι βάση στην Αθήνα και άνοιγμα προορισμών απο εκεί, το οποίο είναι και λογικό. Εκεί είναι η βάση, εκεί είναι το μέλλον. Οσο και να θέλουμε να δούμε και σε εμάς κάτι παραπάνω αυτό δε γίνετε.
Και που έχουμε μια μίνι βάση, (τύπου) παλι καλά να λες. Απο εκεί και πέρα έχουν και τις σεζον βάσεις σε Ηράκλειο Ρόδο κτλ κτλ .... για ότι κάτσει απο seasonal schedule flights, ανάλογα πάντα και με τις συμφωνίες με πράκτορες (κακά τα ψέματα, για τις βάσεις εκεί γίνονται λόγω των συμφωνιών με tour operators)
Εν ολίγοις, αυτά είναι φίλτατε σποτεράκι, Θεσ/νίκη μην περιμένεις πολλά, προς το παρόν τουλάχιστον. Το βάρος πέφτει στην Αθήνα και στα νησιά ότι κάτσει απο συμφωνιες.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μιας και τέλειωσε το καλοκαίρι, όχι όμως και η τουριστική περίοδος, γνωρίζει κανείς να μας πει, πως έχουν πάει μέχρι στιγμής οι καινούργιοι προορισμοί; μια πρώτη εικόνα πάντα
 
Top