Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Τελικά όλα τα τοπικς καταλήγουν σε "Παναθηναικός /Ολυμπιακός "

Χωρίς μεγάλες αναλύσεις, σκέψεις και διατριβές με επιχειρήματα και πληροφορίες αλλά και ανώφελες αντιπαραθέσεις , πολύ απλά η τοποθέτηση george_a επιβεβαιώνει την πραγματικότητα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Computerize, δεν μιλάμε για θέμα ενστίκτου. Μιλάμε για το πώς αξιολογούμε αυτά που βλέπουμε. Δεν είμαι νομίζω ο μόνος που νομίζω ότι η Α3 κάνει κινήσεις που δεν συμβαδίζουν με την όλη εικόνα της. (αλλοπρόσαλλες κινήσεις από μία εταιρεία που έχει κάποια επιχειρηματική σοβαρότητα).

Για να καταλάβω αυτά που λές. Η Α3 είναι χλιδάτο μαγαζί, που μόνο με το βάρος του ονόματός της θα σκορπίσει ΕΖ-ΒΑ-ΟΑ και όλοι θα κάνουν ουρές και θα πουλάνε ότι έχουν και δεν έχουν για ένα εισητήριο, όσο και να έχει ? Γιατί ναί μεν το προιόν Α3 είναι καλύτερο από της ΕΖ αλλά όχι και τόσο ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει μία από της μεγαλύτερες εταιρέιες στην Ευρώπη. Και πάλι όμως ομφαλοσκοπούμε, γιατί μιλάμε για Έλληνες επιβάτες. Αν βάλουμε και τους ξένους στον λογαριασμό .....who on earth is Aegean Airlines ? (προτείνω τηλεοπτική διαφήμιση με Άγγλο οδηγό στην Λιοσίων!)

Αν υπάρχουν τόσοι πιά πεινασμένοι πελάτες που θα πηγαίνανε και στο μάπα μαγαζί......γιατί δεν άνοιξε ούτε ένα μαγαζί 9 χρόνια τώρα (ξαναρωτάω).

H απάντηση στο τελευταίο σου ερώτημα βρίσκεται 6 σελίδες πιό πίσω, σελίδα 13.

viewtopic.php?f=14&t=4957&st=0&sk=t&sd=a&start=180
τρίτο πόστ από πάνω.

Αλλά υπάρχει και εδώ viewtopic.php?f=10&t=2753&st=0&sk=t&sd=a&start=135
σελιδα 10 , 9ο πόστ


Και εδώ (και μάλιστα σηζητήσεις που μετείχες ενεργά και εσύ).
Σελίδα 3/13ο πόστ
viewtopic.php?f=21&t=3150&st=0&sk=t&sd=a&start=30


Πολλές φορές φοβάμει ότι επαναλαμβάνομαι. Αλλά μάλλον δεν επαναλαμβάνομαι αρκετά :deadthread:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Οσοι υποστηριζουν οτι δεν υπαρχουν στοιχεια για το οτι το δρομολογιο της Α3 στο Λονδινο δεν παει καλα , μπορει να εχουν δικιο, αλλα τουλαχιστον για να ειμαστε σωστες και οι 2 πλευρες θα πρεπει να περιμενουμε ολοι να περασει ενα σεβαστο χρονικο διαστημα και κυριως να φτασουμε στην χαμηλη περιοδο , παρατηρωντας και τις ενδεχομενες αλλαγες που θα γινουν. Προς το παρον ολοι μας εχουμε αδικο διοτι ναι μεν δεν εχουμε ακομα κατι χειροπιαστο, αλλα και δεν μπορουμε να προδικασουμε οτι παει καλα με δειγμα μολις 3! πτησεις, οπου ετυχε να εχει 90% πληροτητα.
Η Α3 οντως εχει φαει πολυ πολεμο απο την ΥΠΑ,αλλα απο την αλλη εχει ειδικα φετος απαξιωθει παρα πολυ η ΟΑ με αποτελεσμα η τιμολογιακη αλλα και οργανωτικη της πολιτικη να ειναι ανεξελεγκτη.Η κυρια ευθυνη ειναι στην κυβερνηση που τουλαχιστον δεν διατηρησε την αξιοπρεπη λειτουργια των ΟΑ.
Παντως οι υψηλες τιμες σε ενα νεο προοριοσμο ειναι λαθος , και οσοι ακομα και με ιδιες τιμες δεν προτιμουν τους υπολοιπους 3 μαλλον ειναι κοροιδα...Ηδη καποιο μελος ειπε οτι θα προτιμησει ΟΑ αντι Α3 λογω τιμης ,αλλα και αεροδρομιου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί διότι όλοι οι συνομιλούντες παραθέτουμε στοιχεία και ενημέρωση έχοντας στο μυαλό μας ανούσια πάντα κυρίως ( ΟΑ & Α3 )
Ας αφήσουμε τα πράγματα ως έχουν κι όλα θα φανούν στη πορεία, διότι μιλάμε πάντα με άνισους όρους συγκρίνοντας στην τρέχουσα συγκυρία εταιρίες που λειτουργούν θεσμικά με όρους αγοράς και όρους αθέμιτου ανταγωνισμού!!

Κι εγώ για 30 χρόνια προτιμούσα την ΟΑ για προορισμούς που με εξυπηρετούσαν και ήξερα ότι τα αεροπλάνα της είχαν κατα το πλείστον αγορασθεί καινούργια από την ΟΑ με log book άψογο ,τελευταία όμως προτιμώ εταιρίες με κριτήρια επιλογής πρώτον αξιοπιστίας , ασφάλειας ακόμα και με επιλογή τύπου αεροπλάνου, παρά με κριτήριο μόνο τιμής αφού η αγορά έχει γεμίσει από χίλιες δυό εταιρίες αμφιβόλου προέλευσης με δήθεν χαμηλούς ναύλους κλπ.

Η ΕΖΥ γιατί κρατάει το Λονδίνο με σχετικά υψηλό ναύλο και προτιμάται ?? παρόλο που μπαίνεις τσουβάλι και βγαίνεις δυο φορές τσουβάλι, διότι το επιβατικό κοινό πλέον ξέρει να επιλέξει, προτιμώντας ένα καινούργιο Αir Bus 319 και σχετικά χαμηλότερη τιμή με τον ανταγωνισμό, επίσης γιατί την ΒΑ ??διότι γνωρίζει ότι όλες οι μπουρούχες 767 ήταν από καινούργιες στα χέρια μιας αξιόπιστης ΒΑ.
Γιατί να επιλέξω την ΟΑ κι ας έχει χαμηλή τιμή και προορισμό το Χήθροου ,αλλά δεν ξέρω με ποια καρούτα θα πρετάξω?? Το ίδιο ισχύει και με την Α3, επιλέγω πλέον πτήσεις με 320/21!!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Πάντως, καταμεσής του Αυγούστου τα 321 αποσύρονται από το STN (αναλαμβάνουν τα 320).

Το 321 που εκτελούσε το Λονδίνο, μετακινείται στο δρομολόγιο της LCA.
Α3 900|903, 0545-0730-0820-1000
Α3 904|905, 1410-1550-1640-1820
Α3 906|907, 1930-2110-2200-2345
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Στην περίοδο Αυγούστου Σεπτεμβρίου λόγω των φοιτητών έχει μεγάλη κίνηση το δρομολόγιο αυτό (10000 σχεδόν επιπρόσθετοι επιβάτες χονδρικά μετακινούνται). Αν το λονδίνο δεν είχε και 100% εκείνη την περίοδο, η Λάρνακα σίγουρα θα έχει!
Οι "κυπριακές" αρκετές φορές μας έφεραν με έκτακτες πτήσεις και χρησιμοποιώντας το Α330 το οποίο ήταν γεμάτο,
Το θέμα είναι, μετά τις αρχές Σεπτεμβρίου το διατηρεί ή το επαναφέρει στο Λονδίνο. Για τα βρετανικά πανεπιστήμια η αντίστοιχη κίνηση φοιτητών είναι μέσα Σεπτεμβρίου νομίζω.

PS! Πριν κανένα μήνα ενημέρωσε η ΑΕΕ με mail οτι άλλαξε η πρωινή πτήση μου για Λάρνακα από 0600 σε 0545, τελικά μάλλον ο λόγος είναι ότι άλλαξας το αφος από 320 σε 321!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Xθες που γύρισα απο Λάρνακα με την 905 αντί για 320 μας έστειλαν 734,το ΒΤΝ, το οποίο μάλιστα προσγειώθηκε όταν εμείς περιμέναμε για επιβίβαση :P
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μια και το τόπικ είναι νέα δρομολόγια,έχει κανείς ιδέα αν η Αιγαίου, θα εγκαινιάσει νέα δρομολόγια τη χειμερινή περίοδο είτε από Αθήνα είτε από Θεσ/νικη, ή θα περιμένει την εαρινή σεζόν 2009?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Για οσους δεν το γνωριζουν η Α3 εχει ηδη βγαλει τα νεα χειμερινα δρομολογια για το 2008/9, με αρκετες αλλαγες , αλλα και ομοιοτητες.
Ας αρχισουμε με τους νεους εσωτερικους και εξωτερικους προορισμους που προσεθεσε το καλοκαιρι.
Η Κεφαλονια κοβεται τουλαχιστον για το χειμωνα τελειως . Μαλλον δεν πηγαν καλα τα πραγματα , και μαλλον οι ανθρωποι εκει στο Ιονιο ταξιδευουν με αεροπλανο μονο στην Κερκυρα...
Η Λημνος πεφτει απο 7 σε 4 εβομαδιαιες με AR1.
Το Λονδινο θα μεινει οπως ηταν , αλλα με 320
Τα Τιρανα γινονται 6 εβδομαδιαιως με AR1.

Στους παλαιοτερους ελληνικους προορισμους οι αλλαγες σε πτησεις και τυπους αεροσκαφων ειναι:
Η Αλεξανδρουπολη θα εχει 2 πτησεις την ημερα με 320 και οι 2.
Η Θεσσαλονικη απο 10 ανεβαινει στις 12 εκ των οποιων 3 με 321,4 με 320, 2 με 734 και 3 με AR1. Αυξανεται και παλι η παρουσια των Avro στη Θεσσαλονικη απο 1 σε 3.
Η Κερκυρα ακριβως οπως και η Αλεξανδρουπολη 2 φορες την ημερα με 320.
Η Μυτιληνη παραμενει με 3 καθημερινες, αλλα η μια με 734, και μαλιστα η δευτερη .
Η Σαμος πεφτει απο 14 εβδομαδιαιες σε 11, δηλαδη 3 μερες της εβδομαδας θα πεταει μονο μια φορα με AR1.
Η Ροδος 4 καθημερινες 3 με 320 και μια με 734. Σημαντικη ανοδος θεσεων στη Ροδο.
Το Ηρακλειο με 7 καθημερινες ολες! με 320!
Τα Χανια 4 εκ των οποιων η 1 με 320 και η αλλες 3 με AR1.
Οι υπολοιποι εσωτερικοι προορισμοι μενουν πανω κατω στα ιδια με την περσινη χειμερινη περιοδο.

Σε οτι εχει να κανει με το εξωτερικο απο την Αθηνα οι αλλαγες ειναι:
734 εναντι 320 για τη Στουτγκαρδη μεσω της Θεσσαλονικης.
4 καθημερινες για Μιλανο και το χειμωνα με διατηρηση των πτησεων και απο την ΑΡ η οποια στη μια απο τις 2 που θα κανει θα πεταει με τα νεα CR9.
Η λαρνακα θα εχει 3 καθημερινες με 321!
Οι υπολοιποι θα ειναι στα ιδια με περσι περιπου.

Απο τη Θεσσαλονικη 1 AR1 καθε μερα θα πεταει σε ενα απο τα 3 νησια:
2 φορες την εβδομαδα για Μυτιληνη(Δευτερα και τεταρτη).
2 φορες την εβδομαδα για Χανια (Παρασκευη και Κυριακη) και
3 φορες για Ροδο (Τριτη ,Πεμπτη και Σαββατο).
Βλεπουμε μειωση της Μυτιληνης απο 3 περσι σε 2 και αλλαγη στη Ροδο ως προς τον τυπο ( Απο 734 σε AR1) με 3 φετος εναντι 2 περσι.
Κως, Μυκονος, Σαντορινη κοβονται και για αυτο το χειμωνα.

Ως προς το εξωτερικο:
Η Φρανκφουρτη θα αναχωρει πρωι αντι μεσημερι με 320.
και η ΑΡ θα συνεχισει να πεταει καθε μερα για Μιλανο με το CR9.

Οι υπολοιποι μενουν ιδιοι.
Αυτα ειναι τα νεα χειμερινα στους υπαρχοντες προορισμους. Τι εχετε να πειτε;
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μοναδικό σχόλιο από μέρους μου είναι το "κρίμα" που η Κεφαλλονιά δεν τράβηξε & θα πρέπει να κοπεί. Είναι λυπηρό να μην πηγαίνουν καλά νέα ή και παλιά δρομολόγια, ιδίως προς νησιωτικούς προορισμούς. Προφανώς οι καιροί (ελέω καυσίμων) είναι δύσκολοι για πειραματισμούς.

Να υποθέσω ωστόσο πως αν ο σχεδιασμός, η παραλαβή νέων αεροσκαφών & οι συζητήσεις για νέους προορισμούς το επιτρέψουν, πιθανότατα έως τον Οκτώβρη να δούμε κάτι επιπλέον να προστίθεται;
 
Top