Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όταν ξεκίνησε η TK πτήσεις για SKG είχε βάλει και η Α3. Αν θυμάμαι καλά :stupid:
καλό θα ήταν αλλά …
Θα έβαζα τα ελάχιστα σεντς που μου έχει αφήσει ο πληθωρισμός στην τσέπη ότι από την πλευρά του IST υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για connections, ενώ από την πλευρά του SKG όχι και τόσο. Θα μπορούσες να πεις ότι αυτός που έχει μεγαλύτερο όφελος είναι η TK και όχι η A3. Ίσως υπάρχει και ένα ρίσκο να σου φύγουν επιβάτες που θα έφευγαν μέσω Αθηνών που είναι ακόμα χειρότερο. Αυτή είναι μια ανάγνωση. Από την άλλη υπάρχει και η επιλογή δρομολόγησης μικρού αεροσκάφους, infrequent service η αναχώρηση που να μην ακουμπάει κάποιο από τα κύματα της TK (αν είναι εφικτό), επιλογή του Sabiha ή συνδυασμός αυτών. Η επιλεχθείσα τακτική είναι λίγο φοβική και όχι άδικα :rolleyes:
Αν σκεφτείς ότι είχαν στο πρόγραμμα την Σμύρνη αλλά όχι την Κωνσταντινούπολη μάλλον δεν το βλέπω πολύ πιθανό.
Έκτος και αν κάνει σφήνα καμία Wizz όπως με τα τιρανα (όχι ότι τα συγκρίνω), οπότε ίσως αλλάξουν οι συσχετισμοί.
 
Παλιά που δεν είχαμε ΤΚ έβαζε IST με ..ΑΤR..Αν το ξανακάνει αλλά με 320 ίσως κερδίσει μια μερίδα κοινου που δεν θέλει να πετάξει με "Τούρκους" (υπάρχουν κ αυτοί)..Πάντως το ADB λείπει σαν σύνδεση πιο πολύ από IST
 
Κάποιες αλλαγές στα δρομολόγια:

Αθήνα - Νταμάμ , σταματάει τέλη Σεπτέμβρη και γίνεται seasonal.
Αθήνα - Μάλαγα , επεκτείνονται οι πτήσεις έως 29 Νοέμβρη και ξανά αρχίζουν αρκετά νωρίτερα στις 15 Απριλίου.
Αθήνα - Μπρατισλάβα , προστέθηκαν πτήσεις και τον Μάρτιο που σημαίνει ότι θα συνεχίσουν και το καλοκαίρι και δεν θα είναι winter seasonal.
Αθήνα - Μαρακές , από 26 Νοέμβρη μέχρι 7 Ιανουαρίου προστέθηκε και τρίτη εβδομαδιαία πτήση τις Κυριακές και μετά επιστρέφει ξανά 3 Μαρτίου για όλο τον μήνα του Μαρτίου.
Αθήνα - Αϊντχόβεν , προστέθηκαν πτήσεις για όλη την χειμερινή περίοδο έως τέλη Μαρτίου από αρχές Ιανουαρίου που ήταν να τελειώσουν.
Αθήνα - Μπακού , προστέθηκαν εξίσου πτήσεις για όλη την χειμερινή περίοδο έως τέλη Μαρτίου από αρχές Ιανουαρίου που θα σταματούσε επίσης.
 
Όταν ξεκίνησε η TK πτήσεις για SKG είχε βάλει και η Α3. Αν θυμάμαι καλά :stupid:
καλό θα ήταν αλλά …
Απο όσο θυμάμαι όχι δεν είχε βάλει. Απλά είχε λυσσάξει επειδή η ΤΚ είχε βάλει και δευτερη τότε καθημερινή.
Μέχρι τώρα πάντως η πτηση της ΤΚ είναι codeshare με Α3.
 
Η πΟΑ είχε πτήσεις Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη με ATR 2-3 φορές τη βδομάδα. Αργότερα ξεκίνησε η ΤΚ και αποχώρησε η ΟΑ (ή ίσως είχε αποχωρήσει η ΟΑ λίγο πριν). Δε νομίζω η Α3 (είτε η ίδια είτε μέσω ΟΑ μετά την εξαγορά) να πέταξε πότε το δρομολόγιο.
 
Ισχύει ότι η Aegean σαν Aegean δεν πέταξε ποτέ το SKG-IST μόνο η ΟΑ και νομίζω τελευταία χρονιά που το πέταξε ήταν το 2009 (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Το 2011 μπήκε η ΤΚ και θυμάμαι πως εκείνη την περίοδο υπήρχαν και φήμες να το ξεκινήσει και η Pegasus αλλά προφανώς δεν έγινε ποτέ...
 
TASOS δεν επιμένω γιατί δεν πέταξα ποτέ το δρομολόγιο και είναι αρκετά πίσω. Απλά μου είχε μείνει στο μυαλό ότι είχαν ανεβάσει πτήσεις και διακριτικά αποσύρθηκε. Αν εκτέλεσε ή δεν εκτέλεσε πτήσεις δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω.
Δεν μου κάνει παράλογο να μην το καλοβλέπει η Α3. Ότι προβλέπουν οι συμφωνίες, αν και στην Αθήνα δεν νομίζω ότι την τηρούν. Περίεργα πράγματα :mrgreen:
Αν έχει P2P ίσως το ξαναδούμε.
A3ATH, νομίζω ότι δεν ήταν κάτω από την ίδια στέγη Α3 και ΟΑ τότε.
Πέρα από IST έχει και αλλά μεγάλα κέντρα που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει από Ελλάδα και από Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και από νησιά. Ποιο παλιά είχε και IST-MJK η μπόρα αλλά την έφαγε η μπόρα. Και το Μποντρούμ ίσως έπιανε και η Ατταλεία αλλά δεν τα βλέπω. Έχει και τουρκικές να τα κάνουν αλλά δεν βλέπω ενδιαφέρον. Προφανώς υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα pool για να στοχεύσουν την Ελλάδα ως αγορά.
Kapvit για αυτή την περίοδο μιλάω όντως.
 
Δεν είπα ότι ήταν κάτω από την ίδια στέγη. Το αντίθετο.

Η διακρατική συμφωνία Ελλάδας-Τουρκίας, η οποία νομίζω ότι ισχύει ακόμα ( ; ), έχει συγκεκριμένους όρους ως προς τα προγραμματισμένα δρομολόγια (και τις συχνότητες) που μπορούν να ανοίξουν οι εταιρίες των δυο χωρών. Δεν τους θυμάμαι ακριβώς αλλά δεν υπάρχει πλήρης ελευθερία κινήσεων, ειδικά όσον αφορά δευτερεύοντα αεροδρόμια.

Η Α3 κάποτε είχε εξαγγείλει HER-IST αλλά νομίζω πως δεν πέταξε ποτέ (ίσως λόγω κορονοϊού, εκτός κι αν ήταν ακόμα παλαιότερα). Η δε ΤΚ το ESB-ATH αλλά νομίζω ότι προέκυψε η απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία και δεν εγκαινιάστηκε ποτέ.

Η δε Pegasus άνοιξε δρομολόγιο SAW-RHO φέτος το καλοκαίρι και νομίζω ότι είχε ανακοινώσει και SAW-MJT αλλά δεν ξέρω αν πέταξε.

Όσον αφορά την Α3, πιο πολύ νόημα κατά τη γνώμη μου ίσως είχε η Άγκυρα, η οποία είναι μεγάλη αγορά και εξυπηρετεί και την Καππαδοκία. Πιστεύω ότι θα το έχει κοιτάξει - εφόσον είναι δρομολόγιο που επιτρέπει η διακρατική.
 
To HER-IST το είχε πετάξει όντως η Α3 νομίζω το ~2015 και μάλιστα ο Βασιλάκης ειχε δημόσια παραπονεθεί για το κάκιστο slot που πήρε (04:30 το πρωί).

Αν δεν κάνω λάθος δοκίμασε πιο μετά και το HER-SAW με καλύτερες ώρες αλλά δεν της πήγε ενω ένα καλοκαίρι πέταξε και JMK-SAW με DH4.

Νομίζω η διακρατική επέτρεπε στην ελληνική πλευρά IST & ADB από οποιοδήποτε ελληνικό αεροδρόμιο ενώ στην τουρκική ATH & SKG από οποιοδήποτε τουρκικό αεροδρόμιο. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι.

Πέρα από ESB νομίζω θα μπορούσε να δοκιμάσει και ένα AYT στην λογική των DBV, IBZ κοκ (μεταφορά τουριστών από ένα «θέρετρο» σε αλλο).
 
Εχεις δίκιο γιαυτό και δεν πετάει η ΤΚ από ADB γιά ATH. Γραμμή που έχει καλές πληρότητες. Ειδικά το καλοκαίρι δεν υπάρχει θέση διαθέσιμη.
 
Top