Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Η απάντηση μου:
1) Το Λονδίνο δεν αποτελεί και την καλύτερη επιλογή, τη στιγμή που η ζήτηση καλύπτεται επαρκώς.
2) Το μάρκετινγκ δεν φαίνεται καθόλου. Αν υπήρχε , κάπου θα βλέπαμε στο Λονδίνο έστω και μια διαφήμιση.Έστω μία μικρή.
3)Η Πολωνία και οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης αποτελούν πολύ καλές αγορές.

1. Από ποιά στοιχεία προκύπτει αυτό;
2. Να υποθέσω ότι πήγες στο Λονδίνο και δεν είδες. Και να μην είδες όμως δεν λέει κάτι. Α) όντως μπορεί να μην έγινε Β) και να έγινε μπορεί να μην είσαι το κοινό στο οποίο απευθύνεται, άρα καλώς δεν την είδες (οι media planners έκαναν καλή δουλειά)
3. Ποιος το λέει αυτό; Πώς προκύπτει; Υπάρχουν αριθμητικά στοιχεία για εισερχόμενο / εξερχόμενο τουρισμό από και προς την Πολωνία ή τις υπόλοιπες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης (πλην Ρωσίας); Και αν ναι, που;

Αυτό είναι και το σημείο αντίθεσης μου: Το να βγώ και να γράψω ότι "Στην Αυστραλία υπάρχει μεγάλη Ελληνική Κοινότητα, ας αγοράσει η Aegean 2 long-haul αεροσκάφη να κάνει πτήσεις" είναι η έκφραση μιας σκέψης βασισμένης σε εξαιρετικά απλοποιημένη λογική. Οι άνθρωποι που είναι εκεί και κάποιος τους πληρώνει για να κάνουν προγραμματισμό για νέους προορισμούς είναι πιθανό ότι: α) έψαξαν, β) έχουν εμπειρία, γ) ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε εμείς.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρήζουν κριτικής. Το αντίθετο.

Αν η συζήτηση είχε ξεκινήσει με στοιχεία τύπου: "Η xxxxx ανακοίνωσε καθημερινή πτήση για xxxx, την έκανε 5/εβδομάδα γιατί η πληρότητα ήταν χαμηλή σε ποσοστό χχ%" πίστεψε με, θα την διάβαζα με ενδιαφέρον.

Είναι άλλο πράγμα να εκφράζεις άποψη επί πραγματικών στοιχείων που έχεις, έστω και αν δεν έχεις απόλυτη γνώση της αγοράς που κινήται η εκάστοτε εταιρεία και να κρατάς και μια καβάτζα για αυτά που γράφεις / λες, και είναι άλλο πράγμα να βγαίνεις σε ένα φόρουμ και να ποστάρεις την άποψη σου βασισμένος σε εξαιρετικά απλοποιημένες λογικές τύπου "η Πολωνία έχει 40εκ κατοίκους, να ανοίξουμε πτήσεις εκεί" ή "Η Τσεχία εξυπηρετείτε μόνο από τη CSA ε, ας ανοίξουμε και εμείς". Και η Κίνα πάει καλά, αλλά η China άνοιξε την γραμμή 2 φορές την εβδομάδα, μέσω Dubai. Γιατί; Μήπως ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε εμείς;

Και όπως πολύ σωστά λες, ναι, είσαι ελεύθερος να ποστάρεις τη γνώμη σου σε οποιοδήποτε φόρουμ. Δικαίωμα δικό μου είναι να απαντώ όταν βλέπω να γράφονται πράγματα που δεν φαίνεται να στηρίζονται πουθενά αλλού παρά μόνο στη φαντασία ή στις επιθυμίες του συντάκτη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Για να μιλάμε με στοιχεία...

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4/7 Α3601 STN-ATH
ΚΥΡΙΑΚΗ 6/7 A3604 ATH-STN

και η δύο πτήσεις είχαν πληρότητα πάνω από 90%

πηγή: η φίλη μου

Eπίσης, η Α3 πουλάει κανονικότατα εισιτήρια και για τις δύο πτήσεις της και στο χειμερινό πρόγραμμα...

Μπορείτε κύριoι nsap, 6circles και λοιποί να μας αποκαλύψετε από που πληροφορηθήκατε πρώτον ότι το Λονδίνο δεν πηγαίνει καλά και δεύτερον ότι σκοπεύει να κόψει την δεύτερη πτήση?
Καλόπιστα σας ρωτάω και περιμένω μια απάντηση...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Εγώ βασίστηκα σε αυτούς που λένε πως δεν πάει καλά το δρομολόγιο.Δεν μπορούσα να μην τους πιστέψω απο τη στιγμή που κάποιοι εδώ μέσα λένε πως μερικές πτήσεις πάνε με 18 επιβάτες. Επίσης στο airlinequality.com αναφέρει κάποιος πώς το αεροπλάνο που πετούσε ήταν μισογεμάτο. Επιπλέον μην ξεχνάτε πως είναι καλοκαίρι και είναι αυξημένη η ζήτηση. Και η Delta φτάνει 90% πληρότητες τον Αύγουστο για Ατλάντα , αλλά το δρομολόγιο δεν το κρατάει και τον χειμώνα.
Θα μου πείτε άλλο Λονδίνο και άλλο Ατλάντα.
Mrk έγραψες πως αν αγόραζε long-haul αεροσκάφη η Αιγαίου , θα ήταν καλό να άνοιγε δρομολόγιο για Αυστραλία όπου υπάρχουν πολλοί Έλληνες.Δεν διαφωνώ αλλά επανέρχεσαι σε αυτό που λέω ότι η Αγαίου ( όπως και η Ολυμπιακή) βασίζεται στην ομογένεια.
Τέλος δεν είπα ποτέ πως η Αιγαίου θα κόψει την δεύτερη πτήση και COMPUTERISE που σε εκτιμώ, δεν μπορεί δύο πτήσεις να είναι ενδεικτικό του τι συμβαίνει σε ένα δρομολόγιο.

Σαν υποστηρικτής της Αιγαίου , εύχομαι να φτάσει όσο πιο ψηλά μπορεί.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Βρισκομαστε σε μεταβατικη περιοδο παντου. Τα καυσιμα εχουν παρει την ανηφορα,οι συγκοινωνιες στην ελλαδα ειναι τραγικες, και ακομα καποιοι βρισκονται στην εποχη των 7 Ηπειρων και των 5 Θαλασσων...
Δε βλεπεται που σε ολη την Ευρωπη τα Regional δρομολογια εχουν παρει τα πανω τους;
Τι να την κανουμε την Αυστραλια οταν η αναπτυξη βρισκεται διπλα στην πορτα μας.
Το Λονδινο δεν παει καλα , οπως και τα Τιρανα. Αν ετυχε σε μια μερα να υπηρχε ικανοποιητικη πληροτητα αυτο δε σημαινει οτι ετσι ειναι παντα.
Κοιοταξτε η μικρες εταιριες στην Ευρωπη χωρις Αυστραλιες ποσο λειτουργικες ειναι.
Χωρες οπως η Πολωνια,η Τσεχια κλπ αυτη τη στιγμη καλως για αυτους κακως για εμας εχουν πιο προηγμενες αεροπορικες αγορες απο τη χωρα μας, αν κι εκει τα πραγματα θα ηταν δυσκολα με τοσο ανταγωνισμο που επικρατει.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":1ita39j0 said:
Το Λονδινο δεν παει καλα , οπως και τα Τιρανα.
Που το βλέπεις αυτό;;; Έχεις στοιχεία ή έτσι σου ήρθε;

Παιδιά αν έχει κάποιος ΣΤΟΙΧΕΙΑ ότι τα παραπάνω δρομολόγια δεν πάνε καλά ας τα γράψει. Όποιος όμως δεν έχει (που είναι το 99% αυτών που γράφουν εδώ σε αυτό το θέμα) ας αφήσει το πληκτρολόγιό του να ξεκουραστεί. Ας μην γράφει ο καθένας ότι του κατέβει. Έχω βαρεθεί να διαβάζω τις εξυπνάδες του καθενός. Όλοι manager αεροποριών εταιριών γίνατε! Έλεος ...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δικιο εχεις.Θα δειξει στο αμεσο μελλον. Τα Τιρανα ομως πεσανε απο 7 σε 5 πτησεις την εβδομαδα.
Δεν ειμαστε μανατζερ εμεις ,ειναι αυτοι που πατανε πανω στη μισοπεθαμενη ΟΑ ...
Το να ανταγωνιστει καποιος ευκολα την ΟΑ δε σημαινει οτι θα τα καταφερει με τις EZY,BA...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Τι ακριβώς εννοείτε στοιχεία? (Akis, Computerise, aas klp).
Στοιχεία συνήθως απαιτούνται στις δικαστικές αίθουσες όπου βρίσκεται κάποιος κατηγορούμενος για κάτι. Δυστυχώς μάλλον τοποθετείς και προτιμάς το φόρουμ σαν «λαικό» δικαστήριο. Και αποφασίζεις να λειτουργείς ως δικαστής ζητώντας στοιχεία και αποδείξεις. Aντι να το αφήνεις ελεύθερο και πολύχρωμο με πολλές και διάφορες απόψεις σαν μια συζήτηση στα πλαίσια μιας κοινωνικής ομύγυρης. Ή πάλι θα μπορούσες να ζητάς τα στοιχεία που θέλεις σε πιο χαλαρούς τόνους. Δηλαδή όταν είσαι κάπου σε μια κοινωνική συζήτηση και τύχει να διαφωνείς με κάποια αυθόρμητη γνώμη κάποιου, εσύ ζητάς στοιχεία επι τόπου? Πλάκα θα έχεις. Αλλά συγνώμη ξέχασα ότι αγορεύουμε σε δικαστήριο και δεν κουβεντιάζουμε σαν παρέα. Εκτός πάλι αν νομίζεις ότι έχεις κάτι σαν την Καθημερινή της Κυριακής που τη διαβάζει η μισή Ελλάδα.
Δηλαδή για την κατρακύλα της ΟΑ τι ακριβώς στοιχεία θα χρειαζόσουν για να καταλάβεις ότι η κατάσταση έχει φθάσει προ πολλού στο απροχώρητο? Και άντε και δίνει κάποιος στοιχεία. Μετά θα αρχίσουν κάποιοι να αμφισβητούν την εγκυρότητα των στοιχείων κλπ κλπ φαύλος κύκλος.
Γιατί δεν κάνεις ένα γκάλοπ με θέμα «Πιστεύετε ότι αποδίδει τα αναμενόμενα στην εταιρία το δρομολόγιο της Α3 στο Λονδίνο?». Ας απαντήσουν όσα μέλη θέλουν κι ας προκύψει ένα αμερόληπτο στατιστικό αποτέλεσμα . Ή μήπως δεν εμπιστεύεσαι τη γνώμη μας? Ζητώντας στοιχεία και αποδείξεις υποβαθμίζεις την μικρή κοινωνία των 3000 μελών (που σε εσας αξίζουν συγχατητήρια που δημιουργήσατε) και δείχνεις να αμφιβάλεις ότι αυτή η μικρή κοινότητα αποτελεί ικανό δείγμα της ελληνικής αεροπορικής κοινής γνώμης. Δεν το καταλαβαίνεις?
Δικαίωμα σας να βάζετε τους όρους που θέλετε, όσο αυστηροί κι αν είναι. Αν θέλετε να μείνετε λίγοι και καλοί. Απλά τότε μην ξεχάσετε να το μετονομάσετε σε airliners-by-aegean.gr

Φιλικά και αμερόληπτα.

ΥΓ. Τις απόψεις μου τις ξέρεις – Δεν με απασχολεί πλεον η ανύπαρκτη ΟΑ του σήμερα (αλλά σέβομαι και ενδιαφέρομαι για το παρελθόν της)– έχω όμως σαν πελάτης πάντα υψηλές απαιτήσεις από τον εξ ανάγκης μοναδικό μου προμηθευτή (Aegean) .
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Φιλε giopan, προσφατα ειχα διαφωνησει μαζι σου για καποιες αποψεις σου αλλα οσον αφορα τα παραπανω συμφωνω και επαυξανω. :great:

Akis":1ipdiqrv said:
Παιδιά αν έχει κάποιος ΣΤΟΙΧΕΙΑ ότι τα παραπάνω δρομολόγια δεν πάνε καλά ας τα γράψει. Όποιος όμως δεν έχει (που είναι το 99% αυτών που γράφουν εδώ σε αυτό το θέμα) ας αφήσει το πληκτρολόγιό του να ξεκουραστεί. Ας μην γράφει ο καθένας ότι του κατέβει. Έχω βαρεθεί να διαβάζω τις εξυπνάδες του καθενός. Όλοι manager αεροποριών εταιριών γίνατε! Έλεος ...

Φιλε Ακη, τρεφω μεγαλο σεβασμο για σενα, γιατι αυτο το site ειναι πραγματικα υπεροχο. Ομως διαφωνω με το υφος σου και τα λογια σου παραπανω: Εγω προσωπικα ποτε δεν ειπα οτι η Α3 δεν παει καλα στις διαφορες γραμμες της, π.χ. Λονδινο, Τιρανα. Η ιδια η Α3 εχει δωσει ενδειξεις οτι ισως τα αρχικα της σχεδια να ηταν λιγο πιο φιλοδοξα απ' οτι επρεπε και γι' αυτο τα Τιρανα απο καθημερινη πτηση εγινε 5 φορες την εβδομαδα , ενω δρομολογειται ( αν δεν εγινε ηδη ) η αντικατασταση των Α321 στο Στανστεντ με Α320 ( μειωση περιπου 16% της προσφορας θεσεων ) . Δεν λεω οτι τα δρομολογια κινδυνευουν, αλλα ως κινησεις της Α3, εσυ τι συμπερασμα βγαζεις;

Και τελειωνω λεγωντας οτι στα γραφομενα μου ποτε δεν κακολογησα την Α3 η υπαινιχτηκα κατι αρνητικο. Απορια και προβληματισμο εξεφρασα μονο ως προς τα κριτηρια επιλογης η μη επιλογης δρομολογιων. Δηλ., πως γινεται σε μερικα ( κορεσμενα κατ' εμε ) να βουταει στα βαθια, και για καποια αλλα ( π.χ. Ανατ. Ευρωπη ) να μην δοκιμαζει να βρεξει ουτε το δακτυλο της . Ουτε airline manager ειμαι ουτε το "παιζω" ιδιοφυια περι αεροπορικων.

Φιλε computerise,
Μπορείτε κύριoι nsap, 6circles και λοιποί να μας αποκαλύψετε από που πληροφορηθήκατε πρώτον ότι το Λονδίνο δεν πηγαίνει καλά και δεύτερον ότι σκοπεύει να κόψει την δεύτερη πτήση?
Καλόπιστα σας ρωτάω και περιμένω μια απάντηση...

Kατ' αρχην ηρεμησε :) . Στοιχεια σαν τα δικα σου ( για την πτηση της φιλης σου εννοω ) πολλοι εχουμε. Αλλοι θα πουνε για γεματα αεροσκαφη , αλλα μισογεματα και αλλοι για σχεδον αδεια. Δεν μας παρεθεσες και το Ευαγγελιο. Εγω προσωπικα δεν θυμαμαι να ειπα οτι θα κοψει την δευτερη πτηση για Λονδινο η Α3. Αυτο που θα πω ειναι οτι μακαρι να βαλει και τριτη. Φιλοι τωρα;

BTW, να ξεκαθαρισω οτι μου αρεσει η Α3, αλλα καποιες κινησεις της / νοοτροπιες της, τις θεωρω "ανωριμες" . Αποψη μου, και την εχω τεκμηριωσει σε παραπανω ποστ στο ιδιο θεμα. Δεν νοιωθω οτι πρεπει να απολογηθω.

aakunz":1ipdiqrv said:
6circles":1ipdiqrv said:
Αν η Πολωνια των 40 εκατ. ειναι μικρη πιτα , τοτε τι ακριβως ειναι η Αλβανια; Και ομως εκει η Α3 'βουτηξε" με καθημερινη πτηση.
Ε ψίτ, είσαι σίγουρος ότι είναι καθημερινή;


Ε ψιτ φιλε aakunz :D , αναφερομουν στα αρχικα ( δημοσιευμενα ) πλανα της Α3 για καθημερινη πτηση. Τωρα ξερω οτι ειναι 5 φορες την εβδομαδα, και αναρωτιεμαι αυτο σαν κινηση τι λεει; Δεν ειναι λογικο να συμπερανουμε οτι η κινηση ειναι κατωτερη των προσδοκιων. Ουπς, ξεχασα, χρειαζομαι αποδειξεις ! :mrgreen:

Υ.Γ. Ειχαμε, δεν ειχαμε, τα καταφεραμε παλι να ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα !!! :great:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Ρε παιδιά η Α3 έχει δηλώσει οτι θελει να πετάει σε αεροδρόμια που έχουν μεγάλη κίνηση απο 'Ελληνες...αφού εδώ είναι γνωστή εταιρία γιατί να την νοιάζει αν ο 'Αγγλος θέλει να πετάξει μαζί της αν οι 'Ελληνες γεμίζουν τα αεροπλάνα της??

Οι περισσότεροι γνωστοί μου που μένουν Λονδίνο ήδη έχουν πετάξει μαζί της..στην αρχή λόγω τιμής..θα πετούσα κ εγώ αυτό το ΣΚ αλλά η ΟΑ είχε καλύτερες ώρες και τιμή οπότε...Το να βάλει μικρότερο αεροπλάνο τον χειμώνα δεν είναι κάτι μεμπτό.

Το πρόβλημα με την Α3 δεν είναι η safe επιλογές της αλλά το ότι δεν επιμένει σε αυτά..δλδ τι περιμένουν??το κάθε δρομολόγιο να βγάζει 1000000000 ευρώ σε 2 βδομάδες?? το Κάιρο το έκαψαν, τα Τίρανα σιγά σιγά επίσης...

Πάντως για τα σχόλια περί πληρότητας..αν δεν είχε τα αεροπλάνα της γεμάτα παρασκευή και κυριακή βράδυ Ιούλιο μήνα τότε μάλλον στραβά θ αρμένιζε...όσο για την ανύπαρκτη ΟΑ 300ους 300ους τους πάει για Λονδίνο μέχρι στιγμής οπότε η Α3 καθόλου δεν έβλαψε τους αχαίρευτους
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Το Καιρο και τα Τιρανα τωρα ητανε 2 φιλοδοξα δρομολογια που απετυχαν. Για οτιδηποτε υπαρχει μια εξηγηση.
Η αγορα της Αιγυπτου και γενικα των χωρων στη Μ.Ανατολη ειναι τελειως διαφορετικη απο την Ευρωπαικη.
Η Egyptair εχει ριζωσει στο μυαλο των Αιγυπτιων και φυσικα οι ΟΑ επειδη καποιοι ταυτιζουν τη σημερινη καταντια με το προσφατο παρελθον που ειχε χαλια , αλλα λειτουργουσε αξιοπρεπως εκλεισε συμφωνια με την Egyptair συν η Αλεξανδρεια μια πολη με ελληνικες ριζες που η Α3 θα ειχε καλυτερη τυχη αν πετουσε εκει παρα στο Καιρο.
Τα Τιρανα τα εχουμε ξαναπει. Οι 2 εταιριες που πετουσαν δηλαδη οι ΟΑ και η Albanian Airlines ηταν υπεραρκετες για μια χωρα που διαθετει ενα και μοναδικο αεροδρομιο και που οι κατοικοι της βρηκαν τη γη της επαγγελειας στην Ελλαδα! οταν οι περισσοτεροι Ελληνες νιωθουν αγανακτισμενοι απο τα οικονομικα προβληματα που αντιμετωπιζουν.
Η Ρουμανια και η Βουλγαρια βρισκονται σε αναπτυξιακη και αεροπορικα πορεια και για αυτο πετυχαν.
Πολυ φοβαμαι οτι αν ανοιξει την Κωνσταντινουπολη δε θα τα καταφερει. Δυστυχως οι αεροπορικες συνδεσεις με τη γειτονα ειναι πολυ χαμηλες, σε αντιθεση με τις γειτονικες χωρες της δυτικης και κεντρικης Ευρωπης οπου οι τουριστικες και οχι μονο μετακινησεις χτυπανε κοκκινο.Αιτια; Οι ψυχρες σχεσεις των 2 χωρων και η χαμηλη οικονομικη αναπτυξη τοσο της Ελλαδας ,αλλα κυρια της Τουρκιας με το τουριστικο ισοζυγιο να γερνει υπερ της γειτονος.
 
Top